- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Ingress
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
Van benne anyag. A fogyira kiváncsi leszek, de nagyon. Tuti csal, csak az a kérdés, mennyit. Nekem kb (min) 100 kiloval könnyebb, 110kw, pálya 130-140, néha elrugom pár 10km-t, tempomat nélkül, mert azzal többet eszik (zabál) 1 éve ugyanazon a kúton csurig tankolva ~6,5l az átlag. Hetente tankolok tele, ma 43,59 litert tankoltam 651,9km-re. Kb az út felén ment a klíma és az esetek nagy részében ketten utazunk.
.Sopron city :)
-
DeFranco
nagyúr
maradjunk abban, hogy kockáztattál és szerencséd volt.
nekem az a véleményem (ami bár vélemény, de meglehetősen megalapozottnak tartok) hogy termelő eszközön kívül max. lakásra veszünk fel hitelt (mert azt azért elég impossibru anélkül) minden másra tilos.
persze lehet olyan körülmény ami indokolja, de ezek köre igen-igen szűk pl. szülők betegek az ország másik végén, munkába járás semmiképp nem oldható meg máshogy, tömegközlekedéssel elérhetetlen stb.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
az meg nem volt 0-ás hitel, max te hiszed azt, de egyebekben egyetértünk
re:mod: persze, nem látok bele, hogy hogy kalkuláltál, tulajdonképpen igaz az is, hogy nem bölcs dolog ilyen generálszósz kijelentéseket tenni, de tényleg nagyon-nagyon szűk azoknak az esetleknek a köre, amikor megéri behitelezni egy autót, és általában nem a bölcs megfontolás vezérli azt aki így dönt, sőt... ellenkezőleg. Így hajlamos az ember egyszerűsíteni.
re:mod2: benne volt a kamat a 160-ban, nyugi csak más címke volt rajta
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
1: nem is akartalak meggyőzni semmiről
2: hangsúlyozottan a véleményemet írtam le, még dőlttel is szedtem a lassabbak kedvéért
3: nem ütöttem meg veled olyan hangnemet, amilyet te megengedsz magadnak, leszel kedves a bajodat nem rajtam levezetni
4: tudom, hogy ez hogy megy -
DeFranco
nagyúr
nézd, le is írtam, hogy nem tudom, hogy hogy kalkuláltál (tehát nem is tudom és nem is akarom megítélni, hogy ez mennyire volt jó vagy kevésbé jó döntés) illetve hogy így, konkrétumok ismerete nélkül csak nagy általánosságokban lehet erről beszélni, átlagemberek átlaghelyzetben hozott átlagdöntése szintjén. azt viszont meglehetősen ismerem.
ha jól vetted, hát jól vetted, mit bánom én, nekem nem fáj, ha jól jártál vele, sőt, örülök neki, direkt nem is a te esetedre vonatkoztattam a leírtakat. felesleges volt magadra venni.
az áruhitel meg egy teljesen más téma. azt más okból nem tartom sem jónak sem 0%-osnak, ami megint csak magánvélemény. ha nem akarod nem kell vele foglalkozni. kész.
@Qru: szerintem a használt autó hitelre vásárlása igen csak ON kérdés
[ Szerkesztve ]
-
-
Pitu
aktív tag
Kolléga pár hónapja kapta meg faterjától az anno újonnan vásárolt megane II kombit. 1.5dci motor van benne, meglepően dinamikus és kevés gázolajjal is beéri. 190ezer van benne, de szinte semmi kopás. A dieselt rizikósnak tartom, könnyű beleszaladni egy lestrapált példányba. A benzineseket nem ismerem. A forma viszont nem az én világom.
Dany007: I-es Octavia-hoz hasonlítva számomra is szebb/modernebb a c-max, II-esnél azért már más a helyzet. Nem volt még időm műszakilag utána olvasni a c-max-nak, de az itt leírtak alapján nem lehet vele különösebb gond (benzines). Marad a pakliban.
(#86011) Melack: ismerősöm a Matiz-on Hammerite-al festette le, azóta sincs vele gond. Mondjuk nem volt veszélyesen rozsdás.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Bár tudom francia=sz@r
Ezeket a marhaságokat tudja csak megjegyezni az átlag magyar... Meg a 3F és a Honda fűnyíró.
(#86021) Declare
Olvastam róla, hogy egy adott felnire nyugodtan válasszunk a hozzá ajánlott gumiméretnél eggyel keskenyebbet, mert jobban ráfeszül a peremre, jobb az oldaltartása, így tapadása is jobb, mint a szélesebb guminak az adott felnin. De a linkelt képen kicsit túlzásnak tartom ezt az arányt.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Ránézésre ja, csak a derekadat nem tartja az a levegőben van. A segged meg a lapockád érintkezik csak az üléssel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dany007
veterán
Én szerintem, legalábbis az én meglátásom szerint az számít általánosságban véve kopóalkatrésznek amit 1-2-3 évente cserél az ember. Ahogy mondod, futómű alkatrészek, szűrők, olajak, 1-1 izzó talán...
Az amit mondasz, hogy 300k után generátor felújítás meg mondjuk kettőstömegű / kuplungszett csere azért szvsz nem számít kopónak, mert 300k-t még aki sokat megy is közel 10 év alatt éri el. -> viszont ha így nézzük akkor ennyi erővel az egész autó egy nagy kopóalkatrész. Mert 300k km alatt már a rozsda is megkezdi meg ezer másik dolog mehet tönkre... tehát ha így néznénk a dolgot akkor minden kopóalkatrésznek számítana, akár egy kiült kikopott ülés is... Mégis elég kevesen szoktak ülést cserélni / kárpitot cserélni.
-
EQMontoya
veterán
Korrekt. Én mondjuk a visszatérítést nem számolnám bele, meg az 5 literes fogyasztás elég extrém, de így is nagyon szép adat.
Komolyabb városi felhasználásnál mennyire jön ki amúgy, 6l. körülre?
Illetve az 1.3ból, ami ráment, mennyi volt rendszeres kiadás, és mennyi műszaki hiba?Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Az 5l-re azért írtam, hogy extrém, mert nálam a megtett kilométerek 90%-a Budapesten illetve M3 és M5 viszonylatban kerül bele a kocsiba. Tehát pont a fogyasztást csökkentő országúti szakaszok hiányoznak. Pályán meg szoktam tolni 130 körül, vagy gyorsabban, péntek este nincs kedvem hipermillerkedni, meg a forgalom is elég nagy. Így 9-10 körül eszik az IS, de ezt nyilván semmi nem tudja 5l-ből megoldani.
Same rules apply!
-
caprine
aktív tag
Ne már, a renault dízel motorhoz miért passzintottak japán váltót? Havernak benzines van, még az első sorozat, elég sokat ment vele és nem kimélő módban, tudtommal nem volt még váltógondja.
Ha saját szívedben nem találsz békét, nem fogod azt megtalálni a világon sehol. (SCKG)
-
Declare
őstag
Köszi a valaszt! Igy van H astra 1,7cdti.
Ez a dpf tisztito lampa nem mindegyik kocsiban van. Szerintem nekem nincs az astraban. 90% biztos vagyok benne, hogy megis dpf tisztitasrol van szo, mert elindulas utan par perc mulva felugrik a fogyasztas 12-14 literekre es forro az egesz motorter es fuj a venti. Aztan ha megvan az 5-10 perces 2000 fölötti fordulat szepen visszaall a fogyasztas is meg minden. Szerintem ez tuti ez a dpf öntisztitas es nem jelzi lampa.
Az lehetseges, hogy egesz egyszerüen nem eltömödest nez a kocsi, hanem mondjuk figyel valami atlag fordulatot es ha pl 1-1,5 hetig nem halad meg egy bizonyos erteket bekapcsol ez a pucolo folyamat? En is valoszinütlennek tartom a dpf eltömödöst.
A turboban mar nem vagyok biztos.
Ezt a nyomashatarolo szelep hiba dolgot meg nagyon köszi! Felirom a listara
(#98399) jozefgucci1 : Köszönöm Neked is! En is pont ezen agyaltam, hogy rengeteg dizel van hasznalva sokkal "mostohabb" körülmenyek között mint az enyem, ami 2-3-4 havonta biztos megtesz egyben 1200-1300 km t autopalyan..... viszont ugye ez is hasznalt auto volt 160k km 5,5 evesen....sok minden lehet ugye
Alapvetöen nem mondom, hogy turbo hiba es az is erdekes, hogy varosban, helyben, 100-200 km autopalyan meg soha nem produkalt semmi hibat vagy furcsat. Csak autopalyan es akkor is csak legalabb 3-4-500km folyamatos haladas utan.
Arra a kerdesre, hogy egy nem turbo specialist autoszerelö turbo tisztitast meg tud csinalni....ugy hogy nem okoz több kat mint hasznot ? Ha arrol van szo az ismerösünk, akihez vittem is eddig minden ilyen olajcsere es stb re nem ver at, lelkiismeretes es bizom benne...viszont nem tudom egy turboisztitast ra bizhatok e
-
DeFranco
nagyúr
persze hogy nem teljesen ezert irtam hogy sok esetben. letezik itthon a melyszegenyseg, sajnos nem is kis reteg erintett, de ok meg jellemzoen nem tartanak fenn autot, van nekik mas bajuk is. van egy olyan reteg aki kenytelen ilyen olyan okbol mert kell a tuleleshez, de nem jut neki masra, azokat meg nem bantja senki, meg lehet erteni. de menj egyszer el egy tescoba, nezz vegig a kasszasoron a kocsikon, aztan menj ki a parkoloba nezd meg a kocsik korat es tipusat aztan vess par pillantast a gumikra es mondd hogy nem szorul okolbe az arcod. es ez egy nagyon szeles reteg, varoslako, alsokozeposztalybeli trukkos belaba, aki leszerelt homennyisegmerovel be nem fizetett kozoskoccseggel meg szinteuj hasznalt gumival hekkeli a rendszert.
(lesz kedves a hasznaltgumiparti frakcio nem magara venni, nem ertek vele egyet de az ingbol mindenki csak a magaet)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz mycso #100514 üzenetére
magával az alapszándékkal tényleg nem, jogvédett tartalmat jogsértő módon megosztani tilos és tiltani is kell. volt pár elírás illetve kérdéses kitétel a tirben amire így-úgy felhívtuk a figyelmet, ezt lehetett volna korrekt módon rendezni kiszólogatások meg duzzogás nélkül is, a felmerült kérdéseket végiggondolva és értelmesen rendezve ("szervízkönyv", instaban, idézés kérdései)
ez nem jött össze, és ezért gurult el a gyógyszer ismét többeknél. nem a szabályozás tárgya a gond, így már érthető, hogy mit akartak és ez egy értelmes gondolat. azon az oldalon viszont nem csak szabályozni kell(ene) tudni, hanem kommunikálni is, mert különben a kölcsönös legjobb szándékból is ilyen köpködés lesz.
-
hobizoli
nagyúr
válasz mycso #101830 üzenetére
digoknal meg az volt a szokas, hogy a hatso lengokarcsapagy (nem szilentes) megkotlik, akkor lathatoan negativba bedol az a kerek, ahol a hiba van... meg sitty-sutty megzabalja ott a gumit is a belso oldalon
ugyhogy erdemes akkor egybol megcsinaltatni, mert akkor a gumit nem kell pluszban cserelni melle
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs