Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz mycso #98400 üzenetére

    Köszi a valaszt! Igy van H astra 1,7cdti.

    Ez a dpf tisztito lampa nem mindegyik kocsiban van. Szerintem nekem nincs az astraban. 90% biztos vagyok benne, hogy megis dpf tisztitasrol van szo, mert elindulas utan par perc mulva felugrik a fogyasztas 12-14 literekre es forro az egesz motorter es fuj a venti. Aztan ha megvan az 5-10 perces 2000 fölötti fordulat szepen visszaall a fogyasztas is meg minden. Szerintem ez tuti ez a dpf öntisztitas es nem jelzi lampa.

    Az lehetseges, hogy egesz egyszerüen nem eltömödest nez a kocsi, hanem mondjuk figyel valami atlag fordulatot es ha pl 1-1,5 hetig nem halad meg egy bizonyos erteket bekapcsol ez a pucolo folyamat? En is valoszinütlennek tartom a dpf eltömödöst.

    A turboban mar nem vagyok biztos. :F

    Ezt a nyomashatarolo szelep hiba dolgot meg nagyon köszi! Felirom a listara :)

    (#98399) jozefgucci1 : Köszönöm Neked is! En is pont ezen agyaltam, hogy rengeteg dizel van hasznalva sokkal "mostohabb" körülmenyek között mint az enyem, ami 2-3-4 havonta biztos megtesz egyben 1200-1300 km t autopalyan..... viszont ugye ez is hasznalt auto volt 160k km 5,5 evesen....sok minden lehet ugye :F

    Alapvetöen nem mondom, hogy turbo hiba es az is erdekes, hogy varosban, helyben, 100-200 km autopalyan meg soha nem produkalt semmi hibat vagy furcsat. Csak autopalyan es akkor is csak legalabb 3-4-500km folyamatos haladas utan.

    Arra a kerdesre, hogy egy nem turbo specialist autoszerelö turbo tisztitast meg tud csinalni....ugy hogy nem okoz több kat mint hasznot :) ? Ha arrol van szo az ismerösünk, akihez vittem is eddig minden ilyen olajcsere es stb re nem ver at, lelkiismeretes es bizom benne...viszont nem tudom egy turboisztitast ra bizhatok e :F

Új hozzászólás Aktív témák