- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
kalmanchris #90246 üzenetére
Ha egyszer jártál volna Franciaországban autópályán hosszabb távon, akkor tudnád, hogy miért vannak ott óriási dugók forgalmasabb időszakokban... Nem a lerobbant autók miatt, annyit súgok...
Ellenben a szegény, meg sem említett olaszoknál a csúcsszezonban sincsenek akkora dugók mint a franciáknál. És ez sem az autók megbízhatóságával függ össze.
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid #90229 üzenetére
Már Olaszországban is a német és japán autók dominálnak.
Bár azért persze van bőven új olasz kocsi is, de többségében már külföldieket látni. Amit én nagyon sajnálok, mert nagyon tetszenek nekem a játékos, fantáziadús olasz autók, míg az élére vasalt ing jellegű németeket kevésbé kedvelem.Melack: na, az szívás.
Érdemes egy assistance szolgáltatást kötni. Netrisk angyal plusz évi 10 rugó, és ad egy biztonságérzetet.
-
szőröscica
addikt
A saját autóm nem hozom fel példának, mert az nem lenne fair vele szemben, de van egy 155 lovas Transit Customunk, ami súlyban és méretben is egész más kategória, de amíg nem nyer a légellenállás, addig nagyobbat lép. És ebben a Beetle-ben különösebben halknak sem mondanám.
Én ennél erősebb autót tartanék biztonságosnak egy sok cuccal és kisgyerekkel autózó család számára. El lehet vele közlekedni, de VW topik szóhasználatát idézve, ebben tényleg nincs tartalék.
Az 1.4 TSI pl. frankó már lehet, és egy világos kárpittal szerelt Octavia kombi akár be is állhatna az udvaromra, tetszetős és óriási autó. Az volt az apropó egyébként, hogy egy közeli rokonom szeretne most új családi autót venni, és az Octavia kombi az egyik jelölt. Sajnos olyan tesztautó nem volt, így maradt a Beetle, amiben ugyanaz az 1.2-es turbó van.
Ez természetesen szubjektív, egy 1.6 szívónál biztos virgoncabb, de én nem ezekhez vagyok szokva. Mondom ezt úgy, hogy a fentebb említett TC-al jópár ezer km-t megtettem már.
-
szőröscica
addikt
Vezettem ma egy új (1 éves) Beetle-t, 1.2 TSI 105 lovas motorral.
Elég lomha. Ennél nagyobb autókba, amiket rendesen meg is pakolnak (Octavia, Golf/Passat kombi) szerintem kevés lehet.Az 1.4 TSI 140 lovas már biztos megfelelően dinamikus.
-
szőröscica
addikt
Azért figyelembe véve, hogy az ezek az új autók mennyivel biztonságosabbak, merevebbek, csendesebbek, kényelmesebbek és jobban felextrázottak, illetve, hogy milyen menetdinamikára képesek, szerintem nagyon jók ezek a tesztfogyasztások, kivétel nélkül. Semmiképp nem mondanám, hogy az autóipar egy helyben toporog.
-
szőröscica
addikt
Van valakinek ilyen új 1.6-os dízele valami kompaktban? Akár Honda, Renault, VW, bármi.
110, tempomat mellett hogyan fogyasztanak?Csak kíváncsi vagyok, mert a mostani autóm eljár 4.5-5 liter között így, széliránytól és klímahasználattól függően.
-
szőröscica
addikt
Járó motor mellett, álló helyzetben, ha gyorsan nyomom be a fékpedált és engedem fel, akkor sziszegő hang hallatszik. Ez normális? A fékszervó miatt lenne? Kikapcsolt motornál pár pumpálás után felkeményedik a pedál és a sziszegés is megszűnik, gondolom akkor ,,fogy el" a szervó?
-
szőröscica
addikt
válasz
traktorgumi #87224 üzenetére
Ha nincs garázsod és ez lenne a fő autód, akkor én nem vennék a helyedben vászontetős kabriót.
-
szőröscica
addikt
válasz
Bling95 #87124 üzenetére
Csak két órát utazzatok együtt mind az öten, garantálom, hogy féltávnál hátul már alig fogják várni, hogy végre megálljatok nyújtózkodni. Barátom, ugyanezt zongoráztuk végig mi is tavaly, egy Miskolc-Bp. táv elég volt annak eldöntésére, hogy 5 embernek egy hagyományos személyautó egyszerűen nem elegendő.
-
szőröscica
addikt
válasz
kovacsroli #87008 üzenetére
Műszakiztasd le, anélkül sokkal nehezebb lesz eladni.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #87031 üzenetére
Nem lesz baja, ha jár a motor. De guruljon inkább d-ben, akkor üzemanyagot sem fogyaszt.
-
szőröscica
addikt
válasz
Mágus2 #86963 üzenetére
Bizony dci.
Vicces a drága, rögtön tudom, hogy izzítógyertya a ludas, ha a reggeli indításkor kigyújtja a check engine-t és 5 km múlva, melegebb motorral újraindítom, akkor meg eltűnik egészen a következő hidegindításig. Mindig van a fiókomban egy izzítógyertya ilyen esetekre.
Egyébként még egyszer világított a piros visszajelző, gázolajszűrő csere után rosszul dugták vissza a vizesedésérzékelő csatlakozóját.
Bocsánat, félreértettelek.
-
szőröscica
addikt
válasz
Bling95 #86894 üzenetére
Ha fellnőttekről van szó, akkor Espace méretű kocsinál nem szabad alább adni. Csak olyat szabad venni, amiben minden utas ülése különálló, mert a hátsó egybepadon középen ülni rossz. Széles is kell legyen, hogy a vállak ne érjenek össze folyton.
Tavaly ugyanezeket a köröket futottam végig, felnőttek számára csak nagy egyterű (galaxy, smax, espace, sharan) vagy mikrobusz jöhet szóba. Mi végül utóbbi mellett döntöttünk.
DroneZ: szívó.
-
szőröscica
addikt
Nem tudjátok, hogy ez milyen felni?
Több topikban nem kérdem már meg.
-
szőröscica
addikt
válasz
blt.62 #86261 üzenetére
A felni ocsmány, a képek alapján más nem nagyon mondható. A km nyilván nem 230k, jó esetben mondjuk 430k.
A fogyasztásról annyit, hogy inkább városban lesz nagyon magas, ott 15 liter minimum lemegy, főleg ha rövid távokon használod. Autópályán 130-nál 10 liter körül el kell legyen.
Felszereltségéről sincs infó, remélem az egyik kar a kettő közül a tempomaté. Az neked kifejezetten hasznos extra lenne.
-
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #86237 üzenetére
15 millió ft nagyon kevés ahhoz, hogy hetes bmw-vel járj, hidd el.
Kezdésnek jó lesz egy Civic/Astra/Focus/stb., aztán idővel majd rájössz, hogy mennyi fenntartani egy autót, és érdemes-e azért gürcölnöd, hogy a nehezen félretett pénzed egy újabb pénznyelő vasdarabba pakold.
-
szőröscica
addikt
válasz
AMD Power #86132 üzenetére
Friss jogsival egy akkor piaci áron közel 4 millió forintos autóval kezdtem. Sőt, pár száz km-es tapasztalattal a hátam mögött egy 200 lóerős autóval mentem le nyaralni a tengerpartra. Élek, köszönöm.
Ha valaki megteheti, kezdjen csak egy biztonságos, normális autóban.
-
szőröscica
addikt
válasz
lsebestyen #86047 üzenetére
Ez szerintem teljesen modellfüggő, van ahol az első ülések lapja felhajtható és alatta doboz van, máshol kihúzható fiók van.
-
szőröscica
addikt
Akkor nem szóltam. Igen a Lagunákkal is szokott probléma lenni, de sokkal kevesebb mint ami hírlik, és sokkal jobb autók, mint amilyennek azok tartják őket, akik nem ismerik a típust. Persze néha valóban kell hozzájuk türelem. Viszont mikor jók, akkor tényleg nagyon jók, kényelmes, halk utazóautók.
Egyébként a trióból én Focust vagy Corollát néznék.
-
szőröscica
addikt
válasz
H A M M E R #85721 üzenetére
A legtöbb utólagos radar elég rossz, vagy veszel bontottan egy gyári szettet az autóba, vagy eleve olyat keress, amiben már van.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #85687 üzenetére
Pesten az onindito.hu-t tudom ajánlani. Több évtizedes tapasztalatuk van.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #85569 üzenetére
Érdekes, nekem a facelift előtti S60 jobban tetszik, viszont 508-ból meg a facelift utáni sikerült jobban szerintem.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #85467 üzenetére
Váltót cserélt az ürge, 800 fontért vette használtan azt is.
-
szőröscica
addikt
Én nem kockáztatnék motoröblítővel, és az a 20 ezer km sem olyan sok, amiért le kell harapni a fejét. Ha rendes olajat kapott, és nem csak hidegen járkált vele városban, akkor 20 ezer még belefér.
blt.62: értem. A baj az, hogy ezek a 20-25 éves autók igényelnek már törődést rendesen. A gumi és műanyag alkatrészek egyszerűen elöregednek, tönkremennek a hőterheléstől. És ezek cseréje nem két filléres móka. Én lehet inkább egy fiatalabb benzinest néznék, az talán nem kerülte meg a Földet tizenötször.
-
szőröscica
addikt
Itt várok egy Ford szalonban, srácok ez a Focus candy red színben nagyon jól néz ki, a 180 lovas 1.6 turbóval simán hazavinném.
-
szőröscica
addikt
válasz
!Overdose! #85063 üzenetére
Na, mégis szar a honda...
-
szőröscica
addikt
válasz
jozefgucci1 #85053 üzenetére
Nekem tetszik, bár én inkább benzinest vennék, de ha dízel kell, akkor ezzel nem hiszem, hogy mellélőnél.
-
szőröscica
addikt
Nem mértem újabb 0-100-at, de kikormoltam az autót, és a tapasztalatom az, hogy egyszer megy mint a meszes, harmadikban is ráncigálja a kormányt, máskor pedig lusta. Nem tudom 100%-ra megerősíteni, de mintha a visítás is ezzel összefüggésben lenne. Mikor megy, akkor talán nem visít.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #84771 üzenetére
A többieknél kukások tervezik, vagy mi?
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Hmmm, mértem ma 0-100-at, elvileg jobb körülmények között 1.1 másodperccel rosszabbat futott az autó, mint fél éve. Akkor -8 fokban, enyhe emelkedőn, középszar váltásokkal 10.3 alatt futotta, most szintén középszar váltásokkal 11.4 alatt, 16 fokban, sík talajon. Igaz, most 3 hete csak városban hajtom, míg akkor épp 300 km autópálya volt mögöttem. Holnap megyek egy Miskolc-Bp-Miskolcot, kikormolom, újra mérek.
Ha akkor is ennyivel gyengébb lesz, akkor kijelenthető, hogy tényleg nem kap elég levegőt, legalábbis nem hiszem, hogy a külső hőmérséklet változása ennyit számítana (vagy az, hogy gyári acél helyett gyári alu felni van rajta, ugyanolyan széles gumikkal).Tudom, egy mérés nem mérés, de sajnálom folyton 0-100-akkal gyilkolni. Érzésre mindenesetre nem megy úgy, mint korábban, de lehet csak elkormolódott.
-
szőröscica
addikt
válasz
neduddki #84588 üzenetére
A visítás füstöléstől függetlenül jelentkezik, ezt elfelejtettem írni.
Emelkedőn felfelé mintha erőteljesebb lenne a hang (ugyanúgy, padlógázzal nézve is).És kicsit nagyobb tengerszint feletti magasság mellett érezhetően sokat veszít az erejéből az autó, pedig elvileg a turbós kocsik nem kellene nagyon megérezzék. Kassa környéki hegyekben, vagy egy Alacsony-Tátra átkelésen is jól érezhető, nem kell vele az Alpokba menni.
-
szőröscica
addikt
Renault-t is szerelő/ismerő szakembereket kérdeznék elsősorban. 1.9 dci motorról lenne szó.
Találkozott-e már valaki olyannal, hogy hibaüzenetet dob az autó, ha nincs elegendő turbónyomás?
Nézi-e ezt egyáltalán, és ha igen, akkor mekkora eltérésnél jelzi ki?Mert nekem erőteljes gyorsításnál a turbónyomás felépülését követően a turbófütyüléstől eltérő sivító-visító hang hallatszik, mi szívóhangnak sejtjük, mintha valahol lyukas/repedt lenne a rendszer.
Néha füstöl becsületesen, néha meg szinte füstmentes az autó. Hogy vesztett-e az erejéből, azt nem tudom, hozzászokik az ember a menettulajdonságokhoz.Voltam ma szervizben, de elfelejtettük átnézni a csövezést (olajcserére vittem), előtte azt mondta a szerelő, hogy szerinte ha repedés lenne, akkor dobna hibát a computer.
Viszont az intercoolernél is nyom ki olajat (minimálisat, szemmel látható olajfolyás nincs is) a drága. -
szőröscica
addikt
válasz
MPowerPH #84366 üzenetére
Ez a nem kell úgy vigyáznia dolog teljesen érthető.
Én is tökre örülnék, ha nem kéne arra várni, hogy felmelegedjen az olaj a turbó miatt, ha kettesben is nyugodtan padlózgathatnék, nem kellene aggódni, hogy előbb-utóbb a nyomaték megeszi a féltengelyeket, és nem utolsó sorban amiatt sem kéne félni, hogy valaki rányitja az ajtót a parkolóban (mondjuk ez utóbbi most sem izgat). -
szőröscica
addikt
válasz
Bdanyy #84219 üzenetére
Nem csak 90 ezres csigák, meg 150 ezres lendkerék+kuplung kombók vannak.
Én annyit költöttem a 0km-es dízelemre 180 ezer km alatt, hogy járhattam volna egy rendes benzinessel is, és az nem ráz és nem zörög és nem büdös.De ennek ellenére nem vagyok dízel ellenes, más dízeleink 5-600 ezer km-t elmentek nagyobb gond nélkül. Viszont nem szeretem a dízelt.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #84181 üzenetére
Európa sóher, inkább megfullad a dízelfüstben.
-
szőröscica
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest