Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Kickass #72119 üzenetére

    Erre a 125 ccm lesz a nyerő: rendszámos, tehát mehet 70-nel, 90-nel, biztosítás kb 1 havi BKV bérlet, a műszaki nincs még egy. Elég kicsi, hogy dugóban surranhass.

    4T ad kisebb fogyasztást, de nem gyorsul úgy, mint a 2T 50 ccm. Ha a gép meg sem tudja közelíteni a megengedett maximumot, nemhogy a forgalom ritmusát, akkor a forgalom képes bedarálni. Ésszel kell menni, kerülve, hogy sávon belül előzzenek, kanyarban ne menj jármű mellett, stb. Hozzá lehet szokni, 2 szezont mentem 2T 50 ccm-vel, veszélyes helyzetbe nem kerültem, de sok a figyelmetlen, vagy épp agresszív autós, aki miatt nagyon észnél kell lenni. Közlekedni kell megtanulni, nem vezetni.

    Nekem Újbuda-Újpest viszonylatban van tapasztalatom (16-18 km, Rákóczi hídon, Hungárián, Vácin). Ha nincs forgalom, 35 perc, ha dugó van, 45 perc. :K Viszont a fogyi 5 liter százon, de nagy darab is vagyok.
    Hídon felfelé még gyorsulok, de budaörsi, budafoki hegymeneteken egy odalépős busz is lehagy, jó, ha megtartja a 30-at. Normafára el sem indultam vele. :N

    Vedd meg most az 50-est, ha tetszik, csinálj 125-re kiegészítőt és ülj át, ha teheted.

    Megnyugtatlak, aki 50-esen születet, még könnyebben elhasal forgalmi vizsgán, mert a gyakorlatban berögzült és elfogadott megoldások néha szembe mennek a kresszel.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák