- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #13251 üzenetére
Jah, ezt úgy hívják, h legenda.
Ezt már én is hallottam úgy 10 éve egy "havertól".Középiskolás voltam, az akkori bnőmet egyszer elfuvaroztam még a Runner-rel, persze, h belefutottam. Megálltam, megfordultak, visszajöttek, az egyik kioktatott, majd rá 1 hónapra küldtek egy papírt, h ejnye-bejnye, legközelebb nem kéne.
-
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #13236 üzenetére
A Piaggio Di-tech-jei kifejezetten tartósak és hibamentesek. A régi Morini-sek voltak szarok, de kb. 100x lett már leírva.
Ettől függetlenül tény, h borsosabb a szervizelése, s valóban el kell tolni egy hozzáértőhöz, de cserébe 1,5 littyiből eljársz 100km-t.
joe69
1 milla sok pénz, annyiért én tuti nagyobbat vennék. Nem beszélve arról, h egy 250-es eszik 3,5-4 liter, míg egy 500-as 4-et átlagban. Viszont, 2 személy alatt egy negyedliteres robogó egyenlő a nullával. Biztonságos teherautó előzésbe bele sem lehet kezdeni.
Bár, azt nem írtad, h új kell-e vagy használt. Mondjuk nálam elv, h újat használati cikkből (autó, motor, telefon, bla bla) soha nem veszek.
Úgyhogy, tudom javasolni, h nézz egy megkímélt használtat. Ár/érték arányban sokkal jobban jössz ki.
Visszatérve a típusokra. Nekem egy 500-as Nexus-om van jelenleg, mind városban, mind hosszútávon iszonyúan megállta a helyét. (múlt idő azért, mert idén már egy km-t nem fogok belerakni, eladó)
Fordulékony, jól manőverezhető, mellesleg otópályán is tudja diktálni a tempót. Annó bejártuk vele fél országot.Úgyhogy, ezt a típust én bátran ajánlom. .. én kb. 700k-t szeretnék kapni érte ('04-es 24k km), 1m -ért szerintem 2-3 éveset biztos kapsz.
Viszont, ha mégis kisebb gépet szeretnél, nézz ki egy típust, és linkeld.
Őszintén, ezeknek abszolút nincs olyan motorikus típushibája, h valamelyik gyártó típusára rá lehessen mondani, h messziről kerülendő. -
-
válasz
koshmar #13231 üzenetére
1. Nem, SR-ből van (hátul körlámás) Netscaper/Stealth/Street (Minarelli vagy Morini blokk) Racing/Sport/Funmaster (Piaggio), az újabb verziósból pedig R, Factory és újabban a Talmácsi és SBK replikás gépek, amik lénygében R-rel egyeznek meg, csak a matricázásuk más, illetve SBK-n van egy Leo pufó is.
2. Street a legutolsó szériája, nem fapadosabb, ugyan azt tudja, váza, mindene ugyan az, kivéve azt hogy a segédváz ezen felül, míg a másikon alul van elvezetve, így más kipufogót szoktak hozzá adni, bár azt hiszem Streethez már ugyan olyat adtak.
3. SR Factory 649 ezer volt, most 699ezer, nem 850ezer, és még egy időben volt olyan hogy 120ezerért számolnak be bicajt és adnak 50ezer értékű kupont, amit letankolhatsz!
4. Értelmes ha hidegen nyelezi szegény gépnek, a kezébe nem adnék még bicajt sem. Amúgy 80-90kmh-t simán mennek folytástalanítva, szóval faternak elég elérni az 50-60km/h-t
-
akos3
addikt
válasz
koshmar #12821 üzenetére
Pedig ennyire nem szar motor, h ki kéne nyírni ilyen gyorsan
Más:
Pár napja Honfoglalóba vt egy ilyen kérdés, h mennyivel mehet egy 50es robcsi városban. Röhögve irtam be a 45-öt mire nagy felsülésemre kiírta, h 40. Tényleg csak 40? Én meg vtam győződve róla, h jól tom a 45-ötMég a fojtások is ott vannak benne. Mindig azt írják az újakra, h végsebesség: 45km/h. Nah mind1.
-
-
-
válasz
koshmar #12745 üzenetére
Ebben teljesen egyetértek,bár nekem nem épp teljesítmény kell, akkor vennék "sornégyes pályagépet".
Önhordó fém kaszni, áh, kitűnő konstrukció, csak nehéz, bár az eltelt 20 év nem látszik a kinézett gépen.#12746 akos3: A korl.-ra van meg már régóta. Honnan veszed/találod ki hogy sz@r volt az MZ váltója? Én ilyet nem mondtam. Már korábban leírtam hogy miért adtam el, most is leírom, míg megint valami hülyeséggel álltok elő: NEM HASZNÁLTAM, CSAK OTT ÁLLT. Ezért talált egy jó gondos gazdát, sajnálom hogy eladtam, de tudom jobb helyen van mint nálam, azóta meg már láttam is az új tulajnál.
#12747 runner 125: Egyetértés kölcsönös, öröm van bódottá.
-
válasz
koshmar #12743 üzenetére
Semmi gond, nyugodtan, ezért van a fórum. Lehetőleg kihalófélben lévő 125 2T-t keresek (épp láttam egy cirka 20 éves Vespát, ha lett volna műszakija, már nem itt beszélgetnénk, vagyis nem ilyen formában), azután ha nem találok megfelelő vasparipát akkor majd rátérek a 4T-re is (Leonardo, Cygnus, Matrix 125 és társai), bár azzal se lenne problémám, boltba járni, néha kikapcsolódni elég lenne pár évig.
-
-
válasz
koshmar #12632 üzenetére
Itt annyi a bibi hogy 120km/h-nál még igencsak elbírja az egyest. Tehát olyan 150km/h, 1. és emeli az elejét, azután kb. 180km/h, 2. és szintén emel... 200km/h-nál nem igen lehet egy stock gépet egy kerékbe kapni, de ha kipróbálod és túléled akkor fizetek egy rekesz sört, mert én össz-vissz 3 ember ismerek aki kiemelte és 200 akárhány km/h-ig tartotta. Persze ha autóval mentél már 200km/h fölött, akkor szerintem tudod miről beszélek, és akkor még nem is motorra gondolunk, mert ott borzasztó a 200km/h. Tehát ennyit erről
. Kedvenc GSR R videóm pedig 1080p-ben ez lenne.
#12633 akos3: Repsol tényleg ütős, de ha már veszel akkor az új lámpásat vedd inkább, azért kissé durvábban áll neki az a fejidom
. Egy várdi srácnak van egy újab fehér, egész nyáron láttam, az nagyon szép, azt hiszem sportmotor-on is fent van
.
-
válasz
koshmar #12624 üzenetére
Hát az a KX250 nem olyan vadállat
. Azért én mentem vele és nem igazán szakít szét, persze lépeget, meg ugrik, de minden attól függ mihez viszonyítjuk, ha az emberke 900-as CBR-hez van szokva, akkor egészen más lesz neki egy verseny 2T
. Épp az hogy 1-2-ben húz igazán egy sor 4-eshez képest, aszfalton meg nem igazán kapar, ha nem direkt akarja a pilóta
. Jó, hát ne utcai motorokhoz hasonlítsuk őket, ugye a szervízigényük se ahhoz hasonlítható
. Bár ehhez a géphez ész is kell, én mikor mentem vele óvatosan kezeltem a gázt, mert itt már vége van a vicc kategóriának
.
-
válasz
koshmar #12608 üzenetére
Szeretnék én is ilyen jókat irkálni, de nekem egyszerűen nem megy. - ...pedig ott a billentyűzet...
- Bocs, ezt nem bírtam kihagyni
.
A Nexus 500-as pedig bőven jó, bár ha minden igaz és beválik a terv akkor 2év múlva egy 250-es Nexust/Burgmant fogok nézni/venni, de csak 5000 km alatt és teljesen originál állapotban, olyat amiről még a nejlon üléshuzatot is most kapták le
.
-
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #12606 üzenetére
Persze, ha én is megengedhetném, h kint álljon egy versenycross a garázsban, valószínű teli vigyorral csutkáznám havi 1x, és leszarnám, h üzemórás. Sajnos a motorozás amúgy sem olcsó hobby, hát még, ha az ember egy versenygéppel űzi.
Sok, nem számoltam össze, de jobb is.
Félre értés ne essék, én nem akarom senkire rátukmálni a véleményem. Sok mindenről megvan a gondolatom, amit általában megosztok - főleg, ha tudok vele segíteni.
Innentől fogva az nekem csak egy pozitív visszacsatolás, ha mások is egyetértenek vele. -
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #12603 üzenetére
Engem ugyan nem mozgatnak ezek a kihegyezett 40 lovas, üzemórás gépek. Mi értelme van? Eljár az ember vele 7-8000km-t jobb esetben, ha kicsit tempózik benyelni a 10 litert, nem beszélve arról, h olajból is a legjobb kell neki, csak növeli a költségeket.
Aztán lehet bontani, dugót cserélni, majd harmadik dugó csere után hónoltatni, rosszabb esetben fúratni. Kész pénztemető egy olyan kávédaráló.Nexus-omban sok minden ki volt cserélve, kipufogótól a variátorig, légszűrő, majdnem minden ami lehetséges volt, és láttam értelmét.
Így bőven fektette a 180-as órát.Ezzel az összeállítással úgy gyorsult, mint egy 650-es Burgman. 5-6sec alatt 100-on volt 0-ról.
Jelenleg már totál gyári, szinte mindent eladtam belőle, letakarva kint van a garázsban, lassan elkezdem hirdetni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
koshmar #12601 üzenetére
Annó az egyik tanárom csinálta azt, h volt egy Dio-ja, rájött, h tök menő két keréken gurulni, vett gyorsan 6 hónapra egy YBR 125-öt, ez ilyen kis gyenge nékid bájk - "megtanult" rajta váltani, majd gyorsan eladta, s jött a 600-as Hornet, amit a mai napig vígan terelget.
A 125ccm kategória arra jó, h elhagyd a várost, de a következő városig már uncsi vele elmenni.
mod.
Jogosan vetődik fel a kérdés, h akkor mondjak más alternatívát. Sajnos nincs.
Régen a gyártók betöltötték a 125-250, de még a 400ccm-es lyukat is, aztán eljött az idő, h nem lett divat ilyen kategóriát gyártani, pedig biztos vagyok benne, h lenne rá igény dögivel.Bár, a Kawanak vannak próbálkozásai az utóbbi időben a 250-es Ninja-val, de olyan árért, ki az a hüle aki azt veszi, és nem egy 600-as sor 4-et pár évesen?!
... -
-
-
-
akos3
addikt
válasz
koshmar #12546 üzenetére
Jah hát nekem csakis használt jön szóba.
És nagy valószínűséggel cibere lesz belőle
Most van több jelentkező is a BWSemre, szal ha eladtam úgy már könnyebb terveznem
Hát ízlések és pofonok. Én még nem dönöttem el magamban h a gyorsasági vagy az sm tetszik jobban kívülről. De az sm-ek közül nekem a dtx jön be leginkább...bár van egy két nagyon szép husky is, de az más kategória már.. -
akos3
addikt
válasz
koshmar #12544 üzenetére
Hát én 50esbe csakis 2T-t ajánlom, de 125be sztem egy cbr-re fogok beruházni. Nem kell nekem nem tom mennyi LE, mível városba járkálok nagyrész és nem a crosspályán
Mondjuk nem lenne baj, ha pár LE-vel erősebb lenne, de hát nem fogok venni egy rs-t vagy egy mitot ami csörög zörög. Meg nem vok nagy motorszerelő (értsd: egyátalán nem szoktam motort szerelni), így inkább elfogadom h nem tud 160al menni, de nekem ne legyen semmi baja. CBR 130as vége bőven jó nekem azt hiszem
Még nézegettem a dt125x-et, de az se megy sokkal jobban ahogy olvasgatom hiába 22LE alapból. (láttam már 28LE-t is) Annyival drágább a megvételi ára is már, h nekem nem ér annyit. Pedig nagyon tetszik. Legszebb sm sztem. -
-
válasz
koshmar #12479 üzenetére
Hát igen, néha...
#12481 akos3: Áh, jó kis motorod van, megvenném én csak ugye nagyon mesze vagy, meg átlag piaci ártól magasabb a kért összeg
. Amúgy igaz, veterán és szocimotorok a gyengéim, tegnap is láttam egy nagyon szép 125-ös Trophy-t, hát nagyon bejön még mindig
. A bringádat pedig egy ilyen kisgép simán alázza, már nem csak azért mert dombra szembe szélben már nem igazán tudsz erőből tekerni, míg a kis 50-es 30-al felkullog, és még tekerhető is közben, amúgy én is bringázom jelenleg három bringám is van (Schwinn Rangerből kettő, Neuzer X1 kissé alakítva)
.
#12482 Tibii91: Ákos jól vágja, csak volt, és a második a sorban, mármint 210-es Jawa Babetták közül, de az utolsó (piros) Romániába került
. De a kedvenceim ezek voltak, nekik még tartom az új gazdáikkal a kapcsolatot
:
...jelenleg 15 ezer km-nél jár valahol és Nyíregytelek mellett tanyázik...
...két hónapja még a 9 ezredik km-ét koptatta, Révleányváron van... -
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó ANDROID TV box 4/64GB tárhely / 12 hónap jótállás
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest