- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ahavasi
tag
válasz
Xantomas #4772 üzenetére
2107-nek más a motorháztetője, a csomagtartója, és 5 sebességes váltót kapott. Valamint jobb ülések, másabb műszerfal asszem.
2105-öt csak 1.3as motorral szerelték.
amúgy a legjobb motor az ezerketteseké, és az 1.6-os 2 kereklámpásoké volt (mind2ből a régebbi) mert a régebbieknek láncos motorja volt, és Mechanikus karbija. (amivel többet evett, de jobban ment. meg egy kis trükkel meg lehet oldani hogy egyszerre nyisson a 2 torok, amivel megintcsak +lóerőket lehet belőle előcsalni.) -
ahavasi
tag
jól elcsúnyították ezt a ladát is. a Samara óta nem gurult ki semmi szépnek mondható autó, mondjuk nekem a 2105 tetszik a legjobban
-
ahavasi
tag
pár új fejlemény a BMW E30 320i-ről...
még mindig nincs levizsgáztatva, úgy döntöttünk hogy elöbb rendbehozzuk a krosszériát. Szélesítettünk az íveken, rohadásokat javítottuk, nemsoká gittelés lesz.
Egyedi számlapokat csináltam neki, leültettük az elejét (kissé sok is lett, kb 15-20cm van a földtől...) Gátlókat bátyám kikeményítette, csöppet jó lett (szikla)
Le lesz mérve padon a gép, Kívánics vagyok hány Lóerőt sikerült kicsalogatni belőle
na majd persze csak bejáratás után...
pár kép: [link]
[előzmény: #4633 hsz]
[Szerkesztve] -
ahavasi
tag
válasz
dragonfx #4641 üzenetére
nem, a motor maradt 2000-es, csak 2.3-asnak a vezérműtengelye került bele.
hát lóerőt nem toom nem hiszem hogy lemérjük, gyárilag 125 ló, most olyan 140-re tippelek, bár majd komolyabb véleményt csak a bejáratás után fogok tudni mondaniegyenlőre még le kell vizsgáztatni + átiratni.
-
ahavasi
tag
Hi all!
Régebben írtam BMW E30 318I-vel kapcsoltaban, nos 320I lett belőle. 100ezerért vettük felesbe bátyámmal. kasztnia aránylag OK, motorja kissé odavolt. Kapásból jól kezdőött a dolog, hazafelé menet eldugult a hűtő. kénytelenek voltunk haladni, mert az autón se vizsga se semmi nem volt, (így kellett mennünk 100km-t) ezért autópályán mielött túl magas lett volna a hőfok, leállítottuk a kocsit és gurultunk, aztán megint beindítottuk...
ez így ment addig amig már olaj nyomás is csak 2000 fordulat fölött volt, aztán utána iszonyú szar hangja lett a kocsinak/nem ment. Na mondom kész kinyírtuk. de miután lehűlt a motor megint ment ''normálisan'' (kb 80 ló lehetett a 125 helyett).
Otthon nekiálltunk szétborítani. (fater autószerelő márvagy 20 éve) az olaj vizes volt benne, és vmi eszméletlen szar volt már. Szelephimbákba egy szép S alak volt, vezérműtengely is szar volt már, csapágyas volt, hengerfej görbe, szelepek szarok (érdekes módon a felfogatásnál kopott el nem egyszerű szinten, pedig ez nem jellemző, fater még ilyet nem is látott.) Egyszóval igancsak szar volt a motor, nemcsoda 300ezer KM-t futott, ahhozképest meg hogy milyenek votlak benne az alkatrészek, egész jó hangja volt.
A motor szétszedése meg volt 1 nap alatt, aztán 3 napig csak az olajsarat vakartuk mindenhonnan. má alig láttam ki a fejemből
ha már szétborítottuk, nekiálltunk tuningolni mindent amit csak lehetett.
2.3-as motor vezérműtengelye került bele, új szelepekből leesztergáltattunk, a hengerfejen a szívósort tágítottuk amennyire csak lehet, szívosort políroztuk, főtengelyt és a lentkereket lekönnyítettük.
Új szelephimbák, szelepek, vezérműtengely, csapágyak, gyűrűk,hengerfejből leszedettünk, szal minden meg lett csinálva.
Képek szerelés közben:
[link]
Kis videó az eredményről (nagyon nem lett pörgetve, friss motor...):
[link]
Ha valaki tud E30 M-es hátsó szárnyat az írjon!!!
[Szerkesztve] -
ahavasi
tag
válasz
MPowerPH #4339 üzenetére
200k?
noshát mi ennyiből fogunk összedobni egy E30-at. bátyámnak van egy K04 turbója + intercoolere, azt fogjuk rádobni egy 318I-re (1989 évj.). egy K04 Turbó kerül 50 ezerbe mindennel együtt, ráfabrikálni nem gáz, a motor bírja kb. 1,2 bár nyomásig, és akkor még nem is kell tűzkarikáztatni a hengert, meg nemm kell olajhűtőt csinálni. egy nagyobb hűtő kell hozzá és kész.
=230lóerő, kb. 1000 kg-n. és szépen is nézki, mégha 89-es is, nem rohad. később lehet hogy kerülnek rá M3-as sárvédők is
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Nők, nőügyek (18+)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Parfüm topik
- Automata kávégépek
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- LG 27GP850P-B - 27" NANO IPS - 2560x1440 - 180Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest