- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
Lenne egy buta kerdesem. A tolatokamera tolatasnal csak jelezni tud, hogy kozeledunk valamihez a farával, vagy a lökhárító es a felulet kozvetlen erintkezese előtt fekezni is tudja az autot?
Szerk.: inkabb az erdekelne, hogy van-e ilyen rendszer[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Ma letolatták az autómat ugy, hogy a jobb elso sarvedo behorpadt, lokos eltort, helyzetjelzo buram szettorott.
Megvart az uriember (tenyleg az volt), Digis szolgalatival sikerult elkovetni a dolgot. Hivtam rendort, elismerte a dolgot, kitoltottuk a kéksárgát, mentem vele a biztositojaval szerzodesben allo szakszervizbe kart felmerni. Kitoltottem ott is a dolgokat, a faszi azt mondta, tobb, mint 100k a kár.
Egy egyes swiftrol beszélünk, de az igenyes fajtabol, nyaron lett telibe ujrafujva, kaszni is rozsdamentes, torodok vele.
Ezt a kárt sokallom, dehat mit foglalkozzak en vele, csinálják meg, legyen olyan, mint volt, nekem az a lényeg. Viszont. Egy baratomat ertesitettem egy dologról, es eleg kapzsi infot mondott nekem: ha megiteli ezt a kart a szakszerviz, igenyeljem ezt az osszeget, es kb 40k-ból csinaltassam meg, annal többe ugysen kerülne (szerintem sem), a többi zseb. Egy kollegaja egy BMW-nél igy "profitalt" 600k-t.
Letezhez ilyen, hogy összeget igenyeljek, ne javitast? Tudtok errol valamit? Egyebkent afelé huz a szivem, hogy hagyjam a szakszervizre, dehat az a 70-80 ezer sem esne most rosszul ugy, hogy lenyegeben semmit se teszek erte, csak ismeros szerelohoz viszem kedvezobb arert cserebe.
Kivancsi vagyok a velemenyetekre. -
Ádám16
addikt
Egy kis off élménybeszámoló, ha szabad.
Volt szerencsém ma egy 2017es RS3hoz.
Nos, 400 lóeőt még sosem irányítottam, de meglepően szépen lehet bánni vele. Nem csak tökéletes úton jártam vele, és a pici gumi, nagy kerekek ellenére sem éreztem annyira nagyon, hogy sportautóban ülök, nagyon kényelmes.
Sportba kapcsolva pici gázadásra is olyat gyorsult, hogy sosem éreztem még hasonlót, bár mint mondtam, ilyen döghöz még nem volt szerencsém.
A váltója zseniális, a hangjától szerintem egy hétig fogok szépeket álmodni. Igen magas sebesség mellett is biztonságban éreztem magam, bár lehet, hogy nem voltam abban.
Egy szó, mint száz, ezt a szürke vasárnap délutánt is fel lehet dobni valamivel, csupán 23 milla kell hozzá. -
Ádám16
addikt
válasz brumi1024 #109507 üzenetére
Engem nem mozgat ez esetben a hengerek száma, illetve a beltérnél se halok bele, ha a pedálok mellé lenyúlva nem antilopbőrt fogok meg. Ami szem előtt van, és amihez nyúlok, itt is nagyon rendben van tesztek alapján. A beltér dizájnban pedig nálam telitalálat, egy A6 vagy E Merci beltere nem tetszik ennyire.
Egy bajom lenne vele, hogy a központi kijelző pixeles, nem tölti ki a rendelkezésre álló teret, és laggol is mellé. Nagyon el van maradva pl. egy Audihéhoz képest, de talán egy faceliftnél majd orvosolják ezt. -
Ádám16
addikt
I-Pace-re dobom a voksom.
-
Ádám16
addikt
Kb 2500 rpm-ig csak gázadásnál tisztán hallok a motortér felől koszoló hangot 1-2 napja.
Váltó lehet? -
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #126931 üzenetére
Ez a szó abszolút nem jutott az eszembe, de valóban, erre gondoltam.
Érdekes, mert ugyanúgy húz az autó, semmilyen rendellenesség nincs mellé.Az összes olajat, szíjat cseréltettem 1 hónapja, akkor kérdeztem a szerelőt, hogy látott e valamit, amivel gondom lehet. A difinél mondta a szimeringeket, aztokat javasolta egy cserére pár hónapon belül, de mást nem látott. Ez az egyik tippem, de akkor a hallásom nem az igazi, mert szerintem elölről jön inkabb.
-
Ádám16
addikt
Az NA-t én sem szeretem, küllemre az NB sokkal jobban tetszik, komfortban pedig ég és föld a kettő hosszabb távon.
Azért az NCFL jóval újabb cucc az NB-től is (bár a sima NC szerintem randább sokkal tőle, az FL tetszene csak), ezzel tisztában vagyok, viszont jelentős a felár. Igazából az érdekelne, hogy ez a "sokkal autószerűbb" érzés így vásárlás után megért-e kb +2 milliót. Ha jól tudom, magasabb az NC. A futómű van olyan stabil, mint az NB, kanyarokban ugyanúgy tart, könnyű egy kis csúszás után megtartani?
-
Ádám16
addikt
Mondjuk a 180 paci már odab. ezeknél a kaszniknál, az rohadt nagy előny lehet.
Az 1,6 110 ló is teljesen élhető magasabb fordulatszámon, szerpentinezni is tök jó, ill. én munkába is ezzel járok, még nem éreztem az erő hiányát. Visszahárompadló, és szépen megindul igény esetén .
-
Ádám16
addikt
Én a Taycan-ra szavazok.
-
Ádám16
addikt
2 olajcsere között 1-2 dl hűtővíz elmegy a kiegyenlítőből. Olaj nem taknyos, hengerfejtomitesre nem gondolnék. Hol érdemes keresnem a hibát, pontosabban hogy jöhetek rá, hol ereszt a rendszer?
-
Ádám16
addikt
A két hónapja fényezett első lokosommel tegnap este ez tortent. Egy szemtanu van, aki jelezte a társasház parafatábláján, hogy látta az esetet, és hogy egy piros F Astra volt. Saját nevet a szemtanú nem írt oda.
A piros F Astra itt lakhat, sokszor látom a társas előtt.
Mit tudok tenni?
Megkeresem a szemtanút, és a tulajt, majd
1. Kifizeti
2. Karbejelento lap kitöltése
3. Ha nem ismeri el, feljelentem?Gőzölafejem.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Nincs még meg az autó, azóta nem állt ide. Este természetesen sétálok egy kört. A szemtanú is bszott ráírni a nevét/házszámát a kihelyezett papírra, hogy vele tudjak beszélni... Most őt próbálom megtalálni.
MasterMark: ha az enyém így néz ki, az övén is világítani fog.
Qru: Attól tartok, ha teszek cetlit rá, ráfúj egy kis Rally piros sprayt, és csókoltat. Nem lenne előnyösebb a szemtanú jelenlétében kihivni a rendőröket, és feljelentést tenni? Nem valószínű, hogy tudja, hogy látta valaki ezt a tökéletes manóvert... Vagy a kéksárgához nem szükséges a kártevő jelenléte?
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz MasterMark #149462 üzenetére
Mindenképpen.
-
Ádám16
addikt
Kulccsal nyitható az autóm, és a vezetőoldali zárja érezhetően rosszabbul nyílik, mint a J1-nél. Milyen anyagot érdemes belefújni, hogy jobb legyen a kenés?
-
Ádám16
addikt
válasz nandow #157455 üzenetére
Amikor bemutatták, nagyon tetszett ez az autó. Most is, szerintem aranyos panda, csak az a hatótáv, és hozzáállás nagyon nem aranyos. 3-400 km hatótáv alatt én idén már nem vennék e-autót.
Attól, hogy a legtöbb embernek elég (a vez.igazgató szerint) ez a táv városi vezetéshez, nem jelenti azt, hogy a userek minden nap tölteni akarják az autót. -
Ádám16
addikt
Használtautó vásárlás esetén miket tegyünk/cseréljünk az óvás érdekében?
-olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere pipa
-láncos vezérlés esetén kell valami?
-diffiolaj, váltóolaj, fékolaj, hűtővíz csere
(-alváz-üregvédelem)van még valami, ami szükséges egy “nagy generálhoz”?
-
Ádám16
addikt
Nekem 1 hét 1 tank. E5-100-at tankolok, amióta a manual nem ajánlja (MX5NB), de lehet, visszatérek a 95-re, és lesz E10.
Azt a totalcar videót nem akarom végignézni, annyira nem érdekel a dolgok háttere. A lényeget leírnád, okozhat gondot az E10 a járműben, ha rendszeresen van használva? -
Ádám16
addikt
válasz Magnum_ #162760 üzenetére
Motorteret sosem mostam még.
Az ajánlott Brigéciol D3 az olajos részekre ronggyal eddig oké. Műanyagok elemekre mivel menjek? Ha az akksi a csomitérben van, kell még valamit “védeni”? Kaphat nagynyomású mosást?(Hagy ne menjek ezzel az autóápolós topikba, 35 vegyianyagot nem szánnék rá.)
Gyönyörű ennek az e46-nak az állapota. Minden autódat ámulva néztem eddig, igényes a detailing.
-
Ádám16
addikt
válasz gooool #162925 üzenetére
Ez a kék edisön (alapból szép ez a kék, kék a tető, plusz egy-ket elem) nagyon szép. A klimaert is irigykedem. :)
Én is mosogattam, plusz feldobtam a nyári szettet pár napja. Maradjotthon időkben az erdei setakon kivul a kruzolas maradt az egyetlen hobbim. Imádom az összes együtt töltött kilométert ezzel az autóval.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz gooool #162930 üzenetére
Az enyém alap: 1.6, sperr nélküli, klíma nélküli, viszont rozsdamentes (az előző tulaj (haver) locsolt rá pénzt rendesen, hogy így legyen, én már csak élvezem, hogy azon kevés MX5 NB-k egyike, amik ilyen téren rendben vannak. Ő vett egy NA-t.).
A felnit nagy nehezen vadásztam, sómart rondaság volt, de van egy 30 éve fényező idős úr a közelemben, aki korrekt áron gyárira varázsolta.
Esetleg vezettél már 1.6-ot az 1.8 előtt? Mennyivel adhat többet az a kb 30 LE? -
Ádám16
addikt
válasz kisza25 #163383 üzenetére
Hát, ez a hibrid is mild-hibrid (elég keveset ér a végfelhasználónak, max a kib. norma lett jobb, és talán 2-3 decivel kevesebbet fogyaszthat), és a most 500 később -a piaci tendenciákat nézve- lehet több is. A fejlesztés árát pedig nem feltétlen kell egyből a vevőre terhelni szerintem.
Azért jobban megérte egy Swift Sport is pár hónappal ezelőtt, mint most. De ue. igaz a Vitarára is. Persze, egy új 3-as bimmernél egy milla ide-vagy oda nem fogja befolyásolni a vásárlót, de ez az alsó szegmens szerintem most rolleren lehet.
-
Ádám16
addikt
A Főnix autószőnyeg jól látom, hogy inkább ajánlott, mint a carcarpit?
Esetleg van másik bevált oldal, ahonnan érdemes venni?