Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfnet

    tag

    válasz kcsa #52890 üzenetére

    Ez már szopókerék komáim! :) Amíg robogóm volt nem tudtam mi a jó élet. Beletörtem egy gyertyakulcsot a kettes gyertya kiszedésébe... le is írtam hogy azt az embert aki ilyen szart árul belefojtanám egy kanál vízbe. És mivel karácsony lett várom az új szerszámaimat és alkatrészeimet. Tök jó, lenne időm szerelni, de ehelyett herebere van. Más, most kap 4 új gyertyát 14e-ért a vas, de 95% hogy nem az a baj. Neeeem para, lesz tartalék (és valóban). Aztán neki kellene állni karbit szerelni. Igen ám, de kicsit bonyolult a dolog. Kikapni ugye az egész sort lehet, nem vészes pár csavar, pár cső, de utána le kell szednem az ülepítő edényt, és ki kell pucolni a tűt, összerakni és működj.

    Előtte kipróbálok mindent amit csak lehet, hátha nem kell szétszednem. Reményeim szerint a tű a zárás előtt szorulhatott meg valahol. Az úszó próbálja visszanyomni, de nem zár rendesen, mert valami piszok odakerülhetett. Ezért folyik a benzin folyamatosan. (Ez még csak tipp természetesen.) Megpróbálom ma leereszteni az úszóházat, hogy az úszó kinyissa teljesen a szelepet, és utána friss anyagot engedni neki (mondjuk direktbe egy fecskendővel) és megpróbálni átmosni. Reményeim szerint kimozdul a piszok és túl leszünk az egészen. Ha nem akkor még egy tipp van. Leveszem a levegőszűrőt, és megpróbálom befogni a hibás karbi levegő beömlőjét miközben járatom a motort. Ekkor vákuum keletkezik a karbiba, és máshonnan próbál majd levegő szívni, és talán megmozdul a piszok a tűnél.

    Túl sok a feltételes mód. De haladok! :) :C :C

    Privátban érdeklődj! :)

Új hozzászólás Aktív témák