- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Vékonyabb házba rejti a Galaxy A17 5G az Exynost
- Yettel topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #317417 üzenetére
&Qru: jobbulast sracok!
kuldd PU, megnezem szivesen
-
válasz
runner 125 #317417 üzenetére
Nyugodtan visszaszokhaCC ide
-
aero.
veterán
válasz
runner 125 #177509 üzenetére
Autotrader a legnagyobb, utana ebay, gumtree
-
r.levente75
addikt
válasz
runner 125 #35570 üzenetére
Köszönöm.
-
r.levente75
addikt
válasz
runner 125 #35561 üzenetére
És ha letörlik?
-
hurenzon
senior tag
válasz
runner 125 #34008 üzenetére
Meddig van a Lidlben ilyen. ? Lehet még venni ?
-
mycso
veterán
válasz
runner 125 #34008 üzenetére
Semmi, közben megvan.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #33514 üzenetére
Ma elugrottam a Lidl-is 216 részes szettért, átnéztem itthon egyesével, baromi korrekt minőség és tényleg nagyon sok minden van benne. A racsnik szépen, pontosan járnak, nincs semmi holtjátéka, kotyogása a fejeknek, az irányváltók is pontosak, részemről továbbra is ajálva, jó cucc ennyiért.
-
#94529552
törölt tag
válasz
runner 125 #33514 üzenetére
Még a Mannesmann is elég jó minőség.
-
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #33492 üzenetére
Lincos? Pl ez?
KATT
De van még pár jó árú készletük. Én még mindig nem vettem rá magam. Majd talán mostanság... -
stickermajom
addikt
válasz
runner 125 #33492 üzenetére
& (#33478) TaaT
05.09. hétfőtől írják az akciós újságban.
-
Ironizer
tag
válasz
runner 125 #33492 üzenetére
máj 5 - máj 8
Én is kerestem vagy 5 percig mire megtaláltam.Más: UV ellen van értelme fóliáztatni az ablakokat? Nem sötétíteni akarok, teljesen áttetsző kéne, de ha az UV-t kiszűri, az már jó lehet, elméletben. Gyakorlatban megérezni vmit, pl. hogy kevésbé fűt a nap így benne?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #32778 üzenetére
És még tartalék sincs benne...
-
válasz
runner 125 #32778 üzenetére
Nah valahol itt van a lényeg. Marhára nem számít az eszköz vagy az út amivel megbuktak. Pláne ha más még a fáradságot sem vette h jobb akarjon lenni bármi áron.
EQ: a sörös példa nagyon sántít mert nem csak a szabályozáshoz mérten van benne több a szoft miatt, hanem mint mindenki másnál, bármihez mérten sok a méreg. Akkor?
tomiii: aszondod egysíkúan gondolkodom? Miért, a csak a VAG a hibás a világ mókusainak a kipusztulásáért hány síkú? Azt kellene megértened, hogy ugyan ezt mondanám ha a citrony bukott volna meg, vagy ha a toyota. Nem a rossz hír hozóját kell büntetni, hanem tenni az okok ellen. És ha én egysíkú vagyok (pedig ikozaéder igazából
) akkor amit a szememre vetettél, nem más mint szűklátókörűség.
-
brumi1024
veterán
válasz
runner 125 #32759 üzenetére
Sárosabb marad, de továbbra is csak azért, mert ő bukott le először. Ugyanígy beszélnénk egy BMW-ről, vagy egy Citroenről, ha róluk derült volna ki ez elsőként. _Mindenki_ sáros, nincs kivétel. Miért érné meg egy gyártónak egy kompetitív piacon több pénzt beleölni a fejlesztésekbe, ha a konkurencia "ügyeskedik"? Csupán jóakaratból?
(#32765) tomiii.: Itt egy lista, lehet szemezgetni.
Szerk.: Kivitték valós utakra az autókat (amennyire lehet biztosítva az "állandó" körülményeket) és mérték az emissziót. Tehát a 2-es opció. Benzines és dízel autókat is néztek, egészen sok megfelelt a normának (A osztályzás), de sokan nem. Volt, aki megfelelt, pl az újabb T(F)SI-k rendre A értékelést kaptak, még a 2.5-ös is. -
válasz
runner 125 #32759 üzenetére
A csalás szó nem hangzott el , de ez pusztán szofisztika ha azt vesszük h beismerték a manipulálást. A Honda és a volvo még ennyire sem volt gerices
Más kérdés h én eddig is tudtam hozni a gyár által megadott átlagokat -
Motion_Blur
félisten
válasz
runner 125 #32310 üzenetére
A szakszerviz a legnagyobb átverés, én soha nem fogom megérteni hogy magánszemély miért viszi szakszervizbe az autót mondjuk olajcserére, ahol beleöntözik a létező legszarabb olajat és elkérnek mondjuk 30-40-50e Ft-ot egy 2e Ft-os melóért + 4-5e Ft-os anyagért... attól meg hogy valaki vállalkozó, még nem kötelező cigánykodni és pofátlanul magas árakon dolgozni...
-
w333
félisten
válasz
runner 125 #31120 üzenetére
Akkor egyelőre marad a G Astra projekt ... ha szerencsém találok 1.8 i -t
Az a baj hogy 700-800k -ért is kb. ugyan ezek az autók vannak
-
w333
félisten
válasz
runner 125 #30973 üzenetére
Nem figyeltem ... na de most tényleg +150k múlik a dolog ?
Ezen látszik hogy egy makulátlan "új" autó, az pedig már második tulaj + ködölve volt, gondolom szervizkönyv sincs hozzá na és km -ben is több mint a duplája
(#30977) Tsebacsi
Akkor nem szóltam , csak gondoltam pályán nehogy meglepetés érje
Szerk.
Én meg lassan ott tartok 500k -ért veszek egy 4.2 -s A8 -t
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #30273 üzenetére
Nem utolagos, angol es ir piacon eleg sokat latni.
-
válasz
runner 125 #30273 üzenetére
Kurblis klíma?
Pfej...
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #29857 üzenetére
Az a baj, megnéztem a felhozatalt, és 99% megnézésre se érdemes...
Elég gaaaz. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #29834 üzenetére
A leggányabb S. Nincs miért meglepődni.
A W220 Alfa szindrómában szenved.
-
válasz
runner 125 #29845 üzenetére
Milyen arányok?
Jaaa hogy az S klassze nagyobb? Hát ez van. Kamiont is kell vontatni.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #29845 üzenetére
EU assistance
-
válasz
runner 125 #29834 üzenetére
Keressek neked hondás vontatós képet?
-
w333
félisten
válasz
runner 125 #29834 üzenetére
Attól még lehet szeretni az udvaron ... és a buszról integetni neki !
-
válasz
runner 125 #28643 üzenetére
Jól gondoltam, akkor hogy így nem gyári a fejes, néztem én is mondiba ilyen kínai fejest ami pont belevaló, de a gyári Sony fejest nem merem lecserélni rá.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #28627 üzenetére
Jó mész a városban 10 km-t esőben akkor mennyire marad használható? Mennyire marad tiszta a kép?
EQMontoya: Ezért jó Bubu, mert 0 presztizse van.
Néha bánom is hogy helyette végül nem a kinézett 328i-t vettem meg.
-
válasz
runner 125 #28643 üzenetére
Ha jól látom nincs az autódban a gyári telefon. Ettől be volt még kábelezve a mikrofon gyárilag?
-
válasz
runner 125 #28589 üzenetére
A kamera képét min jeleníted meg? Gyári fejes kijelzős, vagy cserélted valamilyen másikra?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #28589 üzenetére
És ez mennyire koszolódik?
-
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #28403 üzenetére
áhhh
és akkor akik az országba jönnek/látogatnak/utaznak jobbos autóval?
vagy hazalátogat külföldről?
nekünk is van ilyen a baráti körből és sosem okoztak balesetet.
azt hiszed a jobbossal sok balesetet okoznak olyan országokban, ahol jobbra tartás van? nem hinném. max hírértékűbb, mint egy sima karambol. túl van ez reagálva.
az esetet, amit említesz, az meg biztos valami idióta volt és megcsinálta volna balossal is.
tudod, ezekben is van fék, meg minden. és nem kell 200-zal menni városban. szóval a sofőrön múlik leginkább.
de ez is hitvita, hagyjuk. te így látod, de szerencsére sokan nem, főleg a törvényalkotók nem.(#28405) Qru
tévedés. lehetősége van a biztosítóknak rá, de nem élnek vele. talán csak egy, de nem is tudom melyik az.(#28410) Qru
megáll, üres, kézifék behúz, öv kicsatolaztán átnyúlok gombot nyomni, meg a kártyát elvenni
de esküszöm inkább vicces, mint nyűg.(#28414) Integrale
igen, azt hiszem. de én 99%-ban városban használom, ahol ez nem probléma. maradékban meg autópályán megyek, szóval... de ha egy 7-es főútra keveredek, akkor sem parázok be. kanyarog az folyamatosan, látni mindent, szóval erőteljesen túl van ez reagálva. nem kell előzni, amíg nem vagy biztos a dolgodban.
de balossal is megcsinálja a hülye, hogy jön a kanyar/emelkedő és előz... nem kell ehhez jobbos vas... csak hülye ember.(#28424) tboldi
fasza, a bronz tényleg szép. de azt hiszem a jr11 meg az xxr 527 nekem jobban bejön.
KATT KATT KATT KATT
persze arra is gondolni kell, hogy közel sem fog így kinézni a vas, mert nem lesz ekkora felni, ilyen széles sem és nem fogom jobban beültetni. mindennapos használatban van, nem akarok belőle vitrin autót faragni, nem ez a cél. de a bronz nekem nagyon bejön. nemrég elkezdtem hirdetni a mostani rays szettet, majd meglátjuk, jön-e rá valaki... de egyelőre azt sem tudom, meddig menjek le vele árban :S itthon inkább 100 környékén cserélnek gazdát a felnik, ez nem az a kategória. vékony az a réteg, akinek kellhet... győzzem kivárni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #28403 üzenetére
Nem véletlenül van felára a biztosításnak itthon ha jobbos autód van.
-
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #28403 üzenetére
Inkább rutinhoz kellene kötni. Tehát én ne vezethessek jobb kormányos autót, pláne ne olyan helyen, ahol még a közlekedés is jobb oldali, úgy, hogy nincs gyakorlatom benne, csak a balosban.
És perse vice-versa.
Említett rokonok évente hazajárnak 1-2 alkalommal 2 hétre, és nagyszerűen vezetnek. (kiköltözés előtt 10-15 évig itthon vezettek, majd 10 évet ott)bandus: Nézd meg ezt, vagy keress Google segítségével, adott modell és felni szó kombinációjával, angolul nagyobb lesz a találat.
-
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #28380 üzenetére
Ez egy 4 lyukas felni. Eu-ban 15"-osak voltak a kerekek. Ha a képen ez 15"
... akkor talán valami frászliftes német változat
de ez nagyobbnak tűnik 15"-nál. Állítom, hogy ez nem gyári galant felni. De passz
Vr4-en voltak 16"-osak, de az sem hasonlít erre.
Enyém 17". Amúgy EZ a gyári 8G 15" galant felni.
Enyém homasitás?ez jó. Hát, ezt sem mondták még rá
Ha enyémet még ennél is jobban ültetnéd, az alsó toronymerevítők miatt nem jutnál messzire. De vitrinbe jó lehet.
Jaaaa, magyarországon vagyunk?durva
(#28381) tboldi
Sok? 4dbén szeretem, nekem tetszik. Amennyit ér, annyiért itthon nem fogják megvenni. Fillérekért meg nem fogom odaadni, inkább felújíttatom. Jr11 jó. Nem vagyok tőle elájulva, de az még az egyetlen, ami tetszik. Az amúgy nem sok? De az miért nem sok? Lehet, hogy runner 125 fórumtársnak az sem jönne be. Ez mindig ízlés dolga.
(#28382) tboy93
Azt hiszem erről ennyit. El is dőlt, hogy mindenkinek más jön be. Nekem sem a mostani felállás a nagy álom, de jelenleg ez van. Persze, nekem azért így is bőven megfelel(#28383) Qtya123
Sok a részer az utakon
Tudni kell kezelni őket. Általában hagyom őket, had menjenek.
Néha azért engem is elkap a lendületmúltkor pl anyum visított a hátsó ülésen
Kevésbé van hozzászokva az ilyesmikhez. Feleségem eléggé megedződött az elmúlt években. Nehéz meglepni -
Integrale
veterán
válasz
runner 125 #28380 üzenetére
Gyari felni, Carismakon is volt ilyen, vagy ehhez nagyon hasonlo fazonu!
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #28377 üzenetére
Szep, de ilyet hol kapni mar...
-
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #28326 üzenetére
Skacok, erről van szó amúgy, Szép ára van. 6400ft/liter(kg)? A téliszalámi is olcsóbb
KATT -
válasz
runner 125 #27929 üzenetére
Fuuuuuu :'( Amugy a mazda engem is elegge beeinditott, annak ellenere hogy a volvora szavaztam. Kene az az mx5, na.
-
Gergőke88
addikt
válasz
runner 125 #27929 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #27521 üzenetére
Lehet ezekkel oktatni, havernak van 750i-je na azzal is lehet huncutkodni pályán... Egyszer vezettem hát egész más dimenzió mint bármi amit eddig vezettem. Nem tudni hány lovas pontosan mert már chippelve vette használtan és padon nem volt soha (nepper se tudta hány ló lehet).
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #26659 üzenetére
Erre én is gondoltam, de biztos meg lehet oldani hogy ne gyűrődjön, legalábbis a főnök hetesben.
A sajtó fotókon mondjuk nem látszik.
[link]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #26623 üzenetére
Ne már.
-
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #26396 üzenetére
Busa az más. Nem gyorsabb mint az 1000-es sportgépek, de azért a nyomaték és a 200+ LE...Odavág. Tipikus sporttúra, iszonyat nyomatékkal. Ez az ötlet akkor született, amikor már kezdtem megnyugodni, és nem feltétlen a súly/LE arány lett volna a cél. Egy tekintélyt parancsoló bivaly erős sporttúrával fejeztem be volna a motoros karrierem. E helyett lett egy 400-as luxus robogó, ami a saját szintjén kellemesen lépegetett, aztán pedig jött a gyerek, és szögre akasztottam a motoros pályafutásomat.
Szép, vigyázz rá!
(#26397) rbalint88
Monster nagy élmény, ebből is az S4R.
Ducati-t nem kevés fenntartani, bár a Monster még az olcsóbb fenntartású Ducatik közé tartozik. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #26390 üzenetére
VFR800? Jó kis gép.
-
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #26390 üzenetére
Persze. Tudom én, hogy van. De amikor átülsz egy sor4 1000-ről egy sor4 600-ra, nem az a gond, hogy a 600 nem elég gyors, hanem hogy nincs elég nyomaték ccm-ből adódóan, és élményben meg sem közelíti azt, amit az 1000-es ad.
Én képtelen vagyok 600-ban gondolkodni, mert tudom mit tud az 1000-es.
Ettől függetlenül a túrázni jó a 600-as, és a lépést is tudja tartani, ha nem elvetemültek a többiek. De egy GS500 is tudja tartani a tempót, ha nem 200-220 az utazó. Itt inkább arról volt szó, hogy sportmotor, és sportmotorban az 1000+ ccm adja azt, ami csak rajta ülve jön át.GSXR után ha maradok motor vonalon, Hayabusa lett volna a végállomás, csak mindig lebeszéltem magam erről, mert városban túl nagy és széles.
(#26392) kornelka
Jaj. Akkor GS500 kezdésnek. nehogy vegyél 600-as sportot, mert le fog dobni magáról. Nagyon hirtelen jön meg az erő, ami rutin nélkül életveszély. 8000-ig semmi, de 9-10000-től hirtelen indul meg. Sportot felejsd el 600-ban első motornak.
GS500-nál komolyabb paripában ne gondolkozz.
Van kezesebb 600-as pl a CBR600F ami bár sport, de túrázni is lehet vele, de szerintem ez a 110LE is erős lesz elsőnek. -
zack
nagyúr
válasz
runner 125 #25989 üzenetére
Mitől lenne nagyobb felelőtlenség mint motoron? Motor nagy tempónál olyan mint egy "kés". Szinte kettévágja az autót. Megteszek mindent ami ahhoz kell, hogy épségben hazaérjek, más nem számít.
De ha itt ennyi a szabályosan közlekedő, nem értem miért a lóerők, gyorsulás, "V6 nem hoz lázba", és az erősebbnél erősebb autók a téma. 130-140km/h egy 1.2 benzines is tudja.
Azt meg el ne mesélje nekem senki, hogy egy erős autóban 140-nél gyorsabban nem tolja.
Kicsit olyan ez, mint a bort iszok, és vizet prédikálok.
Integrát nem ismertem személyesen (nyugodjon békében), a balesetről készül képeket viszont láttam. Elég felkavaró volt. De ez bárkivel megtörténhet bármikor, úgy, hogy szabályosan közlekedik. Az autózás nagy rizikófaktor, és nem feltétlen a tempós vezetés miatt. Ha rossz helyen vagy rossz időben, csinálhatsz bármit. -
válasz
runner 125 #25885 üzenetére
Kellene egy jószolgálati oldal ahol ezeket lehet jelenteni. Nem ismered véletlenül a Téglát hogy pl a TéCénél csinázzák mög?
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #25879 üzenetére
Sok féreg ember...
-
válasz
runner 125 #25879 üzenetére
Jaja . Szegedtől 202 kmre írja a kocsit, és egy orosházi vállalkozás telefonja van megadva
Sit Biztonságtechnikai Kft., Orosháza
5900 Orosháza, Posta utca 9
Telefon: (68) 413114, (68) 411446 -
w333
félisten
válasz
runner 125 #25879 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #25749 üzenetére
32 különböző néven árulják. ([link])Toyota GT86 / Scion FR-S és Subaru BRZ. Kicsit más a kinézet elöl meg hátul és más a futóműhangolás (a GT86 kicsit túlkormányzottra van hangolva a BRZ meg inkább semlegesre) de maga a technika azonos. Subaru boxer motor és Toyota befecskendező rendszer. A váltó is Toyota fejlesztés.
tomiii: Hát most megfogtál... nem igazán van. MX-5 jutott eszembe de az ugye roadster (hard-top ér?). Porsche az már egy magasabb liga és onnan is kopnak ki a szívó boxerek...
zack: Erre mondják, hogy akinek van pénze majomra legyen banánra is. Már írtam, hogy egy ismerős megvette az 525D Bimmert. Két hétig használta aztán kilyukadt a hűtő, ok egy ilyen öreg vasnál benne van bármelyiknél, bármikor. Már lassan egy éve áll az udvaron mert nincs pénze megcsináltatni. De azért marha jól mutat az udvaron a Bimmer én vágom...
Benzin téma: Hát én se vettem észre eddig különbséget (Avia/Lukoil és a Shell 95-ös között). De most felhergeltetek, rápróbálok erre az OMW benyóra legközelebb.
-
válasz
runner 125 #25749 üzenetére
Ez igaz, viszont nem a mi (magyarok) pénztárcánkhoz van szabva. Nekünk a Panda 100HP jut, ami nem rossz, de mégsem ez
Nekem ezek az autók kicsik, már ránézésre is. Feszengnék bennük úgy érzem, anno beültem egy Chrysler Crossfire-be és úgy éreztem magam, mint egy 1x1m-es bunkerben, plusz az ülés olyan volt, mint egy lóca. Majom a köszörűkövön effektus
Ott eldöntöttem, hogy nekem csak a nagyobb darab izom vagy sportautók valóak (már termetügyileg is). A pénztárcám meg hangosan kiröhögött...Ennek ellenére az új Fiat ami az MX-5 tesója, nagyon tetszik, sokkal jobban, mint a mazda
-
válasz
runner 125 #25749 üzenetére
Igy van, ez azert megsem egy GTR arszint
-
válasz
runner 125 #25328 üzenetére
Mennyi km ment bele 3 év alatt?
-
trassher
addikt
válasz
runner 125 #24885 üzenetére
Vagy figyelték a hirdetést, látták jó ideje fent van és bepróbálkoztak egy pofátlan összeggel hátha belemegy, aztán onnan alkudoztak.
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #24870 üzenetére
Fontos volt, hogy a gar ide szóljon a közelbe. Dög nehéz a cucc. Ha beszrik 3 éven belül, nem szívesen cipelném.
Az ilyen nagyobb/értékesebb cuccokat szeretem helyben venni. -
válasz
runner 125 #24819 üzenetére
Az "új" szerzeménye, amint kész lesz elég sokat fog érni.
Más kérés, hogy míg aktív volt az ember sz@rrá lopta az eleinte állami céget amit vezetett az átkosban. -
bubi92
őstag
válasz
runner 125 #24737 üzenetére
"emeld meg egy targoncával" ötletet gondoltam, hogy mondjátok elsőnek.
-
válasz
runner 125 #24432 üzenetére
Nemtudom, a vezetői infotainment rendszere nem tetszik annyira, az óracsoport sem. Bár kimondottan szuperek a cr-v-k. Ismerősöm is Civicről váltott cr-vre.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #24314 üzenetére
Nem újra lett húzva. Gyárilag nem volt bőrözve.
Egyébként síva fakadtam kb mikor felvilágosított a kárpitos, hogy Suzuki kormány van benne (ugyanaz a beszállító aki a gombóc Swift kormányait is gyártja), még a rögzítő csavar méretét is tudta fejből tökéletesen.
-
válasz
runner 125 #24284 üzenetére
Egyetértek
-
válasz
runner 125 #24231 üzenetére
Elképzelhető lwhet hozzá köze. Minden nap fűtött garázsból indulok a mínusz 10 fokokba is, akkor nem volt semmi baja most az enyhébb időbe meg eldurrant. Érthetetlen.
-
bandi0000
nagyúr
válasz
runner 125 #23979 üzenetére
13 volt csak amióta kigördült a gyárból, autószerelő rakta fel, gondolom centírozta is stb, lehet beképzelem és/vagy nekem furcsa a 14" hirtelen, majd pár nap múlva leolvad a hó az útról és megyek vele pár kört úgy is, bár most is húzott akkor is mikor tiszta volt az út, legrosszabb esetbe visszamegyek a szerelőhöz
-
válasz
runner 125 #23941 üzenetére
Hirdetes ara 1000, leirasban mar 1500, rairok a faszira akkor 2000 lesz?
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #23898 üzenetére
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #23471 üzenetére
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #23198 üzenetére
Ilyen emelőt használtunk az autókozmetikában alvázmosáshoz. Évekig bírta a legolcsóbb is.
-
McSzaby
őstag
válasz
runner 125 #23194 üzenetére
Örülök, hogy megírtad a tapasztalatodat, mert én is pont ezt néztem. Szerintem arra a havi 2 emelésre, amit végrehajtok vele, jó lesz. Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz
runner 125 #23161 üzenetére
Azok nem tudom milyenek.. biztos fasza gepek, de vezetesi elmeny zero szal az meg azert nem fordulna meg a fejemben
engem semmi mas nem erdekel
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #23095 üzenetére
Mire gondolsz, foltra?
Idős emberé volt, egyszerűen bestoppoltatta a hibát.
Ez az egy hibája van amúgy.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #22529 üzenetére
Az XC90 a biztonsági arzenál miatt esélyes szerintem. Az Astra semmi extra, nem villant mint a hetes Golf vagy a Passat tette az elmúlt két évben. A VAG nemigen kaphat idén címet, a BMW 7er nem lett lehengerlő a leírások alapján. Marad az MX-5, ami állítólag zseniális, de kétlem, hogy a zsűri odaadná neki a címet.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #22529 üzenetére
minden nap látok egyet, először szokni kellett a látványát, de pár hét alatt megszokja az ember.
mondjuk akkor mindenki nyugodtabb, ha éppen nem látja(nem az autó hibája
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #22401 üzenetére
Ez a K Opel nagy mákja.
tresh: Még jó, hogy nem csigát ígérem a nyerteseknek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #22331 üzenetére
Ez a döntős 7-es fogat, közülük kerül ki a győztes.
Erre nem is gondoltam hirtelen a csalós botrányra. Na mindegy, nem az enyém lesz a tábla csoki max.
MX-5-re sok szavazat jött de túl rétegmodell sajnos, Opel vagy az XC90 sanszosabb szerintem a címre.
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #22038 üzenetére
Illetve a "vallalkozokat".
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #21984 üzenetére
Bedobják alá a Legend AWD rendszerét és kész. Az meg el is bír ekkora teljesítményt mert az is 300 lovas alapból.
-
szőröscica
addikt
válasz
runner 125 #21191 üzenetére
Én 5W30 Sustinát használok, ennél hígabb olaj nem nagyon van a piacon, de nem fogy belőle észrevehető mennyiség két csere (10-11 ezer km, kb fél év) alatt. Igaz, ez az 1.9dci olaj nem az olajzabálásról híres.
-
Kornel
veterán
válasz
runner 125 #21191 üzenetére
Mert hogy az 5w30-at ajanlja a konyv...
Van aki hasznalt bele 5w40-et, de nem sokan, es ok is 5w30-at mondanak.
Nem meglepo modon a maximalis motorterheles utan jelentkezett az olajfogyas, ott szerintem szepen megegett a sustina, nem birta a.kikepzest. utana percekig tuzforro volt a motor, pedig volt benne levezeto resz is, meg utana hagytam hulni is.
Szvsz a sustinanal le se irjak a hths viszkozitast, pedig ahogy olvasgattam, maximalis terhelesen eleg fontos tenyezo.
Arban ez a LM igy eleg jo, vastagabb is 100 fokon, mint a sustina, illetve minden parametere megfelelonek tunik.
Tesomnak a LM nagyon bejott az 1.6 zetec escortban, ford olajbol litereket evett, a LM-bol szinte semmit.
Ettol meg persze a suzukiban barmi lehet, majd kiderul
Tipustarsaknak is vegyes a kep, van akinek semmit nem eszik, van akinek ennyit is.
Lenyeg lenyeg, hogy lecserelem 1 honapon belul, mert idegesit
Vannak tortenetek besult m16a-krol w50-es olajjal, ezert nem ajanljak a w40-et.
Igy aranykozeputkent a w30-as szint felso hataran levo viszkozitast valasztok, igy mindenkinek igaza lesz, sirubb is lesz az olaj, illetve megis belefer a w30-ba. -
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #21174 üzenetére
Én is köszi mindenki véleményét. Doboz nem lesz, akkor marad így
-
Skillet
addikt
válasz
runner 125 #21118 üzenetére
brutális. baromi sok munkaóra lehet benne. elképesztő.ha már zene. nekem ki van alakítva a hely a kalaptartóban a mélynek.
hol lehetne venni bele valami okosságot?
KATT
KATT
elvileg a csavaroknál az átló 23cm környéke. mekkora férne ide? lehet, hogy valami elcseszett japán méret és még a 20-as sem férne be?kellene neki valami ilyen formájú talp is, vagy nem muszáj? gondolom a két hátsó hangszórót le is lehetne kötni. nagy dolgot nem akarok, erősítőt, ilyesmit. van a fejegységen olyan funkció, hogy tud vezérelni erősítetten mélynyomót. maradna elöl a 2 hangszóró az ajtóban, 2 csipogó a tükörburkolatban és hátul lenne a mély.
? -
válasz
runner 125 #21118 üzenetére
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #21118 üzenetére
Huh, az nagyon menö lett
plane, hogy magad csinaltad
elhiszem, hogy nem allnal neki megegyszer....de bravo!
-
Reaper
őstag
válasz
runner 125 #20664 üzenetére
Nem olcsó, ez tény, de ha belegondolsz, hogy hány racsnit gyaláz szét az átlag hobbi szerelő, hány villás kulccsal vered szét a kezed, amikor megadja magát, és hogy ez egy olyan készlet, amiben szinte benne van, akkor csak megéri
. Ismerek nem egy szerelőt, aki ilyen készletet használ már hosszú évek óta, és nagyon bírja. Nekem meg 1-2 dologgal kiegészítve (náha Aldi/Lidl akciókban veszek Kinzo cuccokat) szerintem ez örök életig jó, ha csak el nem lopják.
-
Morris
veterán
válasz
runner 125 #20630 üzenetére
Elég fura az az izé a tetején. Tök olyan mintha le tudna csúszni róla az autó. Holnap megnézem élőben. Remélem aláfér a passatosnak.
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #20384 üzenetére
indokolatlan az 5W hidegoldali viszkozitás, mert 15 fok alatt úgysincs indítva.
Azért ebben se légy biztos. Attól, hogy nincs látványos különbség egy 5w és egy 10w között 15 fokon, még elég nagy különbségek lehetnek. Ne feledd, hogy ha a melegoldali viszkozitás azonos, akkor a két görbe 90-100 foknál találkozik, tehát 15 fokon is valószínűleg sokkal rosszabbul ken egy 10w, mint egy 5w.
-
válasz
runner 125 #20245 üzenetére
És tényleg az, király! Köszi
-
válasz
runner 125 #20245 üzenetére
Tuti.
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #19591 üzenetére
Szerintem ezt csak mintaként linkelte, mert pl lejjebb van hogy +14000ft posta
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #19466 üzenetére
Ehhez képest szinte csak az keresi aki át akarja hidalni azt a 2mm-t
-
TaaT
nagyúr
válasz
runner 125 #19401 üzenetére
"A forgókúpos csavar elsődleges dolga és szerepe nem az, h az eltérő lyukkiosztást korrigálja."
Akkor mi?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #19401 üzenetére
Az az osztókör.
-
hroberto
veterán
válasz
runner 125 #19396 üzenetére
Szó nincs házibarkácsról. Nem véletlenül gyártanak ilyen csavarokat. Az agyátmérő sem egetrengető probléma (tehermentesítő gyűrű). Az ET számot meg csak megnézi az ember.
-
AMD Power
titán
válasz
runner 125 #18937 üzenetére
Az előző olajcsere intervallum alatt egy év alatt kb 3-4dl evett meg az olajból. (Kb 8-9000 km várost jelent). A motorban amúgy valós 141e km van.
-
válasz
runner 125 #18937 üzenetére
-
válasz
runner 125 #17012 üzenetére
Ennyi.
Megutaztatják a német autó számláját pl. Ausztriában pár cégen keresztül és a végére elveszik valahol az Áfa.
-
EQMontoya
veterán
válasz
runner 125 #16951 üzenetére
Igyál egy kávét!
Az S40-et nyilván felismerem, a kérdés arra vonatkozott, hogy ezt hogy sikerült okozni? Mert belenyitásnak erős, beletolatásnak meg magas. -
válasz
runner 125 #16372 üzenetére
Na ja aztán ez négy kerék másfél tonnával a hátán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair Katar Elite Wireless egér eladó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2954
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest