- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
veterán
válasz molnarpeter #101234 üzenetére
1.5dci-nél főleg a 106lovas verziót érintették az alulméretezett hajtókar csapágy problémák, bár egyes renault fórumokon javasolják a gyengébbek esetében is a cserét 200k km körül. (egy olajcsere alkalmával, olyan 20k körüli többletkiadást jelent kb.). Egyébként takarékos és jó motorok, ha az olaj cserélve van és nem barom módjára használják, a világból kimegy.
Az 1.9dci-vel mondjuk konkrét tapasztalatom nincsen, szerencsére abból is volt pár verzió, hogy bonyolultabb
legyen.Egyébként az első szériás S40-ben is az 1.9 diesel az renault motor
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Politika
- OLED TV topic
- Projektor topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Ford topik
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen