- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz hermanyi #36933 üzenetére
Jól választottál. A vizes NRG 4500-500-es fordulaton indul meg gyárilag. Szerintem egy szíj, görgő csere szükséges, esetleg a kuplungot érdemes megnézetni. A motor karakterisztikájára jellemező hogy 7-8000 fordulat könyékén dolgozik, de kihúzatva lepörög 9000 fölé is.
#36934 bogyo112: De nagyon feelinges, én elfogadnám .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz hermanyi #36936 üzenetére
Sajnos Bp.-n nem ismerek jó szerelőt.
Az enyémbe most lett cserélve a komplett variátor, 17 ezer km után, nagyon megy most vele. Szóval érdemes cserélni, mivel már annyira kopott lehet hogy nem kapja el rendesen. Nagy gázra (induláskor) csúszik a szíj rajta? Arra figyelj hogy melegen hajtasd a motort, hidegen ne húzd neki nagyon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mumtaz
senior tag
válasz hermanyi #37112 üzenetére
Bár ne kértek volna. Gyakorlatilag ugyanannyiért vettem ezt, mint amennyiért a másikat eladtam. De inkább meg sem mondom, hogy mennyi volt, mert már így is felbaxtam magam a saját hülyeségem miatt, meg amiatt, hogy nem is volt időm rá, hogy még ott rendesen átnézzem. Máskor meg már nem lett volna időm sem elmenni.
Elfogult is voltam, mert ugyanúgy Speedfightot akartam. És ez volt árban és távolságban a leg ideálisabb. A következő versenyző 200 Km-re (oda-vissza 400) lett volna makulátlan külsővel és csöpögő vízpumpával.
Illetve lett volna még egy pesten is, de a képeket látva azonnal leesett, hogy az írt 50ccm-el ellentétben bizony az is 100-as.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
korpicschess
veterán
válasz hermanyi #37331 üzenetére
Ha nem találok jobbat, akkor ez lesz. Csak kéne még valami, hogy ne legyen ilyen drága a posta. Ilyen pl.: [link]
Kereskedő 2-őt kicserélt, átlósan felrakta, így fent van a fejidom, de a másik 2-őt totál szarrá ette a nap.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
korpicschess
veterán
válasz hermanyi #37333 üzenetére
Elég vészes, mert amennyibe magába kerülne feketére cserélhetném a jobboldalit is.
Még váltóolajat akarok cserélni, de olyan meg nincs a honlapon ami nekem kéne (75W-90)... Motorolajok drágák.
De ha veszek ilyet, akkor ingyé' kihozzák a cumót? Na ez nem rossz buli!
Milyen olaj ez?Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Tothgera30
Ármester
válasz hermanyi #37372 üzenetére
Tényleg, sajnos az eleje és hátulja törve lehetett (ezért is fényezték), de két oldalára is fektették már. Azért egy jobb első indexet és egy első sárvédőt megérdemelt volna. Kicsit zavar a fehérre fényezett hátsó sárvédő, ha őszinte akarnék lenni, én visszacsinálnám gyári állapotába, vagy keresnék rá egyet. A zsírt egy picit nyomja, és nagyon olajos a keverék, egy kipuf takarítás nem ártana neki, az enyém csontszáraz télen-nyáron, és ha tocsog az olajban az hamar szoruláshoz vezethet! Km sem valós, gumikat is cserélték, ebben már bőven vagy 20-25 ezer km. Az ismerősöd tuti hogy újonnan vette? Hogy élhette le ilyen csúnyán első tulaj létére? Onnan nem hiányzik szűrő, ott megy be a levegő a légszűrőbe...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
válasz hermanyi #37372 üzenetére
Nekem kicsit ferdének látszik az első kerék. Kuplung meg ilyen, fogyóeszköz, elkopik.
Kell valakinek esetleg 3 piros rugó? Utolsó lomtalanításkor elfelejtettem kirakni a kuplungom, az nem jó semmire, mert kopott, a rugók max.Amúgy mennyi lehet fényezni egy ilyet? Egyre jobban gondolkozom, mert ha nem drága...
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
runner 125
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #37578 üzenetére
Nem őt! A kollégámat, aki a szerelőnek csinálta a honlapot...
Azért kicsi a világ, mert én is úgy kerültem képbe anno, hogy
reggel melóba menet szakadt el a szíjam: betoltam a vasat a
céghez, majd onnan a kollégám fuvarozott át a szerelőjéhez.SymbianOS: ne "vészmadárkodj", korrekten dolgozik a srác,
ért ahhoz, amit csinál. Simán lehet elképzelése egy leírásból,
hogy mi lehet a gond, a tuti meg akkor derül ki, mikor látja.Neked sem rögtön lett hibátlan motorod, csak amikor (végre)
jó kezekbe került. (Az, hogy 2 "aranykezű" szerelő is dolgozik
Bp. vonzáskörzetében, az már csak nem hátrány. Szerintem.)Szerk: nem is értem, hogy pontosan hogyan gondoltad, hogy
egy szerelő (!) tudásból+tapasztaltból származó becslését a
fórumos okoskodásokhoz hasonlítod: eszem-f*szom megáll.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #37979 üzenetére
Ennyi. Állandó indulás/megállás = extra igénybevétel.
Városon kívül haladni, egyenletesen, az egészen más.Most mondjam azt, hogy Barátnőm autója a városban
megkajál 7-8L-t 100-on, országúton meg akár 5 alatt?
(A Maja bőven nem ennyire "érzékeny", aminek persze
oka az is, hogy ritkán kell vele a dugóban álldogállni...
Azért országúton elmentem én is 3,5L alatt a legutóbb,
míg a városban 4 alá menni nehézkes, pláne varióval.)Másik témához: bárcsak mindig (!) olyan lenne a pesti
forgalom, mint éjjel...! Mondjuk robogóval átvágható a
dugó, csak a lámpákat kell figyelni, hogy meglegyen a
zöld hullám, aztán lehet haladni frankón: éjjel ugyanez
autóval is kivitelezhető. Nappal esélytelen; pláne most,
hogy mindenhol túrnak valamit, amerre járni szoktunk. -
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #38053 üzenetére
Fogyasztás meg sohasem érdekel mert mindig teli tankolok .
Ezt nem értem.inkább tankolok mikor félig mutatja a tankot
Én azért szoktam inkább kicentizni, mert ha 6L helyett 10L-t rakok
a tankba, akkor sokkal ritkábban kell tankolni. Lustaság: ezért nem
szerettem a SYM 6 literes tankját, amivel hetente járhattam a kútra.
Nem beszélve a Mio 4(!) literes tankjáról. Igaz, evett vagy 2-t 100-on,
szóval azzal sem kellett két naponta a kútra járni... Viszont nagyon
vicces volt, amikor teleraktam, és került vagy 1000 forintba mindig...
Nyilván azt hitték a kutasok, hogy smucig vagyok 1000-ért tankolok. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hermanyi #41309 üzenetére
Tanksapka szellőzőfurata nincs eldugulva?
(#41311) hermanyi: pedig valamiért nem kap elég benzint. Benzincsap szűrője (ha van), úszó-tűszelep dugulása, benzincső dugulása, stb.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz hermanyi #41311 üzenetére
Tehát hidegen szépen beindul, megy, majd egy idő után elkezdi ezt a fulladást? Lehet, hogy nem keveset kap olyankor, hanem túl sokat. Volt már hasonló jelenséghez szerencsénk, ott általában az automata szivató volt rossz, ami melegen nem zárt le, és túldúsította a keveréket. Ilyenkor általában nem úgy fullad, mint amikor keveset kap, és gázra elkezd esni a fordulat, hanem gázra csak "darál", a fordulat nem nö, de nem is esik. Extrémebb esetben le is áll és nem hajlandó beindulni. Ha a légszűrő sem tiszta, azt tovább rontja a helyzetet.
De ez csak egy forgatókönyv, lehet hogy tényleg nem kap elég benzint. Nézd meg a gyertyát, ha nagyon kormos, akkor lehet, hogy a fenti verzió igaz.
www.simson4t.hu
-
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #42154 üzenetére
Ja, azt én is észleltem, hogy mínuszban többet darált a Maja is.
Mondjuk ha bemelegszik, elmúlik, csak értelemszerűen lassabban
melegszik be. Nem is kapja annyira az ívet, hiszen csúszhat az út.Szerk: amúgy én is a beígért hó miatt tettem le: volt is egy kisebb
megcsúszásom, aznap reggel, de az a hó aztán nem maradt meg.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz hermanyi #42449 üzenetére
Az a plusz kiadás kb. 10k/év. Persze ha neked nincs szükséged arra a pluszra akkor valóban felesleges kiadás; de Samu amúgy is menne feljebb, ezért is írtam hogy neki szvsz felesleges az 50ccm-be feccölni a lóvét.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz hermanyi #49529 üzenetére
Azért az becsülendő, hogy ezt nem csak felismerted, hanem be is
vallottad magadnak, ráadásul nem rejted véka alá, ha szóba kerül.
Én is gondolkodom, kellene-e nekem nagyobb? (Ezzel is cihopata
mód megyek, meg a Majával is volt 1-2 necces előzés. Kevesebb,
de volt. Ha a motor nem fogy el 150-nél, az ember meg kíváncsi?)Javasoltak nekem sor4 600-at kezdőmotornak jogsiszerzéskor...
Én meg majdnem kiröhögtem. Amikor említettem, hogy elsőre én
inkább egy robogót szeretnék, engem röhögtek ki. A robogó nem
motor felkiáltással. Azóta 125/150-180-400 szamárlétrán jártam
úgy, hogy ezek mind robogók voltak/vannak. 50-essel nem lehet
kanyarvadászkodni? Dehogynem, de olyan szerpentin kell hozzá,
megfelelő (szűk) ívekkel. Huszi pl. a Tacttal szinte "lapon" fordult
előttem egy-egy alkalommal, úgy, hogy a Majával nem ment úgy.Persze, egy rendes ledöntéshez nem alkalmasak a robogók, már
felépítésükből adódóan (alacsony építés/kiálló dolgok/kis kerék),
ez tiszta sor, de hogy ne adnának élményt? Én pl. minden percét
élvezem a Madisonnal való "görhokedlis" száguldozásnak.A Maját is szerettem, az is jó motor. Nyilván 30LE-ről visszaülve
nem egy wasistdas, de ugyanezt elmondhatja, aki nagyobbról ül
a Madisonra. (Mondjuk AndrewTdi motorja hasonló, szoktunk is
vele állat módjára "közlekedni". Head to head 140-ig, ilyenek...
Nagyobb ccm, de nehezebb: meglepően hasonló a gyorsulásuk.)Aki váltós motort akar, vegyen azt! Aki robogót, vegyen azt!
Mindkét kategóriában VAN segédmotorkerékpártól 600+ ccm-ig! -
wharfedale
csendes tag
-
30z.Samu
félisten
válasz hermanyi #50253 üzenetére
Hajnalban megyek hétköznap is (5 óra), akkor sincs szinte semmi forgalom, csak nem gyorsulgatok állat módjára. Meg nem előzgetem ki a buszokat, ilyesmi. Szóval próbálok többségében kulturáltan közlekedni és nem állat módjára. Robogósoknál is látni csodákat, miket művelnek azzal az 50ccm-el.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz hermanyi #52946 üzenetére
Köszönöm szépen! Michelin-t akartam, máshol nem volt ilyen. A Kék Holdnál sincs ebben a méretben, szóval marad ez...aztán reménykedjünk, hogy különösebb gond nem lesz vele. Csak azért bosszantó, hogy nem nagyon lehet már kapni márkásabb gumit ebben a méretben. Sehol nincs készleten és nem is igazán akarnak rendelni.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz hermanyi #52987 üzenetére
Ez is jogos. Viszont én nem szoktam sajnálni a pénzt, ha úgymond a testi épségemről van szó. Bevásároltam normális motoros felszerelés, szerintem olyan 50 ezer elment rá simán. És ez még az olcsóbb szegmens és 50-es robogóval mászkálok. Azzal is lehet szépet bukni és ne a felszerelésen múljon az életem. Bár ha olyan a szituáció, akkor mindegy mi van rajtam.
Sic Parvis Magna
-
kcsa
veterán
válasz hermanyi #52996 üzenetére
Inkább te próbáld helyén kezelni az itteni beszélgetést.
Persze hogy a topikot veszem alapul, hiszen itt beszélgetünk, egymásnak adunk tanácsokat, nem másoknak.
Ha a szomszéd nyugdíjas bácsi kérdezi hogy mit vegyen, nem egy Schuberth sisakot fogok ajánlani neki.De robogó sem csak tankolásból áll továbbá, hanem kötelezőből, fogyó-kopó alkatrészekből, jogosítványból (szintén hosszabbítandó), és egyéb járulékos költségekből. Akkor olcsó a robogó vagy sem? Szerintem nem.
Ha holnap megjelenik valaki, hogy van 10k-ja sisakra senki nem fogja körberöhögni, de mindig el kell mondani hogy ami olcsó, az okkal az, a piac már csak így működik.
Egy apróság: napszemüveg pedig nem kötelező sisakba, főleg neked, ha nem vagy szemüveges, ezért kicsit irigykedem is Lehet neked hülyeségnek hangozhat, de én kelet felé megyek dolgozni, és ugye így nyugat felé jövök haza délután, tehát folyton pofámba süt a nap. Mivel szemüveges vagyok, napszemüveg nélküli sisakot szintén nem fogok venni emiatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest