- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GabN73 #14203 üzenetére
Hidd el vannak normálisabbak is, a tizenéveseknek meg mindenre arcuk van, szóval ezt hanyagoljuk, mert van akinek a telefon is "menőzni kell", ekkor én mélyebbre tolom az E52-met a zsebemben, mikor más ultrahipermobillal járkál. Szóval a tizenéves kölykök bringával, PC-vel, Motorral és minden mással felvágnak, ilyen az a korosztály. Motorok terén pedig amit írtál az sajnos nagy részben igaz, de én ismerek pár 25-30 év körüli illetőt akinek azért van kismotorja (robogója) és munkába jár vele.
A Simsonokkal semmi bajom, imádnék egy gyári S51e-t és egy Swalbe-t, de sajnos akkor kezdtem megutálni mikor csak utángyártott alkatrészek voltak hozzá, és mindig eltörtek/elállítódtak (illetve a megszakító elállítódott és a szerelőknél többet volt mint itthon), ilyen téren egy tuning Simson már bőven halott téma, sőt a futóműve és a váza eléggé hajlana. Akkor inkább Mz, amit imádtam és kicsit bánom hogy megváltam tőle.
A robogókra visszatérve, írtál olyasmit hogy WC-n ülő póz, hát én elterpeszkedve szoktam ülni a robogón, szinte kinyújtott lábakkal, és sokkal kényelmesebb mint egy nagymotoron, sőt a lábam se fázik, és a vízhűtő pont a kezemre tolja a meleg levegőt, tehát reggel még a kezem se fagy meg. Ahogy r-chee írta, sokkal praktikusabb, szóval ezeket had ne részletezzem. Persze fiatalabb koromban és is másképp gondolkodtam mint most.
-
DigitXT
félisten
válasz
GabN73 #14211 üzenetére
most már értem hogy miért van elege egy pár embernek a PH!-ból
Mert a fikázás még mindig menő a tizenévesek körében?
Egyébként a 14203-ban én nem értem a királyi többest, elnézést.Kár volt leírnom, tudtam hogy úgy is belekötnek...
Ha leírsz egy nagy halom f*szságot, utána miért kell csodálkozni?
Amúgy egyetértünk, kár volt leírnod. Én nem küldelek el a f*szba,
csak nem értem, mire jók az ilyen beszólások. Túl öreg vagyok.Gergello: mondjuk ebben van valami.
A csodálkozás a legjobb.
-
DigitXT
félisten
válasz
GabN73 #14207 üzenetére
Azért jópofa, hogy fogalmad sincs, hogy ki-kicsoda topikban, meg milyen gépet hajt (vagy hajtott valaha), de azért beszólsz az egyik legsegítőkészebb tagnak, hogy "utálom a fajtátokat".
Ha régebb óta olvasnád a topikot, tudnád, hogy runnernek sokáig egy 500-as Nexusa volt: szerinted az hol fűkasza?
Nem csak 17-18 évesek írnak ide, ne magadból indulj ki, kérlek.
-
-
r-chee
őstag
válasz
GabN73 #14203 üzenetére
Ennyi erővel a nagymotorosok is baromarcúak, falu bikái stb, mert egész délután az utcákon körözgetnek, gyorsulgatnak, menőzgetnek, s hiába van fűnyírónál komolyabb hangjuk, utálja őket mindenki, ha este motoroznak. Sőt, téged is bárki szívesen lerúgna a Simson-odról, ha este (vagy épp akkor, ha valaki alszik, mert éjjel melózik stb) motorozgatnál az utcán, mert - lássuk be - annak sincs túl szolid hangja.
Mellesleg én pölö azért nem vettem Simson-t, helyette azért vettem robogót, mert utóbbinak kényelmesebb az ülése, van bőven hová pakolni a cuccot, nem kell hátizsákkal a hátamon izzadni 30+ fokban sem, nem töri szét/keni össze a váltókar a fehér cipőimet, nem kell azzal bíbelődnöm tankoláskor, hogy összekeverjem az olajat a benzinnel, egyszerűen be tudok állni benzinkútra is direktbe tankolni, világításom hatékonysága messze túlszárnyalja egy Simson-ét, esztétikáról nem is beszélve.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
GabN73 #14157 üzenetére
Ha megnézitek az SR kapcsolási rajzát akkor két tekercs van a generátorban. Egy a lámpának, ez nincs egyenirányítva, egy meg az akkunak, ez egyenirányított. ez megy a CDI be is. Két külön tekercsről megy a lámpa meg a gyújtás. Nem a lámpa veszi el a szikrát. ott valami más gebasz lesz. A csörgés lehet attól is, hogy valahogy az állórész hozzáér a forgórészhez, de az hogy a fenébe lehet, azt nem tudom.
-
válasz
GabN73 #14196 üzenetére
Hát hogyne, csak úgy beleereszted a bozótba! Te azokat nem csipázod akik crossbukóban rádőlve, a tizenéves korosztály becses tagjaiként és ügyes kis szervdonorként, kamikaze vizsga megszerzése után tolják neki, valahogy így: krrrrrrrrrrnyííííííííííííííííííííííííííííááááá-áhhhhhhrggggggggg-nyrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrííííííííííííííííííííííííííííááááá-ágggggrfffffffffff-rrrrrrrrrrrr-rrrrrrrrrrrrríííííííííííííííí-ííííííííáááááááááááááíí-ííííííííííííí...
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz
GabN73 #14176 üzenetére
Az lesz. Még ma este mennem kell vele, szóval most aligha állok neki. De akkor már tényleg dirib-darabjaira kapom szét. Ami tényleg érdekes, hogy hátsó lámpa nélkül nem jött elő a probléma, lehet nem mentem vele eleget... Ezt is le fogom tesztelni, mert akkor a hátsó lámpa fele kell keresgélni...
-
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
GabN73 #13083 üzenetére
hirtelen talán 3 tipust tudok mondani,ahol egyértelműen jobb lett a sportdobtól.
régi karbis cbf600, a régi domború vázas 1.2es bandika,és Runner nexusa.de cbrjeim mind gyengébb lett a sportdobtól,akármennyire üvöltöttek.tehát nem a 60lóerőtől függ,hanem a konstrukciótól.
2Tnél meg eszembe jutnak az ETZ időből a "sportdobok"
hát pont,h szintén gyengébb lett tőle. -
runner 125
nagyúr
válasz
GabN73 #13075 üzenetére
Nagyon-nagyon ritka az a 4T motor, amin a teljesítményváltozást is eredményez egy nyitottabb dob. Főleg egy ilyen 50-125-ös gépen, szerintem észre sem venni, vagy rosszabb esetben csak ront rajta, és fúvókázni kell.
Szvsz, nem éri meg ilyen kis motorra sportdobot tenni, mivel amennyibe kerül egy 4t dob, annyival a büdös életbe nem lesz "erősebb"...dave93
Igen, egy 2t motornál jelentős teljesítménynövekedést lehet elérni egy rezo csővel.
-
Balupapa
senior tag
válasz
GabN73 #12806 üzenetére
ok
kicsit elszakadva ettől. Tudtok még más jó oldalt ahol érdemes lenne hirdetni?
kepesmotoron meg hasznaltauto ra tettem fel eddig, napi kb 10-en hyvnak. abból 7 "százatadokérte" állat akinek elmesélem hogy ez az évjárat és köbcenti és ilyen gyönyörü állapot 150-170körül megy, és ezen még pluszban van egy nagyon jo kipufogo....a másik 3 meg elkéri a címet és ma vag holnap jön megnézni. (Azóta is) -
koshmar
veterán
válasz
GabN73 #12795 üzenetére
Hihi, én már láttam olyan videót, amikor a rendőrök elővettek egy ilyen kis hordozható sebességmérőt. alá tették az Aeroxnak, mert gyanús volt nekik.
Mutatták a gyereknek, hogy hogy "Gyerünk, nyelezd csak le!!"...
Amikor az óra már 130 felett járt...Biztos megbüntették...
Bár az nem a teljesítményt, hanem csak a sebességet mérte. Mindegy, segédmotornak úgyis csak 45 km/h lehet.
Bár ilyet MO-n nem sűrűn fogunk látni... -
koshmar
veterán
válasz
GabN73 #12789 üzenetére
Ja, papír szerint nem lehet több.
Ezért szokták úgy, hogy a papírozás után egyből kivetetetik a fojtás(ok)at.
Egyik gyereket éppen a múltkor kaptak el egy papíron 50-es, de egyébként 160-as (!!) AF 1 Sport Pro-val. Meg 34-es Dell' Orto, meg sportlégszűrő, szóval egy olyan 42 lóerő körül járt...
Pöppet megbüntették...
runner:
-
cila1
aktív tag
válasz
GabN73 #12690 üzenetére
Bementem egy festékboltba és ezt a választ kaptam.
Lecsiszolod vízpapirral a felületet,lefested alapozó festékkel ami 1050ft-ba kerül 2,5dl.
Utána lehet festeni Spray-vel.Különböző szinekbe kapható,1200-1500ft-ig.Végezetül lakkozod,hogy keményebb illetve csili-vili legyen a felület.Ennyit tudtam meg.Majd ha megcsinálom rakok fel képet és leírom hogy sikerült.Láttam olyan festéket is ami Crom utánzat tehát csillog-tükröződik.Az 1600ft. -
válasz
GabN73 #12656 üzenetére
Hát nem olyan gyenge az a 90-es, láttam én azt lépegetni, pár éve egy volt Bánki-s autószerelő srácnál
. Eléggé ment az, ő is mondta hogy ha nem enduro vázat használnak, simán elcsavarja, de azért egy 125-ös MZ-vel simán lépést tartott, csak hamarabb ette a dugót
! Ezért jobb a gyári, sz@rt meg ne vegyél, mert a fél életed ráköltöd, inkább gyári állapotú műszakis szocimotort 100ccm felett
.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GabN73 #12640 üzenetére
Szerintem ritka ez manapság.
Legalábbis egy ilyen motor használtan is 1m +
Így kevesek tehetik meg, persze előfordul.De, - ahogy írtam már - motorozás fejben dől el, aki erre a hobbyra adja fejét kellő önkontrollal kell bírnia - s, be _kell_ tartani a kötelező lépcsőfokokat.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GabN73 #12630 üzenetére
Szerintem pont nem.
Én is vehetnék a Nexus után 1000-es GSX-R-t, de amikor pü.-ben kaptam a motoros topikból egy 750 Gixer user-től egy videót róla, letettem róla.
Ugyanis 200-nál a pályán célegyenesben még gázra kerékre állt. Nah erre nincs szükségem.Az ezres kategória tényleg a vérprofiknak van.
Had kérjelek meg, h tegyél egy szóközt a vesszők és pontok után, olyan nehéz^^ így olvasni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
GabN73 #12617 üzenetére
Ezt most ironikusan kell érteném?
Ha igen; motorozáshoz ész kell, nincs mese. Komolytalan embereknek nem való.
Nem vagyok szent, én is csináltam a Nexus-szal fasságot (kanyarban előzés, szembe meg jöttek), de egy életre szóló emléket adott. Centiken múlott. Ha, komolyabban belegondolok még most is megizzad a tenyerem.
Ilyen, vagy ehhez hasonló hibákat minden motoros elkövet, és tanul belőle.Szal', aki 250-400-as sor 4 gépet venne, gyanítom, h tisztában van a saját maga tudásával, és kellő önkontrollal bír.
..egyébként meg ezerszer lerágott csont, de meghalni elég egy 50-es robogó is.
-
koshmar
veterán
válasz
GabN73 #12623 üzenetére
A CR500-ra azt mondják, hogy egyszerűn KEZELHETETLEN.
Krosszpályán a legprofibb ember keze is két kör alatt bedurran.Nekem haverom egyszer egy KX250-nel ment.
Azt mondta, hogy valami elképesztő..
Egyestől harmadikig vagy folyamatosan kapar (aszfalton is lazán), vagy egykerekezik.
Négytől hatig húz mint a barom.
Pedig a gyerek a 900-as ciberéjéhez van szokva, ez pedig egy 250-es krosszmotor..És még szó sem esett az 500-asokról.
-
akos3
addikt
válasz
GabN73 #12612 üzenetére
Jo most hagyjuk a szimó témát, úgy érzem vhogy msot nem jön ide
Bár a motogenerál szépn hangzik
A többire reagálva: Tod kinek kell olyan motor amire még rákel költeni 90 ezret vétel után, h menjen vhogy...husky-ra meg nem is reagálnék. Te is leírtad, h megrakadt egyből
Jó most komolyra forditva a szót, nyilván sok függ a használattól, de mire hozzámkerülne egy 2T addigra a hülyegyerekje előttem már szétnyelezte így én kapk egy romhalmazt... -
DigitXT
félisten
válasz
GabN73 #12505 üzenetére
Az igazoló csekket elvileg nem kérhetik: elég a matrica.
De mondjuk egy adásvételi "nem árt", ha van nálad az tuti.
Egyébként mi alapján tudná a rendőr, hogy nem loptad-e?
Szerk: jó, persze 2 perc alatt hamisít valaki magának egy
adásvételit, és az egyszerű ellenőrzésen azzal is átmegy,
de elvileg ez lenne az értelme - ha már rendszám nincs. -
akos3
addikt
válasz
GabN73 #12503 üzenetére
Biztosításban nincs benne, h kié a motor! A biztosításban csak a biztosítást megkötő személy és a motor adatai vannak! Ami nem feltétlenül egyezik. Tehát neked van egy motorod. A Te neveden van az adásvételi. De a bátyád köt rá a saját nevével egy biztosítást az ugyanúgy érvényes nyilvánvalóan. És ebben az esetben nem derül ki, h a Tied a motor! Ezért kell az adásvételinek is ÉS a biztosítás befizetést igazoló csekknek is veled lennie!
-
Killing
addikt
válasz
GabN73 #12494 üzenetére
De azt nem tudja hogy kinek a nevén van a biztosítás. Adásvételi vagy motorigazolvány kell. Nos egy huszon valahány éves simsonnak nem nagyon van motorigazolványa.
Szerintem nem véletlenül kérdezte hogy faterodé-e a motor.
Ja, péntekenként mikor 10-es bandába motorozunk, nem ennyire elnézőek. -
-
válasz
GabN73 #11721 üzenetére
Hát az úgy kezdődött hogy tekertem
. Na, megyek egyenesen, épp rápillantok az órámra és akkor elém ugrik egy hülye bicajos gyerek a bringaúton (aki a hátsó fékkel épp kifarolja a bringa hátulját amibe én mint később rájöttem beleakadtam), én meg megpróbálom kikerülni, és az árokban tértem magamhoz
. Az történt hogy mivel a bicajának a hátulja elém tért ki, ezért én kikerültem valamennyire, de félig beakadtam,és így még jobban oldalra húztam a kormányt, ezért megcsúszott a kerekem, azután kb. kétszer átfordult az első kormány, a hátsó váltó egy az egyben letört, és vitte magával a Neuzer vázban lévő alu darabkát is, úgy mint a hátsó felnit, de szerintem az elsőt is cserélni kellesz, mert centríroztatni nem akarom, legyen tökéletes
. Tehát mivel a követési távolságot gondolom nem igazán tartottam be, mert 34-35 km/h-val közlekedtem, az elém ugró emberke pedig mehetett vagy 10km/h-val így ez az én saram
. Tehát most ez vigasztal.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Socket AM4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nyaralás topik
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 1700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest