- iPhone topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Nekem a gyári szervizdoksiban le van írva, hogy milyen körülmények között van nyitva az EGR.
Alapjáraton is előállhat az a szituáció ez alapján, hogy nyitva van, holott zárva kellene lennie.Mindenesetre most hosszabb távokat jártam az elmúlt egy hétben, napi 2*30 km-t, illetve hétvégén volt egy 120 km-es kirándulásom, és egyszer sem állt le alapjáraton. Lehet, hogy valami kormolódási, koszolódási baja van, amiért nem kap elég levegőt, de hosszabb utakon meg valamennyire kiég? EGR gyanús nekem még mindig, csütörtök este kiderül. Viszont tuti, hogy a szívósort is ki fogom takaríttatni, ha lesz egyszer időm.
-
szőröscica
addikt
válasz
DeFranco #104076 üzenetére
Még nem nyúltunk semmihez, hétköznaponként csak este érek rá, ha nem lenne egy renaultos jó ismerősöm, akkor most sem tudtam volna még diagra sem dugni.
Alapjárati motor tudtommal nincs dízelben, a fojtószelepre majd ránézünk, köszi a tippet. Bár nekem most az EGR gyanús, mert erős gyorsításnál füstöl is néha és ilyenkor nem is megy annyira, mint kellene. És ezt okozhatja, hogy nyitott állásban megszorul, ami miatt akár alapjáraton is leállhat.
Ezért akarom először azt kizárni. Nagy résolajveszteség meg azért kevésbé esélyes szerintem, mert akkor talán nem random állna le, mert az injektor vagy szét van kopva vagy nincs. De az autó meg néha két napig nem áll le és van hogy percenként lefulladna.
-
szőröscica
addikt
Voltam ma diagon.
Nincsen hibakód, semmilyen rendellenes értéket nem láttunk, mégis random fullad alapjáraton a kis patkány.Jövő csütörtökön elforgatjuk az EGR-t, kap friss Sustinát és szűrőket, aztán kinyomom a szemét 400km-en, hogy ki legyen kormolva rendesen. Ha elmúlik a hiba, kap új egérkét magába, ha nem, akkor jön az injektorok bemérése.
Egyre kevésbé vicces ez, tegnap pl. akkor állt le, mikor egy főútra akartam kikanyarodni viszonylag sűrű forgalomban.
hobizoli: Írtad, hogy van olyan hely, ahol a szívóoldal tömítetlenségét tudják ellenőrizni. Esetleg tudsz mondani pesti címet erre?
-
-
szőröscica
addikt
válasz
mycso #103961 üzenetére
Laguna II fórumon mindenki csak szívott a felújított VGT-kkel, 30 ezernél többet senkinek nem ment el. Ha nálam egyszer letérdel, akkor csakis új jöhet majd szóba.
De szerencsére egyelőre a turbóm jónak tűnik. Csak ezt a rohadék alapjáraton lefulladást sikerülne már megszüntetni. Pénteken este végre lesz időm elvinni diagra, ha nincs hibajel, akkor először az EGR-t iktatom ki, utána meg porlasztókat méretek.
-
szőröscica
addikt
Lehet olyat csinálni, hogy valamilyen módon nyomás alá helyezik az autó szívó ágát, hogy megnézzék hol ereszt, ami miatt teljesítménycsökkenés érezhető?
-
szőröscica
addikt
válasz
BeriHampeR #103696 üzenetére
Mennyire kicsi az kis táv? Mire használnád pontosan?
Az autó neve egyébként Superb, ejtsd szuperb, nem SuperB (szuperbé).
-
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #103667 üzenetére
Grandtour megane sokkal praktikusabb, de ha a szedan tetszik, vedd azt, majd megbanod.
De 1.6 a minimum! -
szőröscica
addikt
válasz
roberto211 #103641 üzenetére
A Megane 2-vel nagyon sok bajod nem lesz, igyekezz minél fiatalabbat venni és kombit, mert sokkal praktikusabb és szerintem jobban is néz ki a négy ajtósnál. Minimum 1.6-os motorral szereltet vegyél. Ha nem mész évente sok km-t, akkor felesleges dízelt venned, az 1.9 dci-k bár nem rosszak, de ha az előző tulaj nem vigyázott rá, akkor lehet velük szívni.
A Laguna komfortban, csendességben más szintet képvisel, de az nyűgösebb jószág. Ott a 2 literes 16 szelepes motort keresd, van egy úgynevezett IDE (közvetlen befecskendezéses) motor is, de az érzékeny az üzemanyagra, nem a világ legjobb konstrukciója. Ha sokat mész, akkor 1.9 dci-t nézhetsz. Ha érdekel a dízel, leírom, hogy mik lehetnek a bajai.
Amit tboy kolléga javasolt, azok közül a Mondeo 1.8-as 125 lovas motorral nem rossz. A Passzátot 1.6 szopó benzinnel kerüld messziről.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #103638 üzenetére
Horgászni meg elővárosba viszont felesleges szerintem a 2 literes turbó.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #103628 üzenetére
Na, ez meg tipikus Mitsu. Király hajtás, okádék beltér, tempomat nincs.
-
-
szőröscica
addikt
Akinek sok személyt kell vinnie, azaz legalább 5 felnőtt ül be gyakran hosszabb távokra, annak csak kisbusz alapú járművek fognak megfelelni. Transporter, Transit, Trafic, Vivaro, stb...
2 felnőtt + 3 gyerek számára jó lehet egy Sharan vagy egy Espace, de felnőtteknek nem.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #103386 üzenetére
Fiesta.
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid #103274 üzenetére
Ha már koreaiak. Ez az új Sorento nekem nagyon tetszik. Nem vagyok egy SUV mániás, de egy ilyennel szívesen elkrúzolgatnék 110-el Dél-Spanyolországba.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #103233 üzenetére
Én ezt így nem mondanám, a nem prémium gyártók közül talán a Ford az egyik legjobban konfigurálható. Véletlenül van pont Honda Accord és több Ford is a családban, mindet újonnan vettük. A Fordnál még a Transitba is tudtunk kérni állófűtést, meg egy csomó dolgot, úgy hogy nem kellett 20 másik, számunkra felesleges dolgot is megvenni. Viszont vannak kis csomagok is, amik együtt olcsóbbak, mint ha külön-külön vennéd.
Mikor az Accordot vettük, volt az Elegance meg az Executive és örüjjé. Ha csak egy valami kéne az Exeből, ami nincs az alapban, vedd meg egy millióval többért az Executive-ot.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #103205 üzenetére
A saját topikjában kiveséztük igazából az elbaltázott extrapolitika (kb. két felszereltségi szint, nulla konfigurálhatóság) és a nagyon szűk motorkínálat a veszte. Én ha új autót vennék, inkább vennék egy jól extrázott Accordot, 6-ost, 508-ast, mint egy fapad hármas bmw-t, vagy karikás csodát, netán csillagtolót. De úgy látszik, az embereknek a ,,presztízs" rengeteget jelent, még ha közben a szálka szúrja is a seggük.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #103194 üzenetére
Az N15 jobb volt.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #103187 üzenetére
P2 alatt a 2. generációra gondolsz? Annak kódja N16, úgy több infót találsz róla a neten.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #103052 üzenetére
Nekem a Bären Polar Plus akku bevált (5 éve van a kocsimban), de itt a fórumon senkitől nem láttam még, hogy ajánlotta volna.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #102973 üzenetére
Városban fontos, hogy jól kiláss, átláss a forgalom felett és felkészülj az esetleges veszélyes szituációkra. A rossz utak miatt strapabíró futóműre is szükséged lesz, ugyanis szinte terepen kell közlekedni néhol. És ha ekkora gatyád van, akkor abból ki sem fog enni!
-
szőröscica
addikt
Ok, azért egy 1.6 szívó Jasztránál menjen jobban...
Meg nyilván játszós autónak jöhetne egy STI, vagy bármi aminek a beltere nem szépségdíjas, de élvezet vezetni.Viszont hétköznapi közlekedősnek, utazósnak inkább nyugodt, csendes belteret választanék, amiben jól érzem magam.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #102706 üzenetére
Na látod, nekem meg pl. pont a beltér a legfontosabb. Ha nem otthonos, nem tetszik, akkor nem ülök bele. Sokkal fontosabb számomra, mint az, hogy kívülről hogy néz ki, vagy hogy mennyire megy.
-
szőröscica
addikt
Tudtok olyan autóalkatrészest, aki pick pack pontra vagy postapontra szállít?
-
szőröscica
addikt
Ha sietek autópályán, vegyem le a rendszámot vagy szigszalaggal ragasszam át a betűket? P-t R-re 9-t 8-ra, stb
-
-
szőröscica
addikt
Citron C1 1.0 3 literes, 500km tapasztalata.
Bántóan olcsó hatású utastér, ehhez képest a spúrmodell Fluence belseje szinte prémium, pedig arról is süt a spár büdzsé minőség.A fogyasztása nagyon jó, valahova 5.5 liter köré tenném, de 90-110 között inkább 5 alá.
Nehezen hiszem el a katalógus szerinti 12.3-as gyorsulást, szerintem rettentő hosszúak a fokozatai. Pedig a motor menne, első két fokozatban lelkes, de hármasban elforgattam 140-ig és még nem volt leszabályzásnál.. Egy 68 lovas kis gyösznek ez enyhén hosszú szerintem. A hangja vicces, brummogós, 5 ezer felett még lelkesítőnek is mondható.A hifi kezelése kényelmetlen, csipog ha kell ha nem, jobb oldali ablak csak átnyúlva húzható le, a fordulatszámmérő és a visszapillantók rezegnek.
Igazából városi szaladgálós autónak nem rossz, csak a csomagtere olyan kicsi, hogy egy közepes bevásárlás már nem fér bele. Ha még pár százezret ráköltöttek volna a minőségérzetre, akkor akár kívánatos is lehetne. Mondjuk az 1.6-os J Astránál még így is jobban elfogadnám.
-
-
szőröscica
addikt
Ha 140 lovas 1.4 TSI-t veszel, annak a dinamikájával nem lesz gond. Tegnap voltam egy 200 km-es körön egy ilyennel szerelt Oktáviával, nagyon jól, élvezetesen ment, pedig én nap mint nap egy 150 lovas autót hajtok, korábban pedig egy 185 lovasba is beletekertem vagy 40 ezer km-t.
Szóval ha az Oktáviában kifejezetten jó volt, akkor Passzáthoz sem lesz kevés szerintem.
-
szőröscica
addikt
válasz
tboy93 #101508 üzenetére
Amúgy az oktáviások az új passzátosok. Pár éve még a seggedben két centire követő, még 150-nél is letakarítani akaró tapló a passzátos volt (jellemzően még mikor a B5.5 illetve a B6 ment újonnan). Ezekből már sokkal kevesebb van. Viszont megjelentek a hármas okádiások, akik ugyanezt csinálják. Tömeges a jelenség.
Nem tudom, hogy ezek ugyanazok az emberek, akik 5-6 éve amikor jobban ment a cégeknek passatban ültek, most viszont csak octaviara volt pénze a cégüknek. De az is lehet, hogy a korábbi tapló passzátosok megszokták a pd tdi részegítő nyomatékát és már nem akarják megváltani a világot, és az új oktáviás generáció teljesen más emberekből áll, akik a literes swiftből és a htp fóbiából átülve részegednek az 1.6 tdi aszfaltszaggató erejétől...
-
szőröscica
addikt
válasz
footy #101367 üzenetére
Facelift után az elektronika ok. A váltóról én nem hallottam semmit (bár nekem francia van benne), a kormánymű lehet problémásabb, de én egy olajcserével megúsztam eddig 190 ezer km alatt.
Ennél az autónál a design a legkérdésesebb terület. Ha valakinek tetszik, bármit megbocsájt neki, más meg felé sem fordul, mert hány tőle.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz
MunezXBK #101023 üzenetére
Tesztek alapján a LI jobb.
Mikor a blokkolókat áruló srác saját autóján is az van, az elég meggyőző szerintem.Én már egy józan nap után sóvárgok, de azt ebben az évben már nem kapom meg.
E60 525D 2008 előtt 2.5 dizli, 177 lóval, semmi extra. 2008-tól 3 literes, 200 paciló körüli. Utóbbi sokkal ritkább, a 177 lovas a többség.
-
szőröscica
addikt
válasz
Typhoon47 #101007 üzenetére
Esetleg még a Michelin Primacy HP-t tudom javasolni, ha komfortosabb és kevésbé sportos gumit keresel. Tartós, jól tapad és elég halk.
deicide: régen volt normál és csökkentett fejméretű LI. Hatékonyságban egyformán jók voltak, de a kisebbet nyilván szebben fel lehetett tenni. Lehet, hogy most is ez a helyzet. Azért csak óvatosan az autóval.
-
szőröscica
addikt
Én úgy gondolom, hogy egy olyan szakszerviz, ahol mindent hivatalosan csinálnak és megvan a megfelelő műszerezettségük, alig olcsóbb, ha olcsóbb egyáltalán mint a márkaszerviz. Én vittem már sok helyre az autómat, konklúzióként azt vontam le, hogy ha preciz a szerelő, akkor bármelyik jó lehet, de irgalmatlan szopásba is belefuthat az ember, ha egy kontár farok ,,javítja" a kocsit.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #100663 üzenetére
lefordítom konyhanyelvre, amit dabadab írt. Pizzát rendelsz, de maximum 50 centis lehet, mert nincs nagyobb tányérod. DeFranco kolléga magyarost rendel, jó vastag tésztával, aminek a szélén nincs semmi, csak tészta. 40 cm átmérőn van feltét, a peremen csak tészta. Te olaszost rendelsz, 48 centin van feltét, 2-n nincs. Mindkettő 50 centis, mert akkora a legnagyobb tányér.
A példában a tányér a gyári kerék átmérője, a feltét a felni, a perem a gumi. Hiába lesz több feltét, azaz nagyobb felni, a pizza nem lehet nagyobb, mert a tányér azaz a gyári kerék átmérője meg van szabva 50 centiben.
-
-
szőröscica
addikt
Szigorúan szakmai érdeklődésből kérdezem, hogy mi egy városban sokat használt dízel kikormolásának helyes módja? Elegendő 110-es utazóval 2000-es fordulatszámon 150km, vagy meg kell kínálni egy 160-170-es tempóval, ahol 3000 körül forog?
DPF nincs és ha nem muszáj, nem szeretnék száguldozni, nekem a komfortos 110-el gurulás tökéletes.
-
szőröscica
addikt
válasz
deicide #100312 üzenetére
Detektorhoz nem értek sajnos. De problémás lehet, mert elvileg videóra vesznek.
A blokkolót ki lehet kapcsolni ha jelez, és akkor hagyod, hogy bemérjenek, nem történik semmi.Ha megbízható védelmet akarsz, akkor Laser Interceptor, vagy Blinder, de inkább az Interceptor.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
zsoltee10 #100076 üzenetére
Tudom, Lagunákban normális olajcsere periódust tartva a töltőnyomás szenzor vezetékeinek fáradását leszámítva (ami házilag forrasztással könnyen javítható) tényleg teljesen korrekt és problémamentes motor. A befecskendezés, a DMF jól bírja, a turbó sem hal meg, ha 10-15 ezrenként kap rendes olajat.
De nekem 190 ezer km alatt csak a motorral volt bajom az autóban. Lehet balszerencsés példányt fogtam ki, de volt már DMF, kuplung, motortartó bak és sok egyéb apróság cseréje is terítéken. És most is fulladozik, pedig én tényleg vigyázok rá. Csak gyári vagy azzal egyenértékű alkatrészeket kap, 10 ezrenként minőségi motorolaj megy bele, hidegen sosem hajtom, terhelés után hűtöm, tényleg odafigyelek rá, de azt tapasztalom, hogy az 530d-nk sokkal kevésbé karbantartásigényes volt, pedig az a 400 ezer km-t ostromolta, és a céges Transitok is lényegesen strapabíróbbak, évjárattól függetlenül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest