- Ulefone Armor X32 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Apple Watch
- Honor 400 Pro - Gép a képben
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #282150 üzenetére
Én arra leszek kíváncsi, hogy ezek után pl a német kancellár autója 20 éves kocsi lesz, hogy ne lehessen feltörni? Az újhoz csak hozzá kell csatlakozni és az egyik keréknél lévő féket behúzni nagy sebességnél, majd jöhet a bukfenc.
Nem hinném, hogy külön fejlesztenek nekik bármit is.
-
válasz
radi8tor #282070 üzenetére
Ja kérem aki nem dolgozik...
7.30-16.00 Asszony
8.30-17.30 Én
Intézni csak 9-ig, vagy 17.30 után tudok. Délután 4-re értemegyek, aztán hazajövünk, és ülök is vissza a gép elé.
Belvárosba nem kell menjek, elég ha csak egy peremkerületből akarsz bejutni kb. BÁRMIKOR egy belsőbb kerületbe, általában nem lesz könnyű.
Plusz mindig reggel 6 és 9 között majd délután 3 és 6 között van a legnagyobb agyfasz a városban. Nem tudsz mit tenni, ha Te is akkor végzel... -
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #282039 üzenetére
Nálunk egyenes ági ajándékozás volt: anya a lányának.
Nem is volt nagy érték, akkoriban 400-900k között ment ez az évjárat, motor, váltó, kasztni a hahu-n. 2018 októberében volt, idén elévül, még nem jött ellenőrzés.
Azóta vettünk lakást, adtunk el lakást, sokkal nagyobb értékű tranzakciók voltak, amivel kapcsolatban amúgy volt egy - mondhatni, téves* - NAV ellenőrzés.* külön HRSZ-en volt a lakás és a garázs, jogi osztatlanság alá vontuk, de két külön tranzakció keretében vettük meg. Az ügyintéző először csak a lakásszerződést vette kézbe és nem volt neki egyértemű, hogy az abban szereplő vételárnak nem része a garázs. Az illeték megállapításához akarta tisztázni a garázs értékét, helyszíni szemlét tartott volna. Na, ez persze nem volt benne a sablon levélben, mindenki sík ideges volt az ellenőrzés miatt. Felhívtam az ügyintézőt, elmagyaráztam neki a helyzetet, epapir-on feltöltöttük neki a kért doksikat, ő pedig pár napra rá megküldte ügyfélkapun a határozatot. Nem kellett kijönnie az ellenőrzésre, telefonon elintéztük.
-
Alusky
senior tag
válasz
radi8tor #281962 üzenetére
Néhány éve már azt se lehet csak úgy feltenni. Amik fent voltak eredetileg is csak az maradhat fent, utólagos nem lehet. Illetve ha valaki talál gyárit E jeleset gondolom ráhazudja, hogy gyárban szerelték vele.
Egyébként a legtöbb vadrács/gallytörő semmit sem ér, alul fogja két, max 4 csavar és simán behajlik az L alakú rögzítése, ez szerintem gyalogosvédelem miatt direkt ilyen. Olyan ami fent is rögzítve van hűtőmaszk mögötti merevítéshez, hogy felrobbanjon az őz mikor telibevered 100-zal
, az olyan elég ritka.
Egyébként úgy vettem észre a racse kipufogót vagy a kilyukadt leömlőt nem annyira kedvelik, az jól hallható messziről is.
Menetszeles sípolós, ultrahangos akkus vadriasztó semmit nem ér, a kutyáim oda se figyelnek rá. -
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #281887 üzenetére
Jó, csak az,hogy kis hazánkban csak a foci van támogatva, és egy törés után gyűjteni kell egy tehetségnek, hogy menni tudjon az inkább szégyen... ha megint kell neki pénz, akkor megint küldök neki, benne van a rallyban sajnos a törés, plane, ha határon mész, de Bútor Robi is eldobta önhibán kívül a WRC-t, Ő megoldotta, de küldtem volna neki is, ha nem megy Önerőből
-
válasz
radi8tor #281881 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy nem illettem kedves szavakkal senkit az eset után és mikor mentem még egy kört tábla után kutatva, na akkor már nagyon hangosan nem szerettem senkit sem
Mivel sérülésem nem lett, motornak sem lett baja, így ennyiben hagytam, de az a magas sz@r előjelzés nélkül tényleg baromi veszélyes volt.
Majd csinálok képet/videót/tiktok bejelentkezést/streamet/etc
-
válasz
radi8tor #281836 üzenetére
Kőszegiként büszke vagyok rá, hogy újfent világhírű lett kicsiny városom
Egyébként utáltam azt a fekvőrendőrt...mikor lerakták, se tábla, se festés rajta, csak a 30-as korlát volt ott. Hazalátogattam ráadásul motorral, mentem egy kört a városban és mikor ide értem, tök jó árnyékot vetett a fa mellette és semmi sem látszott belőleRepültem egy nagyot, szerencsére esni nem estem. Egy hónappal később voltam újra arra, akkor már le volt festve sárga csíkosra legalább, bár akkor sem látszott annyira. Talán tábla is kikerült már akkor oda, de olyan magas volt ez, hogy lépésben lehetett csak autóval átmenni, keresztben. Elcseszett ötlet még jobban elcseszett kivitelezése volt ez. Aztán kőszegi ismerősök a héten küldték azt, amit beraktál ide, mondom ilyen nincs
Hétvégén megyek látogatóba, muszáj lesz megnéznem élőben is
-
gooool
őstag
válasz
radi8tor #281855 üzenetére
Pörög bele a km, számomra is meglepő, hogy már 17 ezren is túl vagyok vele (lassan lehet gondolkodni az utódon
).
BBD:
Országúton lehetne vele 4,5 alattit is hozni, pályatempónál kezd el 5 köré/fölé szaladni.
Motor teljesen oké, hangját is kezdem megszeretni, a váltó néha nem annyira puhán vált, mint elvárnám (bár extra magas nálam a küszöb), viszont egészen gyors, jól eltalálja a fokozatokat és D-bol R-be es visszafele is gyors, ami pl. a DSG-nek nem erossege. Elektronikaval nincs gond, bar a veszfekezo azt hiszem 2 alkalommal mar hozta ram a szivgorcsot, amikor random orditani kezdett, hogy fekezzek, kozben egyedul kozeledtem egy nagyobb ivu kanyar fele.Szoftverben egyetlen banatom van tovabbra is, hogy belekavarodik abba, hogy az Ajfon es a Samu is hozza van kapcsolva. Ez abban nyilvanul meg, hogy hallgatom a zenet/podcastet a Samurol, hivnak az Ajfonon, semmi baj, viszont ha en hivok az Ajfonrol, akkor szetkapcsolja a streaminget a Samuval es johet a gepeszkedes, hogy ujra mukodjon (lecsatlakoztatas, majd vissza). Ez is hektikus, mert nagyreszt csinalja, de neha nem.
Ja igen es meg egy dolog:
A klima automatan 23 fokon tul meleg es nem fuj eleg levegot nyari melegben szamomra, mig 22-on mar tul sok. De ez szemelyes nyug, masnak lehet ez tuti, igy nem feltetlen hiba. -
válasz
radi8tor #281551 üzenetére
Max vidéken, Budapesten múlt héten annyi autó volt, mint nyáron soha...
A héten eddig csak 1 nap volt beállva a Thököly, meg is lepődtem, helyette az Örs előtt van krvanagy sor, állat lassan megy a Veres Péter befelé is, hazafele kifelé ugyanúgy halál.
Biztos, hogy a vidékiek járnak többet bicajjal, a hülye Pöstiek nem -
kisza25
félisten
válasz
radi8tor #281544 üzenetére
Nekem is van itthon, 10 fokozat, vagy hőfokban 20 fokonként, az iparinak is volt sok fokozata, de akkor is 20 év tapasztalat, hogy főzni a gáz a legjobb.
Sütni meg elektromos+levegő, vagy iparinál levegő+gőz.
Amikor egyszerre 10 dolgot főzöl nincs idő állítgatni az indukciót, hogy akkor most 11, vagy 12... meg kapcsolgatja magát ki be...
Amikor 500-1000 adagokat kell főzni, akkor nincs idő ilyenekkel vacakolni -
-
ArthurShelby
addikt
válasz
radi8tor #281174 üzenetére
Bennem inkább az furdul meg, hogy még a mérési jegyzőkönyv ellénére is valahogy csalnak (pl kamu a jegyzőkönyv, és lefizettek pár embert/egy céget).
Esetleg egy laikus, mint én, nem tudja mit kell nézni egy ilyen jegyzőkönyvön, és mondjuk a legfontosabb adatok hiányoznak. -
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest