- Jókora telepet kapott a OnePlus 13 is
- iPhone topik
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 10T - erre vártunk idén
-
Mobilarena
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterD_81
csendes tag
Sziasztok!
Új vagyok még a témában és szeretnék néhány kérdésemre választ kapni.
Soha nem volt még projektorom, elgondolkodtam, hogy vennék egyet. Az EPSON EH-TW5210-től az 5350-ig terjedő skálán nézelődtem. Lcd-t szeretnék, a 3D nem lényeges.A kalkulátorokat használva azonban egyértelművé vált, hogy ezek a típusok nem megfelelőek számomra, ugyanis a lakás paraméterei alapján nem megfelelőek, mert kb. 2,75 méterről lenne nézve a vetített kép, de ilyen távból a kb. 1,75 méter széles lenne az optimális, viszont ezek a típusok ilyen távolból szélesebb képet vetítenek.