Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Íme, a One UI 8
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
tr00p3r
addikt
válasz
Ariadne #25199 üzenetére
Görgőre van egy rakat edzés terv, ami kifejezetten utasít a féllábas edzésre. Persze egy edzésbe beépítve & csak pár percre. Hihetetlenül hangozhat, de igenis kihat a tekerési stílus arra, hogy fel tudsz-e menni valahova ill mikor fáradsz el. Az eltérést, azt hiszem, wattmérővel & pedálfordulatmérővel lehet mérni. Amúgy Oli oldalán biztos találsz választ a kérdésedre.
-
Xantomas
őstag
válasz
ludsimon #25194 üzenetére
Nem értem minek ez a nagy csapágyazási mánia. Még messze nem jársz a teljesítőképességed határán, hogy ezzel kelljen foglalkoznod. Hidd el, jobban megéri azt a pénzt elkölteni egy kondibérletre, mint amit új csapágyakba szeretnél belefeccölni. Persze, versenysportban sokat számít az a mínusz 1-2 másodperc amit elérhetsz vele, de civilben, sokat nem számít. Inkább a hajtási technikát érdemes csiszolni.
-
ludsimon
veterán
Ejha!
Ennek a kerámia csapágynak van, agy leszármazottja is? Brutális a hatás. -
hefi_
csendes tag
Sziasztok!
Sajnos a TestBike moderátora külföldre ment, ezért a moderátori állása megüresedett.
Ha tudtok valakit helyette szóljatok!
-
KaraDani
addikt
válasz
Ariadne #25190 üzenetére
Én mostanában egyedül nem indulok el, nincs hozzá kedvem, ez a tegnapi nagyon jó volt, gyengébb voltam, de talán annyira nem sokkal. Meg benne volt az is, hogy 30-40 km után már nem tudtam rendesen terhelni a jobb lábam, mert fájt, az utolsó 3km en felfelé már teljesen KO voltam lábra. Most aztán meg főleg érzem a térdem, muszály lesz még játszaniom azzal a hülye stoplival, ez így nem jó
Remélem holnapra jobb lesz a lábam, akkor megyek reggel futni, szerdán este foci, hétvégére meg tán megint valami bringa.
-
Ariadne
őstag
válasz
tekeyagd #25188 üzenetére
Azért minden használat után érdemes megnézni, mert ez menet közben tekeredik ki, ahogy mozog a hátsó vázháromszög.
KaraDani: Hát persze, hogy elindultam, muszáj volt már.
Jártam egyedül sokfelé, most, hogy ennyire gyenge vagyok, még fejlődésileg jobb is. De azért másrészt mégiscsak társaságban a legjobb menni. Na majd most úgyis felgyúrom magam, hogy tudjak menni én is másokkal anélkül, hogy várni kellene rám.
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #25151 üzenetére
Jelentem, voltam.
Másztam egy Janihegyet, jó volt, és fárasztó, ezer éve nem jártam arra. A Budakeszi mellett a jelöletlen terepesen még reménykedtem, hogy igazából nem is lesz sár, mert ott lelapult avar volt, teljesen jól járható, de aztán a hegyre fel az elején már jött egy pár tízméteres mélyen sáros szakasz. Végül szerencsére csak két-három helyen voltak igazán sáros szakaszok, a többi részen rendesen tekerhető volt, nem az a süppedős ragacsos sár. Ilyenkor szeretem a Speci traktorgumikat.
-
Ariadne
őstag
válasz
tekeyagd #25178 üzenetére
Úgy látom, ez 2006-os vagy 2007-es. Érdemes kiderítened, melyik, mert a 2006-osok közül van sok, aminél kijár a hajtómű mögötti forgáspontban lévő csavar, ahogy korábban is írtam, és ha beblokkolja a hajtóművet, iszonyatos nagyot lehet vele esni, és a hajtómű is tönkremegy tőle.
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25177 üzenetére
Nah, meg akartam mérni, erre nem esik az eső . . .
Tudod, a Scottomra meg úgy vigyázok, mintha szappanból lenne.
Úgyhogy ha délután eláll, vagy holnap nézem majd meg, hogy mennyit pörög.Én meg pont hétvégén mostam le a Neuzert.
Nem baj. Kerülőúton megyek suliba, aztán megpróbálok vigyázni a tisztaságára. -
amargo
addikt
No, mi is így edzetünk múltkor.
-
tekeyagd
aktív tag
no kész a Toxic.
holnap fényképezek!
nagyon tetszik a kicsike!A KTM váz pedig eladó, csak ajánlani tudom, vérbeli CC váz! Az XT párhuzamos V-fék szettem is eladó, ha valaki igazán jó V-féket keres. Servo-s XT fékkarokkal.
-
rétisün
veterán
válasz
ludsimon #25176 üzenetére
10.000 km? másfél-két év alatt megvan
(tavaly novemberben raktam össze a konát, 5600-nál tartok, de melóba csak nagy ritkán mentem vele)
egyébként ha a scott agyak kónuszosak, akkor szétszedetni, zsíroztatni (esetleg ha kell (és van hozzá) cserélni) a kónuszokat, aztán mintha újjászülettek volna -
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25174 üzenetére
Ezeket tudnám elképzelni, ha a Scott agy nem lenne jó (nagyon bízom benne, hogy jó
) :
Első agy feketében
Hátsó agy feketében
Felni feketében
DT küllők+ fűzés kerekenként talán 3-4k-ból megvan, bár nem tudom.46-47k körül jön ki a két kerék együtt. Elég húzós.
Fél bicikli ára. De ha minden rendben lesz, akkor 10.000 Km-ig hozzá se kell nyúlnom.
-
Xantomas
őstag
válasz
venember83 #25167 üzenetére
Ahogy néztem, nem olyan vészesek a felni árak nála. Inkább a ritka, gyűjtőknek szánt darabjainak az ára van elszállva egy picit. Meg az apró alkatrészeknek. Pl egy 20 ft-os csavar, csak azért mert rajta van egy olasz márka logója, már 2000 Ft
(#25165) ludsimon Jé, tényleg. Nem számolom a hozzászólásokat, és nem is nagyon érdekel a rangom. Viszont nem is offolok annyit mint te
(és most ez is csak azért teszem offba, mert a kivétel erősíti a szabályt
)
(#25174) rétisün: Konkétan pálya kerék.
Én meg az outimra Vuelta 4-es felniket szeretnék. Kéket, de már nem találni sehol sem.
-
rétisün
veterán
válasz
ludsimon #25173 üzenetére
ez egy régebbi dura-ace cucc, a mostaniak már 7800-7900-es számmal vannak (ez 7600-os, lehet látni valamelyik képen)
viszont semmi extra kardküllő, meg ilyenek...akár dt-vel is ki lehet pótolni, ha törik (talán az is van benne, csak annyira nem látni a küllő "fejét")
sőt, az se derül ki, hányas kazettát lehet rátenni. ha tényleg régebbi tipus, akkor lehet hogy pont emiatt nem lenne jó.
mod: sehányast...ez egy ss (nem nácisingle speed/egysebességes) szett...
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25171 üzenetére
Hát ha végül is összeszámolom, fűzéssel, küllőkkel együtt lehet, hogy több időt spórolnék meg magamnak, ha szettet vennék . . .
Akkor egy ilyet 70k-ért?
Szerintem egy ilyen fullos szett baromira megérné.
Még akkor is ha rájön a 20k-s vám.De most ha rendben van az agy, akkor miért cseréljem le?
Nem fogom, ha nincs baja!
Felni & küllők lesznek egyenlőre, holnap fog eldőlni, kipróbálom mennyit pörög, és összevetem a Tieddel! -
#56474624
törölt tag
Most kapok gutaütést, mert nem hatott a defektgátló sz*rság, ereszt a kerekem. Pedig úgy használtam fel, ahogy kellett, belenyomtam (negyedét-harmadát biztos 21-622-es gumiba a 100 ml-ből), majd utána pörgettem jó 1-2 km-en át, aztán belenyomtam levegőt is, aztán megintcsak pörgettem, pontosabban mentem vele. Nem tudom, mit lehetne még csinálni.
Ez nekem a bajom a mostani szingós felnivel/gumival, jobb szeretem a hagyományos javítási módot, mint az ilyen csodaszereket. Nekem a ragasztás sem tart tovább fél óránál egy benzinkútnál megállva, de az legalább meg van ragasztva tutira, és nem nyomom tele minden vacakkal a gumit. -
-
#56474624
törölt tag
válasz
ludsimon #25163 üzenetére
Én nemrég mavic cxp21est szerettem volna, de azt már nem lehet kapni.
Most már megszoktam a könnyű kereket, mindenképp hasonlóan könnyű, de erős felnit akarok. Viszont a szóban forgó kettő 15 ezer környékén van per darab, elég húzós.
Idegesít, hogy nem jött be ez a szingós dolog, és mégcsak nem is a ragasztással szívok, a kétoldalas padlószőnyegragasztószalag gyönyörűen fenntartja, hanem a rohadt defektekkel. Majd 3 hétig nem volt most defektem, nem akartam elhinni, de a hét elején csak megkaptam, ami járt már.
Ha jól tippelek, akkor a lágymányosi hídon átmenő bringaúton (amin kénytelen vagyok átmenni sulibamenet) kaptam a defektet. Megint ott. -
rétisün
veterán
válasz
ludsimon #25160 üzenetére
bizony, elég drága, nem is tervezek mostanában kereket venni/fűzetni
egyébként egyszerűbb (és nem is biztos, hogy drágább) kerékszettet venni.....kivéve ha a régi agyakat vagy felniket fel akarod használni. mondjuk Mavic Aksium
-
ludsimon
veterán
válasz
Xantomas #25164 üzenetére
Őstag lettél, hurrá!
Kérhetsz avatart, ha akarsz!Nekem 2 hsz, és PH! addikt!!
-
ludsimon
veterán
válasz
#56474624 #25162 üzenetére
Hát igen . . .
Én is így voltam, amíg azt nem mondták, hogy sz*r a felni.
Én is azt mondtam, hogy semmi mást, csak azt ami rajta van, aztán kiderült, hogy az Alex DA28 nagyon gagyi.Én egy ilyet szeretnék.
Az agyakkal még hadilábon állok, az első tuti jó, a hátsó is jó lesz szerintem, csak a racsni a gagyi megérzésre.
Na, majd kiderül, mikor szakemberhez viszem generáloztatni, de csak jövőre. -
#56474624
törölt tag
válasz
ludsimon #25160 üzenetére
Felnit én is akarok, csak sehol nem látok ambrosio excellight-ot.
Az is elég könnyű darab, mint a mavic open pro, csak utóbbitól félek, sok embernél tört már. Meg ambrosio olasz, jobban illik egy olasz bringához, illetve ott van még a márkahűség is, most is ambrosio felnim van. -
#56474624
törölt tag
válasz
ludsimon #25158 üzenetére
Csak úgy simán felemeltem a farát, lánccal én nem szórakoztam, aztán a küllőnél megpergettem, ahogy írtad. Persze függ attól is, milyen erősen (szerintem tudtam volna még erősebben). Kérdés, hogy mennyit számít ezesetben a tehetetlenségi nyomaték. Nekem a felni ilyen 420-430 gramm, a gumi meg összesen 300.
Elvileg ha nagyobb a tehetetlenségi nyomaték, akkor áll meg nehezebben (több idő alatt) ha mondjuk kezdetben ugyanakkora fordulatszámról indultak. Vagy hogy is van ez?
Tudom, hogy lemezjátszó tányérnál (hacsak nincs benne külön vmi fékezőerő) is így van, a nagyobb tehetetlenségi nyomatékú tányérok leállítás után tovább pörögnek.ok, megpróbálom majd lánc nélkül is, jó szórakozás.
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25159 üzenetére
Jó drága.
Elsőre ezt találtam, hátsót egyenlőre nem, de ha veszek, akkor szerintem ebay-ről. Felnit is onnan lenne érdemes, na de majd jövőre nézelődök. -
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25152 üzenetére
De kár, hogy olyan messze lakunk egymástól.
Pedig jó társak lennénk az aszfalton.Engem is egyenlőre még az aszfaltozás izgat. Legfeljebb le lennék egy kicsit maradva.
Csak nehogy kipróbáljak egy fully-t, mert lehet bajban lennék, hogy melyik az aktuális kedvenc.De az biztos, hogy jövő nyáron sokat szeretnék tekerni a Scottal.
Ha rendbe lesz téve, felnicsere meglesz, utána már csak tekerni kell.#25156:
Rendben!
Nem akarsz véletlenül Budapestre, vagy közelébe költözni?Jó kis agyak!
Mennyiért vetted párban? -
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25152 üzenetére
Gondolom a 105-ös agyak.
Na arra nagyon kíváncsi lennék, de igazából úgy lehetne legprofibban megnézni, hogy ha leszeded a láncot, vagy valahogy fogod addig, amíg forog.Akkor lesz hiteles a dolog, inkább akkor lánc nélkül próbáld meg, én is akkor majd holnap úgy kipróbálom!
Meg az elsőt is nézd akkor meg, de mindkettőt küllőnél fogva pörgesd!Az első is 105-ös?
Amúgy szerintem nyugodtan ráteheted, a fékkarnak nem lesz baja.
Én úgy csináltam, hogy egy rongyra fordítottam fel, nehogy összekarcolódjon.
Nem lesz baja.
Akkor már rég gagyi, ha attól baj lesz.Nekem a 16,3Kg-os súlyú Neuzeremnek nem lett semmi baja, akkor egy tízen akárhányasnak szerintem semmi.
-
rétisün
veterán
válasz
ludsimon #25150 üzenetére
rendicsek, megnézem valamikor, ha kitaláltam, hogy tudom normálisan fejrállítani a bicajt (az outi fékváltókarra nem szívesen teszem rá)
legfeljebb kiveszem, aztán az ezeréves trekkingvázba beteszem addig, abban is ugyanannyit forog, gondolom. persze ezek gyakorlatilag új agyak, sztem nincs bennük 1000 km...amúgy én is voltam ma, ~38km, kényelmesen kb. 2 óra alatt, 6 fokban
ezzel magamat is megleptem, nem hittem volna, hogy 6 fokban még bicajozni fogok (vagy csak tényleg függő lettem
)
-
KaraDani
addikt
válasz
ludsimon #25149 üzenetére
Az útvonalban inkább crossra volt tervezeve, alapvetően aszfalt, de volt benne pár helyen döngölt földút meg ilyenek, amik most nagyon sárosak voltak, és mi is igen csak csúszkáltunk, látnád a bringám csurom sár
De kis áttervezéssel megoldható simán csak aszfalton is, de így sokkal szebb volt, mint az autók között.
Ariadne: voltál valamerre?
-
ludsimon
veterán
Tudom, hogy csalóka, de rétisün, megnéznéd, hogy neked mennyi másodpercet forog a hátsó, és az első kereked, ha fejre állítod?
De úgy teszteld, hogy rajta hagyod a láncot, és úgy pörgesd, hogy a küllők segítségével, erőből tekerd meg. Ne pedállal, meg ne a gumit fogva, én is így csináltam!
Nekem az első 1:36-ot, a hátsó 0:24-et!
-
KaraDani
addikt
válasz
tekeyagd #25147 üzenetére
Mai nap mentünk egy Bp.-Dobogókő-Bp.-t aszfalton Fáraóval.
Táv: 94,84km
Szint: 928m
Nettó idő: 5:08:04Nagyon szép volt az odavezető út, visszafelé simán legurultunk Pomáz felé. Jobb stoplimon még mindíg állítgatni kéne, megint előjött 35km környékén, hogy fáj az achilleszem, 50-60 környékén a térdem is rákezdett, a balnak meg semmi baja, szóval itt valami beállítás nem 100-as.
Szerk.: most nézem nem válasz akart lenni, ezekszerint mellé klikkeltem
-
#56474624
törölt tag
válasz
tekeyagd #25142 üzenetére
Csakhogy ez szingós gumi, így vagy szingót cserélek egy kis luk miatt (miközben még nem igazán elhasznált a gumi), vagy felbontom a varrást és megfoltozom (csináltam már, abból durrdefekt lett, kerülném
), vagy marad ez a defektgátló cuccos, ez a 3 lehetőség van. Szingót tuti nem cserélek, inkább félreteszem azt a pénzt, és gyűjtök pl az előbb már leírt felnire. Ebben a kib.... városban egyszerűen nem lehet meglenni defekt nélkül, max ha dh-s biciklibe való gumikon gurulsz. Másik meg, hogy sokszor ugyanaz az üvegszilánk "tenger" akár egy teljes hónapig is ott hever.
-
#56474624
törölt tag
válasz
amargo #25141 üzenetére
Köszi, bár igazából engem konkrétan a saját defektspray-m érdekelne, hogy mi a frászt jelent, ami rá van írva.
Amúgy simán maradnék inkább a hagyományos megoldásnál, mint ilyen löttyökkel elnehezíteni a kereket. Amit én bele fogok fecskendezni mondjuk 30-40 grammot, az még nem is sok annyira talán.
Viszont a szingó akármennyire is jó, és tényleg kényelmesebb, macerás. Ha megtehetném, hogy mindig csak úton megyek, akkor nem is sűrűn kapnék defektet, állandó jelleggel bringaútról jön az áldás.
Szóval az ilyen defektgátlókkal való kényszeres elnehezítés épp a szingó előnyeit veszi el (kivéve a nagyobb kényelmet talán). Kelleni fog két Mavic Open Pro felni, már látom. -
amargo
addikt
-
#56474624
törölt tag
Az ilyen defektgátló spray hogy is működik? Vettem ilyen Zéfal cuccost, de még nem mertem használni, pedig már igencsak kéne, mert defektem volt, bár elég lassan ereszt le (bringázás közben bírja úgy 2 óráig, míg teljesen leereszt). Szóval elvileg ezt az apró lukat meg kéne tudnia oldani. Igazából én úgy képzeltem ezt el, hogy belefújok ebből a trutyiból egy keveset, majd utána levegőt, és a nyomás majd odaviszi, ahová kell, de az eladó szerint ez nem fog megtörténni. Szóval bele kellene fújnom sokat, pörgetni a kereket, és akkor fogja eltömíteni a lukat. Ezt elvileg így menet közben is javít, ha kapom a defektet? Erre a kis rajzoknál, ahol a felhasználási útmutató van, az van ráírva, miután belefújtuk: "3 kms control". Na ez mit jelent, 3 km-ig jelent defektvédelmet, vagy addig bírja az eltömített luk?
Az elég kevésnek tűnik nekem, ha meg utóbbi, akkor főleg nem ér semmit, hiszen toltam én már 20 km-t is a bringát, 3 az nyista.
De azért az is elég rossz, ha 3 km defektvédelem, mert az semmi. Az annyit jelent, hogy egy defektre elpazaroltam (mondjuk belefújom a harmadát 21-622-es gumiba, és első 3 km alatt mégsem valószínű egy újabb defekt) 500 Ft-ot, már ha tartósan megjavítja.
(Igaz, még mindig sokkal olcsóbb, mint új szingót venni 4-5 ezerért.)
-
tr00p3r
addikt
Még nem teljes az összkép. Ha úgy áll a dolog úgyis megtudjátok! Holnap korán kelek, megyek outi edzőkört. Lassan egy hónapja, hogy bringáztam....
-
amargo
addikt
válasz
ludsimon #25127 üzenetére
Csak mert a telómat is lezúztam már, bár használom és figyelmetlen voltam ennyi.
Kb 5perc nekem is a szemenkénti:
- megszabadítom a mocsoktól a láncot
- majd szemenként beolajozom és átpörgetemDe utána még ott van a két váltó és a teleszkóp. A fékekkel nem kell csinálni semmit.
Szerk:
Látom tr00p3r is beáll az útvasalók táborába, grat hozzá! -
tr00p3r
addikt
válasz
venember83 #25133 üzenetére
-
ludsimon
veterán
válasz
rétisün #25132 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy hogy a fenébe lehet rájönni, hogy a Scott agyakat hova lehetne besorolni?
Szétszedés nélkül gondolom sehogy sem, szétszedéssel is csak szakemberek tudnák megmondani szerintem.Holnap keresek valami típusszámot rajta, mert tudni akarom, hogy jó lesz azzal az aggyal, vagy azt is cserélnem kell.
-
rétisün
veterán
válasz
Ariadne #25130 üzenetére
igen, mindennek ellen tudnak állni, csak a kisértésnek nem, ami ott motoszkál a fejecskéjükben, éjjel-nappal, meg úgy általában mindig
ludsimon: 32 lyukas mach1 cfx felnik, fekete 105-ös agyakkal, dt küllőkkel....
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #25129 üzenetére
Hát egy-két kelly's outit láttam már élőben, és meg kell mondjam, nagyon szépek voltak. A nem nagy név miatt pedig relatíve olcsók is.
Tudom, gonosz vagyok, hogy ilyeneket mondok...
De hát tudom, hogy a sünök már csak olyan állhatatosak, akik ellen tudnak állni a kísértésnek is... Vagy bárminek, kivéve a kisértést?
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #25122 üzenetére
No bővebben akkor: gyárilag hibás volt a 2006-os wandal vázak egyik szériájának a láncvillája, amit úgy oldottak meg Szlovákiában, hogy belereszeltek a papucs belsejébe, ezt elmondta a nagykeres. Emiatt viszont idővel kilazult és elkezdett mozogni az agy a vázban, innentől viszont már csak a bringa egész hátsó vázháromszögének a cseréje jöhetett szóba (mivel fully, ezért a hátsó háromszög különálló), de pont olyan színű nem volt nekik. Ezért lett végül csere belőle, most tkp egy kelly's cross formájában van nálunk.
mod: Crossokról, országútikról sosem hallottunk hibát, és fullyból is csak ebből a sorozatból. A másik hiba, ami szintén ezeknél a vázaknál fordult elő, az a rosszul megválasztott méretű csavar a hajtómű mögötti forgáspontban, ami menet közben hajlamos kitekeredni, ezzel megakasztani a lánctányért. Ha ez menet közben következik be, az hatalmas bukást eredményezhet, párom éppen csak megúszta.
De azóta a széria óta ilyen hibáról sem hallottunk, sőt láttuk is, hogy kicsit mások voltak az újabb vázaik.
-
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #25121 üzenetére
Sőőőt, ennél sokkal olcsóbban is vannak, klikkide. Bár a Beastnek nem biztos, hogy van tárcsafékszeme a vázon, az ideit nem néztem közelebbről.
mod: A fully bármilyen felszereltségű lehet, a full suspension, vagyis összteleszkópos rövidítése, tehát bármi, aminél az első teleszkópon túl hátul is van egy rugóstag, tehát elöl-hátul mozog. Az enyémen pl. alivio agyak vannak, ami nem fully montinál sem egy erős cucc.
mod: rétisün: A barátom elregéli majd, mi volt vele, az ő bicója volt a problémás egyed. Nem túl gyorsan, de tény, hogy rendezték a garos ügyet. Akkor még az első fullyjaik voltak, nekik is bele kellett tanulniuk abba, hogy melyik katalógusból válasszanak vázakat a távol-keleten, abban az évben az egyik nem jött össze, ennyi...
-
ludsimon
veterán
válasz
Ariadne #25119 üzenetére
Lejárt a mod idő...
Hát igen, a suliban is, már ettől a pár 10 ezer Ft-tól hülye megszállottnak tartanak.
Mert mindig ha van egy kis pénzem, akkor veszek vmit a biciklire, cipő, spd, lámpa, stb..Mondjuk egy ilyenre gondoltál, nem millás kategóriában fullyt?
Kérdezni is akartam, a fully megnevezés milyen felszereltségtől számít fullynak?
Gondolom összteló, tárcsafék.. -
Ariadne
őstag
válasz
tr00p3r #25117 üzenetére
Hoppá, elsiklottam valami felett? Csak nem te is beálltál a sorba?
ludsimon: Á, dehogy, nem kell jogsi hozzá.
Ezek is csak ugyanolyan bicajok, mint minden más bringa.
mod: Reális veszély, hogy utána ilyet akar az ember, az biztos.
Egyébként meg messze nem milla, az enyém pl. a felét sem éri, hiába felvágós a neve. Vázat használtan már 100k körül lehet szerezni, de ahogy tekeyagd is kifogta, még annál olcsóbban is, persze ehhez nagy mák kell. Újonnan olyan 200-250k körül vannak, mármint a normál xc-re valók.
mod2: Hát az én szüleim sem tudták egy ideig, mennyibe is került, azóta is kicsit őrültnek néznek, de hát ez van.
Általában nem szoktam elmondani, milyen bringám van, ha szóba kerül a téma pl. melóhelyen, mert úgysem értenék meg...
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #25112 üzenetére
Fullynál a nagynyomású gond, mert van egy csomó forgáspont, ipari csapágyakkal. Ezekbe elvileg nem juthat bele a víz, de ha véletlenül mégis, az gáz, azt hiszem több ezer forint darabja.
Vödör (langyos) vizes kezeléssel szoktam én is kezdeni, leszedem a nagyját, aztán irány a kád, jó meleg vízzel lezuhanyozom ami még marad.
Aztán persze sikálhatom ki meg fertőtleníthetem a kádat is, de hát ez van, ha társasházban lakik az ember...
-
ludsimon
veterán
válasz
Bikeman #25104 üzenetére
Ha ésszel csinálod akkor lehet az nagynyomásúval is.
Agyak, monoblokk-ot nagy ívben kerülni a többi szerintem kaphat belőle.
A váltónál is vigyáznék.Mondjuk én ma csak egy vödör víz mellett mostam le.
1 órát sikáltam, aztán gyorsan befejeztem, nem akartam reumát kapni, már borzasztóan fájtak a kezeim. -
venember83
nagyúr
Vicces, hogy a legkönnyebb Kellys merevfarkú XC 9,1 kg, míg a legkönnyebb fully kb nyolcszáz grammal nehezebb, nem tudom elhinni, hogy nem tudnak könnyebb merevfarkút gyártani.
-
rétisün
veterán
ha már a kelly's bicajok szóbakerültek kicsit korábban, a kelly's bicajokat (meg főleg vázakat
) ki forgalmazza mo-n? mert az itt linkelt oldalon vázak nincsenek....
vagy csak az én google-m béna ehhez? -
Bikeman
aktív tag
válasz
Ariadne #25102 üzenetére
Nagynyomású mosóval nem szabad, én még slaggal sem szoktam.
Viszek le a kertbe egy kisebb vájlingot, meleg vízzel, + 1-2 Viledát, azzal letörlöm, utána áttörlöm száraz roggyal, azt kész.
Mondjuk ezt a vázat egyszerű tisztítani, mert nem ül be a retek a heggesztési varratokba, azon egyszerű okból kifolyólag, hogy nincs olyan.
-
fpeter07
veterán
Hogy szoktátok ti tisztítani a kerekest? Váltottam és vhogy beragadt egy kicsit, akkor néztem le, és az egész lanckerék sáros volt
-
Ariadne
őstag
válasz
amargo #25101 üzenetére
Féltem a forgáspontokat kicsit a nagynyomású mosótól, az a baj...
Ezért ugye udvaron nagyját lepucol, majd kádban fürdetés marad, mint megoldás, ami macera. Legtutibb tényleg a sárszínű lenne, apróbb és nagyobb sárfolt és kisebb levéldarabka mintákkal.
Ehh nem tudom, utoljára veletek voltam bringázni, nagyon mennék terepre már, egész héten bringás videókat néztem...
Hát a bátorságodat is biztos fejleszti az az 1,8-as.
Aktív témák
Hirdetés
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- The First Berserker: Khazan
- Vírusirtó topic
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vicces képek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen autót vegyek?
- Medence topik
- További aktív témák...
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- Cooler Master CK350 Mechanikus billentyűzet Brown Switch RGB Megkímélt állapotban!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest