Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
Ha elmész és megnézed a kocsit, akkor figyelj oda, hogy a megérkezésed pillanatában az autó hideg motoros legyen (ezt beszéld meg az eladóval előre), hogy "pihent" állapotban be tudj nézni a motorháztető alá. Első dolgod legyen, hogy megkérdezed mikor volt olajcsere, vagy olajutántöltés, azután rögtön az olajszint csekkolása. Ha a motor meleg mikor odaérsz, akkor kézfogás és viszontlátás. Rendszeres átvágás ez az "épp nem rég értem vissza", meg "hirtelen le kellett mennem a hörcsögért a vonatállomásra", sajnos tapasztalat, haver akart venni egy benzines Saab-ot, és meleg volt a motor mikor odaértünk. Később kiderült, hogy hengerfal halálra kopott belülről, valami hülyegyerek 200ezer km-en keresztül úgy használta, hogy beült és hidegen padlógáz, városban. Úgy zabálta az olajat mint a benzint, egy kis költői túlzással persze.
Ami még esetleg plusz info lehet, hogy csak az 1.6-os motor legyen a listán, van sok 1.4-es is (meg régebbről 1.3-as is), de azok a klímától olyan szinten elpuhulnak ha bekapcsolod, hogy valami borzalom. Az 1.6-ossal hozzá lehet szokni, de az 1.4-es (ami alapból lomha) katasztrófa klíma mellett, előzni vele konkrétan esélytelen, max bringást. -
vzsryl
nagyúr
Ha nem egy lerúgott fost veszel az E120-as Corollából, akkor egyértelműen az a legbízhatóbb a felsorolt járgányok közül, amire vélhetőleg a legkevesebbet kell majd költened. Egyébként ezt az ára is tükrözi, mivel átlagban magasabb áron fut, mint a többi...
Olajzabálás az 1.6-osnál nem tudom milyen mértékű, de pl. az 1.8-as verzió 2dl/1000km, és ez gyári adat, amit pl. az ismerősöm Avensis T25-öse tart is. -
theuprising
tag
Szia, ezeknél a Corolláknál szokásos mumus az olajzabálás, 1.4, 1.6, tökmindegy, szinte minden VVTi csinálja. Erre nem nagyon lehet egy megnézésnél, kiválasztásnál rászűrni. Ha volt dugattyúgyűrűzve, hengerfejtömítés-cserével (tehát egy kisebb motorfelújítás), akkor nincs baj, de szerintem ezzel nem nagyon foglalkozik senki, és inkább eladja ha már nagyon szomjas. Én kizárnám a Corollákat a képből, tényleg megbízhatóságra épül a Corolla-legenda, de a VVTi sajnos ilyenre sikerült a Toyotától. Bár javítható, nem szoktak foglalkozni vele, mert macera és olyan 80-100k Ft közötti a szervizelés (persze nem márkaszervizben).
Amúgy nem EuroX-re tiltják ki a kocsikat, hanem a forgalmiban szereplő környezetvédelmi besorolás alapján. Ez egy szám belül a papíron, legutóbb ha jól emlékszem a 4, vagy az alatti besorolású autókat tiltották ki. Ha ennél nagyobb a szám, akkor jó vagy.
Nekem egy 2001-es 2literes benzines Avensis 6-os besorolású, szóval ennél csak jobb lehet egy fiatalabb autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest