- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone 17 képernyővédő üvegek mutatják meg a méretkülönbségeket
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- iPhone topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
roti86
őstag
Az megnyugtató, ha tényleg így van, mert 2 éve lett a betét cserélve, akkor már valószínű azbeszt menteset kapott. A neten is csak mindnenhol az építőiparban használt veszélyekről cikkeznek. Gondolom ha nem így lenne, akkor az autőszerelők is csak védőfelszerelésben javítanának féket
-
sasa134
addikt
Én csak jobbára bérautók esetén találkozom franciákkal, sok Peugeot-val, de mindegyikben nyöszörög vmi, vmi zörög itt-ott, picit cicereg itt-ott, mindegyikben van vami "kreatif tehnolozsi" amitől a falra mászok (fordított irányba mutató fordulatszámmérő, idióta kormány, kapcsolók logikátlan helyen pl). Biztos, hogy hosszú távon én agybajt kapnék ezektől. Ez az új csinosan van felöltöztetve az tény, de attól még valszeg ribanc. Értékvesztéséről és eladhatóságáról nem is beszélve.
-
Cicero
őstag
Csak nekem van valami bajom, vagy az új peugeotknak tényleg marha jól néz ki a belseje?
A rohadó mazdára: tegnap felhúztam magam rajta. Ha valaki 15 évre vesz, pláne egy rohadásról ismert márkától és még a gusztusa is megvan, hogy néha alánézzen, az miért a francért nem viszi a szalonból egyenest egy alvázvédelemre?.. A világ entrópiája állandóan növekszik, az anyag mindig egy kisebb energiaállapotba igyekszik, így van ez az alacsonyan ötvözött acélnál is.
-
-
EQMontoya
veterán
ZZ-t se kezelték azért annyira jófej módon, ugye 7 év vagy 180k volt, ameddig cserélték a fűzött blokkot, de itthon a zömük nem lett cserélve, mert nem jelentkezett a probléma hét év alatt. Cserélni meg csak annak cserélték, aki panaszkodott, visszahívás nem volt. Érthető, mert az átlag user ennyi idő alatt 100k körül megy, de a probléma inkább 150 körül jelentkezik, addigra meg a legtöbb autó túl volt a hét éven. Pl. emiatt szinte az összes ZZ mocis MR2, amit használtan kaphatsz, egy szopóroller. Szóval annyira a Toyota se volt korrekt.
-
B-L-A-C-K
titán
Passz. Én most kezdem a második évet Aegonnál, tavaly úgy volt 60 lett volna (BP-i lakos, első kocsi a nevemen, legszarabb kombó), de kötöttem egy lakás biztit hozzá 9 ezerért, így a 60 felét elengedték, így lett 30. Most volt forduló, 37 ezret kellett fizetnem, máshol 60 felett lett volna, szóval én az Aegonnal megvagyok elégedve.
-
golfvariant
aktív tag
Válaszolni kell pár kérdésre és olcsóbb lesz egy kicsit
Allianz honlapján Ügyintézés alatt a Szerződés módosítást kell választaniMeg kell adni a futásteljesítményt, legfiatalabb vezető születési évét, stb...
-
#94529552
törölt tag
Ez is éppen elég gáz, ha tudtad és úgy használod, ezért ne is ragozzuk tovább. Mondjuk elviszed egy sufni műhelybe, lehet meg se tudják állapítani, hogy melyik lóg, vagy melyik nem.
De egy gömbfejért miért harcolsz ennyit, azt sem értem.Sajnos itt tényleg az megy, hogy annyira csináltatjuk meg, hogy lehessen használni, meg csak csússzon át a műszakin valahogy, vagyis csak tűzoltás megy.
Skillet Pedig ez filléreskedés, viszont az meg trehányság, ha hosszú útra indul valaki, és nem nézeti át az autót előtte. Az itthoni utakat meg ismerjük, nemcsak az egyik oldal rossz. -
#94529552
törölt tag
Valaki úgy gondolja, hogy biztonságosabb párban cserélni. Ha az egyik oldalon elkopott, számítani lehet a másik oldalon is rá. De majd eldönti a gazdája, vagy ahol megnézeti. Egy utazás előtti átvizsgálás nem árt amúgy sem, amiben folyadékok feltöltése, e. fékbetét vastagság, lámpák, stb. benne van.
-
aero.
veterán
Nem tudom feltűnt-e de azokat idiótázod, akik karban tartják az autójukat. Felőlem járjál kiszakadt gumival, mit érdekel engem. Csak ne hangoztasd a hülyeséget.
szerk.: milyen személyeskedés?
Mutass rá kérlek. Az nem elég indok, hogy biztonságban közlekedj az úton? Nem akartam leírni, de nagybátyjámnak kifordult, mert trehány és nem törődik vele. Az első a kapualjban, kicseréltette. Rá 2 héttel a másik oldalon is kifordult, az volt a szerencséje, hogy 10-zel ment. Párezer forinton ne múljon már az életem.
-
gaben
aktív tag
Hamis? Autosboltban vettem, bontatlan volt. Ennek elég erős szaga van, ha csak az olajszintete nézem, már akkor is eléggé érzik....Még a leengedett olajnak sincs iylen szaga, mint ennek.
A színe sem olyan szép világos aranysárga, mint a méz, hanem inkább sötét barna..Miről lehet felismerni ,hogy hamis- e ?
-
w333
félisten
-
D4rkm4n
őstag
Számomra ebből nem következik semmi. A felső skála 0-8, míg az alsó 0-12-es felosztású. Mikor a mutató nagyjából 4-esen áll, akkor a felső skálán 2-őn. Vagy ez ugyanazt akarja jelezni más felosztásban?
A felső skála végére van írva, hogy arith, az alsóhoz, hogy eff. Tök hülye vagyok ehhez, azért kérdezősködök inkább.
-
tomiii.
aktív tag
Ha valaki rám szól pénteken, akkor van egy feláldozható szélvédőm az egyik autóban és megkísérlem betörni, visszacsapódó lapáttal
Egyébként egyes típusuknál, ahol nem az üveg szélére pattan vissza, nem tartom kizártnak, hogy megrepesztheti egy szerencsétlenebb becsapódás következtében. Szvsz megtörténhet.
-
stickermajom
addikt
Képem nincs róla, 5-6 éve történt a családi Swifttel. Gondolom kellett hozzá azért külső-belső hőmérséklet különbség is, vagy fene tudja, de megtörtént. Valószínűleg volt valami alap feszültség a szélvédőben, nem értek hozzá. Lényeg a lényeg, én azóta a sajátomat nem hajtom fel, amúgy is megy rá kívülről a korábban linkelt fólia szerűség.
(#23627) bitpork Senki nem mondta, hogy te ne hajtogasd fel. Én leírtam egy saját tapasztalatot. Nekem egy leszakadt ablaktörlő pótlása még mindig jobban megéri pénzben, mint szélvédőt cserélni.
-
-
kisza25
félisten
biztos raknak triptronikot egy 1,6 16V automata 4 sebességes kocsiba 3,1misiért
amúgy jól felszerelt az árához képest:
ABS +BAS (fék asszisztens)
ESC (elektronikus menetstabilizátor)
Vezető oldali légzsák
Utas oldali légzsák
ISOFIX
Ködfényszóró
Hangszigetelt karosszéria
15"-os könnyűfém felnik
Automata sebességváltó
Szervokormány
Elektromos ablaemelők elől
Elektromos ablaemelők hátul
Távirányítóval vezérelhető központi zár
Multimédia rendszer
Takarékos vezetést segítő váltásjelző
Guminyomás érzékelő
Klímaberendezés (manuális)
Tolatóradar
Automata fényszóró funkció
Fűthető első ülések
Hátsó ülés fejtámlák
Színezett üvegek
Fűthető külső visszapillantó tükrök
Esőszenzor -
Nem védtem a vw-t egy szóval sem. Olvasd el még 1x, amit írtam, gondold át. Én betiltanám az adott motorokat és kötelezném a vwt-t hogy kárpótoljon mindenkit, de mit vegyek helyette? BMW-t ami ugyanúgy többet szennyez, vagy japán benzint, az is többet szennyez, hibridet, amihez elektromos áram kell, amit szénerőművek termelnek? Remélem nem érted megint félre.
-
Ne mosdassuk a vw-t, de nem ez az egyedüli autógyártó, aki nem tett eleget a normának. Bármelyiket visszük táncba, többet fog fogyasztani, mert nem számolnak sok mérvadó tényezővel, mint légellenállás, hőmérséklet, tengerszintfeletti magasság, emelkedők, lejtők, aszfalt minősége, üzemanyag minősége, gumi nyomás, autó teljes súlya megterhelve.... és még sorolhatnám.
Nézzünk a körmére az összes autónak? De nem fogunk, mert azt nem akarj
uák. A tiéd nem szennyez? Gondolom hegyi levegővel dúsítod a légkört.Fogandjunk, hogy a TE autód is elvérezne az említett forgalmi mérés során?
-
Declare
őstag
Nem vagy motorfejlesztö es mi sem, ettöl függetlenül hatarozottan nem tetszik Neked, az hogy....(ööö mi is?) es hatarozottan nem tetszik az ahogy a vw javitja, mert szerinted nem igy kellene, hanem.... (hogyan is kellene?).
Illetve azon kivül, hogy a vw amugy törtenelme eddigi legnagyobb melypontjan van, oriasi penzügyi vesztesegeket könyvelt el es oriasi penbirsagot fizet az usa ban es mindenhol hatalmas a presztis vesztese, Neked ez sem kielegitö, mert szerinted azt kellene csinalni meg velük, hogy.....(ööö mit is?)......illetve az unio is hülye, mert szerinted itt lenne az ideje, hogy........(ööö minek is?)
En egyelöre itt tartok azok alapjan, amiket leirtal, mivel ezekre a feltett kerdesekre soha nem valaszolsz
ha leirod, kivancsian elolvasnam
-
TaaT
nagyúr
"ez teljesen hihető dolog"
Ugyanannyira hihető minthogy szándékosan csaljanak, hiszen a lebukás borítékolható volt.
"az meg hogy nem fog változni a teljesítmény azt épeszű ember nem hiszi el"
Persze hogy fog változni, de ezek a motorok valójában kicsit erősebbek mint papíron, van miből faragni.
"mindenesetre kíváncsi leszek majd a tesztekre."
Én is
-
TaaT
nagyúr
"ahogy a mostani "megoldásuk" a problémára is egy parasztvakítás itt európában."
Ha ráraknak egy nem csaló szoftot, berakják azt a rácsot, és így hozzák a normát plusz a papíron ígért teljesítményt akkor nincs mit hozzáfűzni.
"a fogyasztás meg szennyezőanyag kibocsátás eddig is mese kategória volt"
És senki nem tett SEMMIT ez ellen, bezzeg most mindenkiből előbújt a méregzöld.
-
TaaT
nagyúr
A végeredmény szempontjából "a gyalogosok nem a laborban, hanem az utcán szívják be a kipufogógázt" tök mindegy hogy csalt-e valaki, a szememben egyformán bűnös mindegyik amelyik nem képes lennazutcán is hozni a határértékeket.
Persze ehhez a mérést kéne megreformálni, de az kb senkinek sem lenne jó.
-
-
Declare
őstag
Miert mit kellene csinalni? Adott egy alapbol megfoghatatlan es komolytalan szabalyozas, amit kb mindenki kijatszik es kb mindenki erintett.
Egyszer csak az USA ban (a környezetvedelem es környezet tudatossag fellegvaraban) kirobbant(ottak) egy botrany, amiben egyebkent a dizel autok jelentös resze erintett. ..
Nyilvan most mindenkinek, akinek 10 evnel fiatalabb vw je van, kellene kapnia egy zsir ujat es elet vegeig jaro havi 1 millat, mert hogy at lettek verve
fel evvel ezelött az emberek 80% a azt se tudta volna megmondani, hogy az autoja 1g co2 pöfög ki 100km en vagy 1t-át....de azt is megkockaztatom, hogy randonban megkerdezett emberek közül sokan azt se tudtak volna megmondani, hogy a co2 az mi es jön e ki ilyen az autobol.....viszont most hirtelen mindenkinek szivügye lett az ozon reteg es a delfinek
ettöl meg elvitathatatlan, hogy a vw pofatlanul csinalta, amit csinalt es meg is erdemelte azt, amit kapott, de panikolas meg a hangulat keltes es huhogas az megint egyböl sokszorosa annak, mint amiröl valoban szo van....bar teny, hogy jol hangzik
(#21450) lsc ez is egyfajta szemleltmod ...
-
McSzaby
őstag
Arra gondoltam, hogy a teljes tevékenység során maga a gázfröccs, ami az értelmet adja az egésznek, mert attól, hogy a gyűrű kopott és kevésbé dolgozik "vaj" simán, attól függetlenül még működik és a megfelelő munkára a gázfröccsel segítek rá. De alapvetően nekem is ez volt mindig is a meglátásom, ami neked is, hogy ártani nem árt a gépnek akkor meg miért ne?! Én csak bedobtam a közösbe az én tapasztaltaimat is.
-
-v-
addikt
Duplakuplungolás közben felengedett kuplunggal egy gázfröccs, ennek van értelme
Mert a sima gázfröccsnek nincs? Kíméled a kuplungot, a kettőstömegűt, meg a hajtáslánc minden elemét ..
látszik nem vezettél még szinkronizálatlan váltós járművet.
Eltaláltad, nincs se veteránom se traktorom
Szinkronosnál is van értelme
Attól függ melyiknél, nekem nincs. Van amelyik váltó sosem esik szét akkor se ha mindig kettesbe dobálod vissza. A komolyabb verdáknál többszörösen szinkronizálva van sokszor, hogy bírja a kiképzést.
Gagyi váltó és nagyon agresszív használat kell, hogy legyen értelme a mai szinkronizált váltóknál dupla kuplungolgatniHa felváltásnál nem lassú a váltó akkor mi értelme van duplán kuplungolni?
Írtam miért, úgy szebben veszi a fokozatot.
(#21348) EQMontoya: sokan.
-
-v-
addikt
Hm? Sima gázfröccsel fordulatszámot egyeztetsz csak, dupla kuplunggal meg a szinkrongyűrűt kíméled.
Utóbbinak az esetek nagy részében 0 értelme van. A visszaváltás lesz lassú úgy, ahhoz nagyon jó gázreakció, meg pontos és rövid gyors váltó kell. Plusz mivel semmi értelme, fölösleges is.
Nem lassú a váltó felváltásnál, bár itt nem is tudom mire gondolsz, hogy tud lassú lenni egy váltó -
LógaGéza
veterán
Előző szerviznél csinálta, nem most. Aláírom, minden szakmát ki kell tanulni, de én ha pl egy PC-n elfelejtek bármilyen alap dolgot beállítani, amit az ügyfél kért, akkor ha felhív, hogy nem úgy megy ahogy megbeszéltük, és 3 kattintásból megoldható, akkor elmondom neki szívesen, úgyis elfelejti rá 2 napra, hogy hogyan volt. Ezek szerint én állok rosszul a dolgokhoz, hogy nem mindenben a pénzlehúzást nézem?
-
LógaGéza
veterán
Elvittem hozzá a kocsit, megcsinálta a szervizet, amit én kifizettem, ebben benne volt a hiba kiütése is - amit ő elfelejtett megcsinálni. Másnap itthon vettem észre - a szerelő 100km-el arrébb, most menjek vissza egy 5seces műveletért?
Azt már nem is említem meg, hogy szegről-végről rokon... Bár lehet pont ezért nem mondta el -
szőröscica
addikt
De ha ezelőtt rossz volt, akkor már gyárilag sem lett volna megfelelő? Mert azt az első cserénél azért éreztem volna, ha rosszabbodott volna. Nekem mostanában tűnt egyre nyúlósabbnak a fék, azért is döntöttem a csere mellett.
Most fasza, az a lényeg.
Viszont a klímakompresszorom már az utolsókat rúgja, kell találnom egy klímást, aki szombaton is dolgozik és megcsinálja. -
Ezt te vagy sokan innen tudjak. De szerinted miert van teli a milyen autot vegyek topik olyan keresekkel h varosban se fogyasszon a kocsi 6nal tobbet de legyen nagy es ne kelljen szervizelni? Nem innen es nem mi fogjuk a vilagot megvaltani
Addig meg mindenki vegyen ami tetszik neki.
-
Qru
MODERÁTOR
Látom nem érted miről beszélek. Akkor nekifutok újra: van olyan felhasználási terület ahol a hibrid nem valós alternatívája a dízelnek. Erről beszéltem eddig is ha visszaolvasol. Vajon miért nincs hibrid kamion csak dízel? Na ugye.
Aki hozzám hasonlóan városon kívül használja a gépet annak ha sokat megy dízel ha keveset benzin de erre a felhasználásra hibridet venni tök felesleges. Cígölöd csak az akkupakkot ilyenkor feleslegesen, nem eszik kevesebbet mint egy sima benyós és még ott van az extra meghibásodási faktor mellé.
Nekem meg nem ér meg egy fillér felárat sem a hibrid mert nem megyek annyit városban. Inkább vettem ugyanannyi pénzért egy 100k km-rel kevesebb km-es sima szívóbenyóst.
-
Burt1793
veterán
Dízeles fogyasztás lassan közlekedve, de amint dinamikusabbra kellene venni a dolgot megnő a fogyasztás, elfogy a szusz az aksiból. Városban tényleg a hibrid a jobb, de nagyon kevés embernek van pénze új autóra és sajnos nálunk 6 millióból használt autót vesznek nagyobb presztízzsel, nem egy undorító belsejű (gagyi műanyagok, nulla ergonómia) alsó középkategóriás autót.
A csúszó kuplung nem zavaró, vezettem multitronic audit 2 literes tdi-vel
és van nagyrobogóm cvt-vel.
(#17590) EQMontoya: Ezt a "láthatóan"-t hogyan érted? A benzines honda civic kipufogóján több korom van, mint a 2 literes 150 lovas tdi vw-n.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Az, hogy sokat eszik?! Ezért nem alternatíva a dízel ellen ilyen körülmények között. Ezért nem vettem hibridet én sem, mert 80-90%-ban pályán vagy országúton megyek. Pedig nagyon szemeztem a ct200h-val... De ott nem eszik kevesebbet mint egy sima benyós akkor meg minek fizessem ki a hibrid rendszer vaskos felárát?
mod:
zoo8800:
"az nem zavarja őket, hogy egy kocsi 15-20 litert eszik vegyesben, csak a kipufogógázok legyenek tiszták."
Itt a trükközésen van a hangsúly nem a fogyasztás Ott a Hyundai/Kia akik a fogyasztásmérésen trükköztek, őket is megbüntették pedig 1-2 dl volt az eltérés...
-
parandroid
félisten
De hát a dízel nemcsak kevesebbet fogyaszt, meg sokkal gyorsabb, meg turbóbb, de egészségesebb is, mint a benzin, és még csak nem is büdös, meg a fáknak is segít fotoszintetizálni 44!!!!!4!!!négy!!négy44négy
Amúgy hihetetlen ez az egész dolog, először az öszödi beszédben kiderül, hogy a politikusok hazudnak, aztán most ez, hogy az autógyártók (na jó, persze, tudom, csak a VW, a többiek mind ártatlanok) csalnak a környezetvédelmi méréseknél... Mégis mi lesz a következő? Kitalálják, hogy nincs is Mikulás?!?
p
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Az érkező Call of Duty is megnehezíti a csalást
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OpenMediaVault
- Renault, Dacia topik
- BestBuy ruhás topik
- Suzuki topik
- Windows: mi történik valójában Leállításkor, Alvó módban és Újraindításkor?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Lemezes kiadás!
- Honor Pad X9 / 4GB RAM 128 GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3041, 96% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest