- Vodafone mobilszolgáltatások
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz canniball #18863 üzenetére
es ott még kajáldák is vannak ha a nagy pesti sétaban megéheznétek.
tegnap voltam a Lurdy melletti robogoszalonban (Tutto Moto asszem), haat van egy-két lelakott vas. meg nem is annyira segitokészek...
találtam egy pont nekem valo cikket, gondolom mar lattatok mert regi.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #18892 üzenetére
Új szabály, h csak teljes motoros felszerelésben lehet vizsgázni. Mindennek protektorosnak kell lennie!
Franc tudja ezt. Elmész, veszel órákat és meglátod. De azt tudd, h ha MZ vel szeretnel maszkalni, akkor váltós 125 ossel kell vizsgazz, mert bekerül a jogsiba!
Igen, kb 30k bol kijön.
Éves biztosítása alig több, mint egy 50 esnek, max 4-5k"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #18898 üzenetére
Nem tudom, hogy mindent meg kell-e venni. Igen, sajna húzós árak vannak.
Én mostanában nem néztem, de kb. 3 éve, amikor én a jogsimat csináltam,
bevásároltam rendesen: kabát+kesztyű+csizma+???, s ez is kb. 100K volt.Sisakom nekem volt régről (lassan csereérett szegény), nadrágot meg csak
később vettem (azóta meg kihíztam), de amúgy sem szerettem hordani, így
inkább farmer + külső térdvédőben nyomulok. Viszont a Forcefield Pro L2-m
nélkül soha. Úgy érzem magam, ha nincs rajtam, mint a kocsiban, ha nincs
bekötve a biztonsági öv. Egyszerűen megmagyarázhatatlanul szar érzés.
Persze a gerincprotit is csak később vettem, szóval nincs benne a 100-ban.
Nem is kötelező elem, ha jól tudom, csak erősen ajánlott - baleset esetére.
(Mellékesen vesevédőnek sem rossz, mivel a derekadon kapcsolod össze.)Szerintem érdeklődd meg, hogy mi az, amit a suli ad. Pl. a Safety Hungary
tréningen sem volt kötelező saját könyök/térdvédő használata, adtak volna.
Meleg volt, szóval volt benne ráció, hogy nekivetkőzni, és csak protektorok,
de "kemény voltam", végig toltam az egészet a fullos felszerelés(em)ben.
(Már csak azért is, mert megvenni csak azt érdemes, amit valóban hordani
is fogsz. Ha csak valami mondvacsinált előírás és nem hordod, felesleges.)Amúgy a ruháim azóta is bírják - mondjuk nem teszteltem őket eséssel.
Az egyetlen elcsúszásomkor meg persze nem volt rajtam a kabát -> hiába
volt Forcefield protektor belerakva a gyári helyett, az alkarom nyúztam le...
Azóta mondjuk semmi. Ez is egy idióta helyzet volt. Nagy melegben nehéz
elviselni egy fullos kabátot is: esetleg idénre vmi protektoringet nézek majd. -
SirKero
őstag
válasz canniball #18892 üzenetére
Szia.
Én most írattam át egy 150-es robogót és ennyibe került.Eredetiség vizsgálat 15 500 HUF.
Vagyonátruházási illeték: 45000 HUF.
Törzskönyv Kiállítási illeték: 6000 HUF.
Forgalmi engedély kiállítási illeték 6000 HUF.
Biztosítás: 7836 HUF + 2351 HUF baleseti adó.Összesen: 42 187 HUF ennyivel egy 125 cm3 motronál is számolhatsz tehát nem jössz ki 30k-ból
A biztosítás lehet neked olcsóbb de nekem hiába van a kocsim B10-ben ez második jármú így A0-ból indul azért ennyi.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
vaksi8
senior tag
válasz canniball #18915 üzenetére
Nagyon egyszerű kiszámolni.[link]
Kötelezőt ugysem egyből kell fizetni,csak a szerződést kell vinni átíráshoz és majd küldik a csekket.
SirKero nagyon soknak találom a majd 10000 Ft kötelezőt.Meg kell nézni sok biztosító ajánlatát.Nekem 4800/év és ebben benne van a baleseti adó is.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz canniball #18924 üzenetére
na pontosan úgy igen tök fasza már bocs ha 5 percre is szembe süt a napocska, csak lehajtom -nekem a tetején van a csuszka-, és amint eltűnt a nap felhajtom így ha kell tisztán látok, ha kell akkor meg nap védetten
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #19082 üzenetére
..már én is kérdeztem tőle pár éve.
Emlékeim szerint azt írta, h hozzászokott a 'könnyen átlátható' írásokhoz, s ezért szereti hasonlóan rendezni a hsz.-ait.
DigitXT
Akkor ok minden.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #19172 üzenetére
..persze, meg eleve a kérdés is épp olyan értelmetlen, mint menekülni a rendőr elől.
Lehet bankot rabolt, táskát lopott..honnan tudnánk miért kergették. Innentől fogva bírságtól életfogytig terjedhet az ítélet - csak, h a kérdésre is válaszoljak.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29071 üzenetére
Ennek megpróbálok utánajárni.
Amikor írtam az eslő hsz.-t, még így működött a hatályos jogszabály szerint.Nem tartom egyébként elképzelhetetlennek, h pont a B125 bevezetése miatt, az 'autósból lett motorosoktól' megvonták ezt a jogot, s csak 2 év eltelte után szállíthatnak utast.
Ami szerintem abszolút jogos.Az YBR és a pl. a CBF 125 gyakorlatilag elnyűhetetlen motor.
Nem az erejükről híresek, viszont roppant tartósak, és tényleg keveset esznek. Más részből ahogy látod, gyakorlatilag új olasz 50-es árban meg lehet venni őket.
Végsebességet illetően 100-at tudnia kell mindkettőnek, annak valami problémája lehetett.
Ha, bírod a sok váltást, akkor jó vétel lehet mindkettő. De, ha nagyon belejössz a motorozásba, szvsz max 1 éven belül kicsi lesz és le fogod cserélni nagyobbra. Ebből fakadóan szerintem nézz használtat, ha bejönnek ezek a mocik.mod.
Fentebbire még:
Pirivben kaptam a linket, h márpedig náluk csak 570 a befecsis verzió.
Valóban, jó reklámfogás, csak kár, h egy árva darabja nincs neki ennyiért.
Aki nem hiszi, csörgesse meg.. és kérdezz meg h miből mennyit adott el, és ő melyiket ajánlja.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29186 üzenetére
Elég lett volna beírni Google-be a típust, és kb. 3-4 tesztet, plusz a gyári oldalt dobta volna a találatok között, amelyeknél egybefüggően a 7,5 kW (10 LE) @ 7 800 rpm szerepel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29188 üzenetére
A hirdetéseket mindig emberek, eladók töltik ki. Sokaknak fingja nincs, - de nem is érdekli - a pontos teljesítmény, de még azt sem tudja, h lóerő, vagy kw, csak arra emlékszik, h valami 9-10, így random beír valamit.
Nem kell adni azokra, 10 lovas mind. De, 1-2 ló mínusz - pluszt úgysem venni észre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29190 üzenetére
Megy 10-zel többet végre, de ne fussunk több kört teljesítmény kapcsán.
10 lovasak. Átlagos használatra elég, városba kicsit kényelmetlen lehet, mert nagyon sokat kell kuplungolni, váltani.
Robogóval jobban járnál, persze kérdés mire kell."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
SirKero
őstag
válasz canniball #29227 üzenetére
Kymco Quannon 125
A robogó AKCIÓS ára: 499,000 Ft
Robogó műszaki információja
Motorjellemzők: 4-ütemű (levegő-/olajhűtésű)
Motor térfogat: 125 cm3
Motor teljesítménye: 11 LE
Fékrendszer: tárcsa,tárcsa
Motor méretei: 1860 x700 mm
Ülésmagasság: 900 mm
Robogó önsúlya: 123 kg
Robogó üzemeanyagtartály mérete: 14 liter
Robogó max. sebessége: 130 km/h[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29349 üzenetére
Nincs topik, de minek?
Van motoros és robogós topik is, tökéletesen ki lehet vesézni itt is.
Annyi erővel nyithatnánk minden alkatrésznek külön topikot.
"Honda CBR 600 (csak az F4i!!!!!!!!!!) főtengelycsapágyat (van többi csapágyas topik is!!!) kedvelők ide!""Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29548 üzenetére
Mentem már ilyennel, kizárt dolog, h 10 lovas lenne. Gyorsulása kb. olyan, mint egy 50-es vizes robogónak, és gyári áttétellel sem megy 80-nál többet, mint ahogy egy gyári 50-es vizes robogó sem.
Jah és annak ellenére, h én nem éreztem erősebbnek, a henger biztosan jobban ki van hegyezve, mint egy robogón, így figyelembe kell venni az üzemóra hátrányait. (Új dugó, hónolás, új hajtókar, esetleg új főtengely)batai15
Hosszabb áttételt tök balgaság az 50-esre tenni, mert nem fogja elbírni a motor. Hiába lesz hosszú az áttétel, mire eléred azt a tempót, lemegy a nap.
Ilyen célokra én biztosan 125-öst néznék. Igen, van, 2 évente műszaki, de a többi költség gyakorlatilag ugyanannyi a 125-ösre.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #29556 üzenetére
Kicsit talán csalóka a fotó, de az is biztos, h egy ilyen vékonyüléses 50-es SM nem a kényelméről híres. A lábtartót eléggé hátra van húzva, így bizony erősen hajlított lábas az üléspozíció.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
batai15
félisten
válasz canniball #29567 üzenetére
Na jó én meg mondom kerek perec. Egyedül madtam ithol egy nagy házba. Keresek kemény 90 ezert azt annyi. Vehetnék kocsit is de fenntartása a sok nen meg venni.. Egy ilyen mocira meg kell biztositás azt mehetek. De még a 125 ös se drága, max gondolom a névre iratás.. Ki is gyürné a pisztolyt a sün ha el akarná venni a jogsimat amier keményen meg dolgoztam.. Es hogy csak egy ilyen motorra telik.. Főleg ugy hogyha minden jol megy hamarosan kollega lennék.. Tuti nem hagynám a dolgoz annyiba.. Bocs telorol irtam..
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz canniball #29569 üzenetére
Persze ez evidens. csak mostanába elléggé nem emberségesek a rendőrök - bár mindenkire rájár a rúd. ezzel nem akartam meg sérteni senkit, csak ha ennyiért elvennék az ember jogosítványát hát szerintem az is elgondolkodtató lenne. De még egyszer mondom SENKIT NEM akartam meg sérteni, csak így előre vetítettem a dolgokat és spekuláltam.
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #29593 üzenetére
Ha már feltétlenül bele akarsz taposni a fékbe vizes/csúszós úton,
inkább legyen a hátsó, mert annak megcsúszását még viszonylag
könnyen meg tudod fogni, de ha az elsőre markolsz rá, és kimegy
az eleje, azt már kb. semmi esélyed: ésszel kell használni a féket.Kis sebességnél nincs szükség az első fék nagy fékerejére, tehát
a hátsóval érdemes megállítani a motort, pl. rutinpályán mászkálás
során gyökketezve (hát még a jó kis murvás/csúszós részeken).Rendes utazótempónál a hátsó segíthet*, de mivel féktávon a motor
súlya az első kerékre terhelődik, hamar megcsúszik és nem is tud
akkor már "elegendő fékerőt" kifejteni, pontosabban akkor már nincs
elég tapadása a hátsó keréknek. Szóval ha nagy tempóról meg kell
állni, akkor az elsővel működik, progresszívan növelve a fékerőt...
A hátsó mondjuk úgy, hogy stabilizál: szvsz érdemes azzal kezdeni,
ill. azt a terhelésváltással párhuzamosan degresszíven használni.*: robogónál különösen, mivel a motorfék itt gyengébb (a CVT miatt).
Amúgy úgy emlékszem, hogy volt már a téma - valamikor tavasszal.
Szerk a kulcsbezárós témára: soha nem szabad a csomagtartóba
rakni, és le van tudva a gond. (Ha nincs mit bentfelejteni ugye...)
A pótkulcs meg legyen biztos helyen: ha 40 km-re, akkor sajna ott.
A digitális záras páncél vésznyitó kulcsát sem tartjuk a páncélban,
arra az esetre, ha lemerül a páncél akkuja, és nem nyílik a kódra...[ Szerkesztve ]