- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
urbi73
senior tag
válasz Mr.Peter #47063 üzenetére
Az lehet a nehéz görgő + erős kuplung rugó miatt is hogy később reagál ("indul meg ") a gázadásra ,ez csupán beállítás kérdése .
Hát az elég hülyeség szerintem hogy berúgókarral nem tudta beindítani ,( esetleg ha valami betegség miatt ) de önindítóval meg igen . Lehet valami hiba miatt szerelte le .
Milyen típusú motorokról van szó ?-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Mr.Peter #47063 üzenetére
Véletlenül nem Dio?
Ott típushiba (mint elég sok másik robogónál), hogy a berúgókar motor felőli része (amin a "fogas" rész van) elkopik. Ilyenkor nem lehet beindítani. Bontottan olcsón meg lehet szerezni egy-egy jó állapotút (ebben segíteni is tudok).www.dongosofor.hu
-
üszök
őstag
válasz Mr.Peter #47068 üzenetére
Felejtsd el azt a típust,hacsak le nem veszed a deklit vásárlás előtt és meg nem nézed,hogy a ricni ép e a főtengely végén. Ha egyszer is sz@rul rakták össze úgy szét tudja nyalni,hogy többet nem lehet normálisan össze rakni.
Nézz abból a pénzből valami mást. Ha valami tetszik,azonnal menni kell.A jó vételek nincsenek 2 napnál tovább fent.Én két hete vettem egy ilyet. Frissen jött olaszból,volt mit csinálni rajta,de 75k-t megért.Főleg úgy,hogy 70-es Malossi henger van rajta,és úgy megy mint a veszedelem.
2000-ben rég nem gyártották már ezeket.90-es évek közepe mind.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Mr.Peter #47072 üzenetére
HA csak a dekli cserés, akkor bontottan pár1000Ft-ból megúszod, ha tényleg jó rá a Dioé. De a pontos típust nem ismerem. Ha a főtengelynek van baja.. Az drágább mulatság. Hol szeretnél motort venni? Ha Budapesten, akkor tudok embert, aki átnézi neked vétel előtt, ha kell.
www.dongosofor.hu
-
rajman2
csendes tag
válasz Mr.Peter #47215 üzenetére
Szia!
Én multhéten cseréltem. Délpest gumisai közül azok akik motor/robogot vállalnak olyanok mint a fehér holló.
Amit Te küldtél az egyetlen akit szoktak ajánlani és azért nincs szerintem időpont előbb mert egy szerelő van és mindenki hozzá jár.14 telefon után miután végig hivtam őket h azon kivül h motor gumit cserélnek, le is szedik-e a kereket majd vissza is rakják-e a válasz h nem, vigyem be a kereket
Méta utcai gumisnál időpont egyeztetésen kivül csak egy rendszám volt a kérdés
-
jFox
őstag
válasz Mr.Peter #47386 üzenetére
Szia!
Nekem a Piaggio Free-ben is ilyesmi világítás van. A kapcsoló első állásában a helyzetjelzőt kapcsolja, a másodikban pedig a "fényszórót". Nekem is kevés volt a fénye, én belebarkácsoltam egy autóba való ledes izzót. Tudom, hogy nem szabályos, de jobb fénye van.
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
-
enginev3.0
félisten
válasz Mr.Peter #47815 üzenetére
Nem mert a kulcs belement, csak el nem fordult, csak nagyon sokadjara
Otthon még semmi gond nem volt, beledug, indít, go
Ott pedig beledugtam és mintha a nyilas mögött nem lett volna semmi olyan könnyen belecsusszant a kulcs, el pedig nem fordultMindig le szoktam zárni a kormány zárat, most elfelejtettem, de rá szoktam nézni a másfél órás edzés alatt 3-4* a motorra, és más is ott tartja a robogót, a rendőrség meg kb 200 méterre van, lehet meg közelebb is, bár az nem tudom manapság mennyit számít, elég forgalmas hely vagy is legalábbis annyira hogy nem hiszem hogy ellopni megpróbálnak ott, de minden esetre úgy látszik hogy szét kell szedni és remélem semmi drága dolog nem lesz...
A kulcs másolás pedig jó ötlet, mert 10 éves gyári kulcs, de otthon meg akkor sem volt gond, teremben pedig nem szoktam a padlón koptatni a kulcsot
[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
30z.Samu
félisten
válasz Mr.Peter #48264 üzenetére
Azt se venné észre, mert Facebook-ozna vezetés közben és az fontosabb, mint hogy az utat figyelje. Reggel battyogok a busz sávban, az utasoknak a felén a meglepettséget látom, a másikon pedig hogy "Hogy képzeled, hogy a busz sávban közlekedsz?"
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
szmissz
senior tag
válasz Mr.Peter #48732 üzenetére
Esőkabátnak hívják amit keresel. Decathlonban, 2500 a kabát és talán 4000 a nadrág, tökéletes minőségű és bármire felhúzhatod amikor esik, máskor pedig a csomagtartóban várja a bevetést, minimális helyen.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
üszök
őstag
válasz Mr.Peter #49398 üzenetére
Már kész volt mikor fényképeztem is. Egész jó hangja van. Viszont hétfőig nem megyek a motor közelébe,ha hétfő délután írsz,vagy inkább kedd délelőtt akkor van esély,hogy nem felejtem el és videózok.
Más.
Kicseréltem a teleszkóp olajat,valamivel jobb lett,de most meg érzem,hogy lóg a kormány csapágy.
Pedig néztem mielőtt össze raktam. Tavasszal kicserélem. Levettem a deklit is a blokkról mért kíváncsi voltam a szíjra,meg a görgőkre. 20,8 mm a szíj vastagsága,jó lenne megtudni mennyi a kopás határ. A variátor csúszkám valami eszméletlen el van kopva.
Túl nagy lett a kép mobillal nem engedi feltölteni.[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz Mr.Peter #50210 üzenetére
Légkulcs... bogyo112: nem, nem kell hosszabbító. A légkulcs lekapja. És kárt nem csinál. Visszarakni légkulccsal meg saját felelősségre. Odacsaphat rendesen. Hivatalosan fogsz egy variátor blokkolót, és szervizkönyv szerinti nyomatékra húzod a csavart, természetesen a megfelelő nyomatékkulccsal. Aztán, ha leesik, IJB, mert már más korábban légkulccsal megdolgozta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Mr.Peter #50334 üzenetére
A varió működési tartományát, meg a szíj kopását. (Ti. túl erős kontrasztrugó használatával a szíj erősebben kopik, túl gyenge kontrasztrugó esetén meg hajlamos megcsúszni, ami szintén nem tesz jót neki.) Amiért viszont cserélni szokták: erősebb kontrasztrugó használatával adott súlyú görgők magasabb fordulatszámhoz elegendőek. Ha már nincs könnyebb görgő az adott varióba, akkor szokták ezt a "trükköt" bevetni. Elvileg az a kontrasztrugó az optimális, ami nem hagyja megcsúszni a szíjat, de nem is kényszeríti túl nagy erővel magasabb pályára a hátsó tárcsákon. Ha a kontrasztrugó el van gyengülve, akkor a visszaváltás nehézkes, a motor lomhábban indul, pont úgy, mint amikor túl nehéz görgők vannak benne. Ja, és ha rossz az áttétel (nem vált vissza rendesen a varió), akkor nagyon pörgeti a kuplungot alacsony motorfordulaton is, tehát túl hamar kicsapódnak a kuplungpofák: nagyon döcögős/remegős lehet az indulás is emiatt. Elméletben.
[ Szerkesztve ]