- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #112523 üzenetére
Bosch ECU-nal egy idoben csak akkor indult el az AC, ha a ECU latta hogy forog a motor by triggerkerek, csak gyujtasra forditva a kulcsot nem indult el
na most ezzel az a baj, hogy 2x at kell fordulnia a motornak, hogy az ECU lassa hol jar a motor, mert a trigger kerek 2x fordul el a jelado elott (4utem=720fok), a veztengely jelado meg csak 1x, es csak akkor tud gyujtasszinkront adni meg befecskendezni is fazishelyesen, amikor ez a ketto jel megvan neki mar
ez mondjuk lelevegosodott kifogyott tankos temanal, ha hujere oninditoztak elotte es nem sok szufla van mar az akksiban eleg szopos tortenet tud lenni, mert tolni kell miatta vagy 10-12m-t ugy az autot, hogy kupplung ki van engedve mar, nem beszelve arrol az aprosagrol, hogy kell vmi lenduletet is szerezni ehhez, hogy ezen a kb 10-12m-n belul az auto ne alljon meg 0-ra
több drón kell ;P
-
kenguru99
senior tag
-
hobizoli
nagyúr
-
Csaby25
őstag
Ezennel elnezest szeretnek kerni mindenkitol akkor ugy erzi, hogy okoskodtam, vagy piszkaltam. En csak feltettem egy kerdest, erre egy-ket ember "leharapta a fejem". De en voltam a hibas, jobban utanna kellett volna nezni a dolgoknak. Igerem a jovoben igy teszek es akkor hatha nem "ordit" ram senki. Megegyszer bocsi.
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
-v-
addikt
válasz Kornel #112562 üzenetére
Viszont fenntartom, hogy a motorfek mukodesi elvet tanitjak a muszaki alapismereteken jogsinal.
Azért azt érzed, hogy egy rakás dolgot lehetne most említeni, amit tanítanak az iskolában, de azonnal csúnyán beégnél vele Bekészítjük a kérdést ilyen esetekre, hogy vetted-e az érettségidet.
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
őstag
válasz Kornel #112562 üzenetére
Szerintem nem volt artatlan, de mindegy.
Azt irtad, hogy nem kotekedeskeppen, de....
Szerintem itt nincs helye a kotekedesnek, es attol meg, hogy odairod hogy "nem kotekedeskeppen", attol meg kotekedes marad.
Nem tudom, hogy Mo-n hanyan veszik a jogsit, de en nem Mo-n vagyok.
Szoval nem tartozok kozejuk, de azert megneznem, hogy hanyan tudjak azok kozul akik nem vettek a jogsijukat, azt hogy motorfekkel miert "nulla" a fogyasztas.
Amugy nem haragszom, sot mint mar fenntebb is irtam, en kerek elnezest.A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
aero.
veterán
válasz Csaby25 #112568 üzenetére
Ez csak meredek lejtőn igaz, hiszen a fékező hatás kevésnek bizonyul az autó súlya ellen, a fizikát nem lehet felülírni. Ilyenkor segít a visszaváltás, hiszen alacsonyabb fokozatban nagyobb a motorfék ereje. Sík úton alapjáratig is le tudsz fékezni motorfékkel, mondjuk 3.-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Viszont alapjarat kozeleben ismet lesz befecskendezes, hogy ne fulladjon le a motor.
-
Kornel
veterán
Ez mennyire lenne jo vetel?
[link]Szerintem erre meg neduddki is azt mondana, hogy egye fene, vegyed
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #112575 üzenetére
Gyakorlatilag az ulesfutesen kivul mind nelkul megvagyok, az meg utolag orvosolhato.
Ennyibe kerul pl. egy 2008-as sx4 (sedan) is, amivel szemezgetek mostanaban. -
őstag
válasz Kornel #112574 üzenetére
ez jó kocsi volt ilyen a családban
ami gond volt vele az mind a híresen szar 2.2 dcat motor meg a hülye katalizátorai miatt volt
ha valósak az adatok akkor jó lehet
árat nem néztem, mérlegelni kell mennyi felárat vagy hajlandó fizetni egy lefingotthoz képestcryptot minden termékemért elfogadom
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Csaby25 #112554 üzenetére
Nem teljesen igaz. Amint látom a te terminológiád szerint csak akkor működik a motor,amikor benzint éget. A motorfék is működésnek minősül,ilyenkor nem gyorsítja, hanem lassítja az autót. A lassításhoz nem kell a hasznos ütem(égés). Ilyen egyszerű. Kenés van, szikra van, sűrítés van, kipufogás van, csak nincs mit elégetni, ezért mutat a fedkomp 0-át. Főtengely forog,dugattyúk táncolnak,szóval a motor működik, csak nem önerejéből jár, hanem a kerekek forgatják a váltón keresztül. Nagy lejtőn egyre gyorsabban forgatják a kerekek, mert a nehéz bödé tehetetlensége legyőzi a komoressziót.
Fizika órán a lányok szoknyája alá nézegettél a belső égésű motorok résznél?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ceed szinten suzuki arba?
[link]
Ennyiert azert mar valasztek is van belole, ha epp nem is ez lenne.
Valakinek tapasztalata vele? -
Dio111
tag
válasz hobizoli #112556 üzenetére
Tévedsz, mindbe van viszafolyó ág, régebben fordult elő, hogy nem volt.
A mostani rendszerekben az üzemanyag is hüttési szerepeket játszik igy folyamatos az áramlása.
A karburátoros rendszerekben régen volt alapjárati elektromos szelep az volt képes ara, hogy motorfék üzemmódba is azaz bizonyos fordulat szám felet kb 1500 lezárt és ot nem ment át üzemanyag. -
Geller72
veterán
Üdv.
A dilemmá(i)m:
Szeretnék egy autót venni szaladgálni és egyet második kocsinak venni, hosszabb távokra.
Az eddigi esélyesek:
Szaladgálni:
-Ford Fusion 1.4 TDci
-Honda Civic 2.2 iCDTiMásodik autónak:
-Ford Mondeo TDci
-Audi A6 2.0 TDi
-BMW 530D
-BMW 730DAz 530D lehet, hogy kiesik, mert bármennyire is fura, belül kurva kicsinek találtam.
Nagyságra, kényelemre a hetes bömös tetszene, viszont az meg külsőre nem jön be.
A BMW-től egy kicsit félek, van néhány példány a haveri körben, de eléggé változó a megbízhatóságuk, van, amelyikre komoly vagyonokat rátolnak éves szinten, de van, amelyikkel nem sok gond van.
A második autónak talán azért mernék mégis egyet venni, mert relatíve kevés lenne az éves futásteljesítmény ezzel a kocsival, lévén csak ritkán és hosszabb távokra, jellemzően külföldre mennék vele. A legtöbbet a szaladgálóssal mennék. A második kocsinak éves szinten is max 15-30 ezret kellene mennie. Ez olyan kis futást jelent, hogy a neccesebb darabokat is meg merném venni, mert nem mennének annyit, hogy komolyabb bajuk lenne, vagy ha igen, akkor is sok év alatt.
Az A6 mellett az a komoly érv van, hogy meglehetősen keveset fogyaszt komolyabb tempónál is. Az ötös, hetest hajtottam. Tény, hogy nagyon meggyőzően mennek, a hetes nagyon kényelmes, hosszabb távon is, és a tempót is ugyanúgy bírja. Pályán mondjuk relatíve nem fogyasztanak, 200-as utazónál, nem kajálta meg a 10 lityit, ami azért nem rossz szerintem egy ekkora kocsitól. Persze, az audi 6 literes fogyasztása más tészta, de az is igaz, hogy az ezt a fogyasztást max 160-ig tudja. A legtöbb helyre, de még többnyire a német pályára is elég viszont ez a tempó.
Volt Toyotám, gondolkoztam is Avensisen, vagy a Hondától az Accordon. De most úgy döntöttem, hogy nem szeretnék. A Mondeo a helykínálata miatt is tetszik, nagy, kényelmes és szintén kevéssel beéri.
Várom az ötleteket. Másik típus is jöhet, meglátjuk, hátha.
Köszi:
G,- -
válasz Geller72 #112586 üzenetére
Nem írtad hogy mikoriak az autók!
Amennyiben az A6 a 2.0 tdi akkor az a szegértőnk szerint nem ajánlott konstrukció. Teszem hozzá hogy a 3.0 tdi átlag 8 literrel elvan ha nem küldi az ember. Bár a 4x4 természetesen messze a 6 liter fölé lövi.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Geller72
veterán
A második kocsinak választott autók 2005-2008 köztiek lennének.
A szaladgálós nagyjából szintén. A 3.0-s v6-os motorokról is sok rosszat hallottam már, van egy szép listám, hogy milyen motorkódú autót ne. Ezt szem előtt tartanám. A kuvik ellen talán csak az szól, hogy nem szeretnék annyit adni egy szaladgálósért, mert hát az ugye mondjuk 1.8-2 milliónál lenne ideális darab. A Fusion meg 1 millából meglenne. Annyi még, hogy abból néztem az 1.6-os dieselt, mert lényegesen erősebb, a fogyija meg nem lenne sokkal több. Az 1.6-os 101 lovas alapból, tehát lenne dinamika is, főleg, ha futóznom kellene.
A szaladgálós kocsi éves szinten ~50-80 ezret menne, vegyesben. Lennének rövid távok is, de hosszabb táv is beugrana többször.
Szóval jó lenne az Audiban a 2.7-3.0, de félek egy kicsit azoktól a motoroktól (ok, a BMW sem szerencsés ebből a szempontból).[ Szerkesztve ]
-
válasz Geller72 #112589 üzenetére
A VW topicban a Szent nulladik hszben megtalálod az audi motorok gyors tudásbázisát!
Ha szabad megkérdenem a 3.0 tdi-ről mit hallottál? Hátha tudok hozzá tenni vagy cáfolni, lévén én is azt használom.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Geller72
veterán
válasz bitpork #112590 üzenetére
A 3.0-ból nem igazán látok mást, csak összkerekest.. . Ok, télen baromi jó, de mint hibalehetőség plusszban nem is tudom. Venni ha veszek is bármit, a nagyobb kategóriából mindenképpen külföldön szeretnék/mernék csak. Itthoni, dielerhulladékot nem szeretnék kifogni. . Ahogy nézegettem, eléggé szereti a hasát. Az, hogy 5 vagy 7 nem izgatna, de 6 vagy 12 már jobban... Még évi 30.000 km-nél is eléggé érezhető a difi. A poén, hogy S80-al kijöttem 6.5 átlagában. Pályán, 160-180 közt ez a quattró megpakolva mennyit kajálgat? Nézegetve a használtpiaci hirdetéseket, itt is hatalmas futásteljesítmények vannak ebben a korban...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dio111 #112593 üzenetére
Pedig mincs. 2 cső megy a tanktól a szűrőbe, a szűrőben van egy nyomás határoló szelep, a nyomás határolótól megy vissza a tankba. A motorhoz 1 darab cső megy a szűrőből, vissza semmi.
A szűrő a tank oldalához van fogva, akkor mit hűt az üzemanyag a teóriád szerint, a szűrőt a tankon?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest