- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz Dexar007 #2399 üzenetére
Az olyan munka! Aztán ha gondolod térhetsz mégegyet! A napok száma a kivámolástól és a határtól függ mekkora! min8 max 10 nap alatt letekered természetesen ha nem TV-zni meg bámészkodni mész oda!
nagyon kevesen mernek vagy akarnak TIR-ezni. Pedig arrafele a zsaru csak azért állít meg adj neki 5-10 eurot, itt meg a német meg a többi átnézi a kamionodat mintha emberi szerveket szállítanál. Ott megkérdi a zsaru mit viszel és hova mész megnézi a gumikat és csókolom. Aztán daszvidanya!
Emigránsok nincsenek arrafele,így lehetetlen az átjutás.(#2398) attamero81: Azért naponta embereket vinni azért jóval nagyobb odafigyelést igényel.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz attamero81 #2395 üzenetére
D az micsoda furgon? Tudod azt is nézni kell mit csinálsza pénzért. Pl. én csak kinyitom hátul és megraknak és becsukom és össze vissza 3 felrakó és 3 lerakóm van. Nem kell ponyvázgatni, gurtnizni.
Akkor te napi 30eurot kapsz x20 az 600euro. Igaz naponta otthon vagy. Én meg 8-9 nap kint aztán 20 nap otthonV1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
attamero81
senior tag
válasz #79335424 #2391 üzenetére
Èn is kerestem tavaly itthon havi 4 kilót,de mentem is èrte.Volt olyan nap,hogy 1300-1500 km-et.Tudjátok,ez a "old még mert menni kell" stìlus.Ezt D kategóriáról beszèlek.Ezt abba hagytam,jelenleg napi 9000-be vagyok ès csak napi 250 km-et megyek.Napközbe itthon vagyok ès szabad.Hètvègèn is szabad.Ez is elèg jó.
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
KAMELOT
titán
válasz #79335424 #2393 üzenetére
Ja hát akkor úgy mond, hogy német cégnél vagy! Már osztrákban is ennyit kapsz. Perszehogy ott annyi a lóvé, de én megspórolom az idegeimet és inkább kikerülöm a zsarukat. Inkább kapok kevesebb pénzt, de nem baxogat senki sem. Majd a pénzt írd le mennyit kaptál mennyi km-re. Azt nem írtad le miket hordasz? Hűtő adr, ömlesztett áru vagy mi?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #2392 üzenetére
Írtam róla(m) már korábban, nézz vissza 1-2 oldalt! Schedler. A prividre reagálva, az egy hónap az nem 2x1250, hanem kb. 2000-2200 Euró körül van. Most kell a lóvé, úgyhogy bekértem magam egy hathetesre. Az egy teli hónap, meg egy kéthetes műszak. Majd ha megkapom a teli hónap fizuját, akkor megírom, hogy az mennyi volt.
-
KAMELOT
titán
válasz #79335424 #2391 üzenetére
Ott ez így van. Aztán persze vannak olyan cégek ahol napi fixet kapsz.Sőt vannak olyan cégek ahol ennél kevesebbet adnak. Kiváncsi vagyok melyik cég ad 1250 eurot 2 hétre?
Továbbá itt ahogy mész már van is felrakó tehát csak áttálsz és jöhetsz haza. Sőt lehet menni 1 hetes utat is!
Ja és nem 1 palettákat kell vinni valami isten háta mögötti helyekre.Ha gondolod mehetsz törökbe is ott 10 nap 650euro 4000km összessen!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#79335424
törölt tag
válasz attamero81 #2390 üzenetére
Ha tolod neki, akkor sem nagyon tudsz 80 -as átlag fölé menni. Talán éjszaka.
Valaki korábban itt szarozta az én melómat. Két hét meló, két hét otthon, 1250 -ért. Sztem jobban cseng, mint ez az ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
attamero81
senior tag
válasz #79335424 #2389 üzenetére
Te mèg 80-al jársz.Ahol lehet tolom neki.Dőt a meggurìtást rendszerint használom.Amúgy a bèrezès inkorrekt,mert kb.35-36 ft kevès.Átszámolva nem sokkal jössz ki jobban,mint egy belföldi útra szakosodott cègnèl.Èn speciel a gabona rèszre szeretnèk bekerülni,mert a 1000-1200 Eu megvan ès minden nap otthon vagyok plusz hètvègèn is.Viszont ennek is vannak velejárói,de minek nincs ugye.
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #2388 üzenetére
Tegyük félre, hogy szigorúan tilos a kilóméter alapú bérezés és számoljunk egy kicsit! Két hétben 90 órát lehet menni. Ha ezt folyamatosan, 80 -nal végigtolom, akkor négy hét alatt, 14400Km -t tudok menni, ami 0.12 -vel szorozva 1728 Euro/hó. Ekkor folyamatosan, 80 -as átlaggal mentem, nem rakodtam, nem álltam napokat az isten háta mögött melóra várva és egy percet sem voltam otthon. Háááát....
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
Sziasztok!
Valakit érdekelne komáromi cégnél dolgozni? Lehet választani 2-3-4 hetes turnusokat.
0,12 euro / 1 km
Útvonalak: Francia - németország - csehország - szlovákia - MO - Ausztria
Bővebb infó privátban!Más: Én 2 cégnél is dolgozom, egyik a fentebb említett másik cégnél pedig törökországot járjuk. Inkább a másodikat szeretem járni, mert ott nem baxogatnak a zsaruk!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
apalaci
csendes tag
Sziasztok!
A mai jó időjárás hatására, nagyon aktív lett a KPM
egy BP-Kecskemét-Rákocziújfalú- BP útvonalon háromszor is síkerült is kivenniük!
Szerencsére minden rendben volt, de elment vele vagy 2 órám
Úgyhogy vigyázzatok,és jó gurulást!
Mi8 lite
-
zsid
senior tag
-
attamero81
senior tag
válasz attamero81 #2380 üzenetére
Buszozik is valaki közterek?Vagy csak C vagy CE-vel dolgozik?
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
#79335424
törölt tag
válasz attamero81 #2378 üzenetére
Engem annyira nem dob fel ez a story. Ha lecsavarja a tükrömet amikor nem vagyok az autónál és elmegy, akkor én magyarázkodhatok a cégnél. Elég a bolgár, meg román autószállító kilátástalanságokkal küszködni az utakon, nem hiányoznak 40 tonnás kamikaze -k.
[ Szerkesztve ]
-
oneak7
tag
Sziasztok!!
Van itt olyan akinek van tapasztalata vagy tudd infót adni Holland cégekről?? Kezdőket alkalmaznak, magyar közvetítő szokott lenni illetve a fizu mennyi szokott lenni?
-
attamero81
senior tag
válasz #79335424 #2373 üzenetére
Èn a rokon lelkek de gondolok akik szeretik ezeket a monstrumokat.
Szerèny szemèlyem is ide sorolható bár èn kèsőn kezdtem el mert más szakmám van eredetileg.Viszont mióta a volán mögött vagyok azóta nem nagyon èrdekel a másik szakmám.Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
#79335424
törölt tag
válasz attamero81 #2372 üzenetére
Nem biztos. Nem túl pörgős hely.
-
attamero81
senior tag
Üdvözlöm mindenkit.Úgy èrzem megtaláltam a nekem való topicot.
Nem érhetne hamarabb véget a film,mielőtt földet érek??!!
-
#79335424
törölt tag
válasz #79335424 #2370 üzenetére
Aachen -nél jöttem ki belgából. Nem gyönge dugó volt szemben. Beállt a határ, mert mindenki boxot regisztrált. Nekem mákom volt reggel, mert a kis határon csak páran voltunk és a belga útdíj cég ügyeletet tartott. Kint volt tőlük egy srác, aki megcsinálta helyettünk a mutatványt.
-
#79335424
törölt tag
A 60 -ason (Bittburg felől) megyek Belgába. Tudja valaki, hogy hol lehet ezt az új Belga útdíj boxot beszerezni?
-
#81556480
törölt tag
BHS Transról infó valakinek? bármilyen ..
-
ooloo
őstag
Nem biztos , hogy az alacsony hőmérsékletre figyelmeztet . Ez csak feltételezés . Mégis .... milyen útviszonyok között írja ki az említett szöveget ?
Vannak itt MAN "tulajdonosok" is . Ők pontosan leírják , hogy mit jelent a kiírt információ .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
DeathBat666
aktív tag
Sziasztok!
Van itt közületek logisztikai mérnök?
Logisztikai mérnöki szakot jelöltem be elsőnek felvételinél, mert érdekelne ez a terület.
Ha valaki tudna mesélni "mindennapjairól" és hogy mi várható a fizetéssel kapcsolatba, azt megköszönném
Vagy ha van ilyen ismerősötök, vagy amiket hallottatok erről a pályáról, szivesen érdekelne[ Szerkesztve ]
-
ooloo
őstag
Úgy tudom az Osztrákoknál nem volt ünnep Március 25.-én ( Péntek ) , hiszen kamionstopp sem volt .
Jól tudom ?Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Szia !
Talán a csúszós útra és/vagy a 3 fok alá csökkent külső hőmérsékletre figyelmeztet . Ebben az esetben a megnövekedett féktávra kell odafigyelni .
MAN - hoz még nem volt szerencsém .... VOLVO párti vagyok.
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
SPF
senior tag
Sziasztok!
Man kamion miért írhatja ki nagyon ritkán a "black ice" feliratot?
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #2355 üzenetére
90% -ban én is, de néha megfűszerezik egy kis Svájccal. Normálisan kéthetenként váltjuk egymást. Ezt a hatost én kértem, mert kell egy kis plusz suska.
Két hétre nekem jó a Telenor 1GB roaming hetijegy, de hathoz már drága. Most vettem egy Alditalk starter csomagot, mert a többiek ezt használják, de még nem aktiváltam be. 5GB/hó csomagra szeretném aktiválni.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #2353 üzenetére
Jó neked. Nekem még párszor újra kell töltenem a kannát. Még a második hét sem telt le a hatból. De, eddig legalább nem volt emeletes szívás. Remélem, hogy ezután sem lesz. Sőt, még az őskövület pótomat is lecserélték egy kicsit újabbra. Ezzel egy fokkal könnyebb dolgozni. De, már most is ölni tudnék egy pékné csülökért.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Megjöttem egy 6 hetes útról. Úgy érzem magam mint a számkivetett mikor hazaér. csapból folyik a víz nem kannából, ingyen van a zuhany, a wc.
Ilyenkor újra azt, amit eddig nem ja és a csend, mindennél többet ér
-
#79335424
törölt tag
Vazze! Én nem tudtam, hogy a németek már holnap is ünnepelnek. A főnök hívott, hogy kellemes hétvégét kívánjon, meg elmondta a keddi menüt. Ekkor tudatosult bennem, hogy csak kedden vámolok a svájci lerakóhoz. Király!
Remélem, csuklanak a MAN tervezők! Kicsaptam a 24V csati biztijét. Neteznem kellett, hogy megtaláljam az F217 -es biztit.
-
ooloo
őstag
Akkor a Te főnököd "sofőrbarát" ..... A szotyisnál sokan nem ilyen szerencsések . A bökkenő az , hogy míg eddig markecolhattak a túlfogyasztás , futott km - ből lecsippentéssel ( kevesebbet regisztrál a gépben ) . Most ( ahol csak napidíj van ) csupán azzal tudnak "operálni" , hogy különböző indokokkal nem fizetik ki a ténylegesen külföldön töltött időszakot . Később elfelejtik kifizetni .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
ooloo
őstag
Üdv,
A napidíjasoktól , és aki otthon van a témában azoktól kérdezem ...... A napidíj bér jellegű kifizetés . Ez eddig világos . Viszont amit nem találtam sehol leírva , hogy az adott hónapban ténylegesen külföldön töltött összes időt ki kell ( ?! ) fizetni az adott hónapot követő hónap 15. ig , vagy különböző indokokkal áttolhat pár napot a következő hónapra ? A munkabér nem bontható meg ( törvény van rá ) . Leírok egy példát is , ha érthetetlen lenne amit eddig írtam . Az Országhatárt 2016 03. 01 . én léped át déli 12:10 kor ( 8 óra külföldön tartózkodás rendben ). Egész hónapot külföldön töltöd ..... Március 29. én leraksz , és még azon a napon felrakodsz , amit 2016 04. 02. én raksz le . Azt mondja a góré , hogy mivel a 03. 29. én felvett fuvart csak 04. 02. án rakod le . Ezért 2 napra járó napidíjat majd az Áprilisi béreddel fogja elszámolni . A napidíj kiszámításával tisztában vagyok . De a kifizetéséhez kapcsolódó jogszabályról nem tudok semmit .
Az válaszokat köszönöm !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
fesii
aktív tag
Igazából nekünk is érdekes mer papirunk nincsen hogy romlandó lenne.. Meg nem tom útvonal engedélyt szoktak adni vagy egy napra szól az engedély igazából fingunk sincs semmiről.. Iranyitotol sms-t megkaptuk főnök tudja az aggalyainkat ugyhogy varjuk hogy megbuntessenek 150km-re van a határ a lerakotol kicsit huzos elcsettegni jol erzem ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
Nem tudok róla hogy a toast kenyér romlandó lenne. Lerakás után az első parkolóig szoktam menni. Ilyesmi nincs leírva sehova, hogy mennyit mehetsz. Elvileg semennyit.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Hutozik itt valaki? Első kérdésem hogy a toast kenyér tényleg romlandó áru? Ennyire erővel a konzerv is az.
Másik kérdésem hogy lerakás utan hany kilométert lehet megtenni üresen van rá valamiyen szabály? (már kamionstopban...) egyáltalán valami honlap ahol ilyesmikről tájékozódni lehet?
Valaszt előre is koszi -
Earl_Muttley
őstag
Ha a rádió olyan, mint a személyautón, akkor miután a kívánt frekvencián van, hosszan meg kell nyomni, annak a gombját hosszan, amelyik helyre mentenéd.(utolsó hsz-nek hittem, mea culpa)
[ Szerkesztve ]
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
#79335424
törölt tag
válasz #81556480 #2341 üzenetére
Köszi az infót! Sajnos, nem tudok segíteni, mert én nagyon ritkán viszek raklapos árut és olyankor is ordító betükkel írják rá minden papírra, hogy nincs csere.
Nekünk beépített kihangosítónk van a céges mobilhoz. A sajátomhoz pedig egy Huawei Talkband B2 -t használok. Ezt tudom ajánlani, nekem nagyon bevált. A Telekom a P8 -asokhoz nyomja ajándékba, ezért hardveraprón, vaterán 20 rugó alatt lehet találni zsír újat.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz #79335424 #2340 üzenetére
münchentől jöttem basel felé, most freiburgnál vagyok, tegnap 12 fok, ma meg végig esett a hó a 8-ason, az 5-ösön ahogy délnek vettem az irányt, már csak eső.
szerintem már nagy zimankó nem igen lesz. mondjuk én most vagyok kint 6. hete, és amiről feljebb beszéltetek, abból semmit nem vettem észre.
más:
néha gondjaim vannak a raklapok papirozásval. nálatok fordult már elő ilyen? állandóan át akarnak vágni a bevándorló targoncások. van is kb 12 hiányom.
tegnap megvágtak 88 eurora telefonálásért. pont a főnök hivott. , remélem kifizeti
-
#79335424
törölt tag
Tud valaki linkelni kamionstop táblázatot legalább máciusra és áprilisra? Első sorban Németország és Svájc kellene. Milyenek most az útviszonyok délnémetben? Holnap este kezdek egy hathetezést.
-
#79335424
törölt tag
válasz F_Gergely #2338 üzenetére
Az első nemzetközis nyergesem egy DAF volt, korongos tachográffal. Abban volt kapcsoló. A tacho pihenőt húzott, nem volt korlátozás és a TollCollect automata sem ment. Olyat ment az autó, hogy nem hittem a szememnek. De, talán kétszer használtam. Mondtam a főnöknek, hogy ez nekem nem lesz így jó. Szerencsére valami fura hang kezdett jönni hátúlról. Kiderült, hogy néhány fog hiányzott a difi kúpkerekéről. Legközelebb már egy új, bérelt DAF -fal indultam (ami az első lerakón rajta maradt a rampán. Önindító csere).
-
F_Gergely
őstag
Nekem a saját tapasztalatom az, hogy hajnalban a nyerges napocskás kamion úgy tolt le 130-al a pályán mint a sz@rt, annyira rám állt, hogy már csak a hűtőmaszkot láttam a kamionból, emiatt kerülnöm is kellett gödöllő fele mert ha befékezek a lehajtónál bedarál...
Kérdeztem más kamionosokat, többen is mondták hogy van ilyen, ha nekem mondja más nem hiszem el. De mivel nem csak én ültem az autóban direkt megkérdeztem a mellettem ülőt hogy jól látom-e amit látok...
Kérdeztem egy ismerőst is mondta ő 147-el jött haza, de neki totál le volt kötve a tacho, tehát egyáltalán nem is működött.
Az már más kérdés hogy ha megállít a hatóság akkor helyszínen, hátulról, szárazon, és durván...
Nálunk is van nyerges az 97-et tud menni, találkoztam már össze vele M7-en mikor látom belső sávban nyerges előz, gondoltam tuti román... Aztán látom a traktor rendszámát, mondom wazz ez a mienk. -
#79335424
törölt tag
Nekem volt ilyen story -m. Beszart a tachográf, de úgy, hogy a kártyát sem adta ki. Hazajöttem, a főnök meg elvitte az autót szervízbe. Legközelebb szabispapírral indultam. Kiintett az osztrák rendőr és közölte, hogy nem stimmel a papírom, mert a kártya szerint akkor dolgoztam. Éreztem a ziccert és a világ legtermészetesebb hangsúlyával közöltem, hogy stimmel az a papír, mert az adott időszakban más használta a kártyámat, én szabin voltam. Látnod kellett volna a fejét! Aztán persze elmondtam neki a story -t és megmutattam a tachográfcseréről a hivatalos dokumentációt. Úgy már nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
-
#79335424
törölt tag
Amikor én voltam illeszteni, akkor két vonal között kellett haladnom egyiktől, a másikig. Ha ezt kopott gumival teszem, akkor adott távolsághoz több kerékfordulat tartozik, mivel kisebb a kerülete. Ha a kis kerülethez beállítják, hogy hány fordulat a 90 Km/h, akkor a nagyobb kerületű gumi, azonos kerékfordulattal, több utat tesz meg, vagyis, nagyobb lesz a valós sebessége a mértnél.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz #79335424 #2311 üzenetére
A digitális tachográf csak az egy percen túli, folyamatos sebességtúllépést regisztrálja. Ha egy percen belül visszalassul 90 alá, akkor nem marad nyoma.
Marad nyoma az egy percen belüli gyorshajtásnak is, ugyanis a digitális tachográf ugyanúgy rögzíti a sebességet, mint az analóg. A régebbi digit tachográfokon csak kontroll kártyával lehetett előhozni a V-Diagram menüpontot, az újakon a saját kártyáddal is ki tudod nyomtatni a sebesség diagramot.
2. Ekkora kerékátmérőn a gumikopásnak is van befolyásoló hatása, plusz a kalibrálásnak is van tűrése. Tehát, kopott gumival megy tachográfot kalibráltatni, ahol tűrésplafonra állítják a korlátozást. Majd felteszi az új gumit. A tűrés + a nagyobb kerület eredményezhet pár Km/h pluszt.
Voltam már néhány illesztésen, de nem vágom hogy függ össze a kopott gumi az illesztéssel. A gumi gyári méretének és az impulzusjeladó értékének megfelelően illesztenek, nem tudok róla, hogy a gumi átmérőjének ( kopásának ) bármi szerepe is lenne az illesztésnél.
zoo8800
Az létezik, hogy a nyergesek jelentős része 90-95 km/ó körül megy az autópályákon?Kizárt. Hivatalosan 90-ig lehet beállítani a sebességhatárolót. Néhány helyen még berizikózzák a 93-95km/h-t ( pl az élőállatosoknál ), de az ilyen "szervizeknek" és a 90 fölé állított határolóknak a száma elenyésző. Lehet találni egy-egy ilyen autót, de ritka. És a GPS sem teljesen pontos.
<tRucKdriFteR>
-
F_Gergely
őstag
Rohadt mazlid van... Elmondani nem tudom mennyire de szerintem te is tudod... Nalunk sofort megallutottak, kicsit tovabb tolta a vezetest mint kene 480 ezerre birsagoltak. Namost nalad a tok ures korongal, nem tudom mennyi lett volna a bunti de eleg ha csak ugyan ennyi...
-
MaciG
addikt
Közben ma megvolt a fuvar. NKH-nál azt mondták ha nincs árú elég a megbízási papír, de árúnál már kell mondjuk egy alkalmi munkavállalói. Viszont a tachográfnál picit bajban voltam, mert egy olyan készülék volt a kocsiban amilyennel még soha nem találkoztam. Ő volt és nem is értettem hogy ez akkor most félig digitális meg analóg vagy mi? Kezelési útmutató persze nem volt a kocsiban, én megírtam a korongom, betettem, átnyomtam egyéb munkára ami elindulásnál ugye vezetésre vállt, de mikor végeztem s kivettem a korongot akkor nézem hogy nem írt rá semmit a gép (egyik felére se sóval nem hiszem hogy aa lett volna a baj hogy fordítva van bent)... Most lehet én nem állítottam be valamit vagy csak szimplán rossz volt. (Mondjuk fura is volt menet közben mért villog egy sárga felkiáltójel a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
A kpn egyébként átlagosan milyen gyakran szed ki ellenőrzésre valakit havonta, aki teljes munkaidőben belföldezik? Nem sunnyogni akarok, kíváncsiságból kérdezem.
BANZAII
-
#79335424
törölt tag
Szerintem ez azon is múlik, hogy mennyire vagy bevállalós. Mindenki ártatlan a bíróság jogerős ítéletéig és ezer oka lehet annak, hogy miért vezeted azt az autót. Ha a tulaj és Te is egybehangzóan állítjátok, hogy hálából vállaltad a fuvart, mert a cég tulaja tavaly kihúzott a jeges Dunából, azzal sztem nem nagyon tudnak mit kezdeni.
-
MaciG
addikt
Nem fér bele a szerk.-be.
NKH-t munkaidőben lehet zaklatni ilyen kérdésekkel? Vagy ha ők nem, melyik hivatalos szerv tudná ezt megmondani? Mert végül is amiket írtatok beszerezhetőek, ezzel az alkalmazotti papírral vagyok már csak gondban.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi mindenkinek! Akkor ennek még utánajárok, de nagyon megbonyolítják ezek...
BANZAII
-
Zolás
addikt
Kell róla papír hogy vezetheted a járművet, arról is hogy az áru a cég sajátja.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
F_Gergely
őstag
Sajnos a hatosag nem ismer olyat hogy "szivessegbol" mert akkor minden szallitmanyozo es fuvarozo cegnel csak olyan soforok lennenek akik szivessegbol nyomnak le 2-3 ezer km-t hetenkent mert ok ilyen jofejek. Kell alkalmazotti papir, ceges meghatalmazas, vezeto engedely, satobbi. Ezeknek azert nezz utana mert nagyon sok szaz ezerre buntetnek ha lekapcsolnak...
-
MaciG
addikt
válasz #79335424 #2318 üzenetére
Köszi!
És valamire kell figyelni még? Úgy értem, hogy a tulajnak kell-e adjon valami papírt hogy az ő kocsiját viszem, fuvarlevél (bár árút nem viszek), stb. Bocs a hülye kérdésekért, de így teherképkocsit még nem vittem, hogy magamnak kell a dolgokat "megszervezni"[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
#79335424
törölt tag
Igen. Tök mindegy, hogy üres vagy, vagy nem. Ha 3,5t fölött van a megengedett legnagyobb össztömeged, akkor ki kell menned. De, ott van egy súlymérő az aszfaltban és ha könnyű vagy, akkor szinte biztos, hogy a kék, egyenesen nyíl fog kigyulladni, azaz rögtön mehetsz is vissza a pályára.
-
MaciG
addikt
Ha Szegedről az M5-ös pályán viszek egy felépítményes teherkocsit póttal (ledfalak és nagyobb méretű üveglapok szállítására alkalmas) Budapestre, akkor a pályán lévő mérőállomásra vagy mire be kell hajtani? (nem tudom pontosan mi a neve, kamionokkal szinte mindig beállnak ide)
BANZAII
-
SzalaiG
addikt
A kamionos alvással működik, ha nincs feltöltve alvással nem tud dolgozni....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
sziasztok,
PAV I. van valakinek? -
SzalaiG
addikt
VW Emden werk toalett:
Ne idegeskedj!!!!
Mert az idegeskedés olyan, mint a halott kamionos: nem vezet sehová... -
#79335424
törölt tag
válasz zoo8800 #2310 üzenetére
A "jelentős része" túlzás, de létezik.
1. Lejtőn meg lehet gurítani akár 100 fölé is. A digitális tachográf csak az egy percen túli, folyamatos sebességtúllépést regisztrálja. Ha egy percen belül visszalassul 90 alá, akkor nem marad nyoma.
2. Ekkora kerékátmérőn a gumikopásnak is van befolyásoló hatása, plusz a kalibrálásnak is van tűrése. Tehát, kopott gumival megy tachográfot kalibráltatni, ahol tűrésplafonra állítják a korlátozást. Majd felteszi az új gumit. A tűrés + a nagyobb kerület eredményezhet pár Km/h pluszt.
3. Kiiktatja a tachográfot. Persze, hivatalosan ilyen nincs és ez már nagyon meleg pite. -
zoo8800
veterán
Üdv.
Nem vagyok szakmabeli.
Az létezik, hogy a nyergesek jelentős része 90-95 km/ó körül megy az autópályákon? Úgy tudtam, hogy 85-89 km/ó körül leszabályoznak, de a GPS-em szerint igencsak 90 felett mennek, mikor mögöttük megyek.rip and tear, until it is done
-
SPF
senior tag
Nem en vezetem, en csak a kerdeseket tovabbitottam.
Koszonom a segitseget mindenkinek! -
ooloo
őstag
válasz Dexar007 #2304 üzenetére
Ha nem lenne az MAN korosabb darab , akkor azt mondanám , hogy waberer's-es .
A fentebb említett céghez mindenkit felvesznek . Az már mellékes , hogy rendelkezik e a megfelelő ismeretekkel . Van ugyan egy 3 napos alapképzés , de annak minősítését hagyjuk ! A 4 hetes tanulójárat is vicckategória . Kis szerencsével egy alkesz mellett találja magát a nebuló , aki csak arra okítja ki , hogy hol lehet olcsó sört vásárolni . Persze a tudást nem adják ingyen ..... ha idő előtt kilép 300.000 ft "képzési" költséget kell visszafizetnie .
Hozzáteszem , ez az alkalmazó cég szégyene ( is ) , amennyiben fuvarban van a kérdező , és nem csak egy műkedvelő érdeklődő .
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
Dexar007
veterán
Miazaz adblue? Melyik cegnel adnak igy oda egy kamiont?
Give me your cum,bull!
-
Zolás
addikt
-
Zolás
addikt
A kormányon lévő gombok a tempomatot vezérlik. A legalsó gomb sebesség limitert kapcsol. Olyan helyekre ahol nem jó a tempomat, de bizonyos sebességnél nem mehetsz gyorsabban.
A sárga jel azt jelzi, hogy nem működik az adblue rendszer.
Ilyen rádióm nem volt.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Mobvoi TicWatch Atlas - üzemidő ultra
- ZIDOO médialejátszók
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Horgász topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Nagyon jó ár Új állapot 100% akksi apple gari 2025.01.31-ig 55k értékű kiegészítő.
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- Apple Watch Series 7 45mm Midnight Aluminium Case, GPS
- Dell Latitude 5400 / i5-8365u / 16Gb DDR4 / 256Gb SSD / FHD IPS / újszerű állapot / Excellent akku
- Xerox 106R04349 Dualpack fekete
- Phantom Thread (Fantomszál) eredeti poszter bekeretezve 27 in x 40 in (69 cm x 102 cm)
- DOMYOS EL520 Elliptikus tréner, áramforrás nélküli
- Wireworld Luna 8 Audio Interconnect RCA kábel 1m
- Corsair RM750X (2021) White 750W-os Gold minősítésű tápegység - sok magyar garanciával! -
- ASUS ROG GR6 i5-5200U 16GB 2 512GB SSD GTX 960M - ultra pici, ultra csendes, bivalyerős gép
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest