- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #340483 üzenetére
Era 2 ev garis. Rocket, Totachi, Yuasa. Vagy Moll ha a van ra love. Unix A. Z. M. is 2 ev garos ha jol tudom, az is mehet.
-
válasz
enginev3.0 #340487 üzenetére
Nem a csatlakozókra gondoltam, hanem magának az akkumulátornak a lefogatására. Többféle megoldás létezik, teljesség igénye nélkül van ami az akksi tetején fut át de van olyan is, ami a talpát rögzíti. Ezek nélkül szabadon mászkál az akksi és hamar tönkremehet.
-
válasz
enginev3.0 #340485 üzenetére
Nézz azért rá alapjáraton és fordulaton is a töltésre, biztos ami sicher. Mindenesetre az álmoskönyv szerint a csatlakozónál nem jelent jót, ha bármi kijön
Lefogatók jók? Nem tud mozogni az akksi? A rázkódástól is tönkre tud menni. Ennek valszeg' már mindegy, csak az új miatt írom -
válasz
enginev3.0 #340483 üzenetére
Generátor lett ellenőrizve? Egyébként Rocket, ami ár - értékben jó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #286456 üzenetére
Ráérsz gumicsere előtt akkor.
-
grizlisandor
veterán
válasz
enginev3.0 #286437 üzenetére
Két nagy tábor van, mint olvastad itt a hozzászólásokat, aki szezononként centríroztatja, pl.: én is, mert sajnos sűrűn játok rossz minőségű utakon. A másik tábor meg akkor, ha ráz.
Következőleg négy évszakos gumit kap Piros valószínűleg, 10 ezer kilométereként ajánlott a tengelyenként cserélni a kerekeket, akkor centíroztatni fogom őket.
(#286444) tboldi:
Prémium német minőség! -
válasz
enginev3.0 #286437 üzenetére
Én minden felrakásnál kérek centírt, nem hiszem hogy ez vágna földhöz, a 4db 18-as BMW kerék felrakása 17k volt centírral, és fél óra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #286437 üzenetére
Lelkiismereti okbol 3 evente elviszem de amugy ha nem raz a kormany nem muszaj.
-
tboldi
nagyúr
válasz
enginev3.0 #286437 üzenetére
A Jazzen sosem volt még, mióta 4 évszakos van alatta, azaz lassacskán 6 éve.
-
szőröscica
addikt
válasz
enginev3.0 #286437 üzenetére
Szvsz felesleges, amíg nem érzed hogy ráz.
Futómű állítás lehet, hogy értelmesebb dolog lenne, de bevallom, soha egy autómat nem vittem még el.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #247912 üzenetére
Bármilyen hegyes fogó, flex kulcs, két csavar és csak úgy közé feszítve bármi rúd, esetleg nagyobb szög és előtte felmelegíteni, úgy belenyomni, hogy olvadjon
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #238224 üzenetére
Kapcsoló hiba gyanús, mérd ki
Upsz, lassú voltam -
rbalint88
addikt
válasz
enginev3.0 #238224 üzenetére
Feklampakapcsolot kell csak cserelni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #234241 üzenetére
Csak akkor ha van foglalt idopontod mar a lejarat utanra vizsgaallomasra.
-
grizlisandor
veterán
válasz
enginev3.0 #234245 üzenetére
Június 30-ig érvényesek a veszélyhelyzet idején lejáró okmányok(írja a Kormányhivatal)
Kelt.: 2021. december 30. 10:25 -
grizlisandor
veterán
válasz
enginev3.0 #234241 üzenetére
Tegnapi információk szerint úgy van jelenleg, (pár hozzászólással feljebb pont erről beszéltünk), hogy az eddigi június 30 ki lett bővítve 30 nappal, ha még júniusban kérsz időpontot a műszaki vizsgára, akkor 30 napon belüli (műszaki vizsgáig) használhatod az autót egy a közlekedési hatóságtól származó műszaki vizsgáról szóló értesítése, vizsgahatározata, valamint berendelő határozattal!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #201210 üzenetére
Ha tobb gyujtotrafos az autod akkor a trafok cserelgetesevel kiderulhet gyorsan es egyszeruen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
enginev3.0 #201210 üzenetére
-
Gergőke88
addikt
válasz
enginev3.0 #201210 üzenetére
Első körbe gyertyát szoktak és utána trafot.
tudod mikor volt cserélve a gyertya? -
MunezXBK
nagyúr
válasz
enginev3.0 #181762 üzenetére
Többet erővel, mint ésszel!
Épp most tartunk hazafelé egy 2001-es G Astraval, 136.000km, sportülések, teljesen kultúrált belső, annyi a hiba, hogy jégvert.
Cserébe 900€.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #181762 üzenetére
VW topikban elobb kapsz ra valaszt, oda nezz be.
-
sugarforce
addikt
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
Holnap veszek en is, pont aktualissa valt, van időm most foglalkozni vele.
-
gergo5991
őstag
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
ha tovább akarod hogy ilyen maradjon, asszem chrisfix itt kerámia réteget vitt fel rá.
Akit érdekel megnézheti az egész vidit, elég jó lett a végeredmény
eh ahogy nézem a kerámia cuccos árábol már akár uj fényszórót is lehet venni.. -
válasz
enginev3.0 #161749 üzenetére
Hát, nem fogom megtudni, ugyanis mind a 4 Lidl-t végigjártam (szerk.: Győrben) az előbb, de egyikben sincs a készlet mégcsak kiírva sem
Bezzeg a karceltávolító tonnaszám volt mind a négyben.Ha nagyon morci leszek, átugrok a végén haverhoz, rendes vásznakkal, polírcuccal megcsinálom és lefújom 2K lakkal. Csak nem akarom zavarni a járvány ideje alatt. Egyszerűbb lenne egy ilyen szettel itthon elütni az időt
tboldi: A gyorskötöző már majdnem olyan ultimate, mint a szigszalag!
-
ZeroX92P
tag
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
A csomagban lévő pici korongokkal dolgoztál vagy vettél hozzá pluszba csiszolópapírt? Vettem egy kit-et én is de ránézésre nagyon picik a csiszolókorongok benne, szerintem érdemes lehet venni hozzá pár nagyobb méretű és különböző szemcseméretű papírt is.
-
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
Szép lett!
Látványos a különbség. A Lidl-s szettet lehet akkus gépre is felszerelni úgy, mint a Mannol-t? Vagy ez mindenképp kézimunkás dolog?
Nemsoká indulok bevásárolni, útba ejtem a Lidl-t is. Jobbos lámpám nekem is matt, azt bontóból szerezte az előző tulaj. Balos szép tiszta, garázsban tárolt autó volt, de gondolom célszerű mindkettőt egyszerre polírozni. -
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
Látványos a különbség.
-
hacki87
senior tag
válasz
enginev3.0 #161733 üzenetére
Fasza lett, haza fele veszek kettőt, egyet a beetle-re meg egyet a multiplahoz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #159094 üzenetére
Specifikus cucc drága, szerintem valami kihajható kijelzős cucc kéne, vagy sima 1DIN, ha elég a kisebb képernyő.
-
Doki16
addikt
válasz
enginev3.0 #159094 üzenetére
Egyáltalán nem. Nagyon sok megoldás van a piacon rá. [link]
Autóvillamossági emberke betudja ezeket rakni és ha jót választ az ember akkor elég sokat hozzátud adni egy régebbi kocsi "élményéhez" :) -
Magnum_
nagyúr
válasz
enginev3.0 #147847 üzenetére
Dizel kell e46-bol vagy benzin?
-
EQMontoya
veterán
válasz
enginev3.0 #147847 üzenetére
E46 szerintem eleg koltseges, es nagyon sok belole a szar.
IS200 szerintem jobb konstrukcio, bar dragabb, de utana kevesebb vele a szivas. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #147847 üzenetére
Ha prémium vonal, akkor A3, Golf technika van alatta, nem drága. Olcsóbb 3er esetén már rozsda probléma lehet, és common rail dízel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #147828 üzenetére
Legegyszerűbb, ha lóerő alapján szűröd, 1.9 adagolós technika 64/68(szívó sima kuplunggal), 90/110(turbós kettőstömegűvel). Tartós a TDI is, csak már mind régi, nézz rá az alkatrészek árára.
Rozsda: amit szerintem érdemes megnézni, az az első sárvédő közepén felül és az ajtó felé alul, illetve annak folytatásában küszöb eleje; csomagtérajtó; hátsó híd; hátsó sárvédő alja, ahol kapja a kavicsokat. Sárvédő dobbetétet kikapva elöl évente 1-2x ki kell takarítani, és akkor boldogság, különben jöhet a karosszériás
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #147824 üzenetére
IV Golf, az már horganyzott
1.9 SDI örökös, mint a szegénység, nincs semmi drága benne, viszont autópályára nem való a 64/68 lóval. TDI is tucat motor, gondolom a T5 is 1.9 PD, de ezekben még volt adagolós egyszerűbb (90/110 ló).
Bora, Octavia, Leon, Toledo ugyanaz, illetve A3 is, de abból csak TDI volt (kettőstömegű, turbó).
Kisebb méretben Polo, Ibiza, Fabia, oda már elég az SDI jobban.
Nagyobbak közül Passat , A4, és Superb, azoknál a futómű tud drágább lenni. -
EQMontoya
veterán
válasz
enginev3.0 #147824 üzenetére
Tudok egy elado Lexus IS200-at...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #147131 üzenetére
Berohadt csavarok miatt lehet egyszerűbb venni valami univerzális toldó csövet, ha a többi része még jó, aztán pluszban bilincs még. Ha meg végig el van rohadva a szakasz, akkor a linkelt cucc, dob elé bilincs, meg flex és új csavarok
-
dellfanboy
őstag
válasz
enginev3.0 #147131 üzenetére
siman ki lehet cserelni, csak arra keszulj fel, hogy minden csavar be van rohadva, szoval nem2perc, meg az se art ha van flex a keznel
-
#89309696
törölt tag
válasz
enginev3.0 #146738 üzenetére
Az egy sima csőtoldatos bilincs lesz, vagy fellazult, vagy megrohadt vagy a csavarmenet kopott le és átugrik. 2500 pénz volt amit én vettem újat. Szerintem érdemes venni és azt felrakni, mert ha a régi megint leugrik akkor valóban felgyűrheti. Ha a csavarja kicserélhető és nincs elrohadva a bilincs akkor elég egy csavart turkálni hozzá.
Kell venni kipufogópasztát is és a csövet bekenni, mert ki fog fújni az új bilincsnél valószínű. Ha a régi bilincs marad új csavarral akkor valószínű nem kell paszta, mert a régi bilincs jól illeszkedik, gyári, az újak meg ugye univerzálisak és nem légmentesen zár. -
kisza25
félisten
válasz
enginev3.0 #146727 üzenetére
Próbáld ki és kiderül, nincs varázsgömbünk
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
enginev3.0 #146727 üzenetére
Elvileg igen, egy próbát megér, ha tuti ott fúj ki. Lehet kell egy új csavar a bilincsbe, ha meg van rohadva.
-
Doki16
addikt
válasz
enginev3.0 #133148 üzenetére
Testpontokat érdemes lenne átnézni a hátsó lámpákban. Valamint a kábeleket átellenőrizni, hogy mindegyiken ép-e a szigetelés. Csak ez után mennék tovább más dolgokat megnézni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
enginev3.0 #99711 üzenetére
Ecetet ne, mert az a gumitömítéseknek nem tesz jót. Inkább nátrium-foszfátos (ismertebb nevén trisó) oldattal.
-
szentkuti11
addikt
válasz
enginev3.0 #99708 üzenetére
Egy dugulás biztos nem jön ki, ha csak leengeded és feltöltöd a vizet.
-
EQMontoya
veterán
válasz
enginev3.0 #99705 üzenetére
Szerintem levegős a vized.
Azért nem melegíti fel rendesen, mert nem kering rendesen, és azon a ponton, ahol a mérő van, hidegebb marad. Máshol meg melegebb. Nagyobb tempónál meg persze így túlmelegszik.
Nézd meg a vízszintet első körben. Ha az rendben van, akkor valahol szerintem dugulás lesz a rendszerben.
Vagy a vízpumpád halott...
-
lsc
nagyúr
válasz
enginev3.0 #65113 üzenetére
Ablaktörlő kar.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest