- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
Erre pontos választ nem tudok adni, de a blokkból kiindulva 80 simán megvan. Az itthoni SR50 kényelmesen utazik 70-el, de ki lehet húztani 80 fölé is (nem tudom, mennyit csal az óra). Viszont van itt pár roxi guru, ők majd megmondják a frankót
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Tothgera30
Ármester
Gyárilag, folytásokkal, 50-60km/h-t. Folytások nékül 80-85km/h, de nem ritkán a 90km/h-t is eléri. De én szívem szerint ráraknék egy sportkipufogót, és egy sportlevegőszűrőt, de akkor már érdemes venni hozzá nagyobb karbit, multivariátort, és cserélgetni a kuplungrugókat belátásod szerint, akkor olyan 100-110km/h is megvan!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
Ezek a napi távolságok mit takarnak, illetve hol lenne használva?
Bár, a két kérdés értelmét veszti a rászánt keret miatt, viszont ha elég az 50-es robogó, akkor Piaggio Liberty, Aprilia Scarabeo vonalon nézelődj.
Egyébként azt egy használt robogónál sem lehet elvárni, h ne kelljen rá költeni.
100k nagyon az alsó határ, amiért már lehet korrekt darabot venni, én inkább 130-140k környékére raknám ezt az összeget."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Ezért is kérdeztem h hol laksz, mert egy 50-es robogó mindenféle emelkedőt, pár plusz kg-t is megérez.
Eleve a régi megjelöléséből fakadóan segéd-motorkerékpár, persze egy ideje elhagytuk az ezredfordulót, fejlettebb a technika, de az 50ccm az 50ccm marad 50 év múlva is.
Általános célokra én már 50-est nem vennék, de nyilván vannak (anyagi és jogi) korlátai, h az ember 125-öst vegyen.
Évjáratot alapvetően nem kell nézni. Állapotot kell venni. Lehet egy '98-as is patika, de szét lehet hajtva egy jóval fiatalabb darab is. Típusokat tekintve ebben az ársávban a két említett darab a legajánlottab, persze ezeken kívül is vannak jó alternatívák, de pl. azt még nem tudjuk, h formailag ezek bejönnek-e.Ha ide belinkeled majd őket, max + - 1 év eltéréssel kb. be lehet lőni, h valójában mikori gyártás, de a pontos évjáratról a helyszínen te is meg fogsz tudni majd győződni. Idomokban, felnikben benne van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
veterán
Akkor 125 vagy 150. Én nem vennék kisebbet. Pici a különbség üzemeltetésben éves szinten pár ezer forint.
És egy 150-es könnyeben mocorogsz, egy könnyebb súlyú utassal is el lehet poroszkálni. Az UH150-nek van szélvédelme valamennyi, esőben jól jön. Van magyar fórumja típusnak, sokakat ismerek így a neten Mindenben segítettek eddig. Jó választás lehet. -
csongi
veterán
B-s jogsi van?
Mert akkor neked megfelel és neked találták ki a B125-öt
tizen ezer forintból lehet vizsgázni, és akkor egy 125-el is sokkal jobban jársz. Fogyasztás is jobb egy 4T-nek mint egy 50-es 2Tnek, már ami megy is picit. Jah és az olasz gépek olcsóbbak. Egy scarabeo viselhető árban van, plexizhető, tovább használhatod évszakokban, és a kereke is nagyobb[ Szerkesztve ]
-
-
rjg
őstag
Totál amatőrként szerintem a belinkelt hirdetésben szereplő egy, azaz egy darab kép alapján senki nem fog neked érdemi infót adni. Ahhoz több különböző szögből kellene látni az idomok, stb állapotát. Az, hogy kereskedés adja el, lehet előny, ha vállalnak valamilyen garanciát.
MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra
-
runner 125
nagyúr
Légy már kicsit talpraesettebb. A megjelölt ár az esetek 5-6%-ban nem fix.
Amikor én vettem a sajátomat úgy 65.000FT-ot alkudtam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
longwild
aktív tag
Szia!
Sokan szokták keverni a kötelező nem fizetés türelmi idejével... Ha valaki nem fizeti be az aktuális negyedéves kötelezőt, akkor is az előző negyedév kockázatviselési végdátum után 30 napig még biztosít téged. De! Ez nem jelenti azt, hogy van köteleződ, hiszen az eladóé a kérdéses biztosítás.
Az adásvétel napjától kell rendelkezned kötelezővel. Ha nem így teszel, nem baj, de a kötelező megkötése és a birtokbavétel között eltelt időre fedezetlenségi büntetést fogsz fizetni, ami napi 40-70Ft körül van. Persze ez függ motor márkától, ccmtől, tulajtól stb.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
huszi.gyb
senior tag
A vásárlástól számított 15 napon belül kell megkötni a bizosítást.
Kis motor esetén 0Ft a fedezetlenségi díj (ha az elmált hónapokban nem változott, de nem hiszem). Ez azt jelenti, hogy ha megfog a rendőr tudod igazolni adásvételivel, hogy most vetted, nem büntet meg. Viszont utána igen. Ezzel nem éri meg trükközni, évente 3-4000Ft kis motornál. Amikor megvettem a Tactot én is talpon vittem el (nem volt biztosítás). Interneten megkötöttem, pár perc alatt megvolt. Elutaltam, és kész. Ennyit megér a nyugalom.Szerintem akinek nincs évente 4000Ft-ja, az járjon gyalog. (Lehet, hogy bunkó, de ha okoz kárt ne az ártatlan szívja meg...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hát... Minuszban szerintem nem érdemes. A motor valószínűleg bírná, bár az olaj LEHET, hogy rosszabbul ken, ezt nem tudom. Viszont a gumik tapadása biztosan rossz. (Téli gumi+fűtéses dolgok, hogy az ízületeid se menjenek tönkre... Hát... Én a héten lerakom szvsz.)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ne menj messzebb, épp bontok egy AF27-est, és egy AF18-ast. Privátban megbeszéljük.
Amikor önindítóra nem indul, akkor rúgásra sem? (Nekem a Tact hidegen nem indul önindítóra soha, de nem is nyektetem az akkut, 1 rúgás, ha a panelból tolom ki, ilyen időben ha nagyon hideg 4 rúgás, és indul kint is )
Látni kéne, akkor TALÁN lenne ötletem, de így passz. Lehet karbi, szívató, gertya, légszűrő... Fene tudjawww.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Nekem van egy ősrégi Bieffe sisakom... Sokáig hordtam, mert gyönyörű
a festése, és mégiscsak az volt az ELSŐ motoros vásárlásom. Na, az volt
anno valami 40K, több mint 10 éve! Akkor az diákként az iszonyat érvágás
volt. Motorom sem volt, de úgy voltam vele, hogy inkább megveszem, mint
széttörjön a fejemen egy "rohambili". Hűen szolgált sokáig (már a burkolat
elöregedése miatt is ajánlották, hogy cseréljem), míg egy szép reggelen a
kezembe maradt a plexije. Kettétört konkrétan... Utólag szar belegondolni,
hogy egy esetleges balesetnél vajon mennyit védett volna, ennyi idő után?!
Azért egy pár napig még használtam, aztán végül megvettem az N103-at...
Szerk: talán 58K volt akciósan, most hirtelen nem tudom. De "jó vétel" volt.
Viccen kívül. Nagyon jó az anyagminősége, a kezelhetősége, kényelme.
Haveromnak egy olcsóbb sisak 1 év után "esett szétfele", de mondta, hogy
nem baj, mert akkor vesz egy újat, hiszen olcsó. Nade ha évente lecseréli?hátsó fékre nem gyullad a féklámpa? Hol keressem az okát?
Első körben szerintem a féklámpakapcsolót nézd meg a fékkarnál...probléma, ha a fékkarok lötyögnek
Ha csak minimálisan, akkor nem (kell a holtjáték), ha nagyon, akkor igen.30z.Samu: erősen függ a köbcentitől. 50-esből a 4T annyira "harmatos",
hogy azt szerintem senki nem ajánlaná innen, aki valaha is ült olyanon...
B125 mellett már lehet gondolkodni 4T-ben, mert mégiscsak "emberibb",
kellemesebb, még ha lomhább is (pláne egy kihegyezett 2T-hez képest).
De ez ilyen szinten már lehet hit és meggyőződés kérdése is, sz'al nem
akarom felbőszíteni a 2T hívőket: van ám feelingje, de otthonra nem kéne.Nekem.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Én bontok AF18-at, és AF27-et is.
Első körben nézd meg az izzót. (Tapasztalat). Két szál van benne, egyik a fék, másik a helyzetjelző (vagy hogy nevezik, ami a tompítottal együtt világít). Nem ritka, hogy elszakad az izzószál, és ez okozza a problémát. (Nekem Tacton ezért nem volt refim, AF18-on helyzetjelzőm).www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Hasonlóval szívok én is...
Itt elindul pöcc-röff 1 rúgásra, megy valameddig, majd megáll. Olyankor vagy elindul egy rúgásra, vagy nem. Gyertya új, karbit most fogom kipucolni (már szét van szedve, csak más dolgom is volt...)Az előző tulaj keverék benzint öntött bele ( a különolajzásosba), így elég furcsa volt, füstölt mint állat, és beköpte a nem bele való, rozsdás gyertyát. Ezt a hibát megoldottuk, tettünk új, belevalót, szikra van. Viszont nem tudom miért csinálja.
Volt, hogy nem indult, hagytuk 2 órát állni, majd 1 rúgásra újra... Teljesen nem tud átmelegedni, addigra megáll, de a kipufogó vége már langyos/meleg lesz, de forró nem. Van valami ötlet erre?www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A szívató alapjáraton nyitva van. Melegedésre zár be (legalábbis a leírása szerint). Szóval ha tönkre megy, akkor folyamatosan nyitva van. >> Túldúsít melegen>> rossz keverék>> megáll.
Erre jutottam mostDigitXT: Az itthoni szobám kék, Budapesten az albérlet tele van kékkel (nem csak az én nyomom már ilyen volt). VW-t is vezettem kék világítással, szerintem abszolút nem zavaró, nekem bejön... Kíváncsi leszek élőben milyen
Boldog Karácsonyt
www.dongosofor.hu
-
Den
veterán
Létezik. ugyanis az automata szivató, indításkor nyitva van, mikor a motor beindul a generátor árama felfűt egy bimetált, ami kitolja a tűt és lezárja a plusz benzint adó csatornát, ezzel szüntetve meg a " szivatást". Tehát a motorod most hidegen jól kell induljon, de mivel a tű hiányzik, folyamatosan dúsítja a keveréket, olyan mintha állandóan szivatóval mennél. Cseréld ki egy újra.
www.simson4t.hu
-
üszök
őstag
-
-
huszi.gyb
senior tag
Maradjunk annyiban, hogy a 4Road hangtompító nélkül nem túl halk.
De tempóban elnyomja a szélzaj. Múltkor olvastam is erről cikket, talán valamelyik fórumon linkelték, hogy a szélzajtól megsüketülnek a motorosok. Tacton is 70körül már súgott a szél... Maján van plexi, jobb a szélvédelem, de óra szerint 100-120 környékén már...Ha jól emlékszem SirKero kérte a tapasztalatokat: Megéri a drágább. Az bordázott, kevésbé koszolódik (a másik 1 használat után szürkült már). Illetve az jobban kilógott a fülemből, a 3M pedig valahogy "síkban" lóg ki. Szóval megéri a majdnem dupla árat (+20Ft )
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Mint írtam télen. És nem mondtam, hogy tökéletes
Tesómnak egy Kymcot csíptem meg 42 500-ért. Nem volt 100%-os, 56 lett belőle (és még mindig nem volt tökéletes). Árultuk pár hónapig, elvitték. A vevő látta a hibát: néha felpörgött látszólag minden ok nélkül (és akkor 1-2 gázfröccsig tartotta a magas fordulatot, utána jó lett). Elvitte, nullába kijöttünk. Most vettünk egy Yamaha Fizz-t. 140-ért, kereskedőtől (Agility is tőle van). Garanciába ment vissza egy elég konkrét hibalistával, pedig csak 10km-t mentem vele.
szerk.: Ja és tavaly vettem 22k-ért Diot. Kb 40 000Ft-ot meg 3 napot ráköltöttünk, és utána elbontottam.
Szóval lehet venni olcsón, meg lehet venni jót. A kettő nem mindig egyezik. Sőt....
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal