- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #179139 üzenetére
Én sokkal kisebb tempónál dobtam el szerencsére, eleve 130-140 körül mentem csak és a padkára lemenés adta zajra felriadtam azonnal és ott követtem el a hibát: a fékre léptem, elment a tapadás és érintő mentén bezúztam a susnyásba. Ha nem fékezek, csak simán óvatosan visszakormányozom a kocsit akkor megúszom.
Ebből is látszik, hogy a fék kiknek való... -
grizlisandor
veterán
válasz
Szoszo94 #179124 üzenetére
Huhh.
Más:
Ma önkéntes rendőrködtem, pedig nem szoktam.
Jövök a főúton, bekötőútról kihajt elém egy Corsa D-s rendszámmal, állóra kell fékeznem. Elmorzézom a reflektorral, hogy anyukád remélem jól van...
500 méter múlva lámpás kereszteződés, 3 sáv, én a belsőben, ők a külsőbe, lehúzza az ablakot a tesó(type C), hogy mi a baj?(4 tesó ült az autóban) Na itt nem kellett volna lehúznom az ablakot és válaszolni neki; mert tudom semmi értelme; de nem akartam a sokadik bolond magyar lenni, aki csak úgy villog nekik, tudják már mi csinálnak...
- Az, hogy állóra kell fékeznem a főúton közlekedve, ahol nekem lenne elsőbbségem...
- Van fék a kocsin nem?
- Igen van, de van egy elsőbbség adás kötelező tábla az úton, ahonnan kifordultál...
Erre mind elkezdi mondani: - Mi van akkor?
Pont zöldre váltott a lámpa... -
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #179124 üzenetére
Hallom, jól megy a meló...
Erre próbáltunk figyelmeztetni, amikor elkezdted.Szerencsére akkor csak anyagi a kár, azért ez sem kis dolog. De ha 200 tempomattal ledarálsz bealudva egy épp kihajtáshoz készülő kisgyerekes családot egy pólóban, az kevésbé lett volna vicces.
Légyszi, tanulj belőle! A szervezetedet megerőszakolhatod egy-két napig, de ha rendszert csinálsz ebből, akkor jön a baj.p
-
#89309696
törölt tag
válasz
Szoszo94 #178238 üzenetére
Mintha Mercis kinézete lett volna, valami nagyon modern morcos kinézetű rendőrautó volt. Szóval nem kérdés, hogy utolért volna-e, de semmit nem csinált. Ráadásul én se mentem végig ennyit csak az egyenesben, a kanyargóson nagyon dobálná a kutyát meg én se látom be az utat ekkora féktávhoz, se futómű nincs ezek alatt (céges Caddy). Ott voltam már közel Veszprémhez, ott már nem állok meg senkinek, legfeljebb nínózik utánam, lelökni úgyse lökhet le. Ha még az elején vagyok az útnak akkor megállok, de mikor pár percnyire vagyok a végétől akkor esélytelen. Egyetlen lámpa van az pont zöld volt. Bent a városban is ipartelep végig üresen vasárnap este hál égnek, az északi részre kellett menni.
Eddig kétszer volt ilyen rush kutya miatt, a másik gyomorcsavarodás volt, mindkettőnél üresek és egyszerűek voltak az utak. Valaki segít fentről.Már evett is konzervet, csavarokat kapott a képébe. Meg mínusz két fog, arra nincs pénzem, hogy műfogat kapjon, meglesz nélküle. Így is másfél havi minimálbérbe került ez az idétlen játéka, hogy kergették egymást és teli erőből nekiment a hinta vaslábának, nem vette észre gondolom. Csak úgy reccsent, már esett is össze rángatózva visítva, leleffent szájjal. Holnap kapom elő a nagyflexet és vágom is ki a pcsába az egészet a betonból. Rohadt mérges vagyok magamra, mert már évekkel ezelőtt ki akartam szedni, de mindig halogattam.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Szoszo94 #177591 üzenetére
Nekem semmi tapasztalatom sincs az RX8-al csak ami szembejön a mindennapokban. De az egyik régi cimbinek van-volt egy RX7, azzal mentem. És tényleg király volt. A srác is esküdött, hogy nem olyan veszélyes mint ahogy leírják, de amint hozzákezdett sorolni a dolgokat, megígértem magamnak, hogy soha ilyet
Azért szerintem annyira nem nyomja le az árakat egy ilyen videó. Az átlagpista nem néz Tc-t, csak tudja, hogy Lexus=luxus=megbízható. Ha mindenki képben lenne a dolgokkal csak úgy általában, nem lehetne rámelegíteni olyan borzalmas roncsokat, amiket néha bemutatnak -
#89309696
törölt tag
válasz
Szoszo94 #177591 üzenetére
Az ilyenek dolgoztatják az autók piaci árát, ez mondjuk a 6-700 ezerbe kerülő Ventok, Golfok árain jól látható, hogy ha van egy kellően nagy agyatlan tábor akkor felmegy mindegyik ára.
Haveromnak szerencséje volt, egy alul kilakatolt, fiatal nyári-téli szettes felnis, nagyjából hibamentes 1Z Ventot tudott venni 300-ért 3 éve. Termosztát, lyukas hűtő, légmennyiség mérő, meg egy lyukas hátsó dob volt a hiba, meg hátsó szilentek. Pitiáner dolgok.
Ezek ennyit érnek. Csak aztán jön az agyatlan tábor a fanatizmusával és így kerülnek a duplájukba jelenleg, olykor rosszabb állapotban.
VW csoportokban nem is érdemes ilyen kocsikat nézni már. Az internet nagy erővel hat a tömegekre, lásd mikor elkezdték Novoth Tibit nyomni, rövid időn belül ő lett a mérce, aki nem úgy szerel az kókler az internet szerint. Azért ezzel vitatkoznék, lol... De jól látható mennyire könnyű a tudatlan tömeget befolyásolni egyszerű videókkal, ha megfelelő csatorna tölti fel. -
Biqci
aktív tag
válasz
Szoszo94 #177558 üzenetére
Pont ezen kaptam fel én is a fejem. A kokszosodás igaz, ahogy írtad, ez nem is lepett. Erről az okoskerék dologról viszont nem tudtam, de ha ez tényleg nem annyira komoly dolog, hogy gondot okozzon, benne hagyom az IS-t a "következő autó" listában
Ne siess még a feladással, még használni akarom egy kicsit az Accord-ot. Majd utánatboldi: de miért ez a Civic? Hát nem tudtad, hogy gyári hibás?
Inkább egy Type-R
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #175258 üzenetére
Nekem pénteken volt olyan, hogy 2-es konvoj mögött(pont két német rendszámos autó 70-el országúton) mentem én meg mögöttem egy bmw-s, 65-ösön, pont jó kanyargós rész, vártam a pillanatot, hogy előzhessek, aztán mielőtt egyenes szakaszba értünk volna, direkt kiraktam az indexet, hogy a mögöttem levő nehogy kielőzzön engem, hát persze, hogy jól tettem, hogy még egyszer belenéztem a tükörbe, mert elindult annak ellenére, hogy én már jeleztem(amikor ő meg nem, hisz kanyarban voltunk) és vissza is kellett húzzam. Persze utána vészvillogózott, hogy bocs. Legalább ennyit megtett.
-
Qtya123
őstag
válasz
Szoszo94 #174984 üzenetére
Reméljük tetszeni fog, de nagyon necces lesz ez a heti 6 nap 1000 km. Gyakorlatilag staulandban ez kivitelezhetetlen lesz emberi munkaórában.
A kamionozással nem lehet összehasonlítani. Tökmindegy milyen luxusautó, abban naponta 10-12 órát nem lehet ülni. A kamionban egész máshogy ülsz.Az ágy hiányát én nem tudom, hogy élő ember hogyan tudja elviselni 3 héten át. A kamionokban elég kényelmes manapság az ágy. Ott van az állófűtés, az állóklíma. A másik, hogy a kajálásra, zuhanyzásra a gatyád rámegy. Hacsak nem péksüteményen élsz egész héten, de az meg full egészségtelen. Kamionban ott van a hűtőd, a hátulja fagyaszt is. Be lehet tankolni kajával és abból egész sokáig elkajálni, elfőzögetni. De itt a főzés=pénzkiesés, mert km alapon vagy. Zuhanyozni tudnak sokszor a lerakón/felrakón ingyen. Nyáron még a póton is mobilzuhannyal.
3/1 hét kamion még magyar cégnél is fizet ~nettó 500-at, külföldi cégről nem is beszélve. Szerintem kamionozz inkább, ha sokat akarsz vezetni és 3 hétig nem otthon lenni.
-
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #174984 üzenetére
Annyi a különbség, hogy a kamionban legalább van rendes fülke ággyal. Azért az nagyon nem mindegy. Egyszer aludtam személyautóban, fáradtabban ébredtem, mint amikor elaludtam. Egy éjszakát le lehet húzni, ha muszáj, de ha azt hiszed, hogy heti 6 napon 10 órákat vezetsz, és közben a kocsiban alszol, azt hamar át fogod értékelni.
p
-
válasz
Szoszo94 #174948 üzenetére
Ez valami olyasmi idénymeló, mint itthon a kapálás a földeken, csak többet fizet? Ha nem lenne család, gyerek, lehet pár körre beneveznék a régi idők emlékére.
UI: Végre sikerült kinyitni a tetőablakot a mercin, az én magasságommal már nem láttam azt a nyamvadt kapcsolót. Így már tökéletes a hajós élmény.
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #173337 üzenetére
Nekem is jó bármikor, de várjuk meg a többieket is, mit írnak.
Én nem cseréltem szelepet, mert egy, működik, kettő, nem volt kedvem szűk helyeken nyúlkálni, mert a motortömb oldalán van.
Egyetlen szépséghibája, hogy elejtettem az egyik csavart, ami a tartályt tartja, és nem találom, de nem gáz, mert így is elég $tabil. Majd ha találok egy másikat, betekerem.
-
6030D
addikt
válasz
Szoszo94 #172770 üzenetére
Sötét kombi is működik, vagy az alap sötétkék sedan, az volt a hírekben is.
Tsebacsi: nekem az újnak nem tetszik ez a franciákra hajazó tagolt belseje, ezért (meg a 3 henger miatt) nem is kértünk onnan ajánlatot. A külső viszont elég jó lett.
A Ford a 3,5-es genig jó belsőt csinált szerintem. Azért a 2008-10 körüli Ford belsőkben mostanában kezd el felhólyagosodni a gombokon az ezüst festék, az nem olyan szép. Bár ez a minőségi probléma, nem kinézet. -
válasz
Szoszo94 #172097 üzenetére
Tudom, hogy szabálytalan, természetesen logikus szabály, de forgalmi helyzetben mit lehet csinálni?
Vagy padló, vagy fék - én szar sávban voltam, magas sebességi fokozatban, 92 szívó lóval, egy közeledő kamionnal a sávomban.
Én is vissza szoktam váltani 3 vagy 4-be egy átlag előzéshez, de itt volt akkora hely meg tempókülönbség, hogy feleslegesnek éreztem. Korán át is mentem a másik sávba, nem "szélárnyékoztam", lehet ez volt a baj
-
válasz
Szoszo94 #172091 üzenetére
ugyanezt lenyomta velem is egy tag, úgy, hogy közben szemből jött egy kamion.. bőven elfértem volna, de gondolom szúrt egy hármast (első genes Megane), és elkezdte nyomni. inkább a fékbe álltam bele, de rettenetesen felb@szott - ha jól emlékszem egy (kis)gyerek is ült mellette..
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #172060 üzenetére
RedSunFest-en is lehet menni, egyszer bepróbálom én is Bubival. Talán ha nincs tele a tank az 1,3-as Swiftek között lenne sikerem.
Olajra kicsit rátöltöttem, mert 1/3-on volt a nívó. Nem tudom mennyire töltötte fel a szerelő de nem maxra mert gyanúsan sok maradt a kanna alján amit vissza adott.
Fehér Farkas: Sokszor én is utólag viszek fel adatokat.
-
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #172027 üzenetére
Ezeknél nincs már ráindításkor ilyen probléma, annál okosabb a rendszer, és hagy rá késleltetést. Én legalábbis majdnem 6 évig használtam így az autót, ez alatt kétszer cseréltem izzókat, olyan 40k, és 80k körül, ami szerintem teljesen normális (tekintve, hogy folyamatosan mentek). Abban egyetértek, hogy valami kötelező, és állandó menetfény hátra is jó lenne.
p
-
válasz
Szoszo94 #172025 üzenetére
Persze a kép meg lemaradt...
PeterkeT: nincs DRL-em, ezt lehagytam!Nekem is leveszi, ha kiszállok és úgy felejtem a kart, úgyhogy nem merülne le az autó - azonban az indításkor fellépő hirtelen feszültség miatt nem szeretem rajthagyni a világítást.
Egyébként a DRL-t is bután találták ki, mert hátul nem világít a legtöbb autónál és szürkületben sokszor találkozok olyan autókkal, amit hátulról alig lehet észrevenni, megelőzve pedig látszik a menetfény.
-
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #172025 üzenetére
Nem kötelező a tompított, nappali menetfény is elég. Persze ha az meg nincs, akkor nem elég az automata. Amíg nekem nem volt, addig folyamatosan bekapcsolva volt a lámpám, szerencsére úgy volt bekötve, hogy ha levettem a gyújtást, nem maradt égve, indításnál viszont bekapcsolt.
p
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Szoszo94 #169872 üzenetére
Marha régen jártam már erre.
szerk.: Korábban meg Magyarósi Csaba örökítette meg, hogy pont ott állok, 2:57-nél látszik.
(#169875) fant0mi: Én is. Amióta digitális oktatás van, csak egyszer jártam Győrben, akkor is csak az Árkádban, meg a Pingwinben.
-
válasz
Szoszo94 #169847 üzenetére
Igen, este is kilátni, a hátul jövők fényszóróit viszont pont kellemesen tompítja, nem akartam túl sötét "hülyegyerek" autót. Szívem szerint világosabb lett volna még ennél is, hogy szinte ne is látszódjon, de nem volt a fóliásnál készleten, merthogy mindenki a sötétet keresi (ezeknek meg állítólag van polc-idejük, ami után nem felhasználhatóak, vagy csak nem akart mászkálni érte). LLumar ATR20-am van hátul, elől meg AIR90, én be merem rakni mosatlanul is a képet az autómról
, úgyis az eltérő színű(nek ható) hátsó elemek ordítanak a képről, nem a kosz:
[Honda City fólia] -
válasz
Szoszo94 #169049 üzenetére
Szép lenne. Ez az automata nem bolondbiztos, a motor se, simán le szokta lőni magát start-stopban hidegen is, az szokta gátolni, ha hűteni-fűteni kell (mert a klímakompi is lelövődik) vagy az akku töltöttsége megköveteli (ég a xenon, stb).
Azonnal S-be tehetem és taposhatom neki, nincs benne ilyen védelem (ájtink).
Szóval ez egy fosAmúgy is az az érdek, hogy 1000km alatt egye az olajat, hogy legyen valami csinálva vele... Addig is hozom a napi 60km-t mert asszonyt hozni-vinni kell!!
Szóval kb. 4-5 hét és meglesz az ezres.
-
válasz
Szoszo94 #167760 üzenetére
Az ok nélküli büntetőfék valóban bunkó és veszélyes dolog. (Ha csak megvillantja a féklámpát mert a seggébe mentél miközben ő előzött valakit, az megint más.)
Ez a dashcam nekem nagyon Balkán / ruszki.
Baleset történtik:
- Eleve miért mentél 160-180-nal? Kérdezi a hatóság / biztosító - ha egyáltalán érdekli őket a felvétel. Te vagy a hibás / te is hibás vagy.
- En azt mondanám a bűnös helyében, hogy 1. atfutott előttem egy kutya / mókus / őz / madár; 2. aggresszíven tolt a mögöttem jövő 130 feletti sebességgel, veszélybe sodort, megijesztetett és ezért kellett hirtelen fékeznem.
- (Kultúrhelyeken tilos a használata.) -
EQMontoya
veterán
válasz
Szoszo94 #167707 üzenetére
Ez tenyleg nagyon gaz.
Foleg, hogy ezek alapjan tenyleg abszolut nem voltal vele bunko.Egyebkent itt meg egy okbol kell a kamera: akkor bele is mesz.
Oszinten nem erdekel a lokharito, ha valaki satuzik egyet autopalyan igy, en nem fogom egy hirtelen mozdulattal kockara tenni a sajat es a mellettem utazok testi epseget. O akart buntetni, majd meglatjuk, osszeszedi-e, ha lekoccolom hatulrol.
Ha van dashcam, akkor eleg nyilvanvaloan bizonyithato, hogy nem Te okoztad a balesetet.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Szoszo94 #167712 üzenetére
Ilyen helyzetben vicces lenne a szélvédő aljára egy kék-piros villogó
(nyilván tilos stb)
Mondjuk esetedben a hirtelen irányváltás biztosan eléggé kibillentette az egyensúlyából a vasat, sosem mehet elég biztosra az ember
Ha lenne kamera, simán mehetne rendőrségre akár az ügy, csak lassítani kéne a felvételt... Most nézem, elvileg 52:48 a weight distribution, nice
sajátra csak Abarth Punto a legközelebbi amit találtam, az 60:40, de az enyém még dízel is, bár itt inkább a vége 180 semmint az utazó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Szoszo94 #167707 üzenetére
Nem tudom, szerintem minden autó előre terhel, ha nagyot fékeznek vele
mondjuk neked legalább ott a hajtás hátul, nekem a Fiat rövid autó is és hátul nincs semmi, nagyobb fékre ott is igényel pici kormánymozdulatokat az egyenestartás érdekében, de végső soron minden típusra érvényes a dolog különböző mértékben.
-
válasz
Szoszo94 #167571 üzenetére
stickermajom és KAMELOT: Sajnálnom, pedig jó "buli" lett volna! Mi elvileg három autóval mennénk Miskolcról, plusz páran Pestről. De ahogy a haverjaimat ismerem azon sem lepődnék meg ha Miskolcról csak egyedül lennék fent. Egyelőre még nem regisztrálom magamat sem.
6030D: Köszi, hallottam már róla! Csak az a baj, h nem tudom feljuttatni a bringámat. És eltekerni sem tudok odáig...
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Yoga Slim 7 i5-1135G7 8GB 512GB 14" FHD IPS
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest