- Apple Watch
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zozyk
addikt
Na, mindkét kerék kiszedve, az elsőről le bírtam szedni a gumit, nagyon ramaty volt a rajta lévő, de nem erőltettem a felrakást, meghaladja a tudást és a felszerelést is.
Mondjuk a hátsó kerék kiszedéséhez kellett küzdenem, végül lekaptam a kipufogót is, a könnyebb szerelés érdekében.Szomorúan konstatáltam, hogy az a szerelő, aki elvállalta az olajcserét és az átnézést, a fékekre konkrétan baszott rá, mindkét dobban volt bőven fékpor, szóval muszáj lesz tanulni, tanulni, tanulni....
(anno a kispolskit is így kezdtem, átvert a szerelő és mérgemben megtanultam mindent, amit szükséges volt) -
nyogo83
Topikgazda
Nem mernek ra 1000%-ig megeskudni, hogy pont a Vino-mnak volt-e, de altalaban ugyanugy centrirozzak mint az autogumit, ragasztos sulyokkal.
Azert szoktak ezt mondani, mert sok gumisnak nincs adaptere a centirgephez hogy ilyen kis kerekmeretet/motorkereket befogjon.Centirnal nem csak a felni hibaibol adodo egyenetlenseg miatt szoktak sulyozni, hanem a gumik se 100%-ig kisulyozottak. Lehet hogy ket kulonbozo gumival mashova es mas mennyisegu suly kerul.
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #72901 üzenetére
Forgalomban mehetnek, csak közúti közlekedésben nem vehetnek részt. Már láttam olyan zárt pályás versenyt, ahol többen is indultak, a legfiatalabb 4 éves volt. Jogosítvány nélkül 300 W-os járművet szabad használni, mindegy hogy benzines, vagy elektromos.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72904 üzenetére
"Forgalomban mehetnek, csak közúti közlekedésben nem vehetnek részt."
Ezt pontositanam, mert igy nem ertelmezheto. A kozuti kozlekedes a hivatalos megfogalmazasa a KRESZ-ben a "forgalom"-nak.
Te arra gondolsz szerintem, hogy kozuttol, forgalomtol elzart teruleten kozlekedhet vele.(Pl maganterulet, tanulo/versenypalya/stb.) -
zozyk
addikt
válasz nyogo83 #72903 üzenetére
Tisztában vagyok a centírozással, elvégre vagy ~18 éve hivatásos sofőr vagyok.
Épp ezért volt fura, hogy 2 gumis is azt mondta, hogy ezt a kis méretet nem kell...
*szerk:
találtam nem messze egy szerelőt, akinél az árlistában már van kerékszerelés+centírozás....akkor meg is van, hová viszem.[ Szerkesztve ]
-
Golyobis
aktív tag
válasz KTMHobby3 #72907 üzenetére
Ne heragudj, de én még mindig nem értem. Itt gyalogos forgalom alatt járdát értesz? Vagy az úttest szélét is, és bármi olyan helyet ahol gyalogos mehet? Ebben az esetben lehet jogsi nélkül száguldozni különféle különleges, és nagy teljesítményű járművekkel az úttest szélén?
Amúgy azok "pocket motorok" amiket belinkeltem nem tudom hogy segédmotoros kerékpárnak minősülnek-e egyáltalán vagy ezek nincsenek kategóriába sorolva.
-
KTMHobby3
tag
válasz Golyobis #72908 üzenetére
Nem szabad keverni a gépjárműveket, amik csak közúton közlekedhetnek, a gépi hajtású járműveket 4 kW-ig, amikre jogosítvány szükséges, a jogosítvány nélkül használható 300 W, vagy az alatti járművekkel. Az utóbbiak a gyalogosok által használt járdán, épített gyalogos úton is közlekedhetnek. Azok a kismotorok, amiket említettél, a 300 W alatti kategóriába tartoznak. Közúton nem közlekedhetnek, járdán max 10 kmh-val. Zárt pályán nincs ilyen korlátozás.
-
Golyobis
aktív tag
válasz KTMHobby3 #72909 üzenetére
Hm, én nem vagyok annyira jártas a fizikában, de a 3.5 lóerős 49 ccm motor valahogy nagyobb teljesítményűnek hangzik 300 W nál, + az a legnagyobb ami még a segédmotoros kerékpár kategóriába belefér, ami már eleve jogosítvány köteles.
Nem tudom hogy ez mennyire megbízható, de itt át lehetett váltani lóerőt W-ra. -
Topikgazda
válasz nyogo83 #72903 üzenetére
"Azert szoktak ezt mondani, mert sok gumisnak nincs adaptere a centirgephez hogy ilyen kis kerekmeretet/motorkereket befogjon."
Pontosan. Felénk is etetik a gumisok a rossz dumával a robogósokat, hogy nem kell centírozni...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz Golyobis #72910 üzenetére
Ha átváltod a 4 kW-ot, az 5,438 LE, ami még engedélyezett a segédmotoroknak. A 0,3 kW, vagy az alatti gépi hajtású járművek jogosítvány nélkül vezethetőek, de az fölött jogosítvány kötelező. Az SMKP kategóriának nem a teljesítmény szab határt, hanem "önerőből" nem képes 45 kmh-nál gyorsabban menni. Az általatok itt emlegetett robogók, ha ennél gyorsabban tudnak menni, azokra rendszám és motorkerékpár jogosítvány kötelező. De gondolom ezzel Te is tisztában vagy.
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #72912 üzenetére
Nálunk ezek a csodajárművek ( ztech és társai ) elvileg jogsi nélkül hajthatóak.
Egyik kolegának ilyen van,szomszéd faluból jár át 10-15 km,és vígan viszi a 60-70-et.
Jogosítványa nincs semmire,úgy járkál vele 2 éve,rendőrök sem piszkálják......
Én az ilyet nem engedném. -
-
perge666
veterán
válasz Tamás9x #72914 üzenetére
Tudom hogy egy márka,de gondoltam érthető mit akarok belőle kihozni.
Ez a szomorú hogy a rend éber őrei lesz*rják.....KTMHobby3 : Kolegám kivételesen visel sisakot,de csak hidegbe,esőbe....
Én azt se bánnám ha rendszámoztatnák az SMKP-t is,és 2 évente lenne rá műszaki,errefelé elég sok életveszélyes kismotorral járkálnak.
[ Szerkesztve ]
-
palfitom
félisten
Sziasztok,
Suzi Burgman 400 K4 gumiabroncsainak nyomását meg tudnátok nekem mondani?
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz palfitom #72918 üzenetére
Altalaban az ules alatt vagy a csomagtartoban rajta van a matrican is.
A 400-asnak gyari manual szerint 25psi(1,7Bar) az elso, 28psi(1,9Bar) a hatso, utas nelkul.
Ket szemellyel 1,7Bar elol, 2,4 Bar hatul.Nekem az elso 1,7 is eleg kevesnek tunik, de ha maszkalsz vele akkor majd te is kitudod tapasztalni.
En altalaban 2 Bar korulre szoktam fujni elsot-hatsot a hasonlo meretu kerekeknel, de ahogy Burgman forumokon lattam, ott is inkabb ez a tendencia.Inkabb legyen picit kemenyebb legyen, mert a kovalygos, bizonytalan viselkedest alulfujt kerekekkel jobban megerzed, foleg elso kereken.
-
palfitom
félisten
válasz nyogo83 #72919 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm!
Még 1 kérdés eszembe jutott: van esetleg infótok az első fényszóróizzók LED-esre cseréléséről? Kivitelezhető? Ha igen, akkor milyet kellene venni, és egyszerűen cserélhető-e?
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
zozyk
addikt
A használt kerékanya visszarakható?
Hátsót kaptam újat, de elsőt nem tudtak adni sem motoros, sem csavarboltban... -
KTMHobby3
tag
válasz perge666 #72916 üzenetére
Nem a rendszám és a műszaki a megoldás. Mindenkinek saját érdeke hogy olyan géppel közlekedjen, amelyik nem életveszélyes. Aki ezt nem látja be, az buta, azon se a rendszám, se a műszaki nem segít. Itt jegyzem meg hogy az SMKP megengedett legnagyobb sebessége 40 kmh, míg a kerékpároké (ide tartoznak az elektromos kerékpárok is) 50 kmh. Szerinted melyikkel veszélyesebb közlekedni?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz palfitom #72920 üzenetére
Fizikailag berakható, kérdés hogy majd műszaki vizsgán kötekedős vizsgabiztost fogsz ki, vagy nem.
Havernak pl a ledes rendszámtábla világítását szedette ki, igaz autónál.Hivatalosan E és ECE típusjelzéssel ellátott kellene, anélkül nem használható közúti forgalomban.
Ezért is árulják sok helyen "Off-road fényszóró izzó"-ként.Nekem az a tapasztalatom, hogy ha külsőleg egyben van és gyárias a robogó/motor, akkor nem foglalkoznak semmivel. Csinál pár képet róla körbe, meg az első féket leteszteli a padon, aztán csókolom.
Még be se indítják.Meg kell nézni milyen foglalatú izzó megy bele és venni egy olyat LED-esben.
Sajnos konkrét márkát, típust nem tudok ajánlani, nekem nincs tapasztalatom vele. -
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72922 üzenetére
Véleményem szerint pedig az lenne a megoldás. Nem a legjobb, de nem bízhatsz ilyet az átlagember ítélőképességére.
Ha autónál is így működne, szerinted milyen autók lennének forgalomban? Még a jelenlegi "okos" műszakikkal is elég sok roncs mászkál, képzeld el az milyen állapotban van, amit már haver vizsgabiztos se vállal be.
Ráadásul ott hibás a gondolat, hogy nem(csak) a saját biztonsága miatt kell egy járműnek jó műszaki állapotban lenni, hanem a forgalomban résztvevő más közlekedők miatt, hogy ne okozzon balesetet egy szar fék vagy egy kiszakadó futómű miatt, esetleg a lógó kormánycsapágy miatti kóválygó mozgásával.
A "butákon" jelenleg segít a műszaki pl autóknál, mert rengeteg olyan ember vezet autót, aki a motorháztetőt nem tudják felnyitni, de legalább ha olyan szar az autója hogy műszakin kivágják, akkor nem fog tudni azzal forgalomba menni.
Van a "buta" aki tényleg nem ért hozzá és csak akkor megy szervízbe ha már tényleg nem indul a jármű, meg van az "okos buta", aki jobban tud mindent és ügyeskedik(lógó belű 650-es Burgman renszám nélkül, a 6-os lekaparva az idomról ).
De ez egy elég hosszú és bő lére ereszthető téma, szerintem ne menjünk bele mert oldalakat lehetne róla beszélni, de jelenleg nem rajtunk múlik, hogy bármilyen irányba is változás történik.
-
TaaT
veterán
Sziasztok!
Az normális hogy melegben (20+ fok) szebben jár a motor mint hidegben? Mármint akkor is szebben jár ha 20+ fokban hidegindítom, hidegben meg akkor sem jár szépen ha bemelegszik.
Malaguti Ciak 150
Give them hell Ukraine!
-
Tamás9x
őstag
Úgy néz ki cserben hagyott a szerelőm, "nincs idő" címszó alatt, így lenne egy pár kérdésem a tapasztaltabbakhoz. 1P39FMB blokknál. Hány Km után szoktak szelephézagot ellenőrizni, illetve van e bármi kötelező karbantartás amit feltétlenül el kell végezni?
10W40 4T Repsol olajat rendszeresítettem be, 1000Km-es csereciklusokkal.
Vezérműlánc kb milyen rendszerességgel cserélendő, ha kell egyáltalán.
Minimum 30Km-es távokat megy a gép. az "A" korlátlan pedig még messze van, hogy lecserélhessem kb 3-4 év.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
Ha minden rendben van vele, akkor normalis, van olyan blokk ami igy viselkedik.
Sokszor talan amire erdemes ranezni esetleg az a szelephezag, de az is nagyreszt a blokk homersekletetol fuggoen tud eltero jarast okozni.
Aminek en inkabb a nagyobb valoszinuseget latom: az uzemanyag homerseklete, masabb a porlasztasi kep ha a benzin 20+ fokos vagy huvosebb. De ott is sok dolog tudja befolyasolni es van amelyik nem erzekeny erre, mert lehet karbi futes/ lehet a karbi kozelebb a blokkhoz igy az uszohazban rendesen atmelegszik a benzin, stb.
A masik pedig a gyertya hoerteke: nekem volt olyan motor, aminel kulon hasznaltam "teli" meg "nyari" gyertyat, az egyik az hidegebb hoerteku volt a masik melegebb.
Eszreveheto volt a jarasan, erdemes kiprobalni, ha zavar.
Tamas9x: majd megnezem, van-e konkret doksim, egy marakt azert dobj legyszi.
De gyorsban: olaj csere ilyen kiskobcentis 50-eseknel 2000Km korul szokott lenni, szoval azzal boven jol vagy.
Vezermulancnal sokszor nincs intervallum, hanem jelreforgatod es megnezed van-e nyulas, illetve "setal"-e a lanc a lanckereken jobbra/balra.
Szelephezagra meg akar most is ranezhetsz, aztan majd 5-10k km utan.
Az a baj, hogy kinainal van hogy rovidebb intervallumokat adnak meg, attol fugg mennire kepes tartani a hezagot hosszab tavon. -
TaaT
veterán
válasz nyogo83 #72928 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ! Úgy látszik elég sok befolyásoló tényező lehet. Tavaly nyár végén vettem a mocit, aztán télen is használtam egy keveset, akkor tűnt fel a megváltozott járáskultúra. El is könyveltem magamban hogy szép kis vásárt csináltam vele ha már ilyen hamar romlik az állapota. Erre amikor bejöttek a nappali 20fokok megint olyan lett mint amikor megvettem.
Give them hell Ukraine!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #72930 üzenetére
No, amit sikerult osszeszedni:
Gyari olaj az 15W40, bar mas helyen meg 10W40-et irjak, szoval az akar jo is lehet.
1000Km-enkent kell cserelni, szoval ez pipa.Vezermulancrol emlites sincs, azt csak ellenorizni tudod random idokozonkent, vagy ha kezd lanc hangja lenni.
Szelephezag ellenorzes 4500-5000Km-enkent. Fotengelyt felso holtpontra forgatod (lenni kell jelolesnek a lendkereknel, altalaban "T" betu, meg nyilacska, a blokkon is), de ugy hogy akkor legyen szelepvaltas(surites). Mindegyik szelepnek zarva kell lennie, akkor jo. Ha nem, akkor forgatsz 360-at rajta
Igy kell kipugfogo es szivo oldalon is 0.05mm-nek lennie.Nagyjabol ennyi lenyeges dolgot sikerult talalni ehhez a blokkhoz.
Taat: azert ha egy tavaszi szervizelest/olajcseret csinalsz, nezz ra a gyertyara, hogy belevalo-e tipus szerint. Ha semmi rendellenes hangot, nehezkes indulast, barmi gondot nem tapasztalsz, akkor ez ilyen
[ Szerkesztve ]
-
-
spanglee001
addikt
-
nyogo83
Topikgazda
válasz spanglee001 #72934 üzenetére
Szivesen
16k Km meg nem gond, csak az a kerdes, hogy nalad 0-rol indulva annyi, vagy annyi ami garantaltan mar benne van
Nalad is 4000Km korul van periodus szelep hezagra, 0.04mm, szivo/kipufogo. Ellenorzes ennel is hideg motornal, felso holtponton szelepvaltasnal.
Vezermulancot ugy tudod ellenorizni, hogy ha alul a fotengely jelen van (T), akkor felul a vezermutengely fogaskereken van 2db potty. Annak pont egy sikba kell esnie a szelepfedellel. Ha nyulott a lanc, akkor nem ott fog allni.
Barmilyen muanyag fogaskereken a fel szemem rajta tartanam, ha mar elmult jopar eves a robogo. Foleg ha az az olajpumpae Jobb idoben kiszurni egy repedest a tengelyenel, mint kesobb talicskazni a penzt a szerelohoz nagygeneralra.
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
-
palfitom
félisten
válasz nyogo83 #72924 üzenetére
Szerencsére elég jó vizsgaállomásra járok.
Köszönöm szépen az infókat!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz spanglee001 #72934 üzenetére
A kymco nem kínai, hanem dél koreai-taiwani "vegyes felvágott"...vagy valami ilyesmi. A lényeg, hogy nem összekeverendő a keeway és hasonló kínai motorokkal. Bár a műanyag elemei a kymco-nak sem valami jó minőségűek, de motorilag teljesen rendben vannak, nagyon megbízható és jó gépek. Vannak 125-150-es kymco agility-k, amikbe a kötelezőket leszámítva és minden csereperiódust betartva 75-80 ezer kilométereket belevertek generál nélkül. Mondjuk az áruk is borsosabb mint egy kínai robogóé....
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz nyogo83 #72925 üzenetére
Nem értek Veled egyet!
A rendszám nélküli járművekre azért vannak olyan szabályok hogy ha azt betartja az illető, nem tud komolyabb kárt okozni, se magában, se másokban. Aztán vannak akik ezzel nem törődnek, azoknak semmi sem szent, még a saját életük sem. Sajnos szinte minden nap vannak áldozatai ezeknek. Nagyon régóta vezetek (8 nap múlva lesz 50 éves a jogosítványom motorra) soha nem mentem bele olyan helyzetbe, amiből nem tudtam kijönni, pedig nem vagyok "óvatos" vezető. A saját felelősséget semmilyen törvény, vagy szabály nem pótolja. -
energy4ever
addikt
Citadella motoros talalkozora ki jon innen holnap?
Ha nem lesz kegyetlen rossz ido, es nem jon kozbe semmi, akkor haverommal kigurulunk 2db ChoiNori-val.
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #72940 üzenetére
Én csatlakoznék ha napközben mentek és jó az idő Robogóval én is.
Amúgy végre sikerült megszereznem a károkozónak a biztositási adatait és bejelentettem a balesetet.
Majd jövőhéten jön a kárszakértő és megmondom, hogy mire jutottunk, de eddig nem volt gond, hogy smkp volt a szenvedő fél.
Majd ajánlanak 5 ezer ft erzsébet utalványt...
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
energy4ever
addikt
válasz Vismajor01 #72941 üzenetére
Elvileg 5kor indul a felvonulas Citadella parkolobol. Tobbet nem tudok! Kicsivel korabban 16,16:30 korul megyunk ki ha megyunk. Egy kek, es egy feher Suzuki ChoiNori-val! Szoval aki akar, ezek alapjan megtalal majd. Kicsit kifognak tunni a pici motorok a tomegbol.
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
125 ccm-es robogóban gondolkodom, nem vagyok benne a témában, hogy mi jó, strapabíró, kezes, egy olyan motort szeretnék, ami a 195 cm-es magasságomhoz kényelmes, megbízható, néha két ember is ülne rajta, többnyire városi ill közeli környéki felhasználásra lenne. Túl régit nem szeretnék, valami 4 ütemű lenne az ideális gondolom.
Milyen márkák és típusok ajánlottak nekem?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
nyogo83
Topikgazda
Szia!
A legfontosabb reszlet: mekkora osszeget szannal ra?
Tudunk itt is ajanlani ennek megfeleloen par tipust, de van Nagyrobogos topic is [link] ahol kifejezetten az 50-esnel nagyobb robogokkal fogalkozunkEgyebkent termetedhez merten necces lesz kenyelmeset talalni, de nem lehetetlen, erdemes elmenni egy kereskedesbe ahol van tobb tipus, es legalabb egy ules/labprobat tartani.
De pl hasonlo termetu sogoromnak aki most kezdte a robogozast, egy Malaguti Madison lett, ami kenyelmes meg az o magassagaval is, valamint eleg megbizhato(csak mar nem fiatal darabok, jellemzoen 2003-2004 a fiatalabbak).Altalanossagban pl Aprilia Sport City, Gilera Runner, Yamaha T-Max, Piaggio Liberty, Kymco-bol 125-osok nagyjabol mindegyik. Ezeket azert irom elsore, mert ezekbol van ujabb, par eves peldany is, nem csak 16-18 eves.
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #72942 üzenetére
Ha nem felejtem el, kinézek. Piros neo S, kicsit sérült az oldalán.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #72942 üzenetére
Szivesen kineznek en is, de hetvegere jutott ido vegre a sajat motoromra es at akarom foliazni
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Robogót szeretnék vásárolni, es kis tanácsot kérnek tőletek:
Bp.-n belül hasznalnam relatív rövid távolra olyan 4-5 km.
Összegben 400 lenne a max., de nyilván ha olcsóbb es jo, akkor jöhet
A-s jogsi nincs es itt jönne az érdemi resz: érdemes megcsinálni, es nézni 125-osoket, vagy maradjak az 50-eseknel a megbízható minarelli/piaggio blokkosok közül valamelyiknel?
A 125-osok között nem talaltam ebben az árkategóriaban akkor veteleket, max. a Vespa 125-ei, amik külsoleg is tetszenek, illetve árban is megfeleloek.
Azok közül olyan 350 korul már van mondjuk ET, vagy LX igaz olyan 15 ev koruliek.
Ezért a pénzért azonban 50-es Runnert, vagy SR-t is kapok 5-8 eveset, vagy régebbi Aeroxot.
A 125-os ET4-esek mennyire megbizhatok? Gondolom ott jóval több a behozott...
A nem buheralt 50-esek mennyire mehetnek? Többen írnak 70 km/h-t is, de nyilván lehet, hogy az csak a marketing része.
180 cm vagyok és olyan 75 kgIlletve a másik, hogy ekkor távra kell-e a vizhutes? Az NRG-k leghutessel meg kedvezobb áron vannak használtan.
Köszi előre is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen