- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Sasi82 #226225 üzenetére
Szia!
Ha TGDI akkor szerintem inkább 1.5, kevesebb problémáról hallani. AMi előfordulhat az a trafó hiba, gariban szokták cserélni. DCT váltónál a kuplung lehet problémás, ezt KIA-nál legtöbbször gariban cserélik, legalábbis KIA facebook csoportban én még olyat nem hallottam hogy fizetős lett volna. Hyundai oldalon hallottam innen onnan, hogy kibújnak a gari alól. Szóval franc tudja, tény hogy zsebbenyúlós lehet a csere, ha saját költséges. Koksz lesz, mint minden direkt befecsis motornál. Szerintem érdemes úgy számolni, hogy 100e km körül el kell vinni az autót egy diózásra. De ez tényleg márkafüggetlen dolog, a technológiából adódik. A korábbi GDI motoroknál ez a technológiai probléma meg volt fejelve 30 ezres olajcsere periódussal, ami rátesz még egy lapáttal, ott lyukadtak is át szépen a dugattyú tetők. Itt szerencsére 1 év / 15e km a csere. Fogyasztás tekintetében nekem Bp agglo - Bp az 8 liter átlagban, autópályán nálam 6 körül elvan (5.8-6.5), de pályán én simán elvagyok 125-130 tempomattal, az automata és a dugó-forgalom követés NAGYON kényelmes
Ja, nekem a BC csal lefele kb 1 litert, az említett fogyasztási adatok azok rátankolással mértek, a BC kevesebbet mutat (van hogy 4.7-et). Nekem 2022-es kia ceed kombi van, kényelmes, 2 gyerkőccel élhető autó, a hátsó lábtérre lehet azt mondani hogy kicsi, cserébe szerintem a csomagtartó igen kellemes méret és én szeretem a rekeszeket is benne. Sőt, még pótkerekem is van
Amúgy futóműben a kia kicsit keményebb, sportosabb, a hyundai pedig puhább és kényelmesebb. A 160 lovas a DCT-vel szerintem jó menetdinamikával bír, megpakolva sem kevés. A fényezés kényes, kavicsok eszik a lökőst, meg a szélvédő is puha, kavics nyoma hamar meglátszik.
-
tibbike01
őstag
válasz
Sasi82 #226251 üzenetére
Én pont ugynailyen felhasználásra használok egy 4-es Octaviat 1.5tsi e-tec (mild-hibrid). Tökéletes! 7-es dsg pályán 140-nél 2500-at forog, csendes, jó az útfekvése, parádés hely van benne hátul és a csomagtérben. Átlag fogyim 6.2l.
8 millió körül már lehet kapni őket. -
rbalint88
addikt
válasz
Sasi82 #226225 üzenetére
Ha csak automata johet szoba, akkor a Hyundai/Kia vonalat engedd el szerintem. A DCT nem a legjobban sikerult valto, kb a legkevesbe tartos az osszes megoldas kozul. Ja es a Hyundai/Kia a konkurenciahoz kepest sokat eszik. Nekem Bp-Budaors es agglo viszonylatban 8+ az atlag, csak Bp-n siman tud 10 felett enni, palyan kb 7-7,5. Egy tsi siman tudja ezeket egy literrel kevesebbol.
Gari sajnos nem sokat er, ott is probalnak kibujni alola, ahol nem lehet… inkabb valami alapbol jo konstrukciot keresnek, amihez van szervizhatter is.
reszemrol VAG 1.5 tsi vagy 1.4 phev vagy Toyota hibrid (inkabb 2.0 palyara)
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 1000GB OLED 120Hz Gar!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest