- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Most szeretnék robogót vásárolni, és van néhány felmerült kérdésem.
Ma kipróbáltam kettő általam kiszemelt robit is, és az egyik a gázadásra elég későn reagált. Ez minek a jele lehet?
A másik amit megnéztem, szépen ment, gyorsan reagált a gázadásra, viszont a berúgó le volt szerelve, mert a tulaj szerint volt, hogy azzal nem tudta beindítani. Akkuról pöccre indult egyébként. Lehet valami rejtett hiba ezzel kapcsolatban?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Nem tud valaki a XVIII. kerületben jó, és olcsó gumist? Gumit kéne cserélnem.
Felsőcsatári út közelében lakom, és itt a közelben kéne egy, mivel tegnap hazafele az utolsó 100 méteren a hátsó gumiban elszakadt valószínű valami, mert lett rajta egy púp. Az új gumik megvannak már, csak egy szerelő kéne hozzá. Nem mennék vele messzire, mert így is nagyon örülök, hogy nem durrdefekt lett belőle.
Leszedni itthon nem tudom a kereket, így azt se tudom csinálni, hogy csak azt külön elviszem.
Neten nézelődtem, és találtam is egy motorgumist, ami közel is lenne, de nem volt már időpontjuk holnapra.(holnap kellene megoldanom, mert este már mennék dolgozni a motorral)<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz rajman2 #47216 üzenetére
Találtam egy másik helyet. Felhívtam őket, de árat nem tudott mondani, mivel nem tudta, hogy mennyi idő szétszedni a motort. Neten korábban vadásztam már szerelési könyvet a robogómhoz, úgy, hogy az alapján elkezdtem lebontani, hogy egyszerűbb legyen majd a szerelőnél... kb 5 perces meló, ha van szerszám hozzá. Holnap felhívom holnap reggel, hogy ilyen szerelés mellett mennyiért vállalja. Ha meg nagyon borsos lesz, akkor azt hiszem csütörtökön biciklizés lesz este fele , mert, hogy BKV-ra fel nem ülök az biztos.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Na, megvolt a kerékcsere. ITT.
Reggel felhívtam őket, és mondtam, hogy max 10 perc a szétszerelés, így milyen árat tudnak mondani...
Telefonba 5-6e-t mondott. Elmentem, megtettem utolsó 10 kilométeremet a púpos gumival. Szinte ráfagytam a motorra, ahogy 20, helyenként 25km/h-val hasítottam.
A helyszínen egy szerelőt elkaptam, mondta, hogy a hátsó kerék 3000, az első 2000. Mondtam, hogy lebontom neki a hátulját, mert úgy is megnéztem már, hogy mit kell leszedni, stb. Mondta, hogy akkor a hátsó is 2000 lesz. 10:30-ra vittem, és 13:00 kor telefonált, hogy mehetek vissza érte.
Összesen 4000HUF-ot hagytam ott, a szelepeket is kicserélte, a hátsó féken pedig állított egy kicsit.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Peugeot SV-vel rendelkezők segítségét kérném!
Vettem egy ilyen 50-es robogót, és a fényszóróval nagyon nem vagyok megelégedve.
Alapból furcsa volt, hogy a lámpa kapcsolójának kettő állása van, de mind kettő állásnál ugyanúgy világít.
Gondoltam, hogy az előző tulaj biztos rossz izzót tett bele.
A netről kivadászott manual alapján vettem hozzá izzót,(35/35W Ba20d ) és igencsak meglepődtem amikor lebontottam a motor elejét, és megláttam a lámpát.
15W-os OSRAM 7135 S3 típusú izzó volt benne, és a foglalat az általam vásárolt izzóéhoz egyáltalán nem hasonlított.
Én ilyen búrára készültem Látszik a képen, hogy oldalt van egy helyzetjelző kis izzó, illetve három csatlakozó pont van a gumiharangnál, ami a tompítottnak és a refinek van. Na most nálam a helyzetjelzőnek csak a helye van meg, és mint a fotón látszik csak két csatlakozási pont van. Akkor a kapcsolónak minek van két állása?
Más is találkozott ilyennel?
A 15W os izzót biztosan kicserélem valami izmosabbra, mert már kívülről tudom hazafele a fekvőrendőrök helyét annyiszor futottam rájuk majdnem 30-40-el.[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Lassan egy hónapja vettem egy szakadt Peugeot SV50-et, eddig 2x tankoltam, és a képen látható, hogy egyenlőre elég baráti a fogyasztása.
A megtett kilométerekben van belvárosi cirkálás, melóba járás, (2x10km/munkanap), illetve volt, hogy csutka gázon gurulgattam 65-70Km/h-val. (És hogy a spekulációk elé menjek az óra pontos, kocsival ki lett mérve, illetve az útszéli sebesség mutató táblákkal is egybevágtak az adatok. Majd GPS-el is megnézem azért )
A fogyasztásban az is benne van, hogy a lámpáknál nem szoktam nagyon gyilkolni a gépet. Általában úgy indulok, hogy az autókat ne fogjam vissza a sor elején, de nem szoktam rakétaként rajtolni.Szerk:
(Android - Üzemanyag & Költség App)[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Szijat cserelnek!
Mindegy, hogy milyen markat veszek, vagy vannak bevalt markak, strapabirobb darabok? 18x700 as kellene.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
GPS alapján max sebessége az sv-nek 63Km/h, és az óra is 63,64-et mutat.
[link]<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Korábban írtam, hogy szíjat szeretnék cserélni, mivel nem tudom, hogy milyen állapotban van, nem akarom, hogy egyszer csak bedobja a törülközőz, stb.
Ráadásul mostanában a nagy sebességről való visszalassításoknál furcsa hangot ad valami.
A variátorház 20km után is nagyon forró már.
Lehetséges, hogy csúszik a szíj? Vagy a görgők kopottak és bizonyos fordulatszámnál rezonálnak?
Lebontottam a burkolatot, hogy megnézzem a helyzetet.
A szíj ránézésre teljesen olyan mintha új lenne, viszont mintha kicsit laza lenne.
A neten több méretet is találtam, ami elvileg Peugeot SV-hez jó.
691x18
700x18Kép1
Kép2
Kép3
A szíjon lévő számok mit jelentenek? A vége megvan, hogy a méret, de ami előtte van az mi lehet?
A variátorház egyébként látszólag érintetlen volt. Az előző tulaj szerint 2000-ben gyártották a robogót, de az idomok alapján 96-os.
Normális, hogy nagyon meleg a variátorház? A furcsa hang lassításnál mitől lehet?[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz enginev3.0 #47802 üzenetére
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz 30z.Samu #48263 üzenetére
Én is sokszor látok ilyen alakításokat...
Az autósok meg azt nem értik, figyelik, hogy a lekanyarodó sávukon keresztbe áthaladó bicikli úton nekem van elsőbbségem.(mivel én egyenesen megyek tovább, és még tábla is jelzi nekik, hogy elsőbbséget kell adniuk... ehelyett 40-50-el kanyarodnak az állatok) Mindig körülnézek, és figyelem a sofőröket, hogy észrevettek-e, vagy nem. Eddig 3x ütöttek volna el ugyan azon a helyen, ha nem lassítok, és állok meg. Az egyik telefonált, a másik sms-t írt a harmadik meg csak simán nem figyelt.
Komolyan elgondolkodtam egyszer, hogy utána megyek, és egy féltéglát bevágok az oldalsó szélvédőjén, hogy észrevegye, hogy ott is van valami[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Sziasztok!
Múlt héten sikerült alsónadrágig áznom a robogón, amikor munkába mentem, így rájöttem, hogy nagyon nem vicces dolog, és hogy nem húzhatom tovább a ruhavásárlást. Hol érdemes vízálló motoros kabátot, nadrágot venni? Két részesre gondoltam, és valami olyanra, ami ha nem esik az eső akkor is hordható.
Merre nézelődjek? Mennyiért lehet már nem bóvli kategóriásat venni?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Nekem is hasonlót csinál a Peugeot SV-m. Indulásnál húzom a gázkart, tartom egy bizonyos ponton, a motor gyorsul, és bizonyos sebességnél fémes rezonálást lehet hallani. Lassításnál ugyan ez van, csak akkor azt hiszem nem csak egy bizonyos sebességnél csinálja, hanem kb 45, és 25 körül is.
Más:Lassan három hónapja nálam van a gép, és az együtt töltött 1300km alatt büszkén jelentem, hogy még egyszer sem rohadt le alattam, pedig mentem nagyobb távokat is vele(55km).
A gépben 17250km van. Hajtómű olajat a manual szerint 10000 kilométerenként kellene cserélni, de mivel nem tudom mikor volt cserélve utoljára valamikor azt is meg kéne ejteni. Mennyire nagy meló megcsinálni? SEA 80W90 kell bele. Mind egy, hogy milyet rakok bele? Nem kellene tudnom, hogy korábban milyen volt benne?[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Utálni fogtok, de örülök, hogy szakad az eső, mert így este melóba menet kipróbálhatom az új Quechua esőkabát szettemet.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
#49232 kcsa: Köszi, akkor olyanokat nézegetek.
ContiTwist gumihoz - Még jó, hogy két hónapja vettem pont ilyet
Szárazon nem volt vele semmi bajom, de az nekem is feltűnt, hogy vizesen nem a leg ütősebb ...
Viszont előre félek, hogy mi lesz ha tényleg jön az ősz, meg a levelek Téli gumik milyen árban vannak? Valakinek van márka/típus ami bevált?Más:
Szétkaptam a robogót és végeztem egy kis moddingot.
Korábban rendeltem ebay-ről egy ilyet és végre rászántam magam, hogy beszerelem. Az SV-n elöl van egy elég jó kis zárható doboz, így alapból oda szerettem volna tenni, a doboz oldalára. Miután lebontottam a motor elejét kiderült, hogy oda nem fér be ahova akartam, így a doboz aljára került át.
Néhány kép:
kép1
kép2
kép3
kép4
Közvetlenül az akkutól húztam be egy független kábelt, egy kapcsolóval ellátva. Kiválóan működik a töltő, lehet menni GPS-el túrázni, és nem fog lemerülni a telefonom.
CSAK arra kell figyelni, hogy ne felejtsem bekapcsolva, mert akkor biztos leszívja az akkut.[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz Tothgera30 #49492 üzenetére
Három napja valahogy így nézhettem ki amikor a nagy eső után választanom kellett, hogy vagy a szembejövő teherautó fog telibe fröcskölni, vagy inkább belegázolok a járda szélén lévő 15 centi mély rohadt nagy pocsolyába. Végül az utóbbi lett. Meglepő, hogy ilyen mély víznél már nem csak oldalra, hanem felfele is tolja a vizet a motor... intéztem egy szélvédőmosást a seggembe nyomuló autósnak.
A ContiTwist pedig kitartott.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz Bati0501 #49516 üzenetére
Egyik ismerősöm tavaly vett egy Honda NC700X-et. Miután már sokat túrázott vele, és kiismerte, elvitt egy 100km-es túrára Szlovákiába...
Akkor döntöttem, hogy elkezdek "motorozni", és nemsokkal később jött az 50-es robogóm.
Kérdeztem, hogy mennyit eszik, és azt mondta, hogy 4liter fölé még nem sikerült mennie városba sem. 670cm3 mellett azért ez eléggé pozitív szerintem. Más kérdés, hogy nem arra van kitalálva, hogy 300al menjél, és mindenkit lenyomjál az autópályán. A lámpáknál meg ezzel is bármelyik autót leelőzöd. Motor tömege 214kg, én 75 vagyok, az ismerősöm meg van vagy 110, és így is szépen gyorsultunk.
Leszögezem, hogy a robogókkal is most ismerkedek, és nem értek a nagy motorokhoz, de az biztos, hogy ha lesz pénzem, én inkább veszek egy ilyet, mert én is érzem azt amit hermanyi írt. Az első úton megölném magam valahogy.Ár:~1 800 000HUF
[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Bányató utca, és az Újhegyi sarkánál ingyenes karosszéria elem felújítás!
Kép2
Már annyiszor elmentem a kráter mellett, hogy most már muszáj volt lefotóznom.
Ennél már csak a Ráday Gedeon 95 körül a napokban kialakult aszfaltsüllyedésnek álcázott ugrató a jobb. Ha nem figyelsz 45-50es tempónál szabályosan előre repülsz a motor elé.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz 30z.Samu #49720 üzenetére
Én is pocsolya járást tartottam az elmúlt 3 napban, és rájöttem, hogy a rettegés felélénkít.
Az a 10km amit a melóhelyig megteszek egy hatalmas adrenalin bomba amitől kitisztul a fejem.
Aztán beülök a melós autóba, és majd el alszok.Aztán tegnap haza fele még rákontráztam egy kicsit...
Amikor a harmadik autós is rám villogott, végre leesett, hogy nem ég elöl a lámpám. DE fel voltam készülve, volt nálam egy bicikli villogó. Azt fel@szt... felraktam előre villogni, és fohászkodtam, hogy ne jöjjön rendőr szembe.
Aztán az egyik kereszteződésben megláttam a rettegett opelt . Szépen elsuhantam mellette, de a visszapillantóban még láttam, ahogy megfordult a meseautó... de én addigra már lopakodó üzemmódban eltűntem a kis utcákban.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Ezt néztem ki egyenlőre. Valakinek van tapasztalata a márkával?
Ez az X motor TV hatalmas... néha csak fogom a fejem, hogy miket csinálnak.[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Na, megjöttek a télre szánt gumik.
Heidenau K58 Négyévszakos.
A héten felszereltetem, és akkor jöhetnek a mínuszok.
Na jó, igazából örülnék, ha egész télen 15+ os idő lenne<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Ha lehull a hó akkor tényleg szinte mindegy, de amíg csak hideg van addig nem.
Az esőben még elvoltam a ContiTwistel, izgalmas volt, meg minden , de azért mínuszban, meg hószálingázós időben nem erőltetném tovább.
Valóban drága volt, és nem is gondoltam volna, hogy ennyit hajlandó leszek megint gumira költeni, de úgy vagyok vele, hogy a bérlet is drága, a busz este 11 körül nem 5 percenként jön, és ha esek a nyárival akkor az új idomok is sokba lennének.
Viszont a BKV valahogy nagyon szokott hiányozni olyankor amikor sörözni indulok. Nem szeretem otthagyni piroskát az út szélén.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Nem lehet, hogy azért nem mért semmit, mert ha a képernyő le van kapcsolva akkor nem megy a program? Nálam ez volt a bibi. Csapattam két nyélgázos kört az erdő melletti úton, majd boldogan hazamentem, hogy nah, meglesz a bizonyíték, hogy megy ez 65-öt, de otthon jöttem rá, hogy semmit sem mért.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Most próbálom szétszedni a variátort, hogy meglessem, hogy milyen állapotban vannak a görgők...
Ezer százalék, hogy sima menetes a csavar? (mármint, hogy nem viszmenetes) Úgy tépem már mint állat, de nem mozdul.<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Köszönöm a bíztatást . Jelentem egy kova fejet eltörtem, de a másodikkal már lejött.
A variátorház, érintetlen, minden gyári állapotban van. ez így közel a 18000km-hez bíztató. Kiszedtem a görgőket. Nem vészesek, egy kicsit kopottak, majd később teszek fel képeket is. Most jön a mókázás, hogy mi lesz ha berakok néhány 11g-os görgőt.(gyári 8.5g volt)
Amikor a boltban kérdezte a csávó, hogy milyen motorba lesz, és megmondtam, hogy 50-es peugeotba, csak röhögve kérdezte, hogy pedálokat ne adjon-e hozzá.
Na majd most meglátjuk.Szerk.: Ja légkulcsom sajnos nincs.
[ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Igen arra gondoltam, hogy nem balmenetes-e.
Mentem egy kört, itt az első benyomás.
Az új végsebesség 63km/h helyett 71km/h lett.
Sokkal finomabban lehet elindulni, mint eddig. 8.5g görgőkkel, egyszer csak felpörgött a motor, és megindult.
Most ugye alacsonyabb fordulaton is elindul már, így lehet gyök2-vel is menni.
A gyorsulás a következőképpen változott:
8.5g görgő: Dinamikus gyorsulási tartomány: 0-35, majd 45-55 Végseb.: 63km/h Utazóseb.: 55km/h
11.0g görgő: Dinamikus gyors. tart.:0-25, majd 40-65 Végseb.:71km/h Utazóseb.:60-64km/hA kérdés a következő: Korábban is volt egy tartomány amikor a fordulatszám kicsit visszaesett, és a gyorsulás ezzel együtt eltűnt. Ezt mi okozhatja?
Örülök, hogy a végsebesség, illetve az utazósebesség megnőtt, de a lomha tartomány is nőtt, és 25 és 40 között tényleg nagyon alacsony a fordulatszám.
Képek:
régi görgők
[link]
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz szentkuti11 #50297 üzenetére
Valami borzalom a műsor amit ezek csinálnak. Nem értem, hogy miért nézik ennyien. És a "sztárok" akiket meghívnak... pfff.
<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
Fel lett rakatva a téli gumi.
Az első tapasztalat az, hogy tökig kell húznom a féket, hogy megtudjam csúsztatni... míg a ContiTwist-nél éppen, hogy csak félig behúzva már csúszott. (25-30-as tempóval fékezgetve)
Visszatérve a görgős témához..., a kontrasztrugó cseréjével mit lehet állítani valójában?<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz DigitXT #50335 üzenetére
Én ugye unortodox módon kezdtem a "tuningot", mivel én a végsebességet szerettem volna kitolni egy kicsit. Nem a gyorsulás az elsődleges szempont, viszont egy kicsivel azért lehetne pörgősebb, hogy ha 40 alatt fel akarok menni egy dombon akkor ne alapjáraton nyammogjon a motor. Vagyis ha jól értem egy erősebb rugó (most 10+ éves gyári van bent) segítene azon, hogy magasabb fordulatszámon engedje dolgozni a variót a túl nehéz görgőkkel.
(Egyébként indítás után elindulva, amikor feltehetően még megy a szivató, vagy csak az állás miatt dúsabb a keverék, úgy lő ki mint a rakéta, de utána már nagyon lomha.)<<<KEEP IT REAL!>>>
-
Mr.Peter
aktív tag
válasz huszi.gyb #50379 üzenetére
Én beneveznék egy ilyen ponyvára... Melóhelyen nem tudom fedett helyre vinni a mocit, így inkább letakarnám, hogy ha esetleg bejön egyszer csak a hóesés, és nem tudok hazajönni vele, akkor ne legyen belőle egy hószobor.
Budapesten megoldható majd az átvétel?<<<KEEP IT REAL!>>>
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel