- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gombinyó #152052 üzenetére
Az a baj, hogy egy darab hibával sem számolt az emberünk. Pedig hibátlan használt autó nincs. Mi lesz, ha majd kell fék, futómű, vezérlés, gumi... Ezek csak kopók, nem romlott el semmi. Hmm?
Amúgy mi ez a sok off? Szerintem ez hozzátartozik az autó vásárláshoz. Nem kell ezt offba rakni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz bitpork #152049 üzenetére
Hmm... Igaznak tűnik számomra is az állításaid halmaza. De szerintem azért nem rossz az a táblázat. Viszont amire jó, az inkább csak a kiválasztott típusok egymáshoz hasonlítása. Melyiknek mennyivel alacsonyabb/magasabb a fenntartása, járulékos költsége a többi kiválasztotthoz képest. Ennyit tud, ezen felül "meglepetéssel" mindig kell kalkulálni szerintem is.
-
travis84
csendes tag
Köszi a válaszokat!
tresh, kalmanchris: akkor Pécsre érdemes jönni kenyeret enni =) Amúgy maga a szerelő nem drága, csak sajnos nem foglalkozik sem elektronikával, sem adagoló problémával. Így ezeket Pécsen már szinte csak 1-1 helyen lehet csináltatni. A hűtővizes problémánál hengerfej gyanú is fent állt, ezért azt is megcsinálták (amit megint más csinált), ez volt a drágább benne, plusz a ventilátor sem ment mindig, mert zárlatosak voltak a vezetékek, amelyeket újra kellett húzni, így az egész került 60-ba, amiért már a 60 rendben van.
Az adagolónál mivel csak bontott volt, az első adagoló két hét után megadta magát, a második már jó volt, de itt maga a motortér megbontása, adagoló le-fel rakása volt fél nap, így a munkadíj volt sok, plusz a vezérlést is megcsinálták, mert már ráfért. Így volt 80, ami ezeket beszámolva nem sok, csak ennyire nem akartam kirészletezni.BigBlackDog: Civic 1.4 kihúzva
footy: megnézem a Fiat Bravokat, bár itt is biztos sok a tuningolt, leharcolt példány, utánanézek a 1.4 TSI motornak is. köszi!
DZs: A Ford is tetszik, de a HaHun én nem nagyon találtam magán eladót így elsőre, tele van kereskedős hirdetésekkel, igaz szépeket írnak, de azoknak sosem igaz fele sem. Az Auris 354-es csomagtartója a 408-as Xsarahoz képest már jóval kisebb. Ezért is próbáltam nézni Ceed-ből 2012 utáni modelleket (380liter), csak az drága...
Tényleg fogom bővíteni a listát, a vásárlás úgyis 1-2 hónapos terv, csak előre összeírok minden lehetőséget! Kösz mégegyszer mindenkinek!
-
válasz BigBlackDog #152055 üzenetére
Alkatrész táblázat , az más kérdés- olyat néha én is csinálok h lássam mennyi a difi jelenleg. De üzemeltetési tervet előre, ráadásul tények nélkül nem írok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz travis84 #152025 üzenetére
"a Ceed csomagtartója (340) a 410 literes Xsara után kicsi lesz"
akkor mért nem ceed sw?
1.4es civicet én nem lőném ki. Te tudod mennyire kell a lóerő/nyomaték, nem mellesleg az 1.6 nem olyan sokkal erősebb.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz tresh #152058 üzenetére
Nekem még eszembe jutott az Astra H GTC 1.6 / 1.7 CDTI: olcsó fenntartás; a GTC kívülről tetszetős - igaz csak 3 ajtós; nem tépi ki a kezéből a kormányt.
A Mazda3 tényleg rohad; jóbarátomnak van 2004-es, most volt másodszor kasztniztatni + alvázvédetni. :/
Tomcsi alól szedd ki az 1.8T-t; patika és amúgy sem túl izmos.
-
Ezekiell
veterán
Sziasztok!
Új autó vásárlása előtt vagyok, kettő modellre sikerült leszűkíteni, de egyelőre nem tudok dönteni.
Suzuki Vitara 1.6 GL+ vs Kia Ceed SW 1.6 Summer Edition (mindkettő benzin). Vitara kb 1 millával olcsóbb, de a Ceednek 7 év garanciája van, és a belseje minőségibb azért. Vitaraban 4 ember talán kényelmesebben elfér, de a Ceedben jóval nagyobb a csomagtér. Mindkét autó/motor megbízható, a világból kimegy, viszont a Ceed azért kicsit dinamikusabb talán. Vitara magasabb, kényelmesebb be/kiszállni, de a Ceed kényelmesebb kicsivel (bár ez szubjektív).
Főleg városi használatra venném, jelenleg 3 fős családnak (de 4en leszünk hamarosan), alkalmankénti pályázással.
Tudom, hogy ez már főleg szubjektív, de a kettő közül ti melyiket választanátok?
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
őstag
válasz Ezekiell #152061 üzenetére
Hali!
Én egy i30-ból szállok át egy scrossba. A ceed az kb ugyanaz. Pöpec autó, semmi gond vele. Csak annyi amiről nem tehet, márpedig hogy Budapest néhány helyen ahol járok inkább tanknak való akadálypálya (levertem az i30 alját sokszor és rinyálok ).
Ültem vitarában, szerintem kisebb belül mint egy i30 (mondjuk kivül is, az lehet előny). Csak városban azért előnyös a szívó benzin, szóval nehéz döntés.
Sokat segítettem mi? Ha nem zavar hogy alacsony az alja, akkor talán ceed (mert 4 fős család lesz, szerintem arra vitara szűkös, én ezért vettem scrosst).
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ezekiell #152061 üzenetére
Szia!
Leírtad az előnyöket, hátrányokat, innentől azt kell eldöntened, hogy mi a fontosabb.
Vitara:
+olcsóbb
+magasabb-gagyibb anyagok
Ceed:
+kényelmesebb
+nagyobb csomagtér
+jobb minőségű beltér-drágább
Mindenképp próbáld ki őket, aztán a pro-kontra ismeretében döntsd el, melyik éri meg számodra jobban. Mi nem dönthetünk helyetted. Én pl. nem csípem a SUV-okat, és a normál személyautók közül legjobban pont a kombikat kedvelem, emiatt biztosan Ceed-et vennék, de valószínűleg van olyan ember is a topikban, aki a szöges ellentétem, tehát objektíven nem tudnánk dönteni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
adelomnia
újonc
Sziasztok! 2 méter és 120 kilogrammos legény vagyok. olyan városi benzines kocsit keresek amiben állítható az ülés és a kormány is 4 irányban és esetleg klímás. Sok autóban ültem már több kevesebb sikerrel, de azt keresném ami ár-érték arányban a legjobb vétel lenne. Árban igazából szeretném minél olcsóbban megúszni a városi harcos stílus miatt. Autószereléshez nem értek, szóval évente-félévente átnézetem, de addig menjen. Teljesítmény, stílus nem érdekel különösebben...Kíváncsi vagyok mit ajánlanátok amiben nagy a lábtér hátha még nem volt hozzá szerencsém.
[ Szerkesztve ]
-
uffneked
aktív tag
Sziasztok!
Jelenlegi Polo 6N 1.6/75LE (rozsdás benzintemetőm) helyett keresnék városi járkálót, napi 20km-re. Toldozgattam-foltozgattam, szeretem, de az 1.6 ritka, alig van bontott cucc alulra, ráadásul városban 9,5 alá akkor se tudom levinni a fogyasztást, ha tolom.
Mivel magával a Poloval elégedett vagyok, minimális ráfordítással lehetne helyette egy 9N 1.4/75LE (mercilámpás). Erről mi a véleményetek? Azt gondolnám, hogy hasonló dinamika mellett kevesebb fogyasztás, kicsit újabb is (2003), mi baj lehet belőle...
Vagy van jobb választás kb félmilláig? Nem keveset jártam utána, kezdve a robogótól (azért azt nem), Suzuki (ugyanaz ), 4es golf ugyanezzel a motorral (hmm), Seicento 1.1 (kicsi, de játékos), Punto 1.2 (hmm), Fiesta 1.3 (5GEN tetszik, az meg már drága), Jazz 1.4 (drága), 206 1.4 (hmm), Astra G 1.4 (ritka ez a motor, de amúgy hmm)...
Szóval így elakadtam. Tudom, ennyiért állapotot veszünk, de ahhoz meg kevés az XP-m. 1 éves jogsival, Polon kívül csak hodály autókat vezettem (céges), rozsdát még csak-csak felismerem, de itt ki is fújt, lötyög-kerreg-koppan-kattog, nem tudom levonni a következtetést.
Szerk.: Közben látom, hogy a kolléga felettem hasonlót keres... Klíma szempont, az én 188/80ammal meg nem volt gond a Poloban sem, mintha sámlin ültem volna.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz uffneked #152065 üzenetére
Ha elég az 1.4 teljesítménye, szívódízel nem játszik? Illetve 500k-ból nehéz lesz épkézláb darabot találni a leírt típusok többségéből, akkor meg nem vagy sokkal előbbre, ha 1 literrel kisebb fogyasztásból akarsz pl. lakatolást finanszírozni
travis84: inverter hiba csak Prius 3-nál jellemző, 2-es széria teljesen ki van lőve?
-
adelomnia
újonc
válasz Luck Dragon #152066 üzenetére
Igazából az érdekelne, hogy melyik típusban férnék el viszonylag kényelmesen ami még megbízható, nem kell félni benne és azért nem eszi le a fejem a városban. Ahogy én nézegettem akad 1m alatt is de 1.5-nél többet már sajnálnék rá.
-
uffneked
aktív tag
válasz molnarpeter #152068 üzenetére
Szívódízel? Szerintem egyedül a dízel maradt ki eddig. Ugye mindenhol azt hangoztatják, hogy az ilyen korú autóknál, ennyi pénzért dízelt ne. Ez kivétel lenne?
Teljesítményre az 1.6 75LE elég, ebből gondoltam, hogy az 1.4 ugyanennyi lóval elég lenne. Összehasonlítási alapom nem nagyon van, egy Rapid 1.2 TSI, meg egy A6 2.8 Quattro, más kategóriák...
Ha a többségéből nehéz, akkor nézzük a maradékot. Csak marad valami a robogó, meg a seicento mellett. A 9N Polo 490k-ért jönne svájcból papírozva, 170k km, comfortline, ránézésre hibátlan (kinti tag szerint amúgy is, de az mindegy...). -
zolnagy
őstag
Már írtam, hogy új főleg városi használatra szánt kisautót vennék.
Leszűkítettem a kört 2 típusra:
- Suzuki Swift GL felszereltséggel 3,2 m lenne
- Skoda Fabia Ambition (munkahelyi akcióval) szintén 3,2 m lenneBeleülve a Fabia minőségibb benyomást kelt, masszívabb az egész autó.
A Swiftnek viszont problémamentesebbnek tűnik az 1,2 szívómotorja, mint a Fabia 1,0 TSI motorja.A Swiftet ma próbáltam. Kicsit mintha kemény lenne a rugózása, ezért gondoltam az alapváltozatot a ballonosabb gumikkal.
A Fabiaban csak ültem, jövő héten próbálom. Ha lenne a régi 1,4 16v motorral, akkor őt venném.Mit gondoltok? Ki melyiket venné és miért?
-
zolnagy
őstag
válasz rbalint88 #152075 üzenetére
Én is arra felé hajlok, főleg, hogy vezettem a Swiftet. Jó.jó, de nem az igazi.
Hétfőn megyek a Fabia tesztvezetésre. Majd meglátom.
Most találtam még egy lehetőséget, egy Fiat Puntot: [link]. Ez is jó áron van. Kérdés, hogy milyenek ezek a Fiatok, mert őket nem ismerem. -
rbalint88
addikt
válasz zolnagy #152076 üzenetére
a puntora ha diszkrét akarok lenni, akkor azt mondhatom, hogy kiforrott konstrukció 005 óta gyártják, corsa d-e-vel közös a platform, nem kimondottan bajos.
mondjuk nem tudom, milyen motorral lehet kérni, de az 1.2 szívó tuti halál. 1.4 t-jettel jó lehet.
áh, felejtő, lehet válogatni a szar meg a fos közül. értelmes motor nincs hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
Hali!
Csajos autót keresünk 7-8 ezer euró környékén(ezen felül természetesen az átírásra és első szervizre van félrerakva). Willhaben.at a fő keresési terület. Mert kint él, és kint is használná a csaj. Fontos a megbízhatóság, és sokat pályázik. Tempomat, elektromos ablak, klíma alap, illetve, hogy kényelmes legyen, és 2-3 havonta beleférjen a 2x1000km is. Benzineset szeretne inkább(Én ragaszkodnék egy 6. sebességhez is), hiába a sok km. Jobban megbízik benne, illetve kitudja milyen szabályozások lesznek Ausztriában is.
Amiket eddig nézett: 1-es BMW, Audi A3, VW Golf.
Talán nem zárkózik el a dízellel szemben sem. Én egy automata dízelre szavaznék, mert k**** kényelmes és egyszerűbb levezetni a napi 100km-t, plusz ugye a hosszú utakat. De egyfelől szeret is váltani.
Ötlet? -
válasz Atomgeszi #152087 üzenetére
Szia!
1.4 megy teszi a dolgát a vag vonalon, de a kezdetieknél volt láncnyúlás -erre oda kell figyelni. Az 1.6 pályán szereti az olajat csipegetni. A tfsi elég jól áll karbonlerakódással, és kormolódással. A bmw-t nem ismerem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152087 üzenetére
A fentiek kozul en egyiket sem vennem meg.
Inkabb ezeket neznem:
FL(2010-) Kia (Pro)Ceed 1.6 CRDI kezivel mert az automataja oldschool
Fiat Bravo 1.4T-TJet/1.6Jtd
Lancia Delta 1.4T-TJet/1.6JtdAusztriaban meg nem lesznek annyira nagy szigoritasok mint nemetorszagban, kulonben az autopark 70%-at el kellene takaritani...
A 6. fokozathoz ne ragaszkodj, mert az semmit nem mond el a vegattetelrol. (VW-nel az 5-os BMT valto hosszabb mint a 6 fokozatu sima)
A Versichern24.at-n mindenkeppen kalkulaljon egy biztositast, hogy legyen viszonyitasi alapja.
Valoszinuleg nem akar majd 2.0tfsi-t (azt egyebkent se akarjon) -
Atomgeszi
veterán
Köszönöm, továbbítottam neki a dolgokat. Amint kinézett újakat, majd ide bedobom, hogy melyik nyerő közülük.
TSI-nél van évjárat, amire figyelni érdemes illetve ccm?footy: Nem lenne rossz, de most is egy Lancia Y-ja van, amivel az a baja, hogy ha elviszi szerelőhöz csak néznek rá, mint a vakablakra... Ragaszkodna a VAG vonalhoz.
-
válasz Atomgeszi #152087 üzenetére
Ebből én max a szívó 1.6 A3-at, vagy az 1.4 TSI-t merném bevállalni. A BMW és az a 2.0 tfsi fos, asszem ez az ami még ugyanúgy szar olajpumpás, mint a PD. Ha hosszú távokat megy és szeret váltani, akkor nem kell automata, az városba kell a dugóba. Én néznék valami mást, nem a legmegbízhatóbb motor-éra a prémium gyártóknál. Kia Soul, Volvo C30, Citroen C3-C4? Vagy ha mindenképpen Das Auto kell, akkor néznék egy páréves manuál 1.4 TSI-t és azzal kezdeném, hogy nézzék át a vezérlést.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152091 üzenetére
Miert ragaszkodik a VAG-hoz? Presztizs kerdes? A Bravo semmivel nem rosszabb auto mint egy Golf5.
Sot en inkabb vennek 1.4Tjetet mint TSI-t.
2004-tol 2010-ig nehez VAG-tol ajanlani. Persze a TSI nem problemas annyira mint sok forumon olvasni, de a T-jettel meg tenyleg semmi problema nincsen... -
-
-
AwfulTruth
csendes tag
Sziasztok!
Ami fontos nekem, 4-5 ajtó.
max 240e km körül
1997-2002 ig behatárolólag
max 700.000 Ft-ig érdekel.Corolla, avensis, esetleg Golf? esetleg régi mazda 300as sorozatból valami? vagy mit ajánlanátok figyelmembe?
Ennyiért már elvárható extra:
klíma
központizár
abs?
utas és oldallégzsák?[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz AwfulTruth #152096 üzenetére
Avensis nehéz lesz, corolla e11 szűk és ronda, de érdemes megnézni egyet. Golf ok, Leon is jó, Vectra is, Zafira is. Mazda nagyon rohad. G Astra is sokaknak bejön. Stilo-ra is adnék egy voksot.
-
wwhy
veterán
Citroen C4 1.6 HDI-vel kapcsolatban van valakinek tapasztalata, javaslata? (2011/140e km)
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Victoryus94
őstag
Sziasztok,
Első autóm venném.Nagyjából kinéztem az esélyes autókat, de 0 tapasztalatom van, csak véleményeket, éselméleti adatokat látok.
Ami fontos, a fenntartási költség, és a megbízhatóság + klíma.
Pest megyei vagyok, elsősorban munkába járnék vele Pestre (napi 2x35km, + esetleg Pesten mászkálni).kb. 2004 körüli autókat nézek.
Amiket kinéztem:
Suzuki Liana ( vagy Ignis )
Toyota Yaris
Honda Jazz.Kérdés hogy egy 700-750 ezres Lianahoz képest egy 1.0-1.1 millás Jazz milyen előnyöket nyújtana.
(utóbbihoz a főnök ajánlott fizetési előleget, anélkül nem férne a keretbe)
Illetve Yarisból melyik kategóriát nézzem ár-értékben.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #152095 üzenetére
Nekem nem szamit, de lehet hogy o azt hiszi, hogy ha a Lancia Y szar volt akkor az osszes olasz az.
Gyanúzok azért, mert az osztrák szervizek elsősorban a német autókkal vannak barátságban, de ez csak egy tipp
Meg nalunk a 6e fos kisvarosban is van Fiat szerviz(#152096) AwfulTruth
+1 a Leon 1.6ra es a Stilo FL-re[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- Nők, nőügyek (18+)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest