- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
válasz wolfnet #33750 üzenetére
Szerintem azért nem vállalta, mert ilyen kínai gépekkel csak a baj van és semmi alkatrész nincsen hozzá, szal ha pl beszart a szintjelző akkor ahhoz nehezen kapni.
Olajcsere+szíjcsere az viszont egyszerű mutatvány. Szerintem még olaj szűrő sincs benne.
Hova vitted amúgy Mohai?
-
runner 125
nagyúr
válasz wolfnet #33753 üzenetére
Ezeket szinte sehol nem vállalják el.. nem véletlenül.
Mivel, tipikusan olyanok, h ha egyszer megbontod, megcsinálsz rajta valamit, rá két hétre tuti előjön megint valami."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36575 üzenetére
Üdv a klubban. Én hajnali 2-kor játszottam el ezt a Tact-ommal. Ott az volt a megoldás, hogy csavarhúzó segítségével az alsó oldalidomot leszedtem félig. Így befért a kezem a zárhoz. A zár rögzítő lapocskáját kihúztam, így az ülészárat ki tudtam húzni előre, a bovden megfeszült, és kinyílt az ülés.
Most nincs előttem, hogy pontosan hogy is vannak nálad a burkolatok. Ha jól tudom még a Lead-en is bovden nyitja az ülést.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36581 üzenetére
Ahogy nézem kicsit hasonlít a Tact felépítésére. Ott elég volt 3 csavart kiszedni, és annyit engedett az idom, hogy a kezem (nagyon hülye pózban), de befért. Érezni fogsz egy füles fém lapot, ha minden igaz, azzal lesz rögzítve a zár . Sok sikert!
Csak nehogy bevigyenek a rend éber őrei lopási kísérlet miatt@(#36584) DigitXT: Nekem kellett hozzá csillagcsavarhúzó, és kombinát fogó (vagy villáskulcs). Hogy hozzáférjek. Nem volt túl egyszerű, de azért éjszakára az aranytömböket nem ott tartanám
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz wolfnet #36582 üzenetére
De ha cserélem a harangot is, akkor elvileg más akadálya nincs a 107-esnek, nem? Bár persze értelmét nem látom, csak nem akarok úgy járni, hogy megveszem a 105-öst, és vehetek új harangot is, mert valaki 10 éve lecserélte 107-esre az egészet, mert olcsóbban megkapta, vagy mert úgy nagyobb és jobb...
Nekem a csomagtartó zárja simán nyílt úgy, hogy egy nagyobb csavarhúzót használtam kulcs helyett. Meglepő volt, de semmi nehézséget nem okozott a kinyitása.
-
sifu91
aktív tag
válasz wolfnet #36575 üzenetére
jajjajaj én is így jártam, szerelgettem régen a sepiamat, a kulcsot bedobtam a csomagtartóba, egyszer csak hopp lecsapta a szél..... Ekkor kicsit ideges lettem, mivel nem volt pórkulcsom. Nézegettem, gondolkodtam, és egy nagy lapos csavarhúzóval elkezdtem aláfeszíteni kicsit, az elejénél ahol tartja a csapszeg.
Amikor meghajlott láttam, hogy egy 10-es villácskulccsal leszedhetem az anyát, és így ki tudom nyitni.
BE is vált, azóta még a sisaktartó közelébe sem teszem a kulcsot. Örülök, hogy sikerült kiszedni, leírtam, hátha jár így valakiAd astra per aspera.
-
korpicschess
veterán
válasz wolfnet #36672 üzenetére
Minden óra csal, csak az a kérdés, hogy mennyit (ami általában %-os, így nagyobb sebességnél többet). Autóknál kevesebbet, motoron többet szokott, főleg egy 50-es robogón.
Lényege valszeg az "elrettentés", ha gyorsítasz gyorsabban megy fel a mutató, mint valójában, ha lassítasz, akkor meg lassabban le, legalábbis szerintem.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
SzlobiG
félisten
válasz wolfnet #36717 üzenetére
Javaslom kérdezd meg a tervezőket ők biztos tudják rá a választ. Na meg ha ennyire zavar akkor amit DigitXT linkelt (rosszul) vegyél egy speedohealer-t és probléma megoldva.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #36718 üzenetére
Igen, elég magas... Csak az a probléma, hogy a robogókhoz nem értek annyira. SZóval tegnap szétszedtem, de mint írtam nem találtam leeresztő csavart az olajhoz (szervizkönyvben sincs ) bovdenekkel nem szívesen szórakozok, mert Simsonnál megszívtam a nem megfelelő méretekkel, és csak az időm ment vele. A szíjat megnéztem, szemre egyben volt, bár nem tudom hogy kellene kinéznie, de nekem újszerűnek tűnt, de a görgőket nem láttam. Ha csak izzócsere az sima ügy, lehet, megnézem mielőtt elvinném. Bár időm nem sok van mostanában.
Tegnap sikerült megnéznem az olajat, légszűrőházat, szíjat, lemosattam, és főzni már nem maradt időm meló után
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #36717 üzenetére
Nem triviális amúgy az összefüggés... A távolságmérés pontos(abb) szokott lenni motoron is. Autóknál tipikusan halál pontos, de a sebesség ott is +2-5% körül van, jogi okokból (kevesebbet nem mérhet).
Ez a 20% fölötti csalás viszont kiakasztó... Nekem +15% sebesség mellett +4% távolság volt a műszer "pontossága". Zavart. SpeedoHealerrel tökéletes lett sebesség, viszont -9,5% távolság. Ez van.
SzlobiG: most csak egy képet linkeltem (volna) a cuccról, korábban már linkeltem a gyártói oldalt. Nem tehetek róla, hogy nem engedik a direkt linket, csak arról, hogy nem ellenőriztem: ez a bűnöm. Akit érdekel a cucc, az úgyis megtalálja a Google-ban, de itt a topikban is, mert korábban linkeltem. Mindenesetre annak idején, marhára megörültem, hogy létezik ilyen termék. Persze csak digitális mérőkhöz alkalmazható, szóval ahol mechanikus óra van (spirál pörög), ott felejtős!
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #36842 üzenetére
Hát, ennek lehet, hogy volt gazdája, mert már fent sincs a hirdetés.
Egyébként a szerviz számla érdekes kérdés: egy számlám sincs az
elvégzett javításokról, csak az általam vásárolt új alkatrészekről.Amúgy ez is szép magyar szokás, hogy zsebbe megy a munkadíj.
Kivéve, aki "megfogható" helyen dolgozik - azt szénné adóztatják. -
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37657 üzenetére
Ugyan Honda Leadem nem volt, de mind a Majestyben, mind a SYMben
nagy barátságban voltam az izzócsereberéléssel. Előbbinél még csak
az emelt fényerejű H4-es csodákat próbáltam, utóbbinál már xenont is...A lényeg: le kell venni a burkolatot - hátulról férsz hozzá a lámpatesthez.
Szerk: olyan, mint autóban a motorháztető felnyitása, csak macerásabb.Szerk2: a Majestynél annyi a könnyítés, hogy van "motorháztető fedél is".
Természetesen nem ott van a motor, azért az idézőjel. Szóval nem kell az
egész burkolatot levenni, ha kifejezetten csak izzót akarnék cserélni. De a
komolyabb mókolásokhoz, mint pl. a xenon bekötése sajna bontani kellett.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37659 üzenetére
A manual szerint sajnos bizony nincs más hátra, mint előre...
Az izzócseréhez (85. oldal) le kell venni a burkolatot elöl (39. oldal).
Az, hogy ritka és drága izzó kell bele, pech... Nem tudom, honnan
érdemes venni. "Kompatibilis", utángyártott izzót nem lehet találni?
Lehet, hogy az nem megy el 5 évig, de ha 2 évente cseréled, és az
ára csak tizede (most mondtam egy számot hasra), úgy megérheti. -
DigitXT
félisten
válasz wolfnet #37749 üzenetére
Akkor vagy kontaktos, vagy a kapcsolója szaraxik. (Ha automata, akkor a relé.)
Amúgy én is jártam így a xenonnal. Az egyik nem kapcsolt fel egyszer... Aztán
azóta nem csinálta, és nem kellett se újra kábeleznem - se igazán hozzányúlni.
Mindenesetre nagyságrendekkel megbízhatóbb, mint a bontott motorból szerzett
szakadt (?) kábeles + oxidálódott foglalatú gyári lámpák voltak. Amikor rájöttem,
hogy nem az izzó a hibás, s imádkozhatok a műszakin, hogy világítson épp... -
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #37755 üzenetére
Nálam nem. De először arra gondoltam, hogy izzócsere. De rájöttem, hogy nem kapcsolja le a lámpát... Mindegy, most SYM aztán ha visszajött a Tact kapásból szívató cserével kezdek, ha lesz alkatrész Akkor meg már szétkapom a markolatnál, megnézem mi a baja
www.dongosofor.hu