Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Devas

    őstag

    Szevasztok!

    Munkatársam Telenornál vásárolt Samsung S Advance készüléke kicsit összeszarta magát úgyhogy visszavitte szervizelésre, mivel a garancia még él rá. Mire lehet számítani?

    1. Visszaállítják a szoftvert teljesen alapra még a jó öreg Jelly Bean elődjére (ha egyáltalán lehetséges)?
    2. Nyomnak egy Hard Reset-et és marad a Bug-os rendszerverzió?
    3. Kap egy másik S Advance-t (még látni a kínálatukban mint kifutó készülék) még a jó öreg bevállt régi rendszerrel?
    4. Kérhet másik készüléket esetleg ugyanebben az értékben? Kérdés: akkor mit lehetne érdemes választani?

    Az LG F6-os és az Alcatel Idol 2 s van hasonló árban én mindkettővel szimpatizálnék. Bár az Alcatel-nek nem tudom milyen nyűgje lehet még a gyengébb üzemidőn kívül.

    Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

Új hozzászólás Aktív témák