- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
Hirdetés
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mokus1
addikt
Mekkora cumi most egy külföldi autó vizsgáztatása? Becsületesnepper videóit láttam, de nem mindre emlékszem, mintha már az autoklubnal is lehetne ezt intézni? Ezt rosszul tudom.
Amúgy eu, full ev, érvényes műszakival. -
Vettem egy francia fost(Becsületesnepper)
Kemény, hogy előző tulajék mit tákoltak azon a biztosítékon.
Meg az a tuning kati nélküli leömlő is sokat hozott. -
6030D
addikt
válasz
Blindmouse_ #334381 üzenetére
Oszi-Szinter azt hiszem. Becsületesnepper is oda vitte a felnit meg a Simsont, meg utána még pár youtube csatornán is szóba került, hogy felnit kell szinterezni, persze az Oszinál.
-
-
IntelKiller7
veterán
-
válasz
szőröscica #314989 üzenetére
Becsületesnepper videóit érdemes meghallgatni ez ügyben...sajnos ez mostanában ilyen a honosítás miatt
-
tototos
addikt
válasz
dellfanboy #305024 üzenetére
ha jól rémlik anno Attila beleállt a becsületesnepperbe is a carvertical miatt.
-
kisza25
félisten
válasz
cOxeR #302345 üzenetére
Elektromos autó lutri, kereskedők sem merik megvenni
Itt van egy csevej Varkonyi Gábor+ Becsületesnepper
Beszélnek is a dologról, hogy miért nem és mekkorákat szívtak már elektromos autóval. -
sagesz93
addikt
válasz
rbalint88 #301024 üzenetére
Nos, mai napon elkezdett íródni az Abarth Saga
Azzal hívtak, hogy elakadtak a honosításkor, mert piros rugót találtak a kocsi alatt...Ez az Autóklubnál zajlott, ők érzésre nagyon beszariak, azt mondták így nem engedhetik a folyamatot, mert ha később kiderül, hogy náluk ez végbement, 650 ezer a bünti nekik. Egyből mutattak az NKH-ra, hogy fáradjak be hozzájuk, akik ha elfogadják, hogy ez gyárilag piros rugóval szerelt, adnak papírt és az Autóklub csinálja is. Na de az NKH nem fogadja el, nekik a Fiattól kell papír, hogy ezt a kocsit gyárilag így szerelték. Egy az egyben az a sztori amit a becsületesnepper mesél el youtube-on. Tehát Győrben is ugyanolyan okosak, mint Gödöllőn...
Itt tartunk, folytatása következik hamarosan.
Nem fogok egy gyári autón TÜV spray-t alkalmazni a kedvükért... -
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Viiktor1989 #279306 üzenetére
Becsületesnepper. Kb 3-400 a munkadíja. [link]
-
#214
aktív tag
válasz
norbert1998 #270524 üzenetére
Becsületesnepper fejtegette egyszer, hogy az emailezés a valós szándék nélküli, unatkozó irodisták eszköze. Biztos van benne igazság és a chipeseknek is tele a postaládájuk hasonló emailekkel. Ugyanakkor számokat jobb leírva látni, összehasonlítani, mint telefonba bemondva.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #269901 üzenetére
Hajrá hajrá.
Becsületesnepper nem viccelt akkor a német kereskedők eladási (termin) hajlandóságáról.
-
C0d3r
addikt
Becsületesnepperről mit kell tudni, mennyire vakon lehet tőle kocsit venni?
Néztem ezt az Aurist, cáfoljatok meg ha rosszul látom, de mintha az első-hátsó fékek (tárcsák) kapásból cserések lennének. -
kisza25
félisten
válasz
Vismajor01 #258854 üzenetére
Eddig én is minden autómat eladtam max kéthét alatt, volt amelyiket aznap elvitték volna, csak nem voltam otthon. Várkonyi Gábor és a becsületesnepper 6 havonta bent vannak a visszapillantó rovatban, azt mondták két három hónap az tök normál egy autónál, de augusztustól azért voltak gondok. Most már újra normalizálódott a piac. Amúgy a Várkonyi Gábor vitte el a Fiat Tipo-mat
Az a baj az i30-al, hogy mivel népszerű, ezért rengeteget hoznak be és lusták az emberek és megveszi inkább azt ami ott van a közelben BP-en vagy Pest környékén, hiába van itt jobb autó akár olcsóbban, kevesebb km-el.
Bandus: most hogy szeptember óta benn áll az autóba a pénzem, egyelőre még az se biztos, hogy amelyik megmarad a végén, azt lecserélem
Eléggé elment most a kedvem ettől az autóeladástól
Egyelőre még nem vagyok vele bunkón de ez majd akkor derül ki ha eladtam.
Viszont ha meglenne a pénz az autóból, az most 15% ot hozna évente
És ez a tudat fáj benne a legjobban
Viszont, ha ebben a hónapban elmegy, akkor kb ugyanott vagyok, mintha értékpapírban áll.
Pont az lett volna a lényeg hogy gyorsabban meg forgassa mezt a pénzt mint az értékpapírba lévőt -
nandow
aktív tag
válasz
focvis #257952 üzenetére
Várkonyi Gábor és a Becsületesnepper is arról beszélt egy rádiós műsorban, hogy kínálati piac közeleg.
Mondjuk ehhez képest múltkor kipróbáltam az új hibrid Civicet, ott meg 8% áremelkedésről beszélt az értékesítő. Majd azt is hozzátette, hogy elvileg kapacitáshiány miatt nem rendelhető a modell. Hát így nem nagyon fogják növelni az eladási számokat… -
6030D
addikt
bbubby00, vélemény? Ez tényleg ekkora holló? Meg van még, vagy már elkelt? Azért nem kevés ember keres ilyet, és ha tényleg annyira fain volt az első meghirdetett állapotban, akkor gondolom nem csak egy "veréb" repült rá. Mégse ment el...?
Becsületesnepper MX-5 -
6030D
addikt
válasz
kisza25 #215912 üzenetére
Van egy Becsületesnepper videó yt-on, jó hosszú, mindent elmondanak az autóról. Abban említette, hogy mennyit tesz valakinek a sebességéhez a gondtalanság, hogy nem kell azon aggódni, ha törik valami, akkor miből épül újra. Szerintem neki is van hozzá olyan támogatás, amiből meg tudják csinálni, és nem rokkan bele.
-
nandow
aktív tag
válasz
Tsebacsi #197904 üzenetére
2017-ben én megkerestem a Becsületesneppert.
Ezt írta akkor:
"Úgy kell kalkulálni, hogy az alku utáni vételárra rájön még 350 ezer (kimenetel, hazahozatal, műszaki vizsga honosítása, rendszám, törzskönyv, forgalmi, munkadíj) esetlegesen a 20 % sikerdíj + regadó + vagyonszerzési illeték. Ezután más fizetnivaló nincs, a kocsi magyar forgalmival névre van írva."
A sikerdíj az, hogy ha tud alkudni az árból. Annak a 20%-a jár neki. -
w333
félisten
válasz
focvis #183511 üzenetére
Nem is baj hogy visszaraktad ... barátomnak van egy GTi 5 Golf talán még videót is raktam fel a nyáron gyönyörű hangja volt, majd ősszel a rendőr elvette a forgalmit és visszakerült rá a gyári kipuff majd szigorított műszakira küldte
Azóta nincs hangja az autónak, pedig nem ez az ordító civic hang volt hanem egy ilyen visszafogott szép kipuff hang
Tüv papír, kb. ugyan az a szitu mint amit a becsületesnepper csinált videót
-
-
Megtekintettem az R-t: nagyon szép, közelebbről kisebb kifogások felmerülhetnek.
Murvás kereskedő drágább autókkal; nem rossz arc, kb. annyira van elszállva magától, mint a becsületesnepper. Itt-ott némi kamu elcsíphető, a szarduma azért előjön (ma délután jön más is megnézni az autót - persze, 2 hónapja fennvan a hahun; tesztkör csak foglaló után - direkt mondtam, hogy nem kívánom kipróbálni, vezettem már kispolszkinál erősebb autót, amúgy volt nálam kb. 600-800 K.)
Azt vallom, inkább magánszemélytől vagy komoly (márka)kereskedéstől szeretek autót venni; kevesebb a melléduma esélye.
Ettől még kéne a konkrét autó, de szükséges lenne a dolgok mélyére ásni, pl. nem szokványos alkatrészcserék oka. -
Qru
MODERÁTOR
Becsületesnepper - Szerszámosláda. Hogy ne verjenek át, és ne szemetet vegyél!
Na erre kíváncsi leszek.
-
gzbotii
nagyúr
-
Saccco
nagyúr
Polarbear gumi - Becsületesnepper
-
#89309696
törölt tag
válasz
Magnum_ #147170 üzenetére
Motorok strapabíróságának négy fő kategóriája:
-ha figyel az ember is széthullik
-ha figyelnek nem hullik szét, ha nem figyelnek széthullik
-ha nem figyelnek sem hullik szét
-TseAz a tipikus elsőgenerációs TSI a másodikba tartozik, ha figyelnek rá jól bírja, ha nem figyelnek rá nem bírja.
A Becsületesneppert meg már régebben is megemlegettük, hogy mégse olyan faszagyerek ő.
Bár valamilyen szinten megértem, mert nehéz használtan karbantartottat találni és inkább lefosozza mindet, hogy ne azt keressék és akkor ő se szopja be a vevői panaszokkal később. -
norrberth
addikt
válasz
rbalint88 #147164 üzenetére
Becsületesnepper
BMW E46, N42 318i 143 lovas
Beépített hengerfej repedéssel készült.
Láncproblémák.
Eszi az olajat, letapad a gyűrű. -
hacki87
senior tag
[link] Totalcar MűhelyPRN 25. a Becsületesnepperrel: Az olcsó BMW végül mindig drága(e46)
-
Doki16
addikt
válasz
stickermajom #137375 üzenetére
Lesz az az ember aki elfogja hinni. Főleg amióta éles a JSZP rendszer azóta azért megbízhatóbb. Néha ki lehet fogni olyan jó vételeket mint a Ti Astrátok is
Majd valaki elmegy megnézi és baromira örülni fog neki. Mondjuk egy biztos, hogy itthon senki sem fogja megfizetni a kevesebb km-t. Ezt a becsületesnepper is jól elmondta ebben a videóban. [link]
-
MasterMark
titán
A kerék előtt levő sárhányó-szerűségek mire jók?
Amúgy azt hittem a Becsületesnepper azért ennél profibb. Legyen előre megírt szerződés, aláírva, egyeztetve. Ne ráutaló magatartásra hivatkozzon, mert komolytalan. (Még ha jogilag tényleg az is szerződésnek minősül.) Ezzel magát is védné. Az meg hogy hívd vissza érthető, de nagyon ellenszenves. Oldja meg, céges flotta, céges előfizetés stb.
-
-v-
addikt
válasz
bitpork #137058 üzenetére
Szerintem az ilyen jellegű cikkekkel az a gáz, a teljes igazságot úgysem tudja/látja senki, ítélkezni meg pláne nem mi dolgunk. Viszont nagyjából csak ezt tudja generálni, és akkor mindenki eldönti a nepper vagy a vevő a geci, meg jól megokoskodja. Okoskodásból meg ítélkezésből van ebben az országban elég
amúgy meg ha akkora becsületesnepperkirály, meg olyan ügyesen csinálja évtizedek óta, akkor évtizedek alatt akár össze is hozhatott volna egy olyan "szerződést" ami egyértelmű minden tekintetben, és a corner case-eket is lefedi, na mindegy, ez már megint az okoskodás.
-
válasz
#89309696 #137049 üzenetére
Hát ez most tényleg egy elég kellemetlen történet. Ha azt nézem, hogy miben állapodtak meg és milyen tájékoztatást adott a Becsületesnepper akkor szerintem korrekt volt. Nem vállalt olyat amit nem tud teljesíteni. Amit teljesített azért pedig joggal vár el térítést. A vevő részéről felmerülő fura igényekre meg nincs magyarázat... meg elvileg végigbeszélték a folyamatot kinek mi a szerepe, és feladata...akkor hogy jött képbe az az okmányirodás adásvételi? Persze a levelekből nekem kicsit kusza volt, hogy most pontosan milyen tételek is vannak az autó vételára felett, de ez a sok XXXX Ft-os írkálás miatt van.
Becsületesnepperre meg igen csak rossz fényt fent ez az arrogáns stílus...mintha szívességet tenne. Az, hogy elmondja ne keresse többet az oké. De minek kell ez a színjáték?! -
#89309696
törölt tag
válasz
bitpork #137047 üzenetére
Nekem ez a stílus se nagyon gyerebe az biztos a Becsületesnepper részéről. Úgy az egész ahogy van, kicsit orron hordott, gőgös. Ha én egy olyan mailt kapnék vissza, mint amit be is másoltak meg, hogy nyomjam ki a telefonját és hívjam vissza, semmi papír a kezemben mikor százezrek repkednek, nálam az ilyen nem üzletfél az is biztos.
Figyelni kell ezekre ugyanúgy, mint bármelyik nepperre. Attól, hogy a TC-hez köze van meg Jutúbkodik még nem jelent semmit, semmi garanciát, ennyi erővel az AAA is nevezhető tisztességesnek, mert közismert... Biztos is vagyok benne, hogy a csudálatos Becsületesnepper is inkább húz a nepper felé, mint a becsületes felé, legfeljebb nem annyira, mint az átlag nepper. -
Land
veterán
Üdv!
Van arról bármelyikőtöknek infója, hogy a Becsületesnepper mekkora összegért hoz be autót? Fix összeg vagy százalékos?
-
szőröscica
addikt
Jó ez az új Becsületesnepperes one more round széria.
Meglepően rég letámasztott igazi döglött patkányok kelnek életre és tök jól járnak a motorjaik. Mik a legutolsó autók, amik még így elmennek, ha van szikra és nem lyukas a benzincső?
-
-v-
addikt
-
XFishboneHUN
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e már, de érdemes lehet végignézni:
-
HoaryFox
őstag
Akit esetleg érdekel a Totalcar Mesterkurzus 1. része, remélem még nemvót'.
Így vesz autót a Becsületesnepper #YTAlert, ~57 perc
-
szentkuti11
addikt
Na srácok, hazaértem, szóval akit érdekel a sztorim a Becsületesnepperrel, az olvasson tovább, akit nem, az nyugodtan ignorálja a hozzászólást, új Opel és Merci témában ezúttal sajnos nem tudok okosat mondani, szóval inkább hallgatok.
Mielőtt elkezdem a konkrét eset ismertetését, szeretném megjegyezni, hogy szakmailag abszolút felkészült embernek tartom Istvánt, olvastam minden publikációját a Totalcaron, kimondottan kedvelem az Égéstérben, és összességében biztos vagyok benne, hogy igazi kereskedőnek való alkat. Ettől függetlenül nem tartom különbnek a többinél az alapján, ahogy ügyfélként kezelt.Történt az úgy, hogy nagyjából egy éve autó nélkül maradtam, ekkoriban kezdtem ismerkedni az E36-okkal, mivel jó tapasztalataim voltak a bajor márkával és egyébként is bejön a típus. Aki ismeri a(z el)használt BMW-k piacát, az tudja, hogy milyen állapotúak futnak belőlük az utakon, illetve még inkább eladósorban. Ettől függetlenül biztos voltam benne, hogy találok jót, ezt pedig két dolognak tudtam be: egyrészt nem érdekelt, milyen motorral veszem meg, ha az megbízható és jó állapotú, másrészt pedig nem sajnáltam a kínálat krémjéből válogatni, igyekeztem a 150 eurós, éppen berendszámozott osztrák darabokat elkerülni. A dízelt alapvetően kerültem, viszont jókat olvastam a 18tds-ről, és nagyon biztos voltam benne, hogy ha valamire a Becsületesnepper azt mondja, hogy ritka szép állapotban van és teljesen rozsdamentes, akkor az megfelel a valóságnak, illetve megéri azt a felárat, amit István kér érte. Csak miheztartás végett: még aznap vettem ugyanilyen autót 400 000 forintért, nagyon jó állapotban, gyári fényezéssel, kevesebb kilometerrel, jóllehet benzinmotorral. Ez akkoriban nagyjából az átlagár volt, 500k-ért már simán beleféregettek tds-ek, szóval körülbelül 200k-val a derékhad fölött volt hirdetve. Készítettem képernyőfotót is!
Felhívtam egy pénteki délelőttön, ő vette fel, természetesen udvariasan kérdeztem rá a legfontosabb dolgokra, nem volt túl bőbeszédű, viszont mindenre bizalomgerjesztően válaszolt, ekkor még teljesen biztos voltam benne, hogy minden rendben van. Utólag egyébként nevetek magamon, ekkor még egyértelműen nem voltam E36-expert, simán kiszúrhattam volna az after-market lámpákat és hűtőmaszkot és a gyáritól eltérő árnyalatot, talán ebben bízott, amikor félrevezetett? Mindegy! Időpontot egyeztettem vele kora délutánra, ehhez képest körülbelül fél órát megcsúsztunk a városi forgalom sanyarú viszonyai miatt, így őt akkor már nem találtuk ott, néhány perc lézengés az elhagyatott telepen, és megjelent a nepper úr fiatal kollegája, aki hozott nekünk egy kulcsot, hogy meg tudjuk nézni az autót.
Azt hittem, hogy elsírom magam. Félre ne értsen senki, egy 243 000 km-t futott, közel 17 éves autótól nem vártam, hogy tökéletes állapotban legyen, de ez a Compact olyan messze volt a hirdetésben említett ritka széptől, mint dobostorta az ütőtől. Nem vagyok egy fényezés-guru, tehát ha én azt mondom, hogy egy narancsos fényezés zavar, akkor az nagyon narancsos, rétegmérőt persze nem kaptunk hozzá, saját mágnessel tudtam csak nézegetni, amennyire lehetőségem engedte, de teljesen egyértelmű volt, hogy se nem gyári, se nem minőségi fény került rá. Kinyitottuk a kocsit, bent többé-kevésbé rendben voltak a dolgok, azt mondom, hogy állapotának és korának megfelelő, kis cigiszag rémlik, de még bőven kitakarítható-kiszellőztethető mennyiségben.Nagy levegő, nézzük körbe még egyszer: sárvédőíveken itt-ott indul a rozsda, küszöb még úgymond elmegy (nem rozsdamentes, de elmegy), a tetőn ellenben csúnya karcok, a műanyag-fülek egy része letörve, nem passzol tökéletesen az utólagos első lámpa, és hátra még nem is láttunk eleget, mert úgy állt a kocsi. Beindíthatjuk? Persze! Akksi elő, kicsit lassan kezdte el tekerni, kettőt köhögött, aztán simán beindult, két mellékzöngével: egyrészt háromféle hibát villogott ki a karácsonyfa a műszerfalon, másrészt tolt maga mögé egy nem elhanyagolható korompamacsot. Kérdeztem, hogy régóta áll-e, mert akkor ez utóbbi nyilván nem feltétlenül végzetes, a reakció igenlő volt, a próbakörre való rákérdezés azonban egyből elutasító hangnemet hozott magával. Nem , semmiképpen. És miért?
Figyelem! Próbaút egyféleképpen lehetséges: ha István úr a telephelyen van és megegyezett az árról a vevőjelölttel, addig egy métert sem. Tehát ha érdekelt volna a kocsi, akkor vagy helyben kifizethetem és akármilyen egyéb baj után mehetek a fenébe, vagy megvárom a hétfőt és mehetek még egyszer,, hogy a vételár letétbe helyezése után egyáltalán kipróbálhassam az autót. Egyébként nem zárás előtt fél órával, hanem körülbelül kettővel értünk oda előbb. Ezen annyira kiakadtam, hogy most le sem írom mennyire, a lényeg, hogy elköszöntünk udvariasan és távoztunk. Tegye fel a kezét, aki emlékszik, hogy egy ilyen lyukrafutás után mit csinált Becsületes úr egy német neppertelepen, az Égéstérben történő elmondása alapján. Ha valakinek nem lenne meg: „Elmentem hátra telefonálni, és utána az egyik autónak véletlenül megnyomódott a sárvédője, nem tudom, hogy mi történhetett.” Mi ilyet nem tettünk, de még csak gondolatkísérlet szintjén sem merült fel bennem. Csak az, hogy rendkívül csalódott vagyok.
Az eset után már tét nélkül – hiszen még aznap megvettem egy másikat, szemfülesek tehát észrevehették: zsebemben volt a pénz, nem tesztpilótaként mentem oda – írtam egy levelet neki. Mivel nem kértem engedélyt, hogy módosítatlan formában közöljem, így leírom két nappal később érkezett válaszának tartalmát, így reagált aggályaimra: nem írta, hogy gyári lenne a kocsin a fény, nem tudja, hogy én ezt honnan vettem. A sárvédőíveken csak kis repedés van, egy felületkezelés után hibátlan (nem tudom, hogy ez hol meríti ki a rozdsamentes állapotot és még egyszer mondom, nem láttam az alját). A karcot a tetőn nem találta, a lökhárító repedését azután vette észre, hogy én mondtam neki (ennyivel jobb szakember lennék? nem hiszem.), a vészjelző-lámpák állás közben gyulladtak ki, meg fogják oldani, és egyébként meg azt miért nem írtam le a levelemben, hogy a csomagtartóban ott van egy új szett kuplung. Nem indulhattam el a kocsival, szóval nem tudom, hogy ezt miért írta le külön, sejtem, hogy azon a környéken sem volt minden rendben, márpedig hasonló futásteljesítmény mellett már a kuplung jellemzően kettőstömegűvel együtt jön, ami inkább nagyobb költség.
Ennyit dióhéjban. Egy jó nagyban. Ezeket azért írom le ilyen bátran ekkora távlatból, mert írásos feljegyzés van róla, ami csak szóban hangzott el (például, hogy miután megmondtuk, hogy ezt ugyan itt hagyjuk, a kereskedő srácnak pedig szimpatikusak voltunk, röviden elmesélte, mekkora feltámasztott hulladék volt ez még nemrég, ezzel kapcsolatban azonban inkább nem írok konkrétumokat).
Tudjátok mi fáj a legjobban? Hogy pont ő az, aki azt kommunikálja a videóival és a cikkeivel, hogy egy autót kipróbálni nagyon fontos dolog, és ő is egyértelműen kipróbálja a kocsikat vásárlás előtt, ahogy azt videónaplójában megörökítette, még akkor is, ha amúgy 500 kilometerrel arrébb, 1000 euróval olcsóbban vesz meg végül egy másik 159 Ti-t. Ez szerintem egy borzasztóan fájdalmas kétszínűség, amitől én alapvetően rosszul vagyok.Egy gondolat zárásként: előtte voltunk több kereskedőnél, Budapest leghírhedtebb, fertőzöttnek mondott környékeit jártuk be. Ilyen hozzáállással sehol nem találkoztunk a próbaút szempontjából. Egyébként a Becsületesnepper valóban udvariasabb figura, sok egyéb jót azonban nem tudok mondani róla. Ja, igen, tudom, hogy neki ez egy filléres fos, és így is néz rá, ettől függetlenül köbö 50%-kal a piaci átlag fölött volt, ami nagyon sok. Az egyik legdrágább E36 Compact TDS-ről beszéltünk.
Ha valamit kuszán, érthetetlenül írtam le, kérlek szóljatok!
-
szentkuti11
addikt
válasz
molnarpeter #65522 üzenetére
Becsületesnepperrel kapcsolatban egyébként van sztorim, ha gondoljátok, valamikor leírom hosszabban, de azért így, hogy beszéltem és találkoztam is vele, illetve egyik portékájával, nem feltétlenül gondolom különbnek akármelyik kereskedőnél.
-
-v-
addikt
Igen, többféle üzleti modellel lehet nyomulni, az a kérdés mekkora a potenciális ügyfélkör, meg a célozható piac. Azt értsd meg, ez még mindig jórészt egy árérzékeny piac, igen van ez a réteg is, meg van aki ebből így megél, mindenki nem tudna. Nem mindenkinek ugyanaz az ügyfélköre. Ez olyan mint a becsületesnepper, látod sokaknak van igénye jó minőségű használt autóra, hajlandóak is megfizetni. Mégis a nepperek többsége még mindig olyan amilyen, gondolom mert ők meg abból tudnak remekül megélni, meg sokan még mindig csodát vennének kis pénzért. Nem kell itt megoldani a tyúk vagy tojás volt-e előbb kérdést, a piac úgyis szabályozza magát, ha majd lesz kereslet valamire úgyis előbb vagy utóbb alkalmazkodni fog hozzá a kínálat is (meg fordítva). Akkor majd kikopnak a mutyizók stb.
Az engedjél már belőle főnök meg hozok bontottat azt szereld be fillérbaszókra akik 20forintért szíves örömest meghágnák a saját anyjukat azokra nem.
Ezekre azért lehet, mert ez kurva sok ember
Ez nagyon nagy réteg.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- Használt profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Sencor Mobilklíma (Wifi) sac-mt7049c
- KARCHER Akkumulátoros magasnyomású mosó kiegészítőkkel
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3111
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest