-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Kymco Agility City-bol konkretan tudok nem egy darabot, ami par eve futar robogokent szolgal.
Fek/Gumi/Gorgo/Szij, tehat altalanos dolgokon kivul csak hajtjak bele a kilometereket hidegben-melegben. -
GalaHU
őstag
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Ha már eddig vártál nem próbálsz ki egy 125-öst? Egy 50-es, plàne egy új, euro-sok motorral csak vánszorogni fog alattad hála a katalizátornak (én sem vagyok sokkal kisebb, tapasztalat), a lábad (plàne vödörrel) egy szûkebb kanyarba beleèr majd a kormànyba...
A Vályi Pistiéknek van fent a YT egy videòja a nagy test, 50-es robi viszonyáról, tanúságos..:
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72100 üzenetére
Bármelyikről van is szó, a diszpis kanna szerintem egyiknél sem fog elérni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm! Van korlátlan A jogsim, (anno MZ-ket kergettem), de amire használnám a motort, megfelelőbbnek gondolom a kismotort. (nincs műszakiztatás, átiratás..)
A diszperzitesvödör láb között ötletet kollégámtól vettem, neki volt egy ezer éves Typhoon-ja, még Putch emblémával, neki elfért, úgy járt pecázni.
Egyébként legtöbb motor tényleg ott vérzett el amikor próbáltam, hogy nem tudtam kanyarodni, nekiütődott a térdemnek a kormány. A Typhoon-t már tudtam kormányozni, kollégáét próbáltam. (Csak szó nélkül eladta 60e ft-ért, nem szólt nekem) -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #72104 üzenetére
Nekem a Typhoon-hoz hasonló kialakítású mocim van, Yamaha BW's SPY és a magasságom, termetem is hasonló, de inkább nagyobb a tiednél.
Hosszú távon nem kényelmes, a kétszemélyes ülésben van szintkülönbség, ott lenne kényelmes távolságban a seggem, de a törés miatt hamar elzsibbad. Városban nem gáz, de fél óra folyamatos menet után már kényelmetlen.
A lábam közt egy repülőre felvihető bőrönd passzosan elfér, vagy 2 zsugor ásványvíz. Ilyenkor azért széles terpeszben kanyarodok, hogy elférjen a térdem. Amúgy ha nincs semmi a lábtartón, akkor is, mert ha élesen kanyarodok, nem tudom letenni a lábam, nem fér el.
Szintén ballonos a kerék, de kicsi az átmérő. Nem éreztem kézzel fogható előnyét földúton a kerékpárral szemben, inkább a Liberty nagyobb kerekeiHa minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #72105 üzenetére
Köszi! Igen, a Liberty is benne van a nézettek közt. A webrobogó nevű céggel van valakinek tapasztalata? Kb 80-100e. ft-al olcsóbb egy (új) robogó mint máshol, ingyenes beüzemelés, kiszállítás, és még további engedményt sugall a weboldal (kérjek ajánlatot). Mivel Magyarországon vagyunk, keresem hogy hol az átb...ás
Motowell, Keeway továbbra is felejtős? Mindegyikből van nagykerekű, Liberty-re hajazó. Motowellről azt hallottam, magyarországi szerelés, kínai alkatrészekből. -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #72106 üzenetére
Szia!
Ha cuccolni szeretnél végy egy ilyent: -
Theory66
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy EBS Senda blokk, amiben elnyalták az egyik tőcsavar menetet, ami miatt nem húzza rá rendesen a hengert és kifúj. Kicsit utána olvasva a következő három megoldási lehetőséget találtam, melyik lenne a legjobb/legolcsóbb, vagy mi az amit kihagytam:
1: Kifúrni, új menet, és M7 helyett egy nagyobb menetű csavarral pótolni. A neten 135mm hosszú M7 csavart találtam ami hozzá való, létezik-e ilyen hosszú M8 tőcsavar, vagy esztergáltatnom kéne.
2: Menetrögzítővel beleragasztani a saját tőcsavart, és imádkozni hogy ne kelljen kiszedni
3: Menetjavító készlettel javítani (tudtok-e olcsó M7 javító készletet vagy sufni módszert hogy csak a menetet kelljen megvenni, ne az egész szettet? Nem szívesen költenék egy csavar menetre 10.000 Ft-t)
-
Theory66
aktív tag
válasz macilaci78 #72109 üzenetére
Igen, ez a 3. pont Csak ahogy néztem ezeket készletként adják amiben van egy fúró, egy betekerő eszköz egy menetvágó meg 10 ilyen szűkítő cucc, de 10k áron. Külön lehet venni csak a spirált, de azt meg mivel teszem bele.
-
csurgoi
aktív tag
válasz KTMHobby3 #71901 üzenetére
Szia KTMHobby3!
Azt olvastam ki a hozzászólásodból , hogy te sem a tini korsztályba tartozol és a szélvédő plexi témában járatos vagy.
Én egy Yamaha Neos 50-re szeretnék egy plexit venni.
Mit javasolsz:használt 6-8 e ft körül vagy pedig új 20-25 e ft?
Van egy fajta ami teljesen takar nyakig :[link]
És van egy amelyik kb hasközépig ér, és dizájnosabb:[link]
Melyiket javasolod?
A nem márka specifikusak mennyire jók felszerelhetőség szempontjából?
Vagy nem érdemes mert sokat kell faragni?https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72106 üzenetére
"Motowellről azt hallottam, magyarországi szerelés, kínai alkatrészekből"
Ez pontosan így van.
Én azért nem vetném még el a használt robogó vásárlását, azért kis utánajárással ki lehet fogni egy-egy darabot a jobbak közül. Újonnan elég drágán mérik ezeket az 50-es gépeket. Persze nem tartoznak a legdrágábbak közé az általad felsoroltak, de nem is olcsók. 200-250 környékén azért ki lehet fogni ilyenekből nagyon jót is, amik nincsenek szanaszét gányolva...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Zoli bácsi
őstag
válasz sityupityu #72113 üzenetére
"200-250 környékén azért ki lehet fogni ilyenekből nagyon jót is, amik nincsenek szanaszét gányolva..."
Pontosan ilyet kerestem sporttárs...... Eredménytelenül. Van egy srác itt Kapuváron, aki motorokat hoz be, szervizel, elad, csereberél....Körülnéztem nála. az összes olaszból behozott robogó állapottól független 6-8e. km-rel az órájában várja a gazdáját. Hát én ezekért nem adok kétszázat. (Tudom nem sokat ér). A másik a hirdetések, általában felnövő kamaszok, hirdetések kulcsszavai, amik után nem is érdekel: "50-esként használt" "frissen felújított" "70-es hengerrel" "sport kipufogóval"
Vettem régen idős bácsitól MZ-t, 900km-rel. Robogóban ilyen nincs, legalábbis nem találok, ezért kacsingatok az új fele. -
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #72114 üzenetére
Pedig lehet azért találni (ez nem azt jelenti, hogy most nekiálltam keresgélni a neten). Olyanokat is, amit nem feltétlen kintről hoztak be. Mondjuk a dörzsöltebb eladók ilyenkor nem adnak el semmit sem mert tudják, hogy ebben az évszakban nagyon lent vannak az árak. Ők is inkább ilyenkor szoktak vásárolni.
szerk: Tavasszal-nyár elején pl az aprilia sr volt nagy téma itt a fórumon. 200-300 között nagyon jókat lehetett venni (kérésre én is linkeltem ide jó párat) amik azért jobb vasak mint a feljebb felsoroltak, és a döntő részük garantáltan nem kintről behozott volt.. Természetesen az új áruk is drágább.
Tehát az a kulcsa a dolognak, hogy ne csak a környékeden tevékenykedő kereskedő portékái között nézelődj amikről te is tudod, hogy szinte mindegyik kintről van.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz csurgoi #72111 üzenetére
Szia!
Ha télen is szeretnél motorozni, én a nagyobbat ajánlom, jobban véd. Volt idő, mikor olyannal jártam dolgozni, jól el lehett mögé bújni, nem ért a menetszél. Esőben is hasznosabb. A használt is tökéletesen megfelel, ha nem törött és nem karcos. Az elsőt leszámítva, valamennyi motoromra én magam csináltam a szélvédőket, amihez a plexit úgy kaptam, csupán munka volt vele. Nekem a plexi hajtogatása nem probléma, megtanultam a technikáját. Nem tudom láttad-e ami a mostani motoromon van, azt volt a legkönnyebb meghajlítani, ha elég bátor vagy Te is megpróbálhatsz csinálni egy hasonlót.
Más márkájút se nehéz felszerelni, ha előtte megnézed hogy hogyan vannak rögzítve, a tiéden, meg a másikon, mert azonnal látod hogy mit kell alakítani hogy passzoljon és jól is nézzen ki. -
Kickass
őstag
Sziasztok!
Korábban én is érdeklődtem robogó iránt a topikban, most körvonalózodik a tényleges igény igy elsősorban ajánlott tipusokat keresek amik az igényeimnek megfelelnek.
Napi 2x25km munkába ingázás a cél, nagyrészt Budapest, de mivel agglomerációból járok lenne benne minimális 7es út, ezt kikerülni nem nagyon tudom. Szeretném tartani vele azért a forgalom tempóját ha lehet, nyilván nem a vácin vagy soroksárin lévő 70es táblára gondolok.
Mivel autót váltanék vele, papirkutyaként főként tavasztól őszig ezért szeretnék minél többet fogni a fogyasztáson, jó lenne átlag 3 liter körül eljárkálni vele. Ez a 190 centimmel és hozzátartozó közel 100 kilómmal nem tudom mennyire lehetséges.Ami biztos, hogy egyelőre csak 50ccm-es jöhet szóba, azt mondanám max. 200-250k értékig, ha van best buy efölött meghallgatom, de legyen első körben ez a limit belőve.
Amiket eddig nézegettem, Piaggio Liberty, Aprilia Scarabeo, Kymco People illetve az itt korábban javasolt Gilera Runner.
Mivel valószinűleg sokat mennék dugóban, fontos lenne, hogy agilis legyen, könnyen irányitható. Erre pl egy kicsi 50es supermoto nem tudom mennyire megfelelő, még nem ültem ilyenen nem tudom mennyire 'lábletevős' egy ilyen.Ez lenne most a két irány vmi agilisabb, ha lehet nagyobb kerékmérettel rendelkező ötvenes klasszikus robi, vagy a supermoto.
Véleményeket ajánlásokat szivesen veszek.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Kickass #72119 üzenetére
Ajanlani konkretan nem akarok semmit, illetve lebeszelni se (mert szerintem ugyis meg fogod azt a tanacsot is kapni, hogy minimum 125-os kell erre a celra).
A lenyeg: sogorom az allando dugokon felbuzdulva nyaron vett egy 50-es 2T Libertyt kb hasonlo ingazasra agglomeraciobol(God->Arpad hidon kereztul->III. kerulet) 2x24km napi tavolsagra.
A magassagod es sulyod kb megegyezik az ovevel. Probaltam en is lebeszelni, hogy csinaljon jogsit nagyobbra, mert keves lesz.
Viszont a forgalom ritmusat tartva (75Km/h a vege alatta) siman bejar vele dolgozni es nem panaszkodott, sot, lelkendezett hogy mennyire fasza mert fele ido alatt beer mint autoval (es ez a lenyeg).
A fogyasztas az sehogy nem lesz 3 liter kornyeke szerintem ilyen tavon, mert eleg sok helyen nyelen kell huzni, hogy haladj is. Ha jol remlik neki olyan 4l korul megallt.Persze tervben van neki is a minimum 125-os motor/robogo, de egyelore csak gyorsban kellett neki egy megoldas a bejarasra, hogy ne szivjon illetve raerezzen hogy mennyire jon be neki ez a fajta ingazas.
130k korul vette boven a szezon kozepen, bukni nem fog rajta.A Libertyt csak azert tudom ajanlani, mert annak a 2T blokkja relative eros (ugyanez a blokk van a 2T karbis Runnerben) es nem nyugos. Normal hasznalat mellett elegge igenytelen es strapabiro. Nagy kerekei miatt valamivel komfortosabb mint a Runner pl.
Egyvalamire kell figyelni hasznaltan ennel, hogy nehogy Ausztriabol/Olaszbol leselejtezett postas Libertyt vagy kihajtott belu itthoni futar Libertyt vegyel.(mindkettonek megvannak az arulkodo jelei)Ami kerulendo hasznaltan az emlitett peldanyokbol, a befecskendezos 2T (Di-Tech, Pure-Jet) illetve a 4T. Elobbi amiatt mert altalaban azert szabadulnak meg tole mert log a bele es keves ember ert hozza, utobbi pedig lomha lesz.
Rendes motorban talan a Derbi Sendat tudnam mondani, de nem akarsz te Pestre napi ingazasra 50-es valtos motort, hidd el. Egy darabig jo buli lenne, de utana meg almodban is ugy jarna a bal labad mint a kutyanak, annyit kell taposni a valtot.
-
Kickass
őstag
válasz nyogo83 #72120 üzenetére
Nálam Diósd a kiinduló pont, a 7esen csak egy rövid szakaszon kell jönnöm 50-70es táblák vannak, ezt a forgalom miatt nem is nagyon lehet túllépni.
Egyébként tudom, hogy a 125 lenne az ideális, de ez azért nem opció mert nincs kiegészítő jogsim.
Mivel nem vagyok aktív robogós ezért a kötelező 3 óra forgalom se igen lenne elég a sikeres forgalom vizsgához.Persze arról lehet szó, hogy 0 vagy minimális bukóval majd átülni egy 125-re ha ez a formája az ingázásnak ahogy te is írtad megtetszik.
Az ajánlást köszönöm.
-
flegga92
senior tag
válasz Kickass #72123 üzenetére
Megnyugtatlak, hogy az a kötelező óra annak sem elég aki aktívan robogózott előtte.
A 3-ból 1 óra a vizsga szóval 2-őt tudsz gyakorolni.
Én 12 éve aktívan robogózok és 2 óra csak a rutinra kellett, kell ennyi hogy megtanuld a pályát, másik 2 óra meg a forgalomba kellett.
Nyáron, vagy az után le fogom tenni az A-s jogsit is, mert 2 éven belül nem kell KRESZ vizsgát tenni, így 80 körül kijön majd, jobban jártam így mintha egyből A-ra megyek. -
macilaci78
nagyúr
válasz Kickass #72119 üzenetére
Erre a 125 ccm lesz a nyerő: rendszámos, tehát mehet 70-nel, 90-nel, biztosítás kb 1 havi BKV bérlet, a műszaki nincs még egy. Elég kicsi, hogy dugóban surranhass.
4T ad kisebb fogyasztást, de nem gyorsul úgy, mint a 2T 50 ccm. Ha a gép meg sem tudja közelíteni a megengedett maximumot, nemhogy a forgalom ritmusát, akkor a forgalom képes bedarálni. Ésszel kell menni, kerülve, hogy sávon belül előzzenek, kanyarban ne menj jármű mellett, stb. Hozzá lehet szokni, 2 szezont mentem 2T 50 ccm-vel, veszélyes helyzetbe nem kerültem, de sok a figyelmetlen, vagy épp agresszív autós, aki miatt nagyon észnél kell lenni. Közlekedni kell megtanulni, nem vezetni.
Nekem Újbuda-Újpest viszonylatban van tapasztalatom (16-18 km, Rákóczi hídon, Hungárián, Vácin). Ha nincs forgalom, 35 perc, ha dugó van, 45 perc. Viszont a fogyi 5 liter százon, de nagy darab is vagyok.
Hídon felfelé még gyorsulok, de budaörsi, budafoki hegymeneteken egy odalépős busz is lehagy, jó, ha megtartja a 30-at. Normafára el sem indultam vele.Vedd meg most az 50-est, ha tetszik, csinálj 125-re kiegészítőt és ülj át, ha teheted.
Megnyugtatlak, aki 50-esen születet, még könnyebben elhasal forgalmi vizsgán, mert a gyakorlatban berögzült és elfogadott megoldások néha szembe mennek a kresszel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
GalaHU
őstag
válasz flegga92 #72124 üzenetére
Nálam pont fordítva volt, a 125 miatt gondolkodtam el rajta, és inkább az A korlátlant csináltam meg elsőre, hogy egyszerre túllegyek rajta (vezetési időpontot találni horror). Most meg 300-as robival nyomom, elindultam a lejtőn...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
flegga92
senior tag
válasz GalaHU #72126 üzenetére
Nálunk szerencsére simán van időpont motorra. Így meg nem kell végigülni a KRESZ oktatást.
Amúgy én már érzem, hogy a 125 is kevés. Városban jó de tartós hosszú úton kevés ez is.
Mondjuk maradni fog a 125, mert szinte csak a városban járok, ha nagyobbra adom a fejem az rendes motor lesz már -
Kickass
őstag
válasz macilaci78 #72125 üzenetére
Jelenleg 3 gondom a 125-l:
- egy jó 125ös + a 125ös jogsi a most kitűzött keret felett lenne, ez könnyebben orovsolható
- nincs jelenleg időm a 125ös jogsit megcsinálni és ez tavaszig se fog változ, ez nagyobb problémaValószínűleg a köv. szezonban kipróbálom az 50ezést, ha egyébként bejön akkor azt követően jöhet a 125.
Liberty 50 2T-n kívül továbbra is várok ajánlásokat, ha van mit.
-
Armahun
addikt
Robogókon a hátsó kerék rögzítő csavar az bal menetes ugye? Arra nyílik amerre forog?
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezésében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
suste
veterán
válasz flegga92 #72124 üzenetére
Hát nekem elég volt, 1db plusz órát sem vettem. Persze az oktató nekem is azt mondta, hogy úgyis kelleni fog, de az 1. óra után belátta, hogy nem kell.
A tanulós 125-ösök nagyon kezes bárányok, alapjáraton vegigpöfögsz a pályán, a visszafordítónal kell odafigyelni, de ez is gyorsan betanulható, annak aki nem ma kezdi a motorozást..... -
Topikgazda
-
válasz macilaci78 #72132 üzenetére
Azta........
-
Topikgazda
-
GalaHU
őstag
válasz sityupityu #72135 üzenetére
Nem replika, eredeti. Hologramos kartondoboz, Akrás garijegy meg minden... Vagy nagyon átvágtak?
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz nyogo83 #72138 üzenetére
Ez Olaszból’ jött, már 2 hónapja megrendeltem, de a gyár csak december elején kezdte el gyártani ehhez a típushoz (Forza 300 2018) a dobot, úgyhogy csak mostanra tudták teljesíteni az előrendeléseket. Más komolyabb webshopok is ilyen határidőket mondtak.
Szép történet, remélem igaz is... De a lényeg hogy benne van az E betű, típusszám, a rendőr nem vartyoghat. Létezik hozzávaló katalizátor is, arra még vadászom.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topikgazda
válasz GalaHU #72136 üzenetére
Nézve a képeket hát....a fene tudja. Ha replika is, akkor kidolgozottabb változatok közé tartozik. Nem tudom. Bár ott van rajta az E jelzés, de szerencsésebb lenne, ha ez bele lenne inkább ütve, vagy egy külön fémtáblán lenne rajta ami hozzá van szegecselve a dobhoz. Mindenesetre az örömedet nem szeretném elrontani, a hangja az biztos hogy nagyon jó lesz.
szerk: De az biztos, hogy a rendőrök nem fognak így cseszegetni. Bár ha ilyesmit néznek egy motoron akkor azok mindenképp bele akarnak kötni valamibe...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72140 üzenetére
"ott van rajta az E jelzés"
Országok azonosító számai:
E1-Németország, E2-Franciaország, E3-Olaszország,
E4-Hollandia, E5-Svájc, E6-Belgium, E7-Magyarország,
E8-Cseh Köztársaság, E9-Spanyolország, E10-Jugoszlávia,
E11-Anglia, E12-Ausztria, E13-Luxemburg, E14-Svjc,
E16-Norvégia, E17 Finnország, E18-Dánia, E19-Románia,
E20-Lengyelország, E21-Portugália, E22-Oroszország,
E23-Görögország, E25-Horvátország, E26-Szlovénia,
E27-Szlovákia, E28-Belarus, E29-Észtország,
E31-Bosnia-Hercegovina, E37-Törökország,Ezt jelenti az E jelzés. Szerintetek a rendőrök ezzel tisztában vannak? Tényleg ez érdekli Őket?
-
GalaHU
őstag
válasz KTMHobby3 #72141 üzenetére
Legalább adtak a részletekre, az E26 stimmel.
Amúgy a mezei sünnek erről nem is kell tudnia. A közlekedésinek (hajdani “tányérsapkás”) csak bármilyen E betűt kell keresnie. De gyaníthatóan bármelyik elzavarhat emelt szintű műszakira, ha valami gyanús...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72143 üzenetére
Így van! Ezzel mindig számolni kell. Ha valaiki kockáztat, számoljon vele hogy lebukhat. Csak azt nem értem hogy rengeteg olyan 50-es van, amik jóval 45 felett mennek, "gyárilag".
-
Topikgazda
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72145 üzenetére
Igazad van!
Szerencsére semmi közöm hozzá. Hál' Istennek.
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Aprilia sr old fekvő minarelli, mekkora főfúvóka található benne?
Illetve esetleg valakinek eladó karbi hozzá(phbn 12),illetve mivel lehet helyettesíteni, mi lesz még jó hozzá?[ Szerkesztve ]
Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
Armahun
addikt
válasz sityupityu #72131 üzenetére
Köszi, lejött.
A kerék viszont csak azután, hogy leszedtem a kipufogó dobot is.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezésében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Topikgazda
válasz BenQhunria #72147 üzenetére
Ebben még a fekvő levegős mina volt vagy már vizes? Elméletileg ebbe a régi típusba viszonylag nagy, 90-es főfúvóka van gyárilag. Elméletileg.
Lehet hozzá venni karburátort, itt van a dellorto (ez a márka van hozzá gyárilag is) és van hozzá olcsóbb Tun'R is. Ez elméletileg szakasztott olyan mint a dellorto, a gyakorlatban azonban lehetnek néha meglepetések. Nem mindig, de azért előfordulhat.
Annyi van még, hogy a fórumon belül nem kereshetsz (kinek van esetleg otthon valamije stb) mivel a keresés is hirdetésnek minősül. Azt természetesen megkérdezheted, hogy valamit hol lehet kapni, (akár használt dolog hirdetését is be lehet linkelni ha a megosztónak nincs köze hozzá), de így ebben a formában, hogy kinek lehet elfekvőben eladó nem.(#72148) Armahun Nincs mit.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BenQhunria
tag
válasz sityupityu #72149 üzenetére
Ez a levegős, hogy vizes ebből van e azt nem tudom!
Szétszedtem a karbit és 72 számot láttam rajta, gondolom akkor ez már nem igazán gyári ha szerinted is 90 körüli illletve amit linkeltél az 93!Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest