- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #172 üzenetére
A némedi szölöknél levö az feltünö nekem (pro logis..) az e-lapig nem volt kedvem elmenni,amúgy oda járok Ami felsöpakonynál van az meg nemtom mikor nyit,na mind1,nem számítottam rá,hogy vasárnap hajnalban 33at tudnék cserélni,a raklaptartómban meg csak tüzifa van:-D
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #177 üzenetére
Az enyém 2000res Magnum 430as MACK motorral,manuállal:-) Jó meg szép meg mittom,de ebben sokkal több a tárolóhely,ami 2hetelésnél nem elhanyagolandó,van hütö,össztárcsafék,retarder,nincs lelakva... Simán adnám érte a francia ifát:-)
A pótom fossa a levegöt,2 abs vezérlöszelep már cserés lenne,meg az összes membrán,hütö aksijának is kapufa:-) szal ki nyert?mod: nekem ezzel a motorral 33-52 között evett 100on,pedig nagyon ritkán van rajta 10tonnánál több,szükség volt már a szervizre
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #179 üzenetére
Az elözö cégemnél az euro4-5 ös automatás fh12esek normája 33 volt,és ki is jöttek annyiból,igaz nemzetközi utakon. Nálunk a 97es fh is max 32t eszik ( ez a kölcsön iveco átlag 42t). Nemrég beszélgettem egy Flottossal Szegeden,említette hogy tandemmel max 75,különben leeszi a haját. Kiváncsi leszek a Magnum mit fog enni szervíz után,haver 470ese kijön 30ból,pedig ö 24tonnával jár én meg max 15öt viszek.
A gyáli pro logisba nem szoktál járni?
<tRucKdriFteR>
-
|*HayHa*|
aktív tag
válasz #27070592 #177 üzenetére
Apám előző cégénél DAF-RÁBA 360 (xD) nyerges 360 lóerős csoda hibalistálya amikor eljött onnan.:
-A pót fossa a levegőt, állásban kb 5 perc után termelni kell.
-Üzemanyagszűrő eldugulva, és nincsenek is szűrők, mert kivették őket.. (amikor megkérdeztük miért, azt mondták mert sokat kellene tisztítani.)
-Az összes szélességjelző kitörve.
-Elektronika halott.. (ha indexelsz nincs fék világítás hátul, és a jobb oldali fényszóró is villogott... Reflektor csak akkor ment ha az ablaktörlő is..)
-Lyukas tank.
-Olajszivárgás keményen.Asszem nyertem
#### I <3 Deutschland ####
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #182 üzenetére
A scaniák elmennek 20literrel is üresen...de azt nem tart Gyuri bácsi:-) A magnumban 840e km van de tuti visszatekert.. 7évet oroszországozott. ( a kölcsön stralisban 779988km van).
Én majd minden nap Geodisozok meg Nágelezek. Az M5 melletti oldalon szoktunk parkolni (piros tandem iveco gasa felirattal, fehér fh kuntejes póttal,meg én a fehér magnum+transdanubiás pót),mivel minden nap itt vok valszeg összefutottunk már :-)
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #189 üzenetére
Belföldön Rudi bá (a szemereibb) sokkal nagyobb genya,mindenkinek aláigér bla bla... Na ott nem dolgoznék. Tudok olyan céget, ahol tuti van felvétel,de oda se mennék semmi pénzért:-D .
A Magnum kályhája óránként ~2dl-t eszik(gondolom -40 fokban többet). Az enyémbe az oroszországi munka miatt dupla teljesítményü kályha van, -17 fokban sem kellett 50%nál feljebb kapcsolni. Webasto powaaaa
<tRucKdriFteR>
-
kiskuku
csendes tag
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #218 üzenetére
A héten 3* voltam Herceghalomban, jól arcok a Flottosok. Meglepődtem, hogy dolgozik Gyálon zempléni is.
Ma kiütöttem szegeden az egyik raktárnál egy sorompót. Útban volt .... XD
A vezetési idő meg szép dolog, csak ember nincs aki belföldön be tudja tartani.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #223 üzenetére
Főnököm kifizeti. Az elmult 1 hónapban 3* vett ki a kpm. Egyszer nem volt nálam a tevékenységio engedély kivonat ( 50 000,- ) , egyszer meg a pótkocsi forgalmija,de azt kihozta a főnököm Gödre, szal eddig méd jó vagyok
mod: Nekem arról van videóm, amikor vagy 1,5 hónapja a bicskei spárnál az egyik kamionos beletolatott egy 1.5 méteres árokba. Az is szép volt.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #228 üzenetére
Sok hüyleség van nálunk. Pl.: van a kocsin érvényes zöldkártya, de rendszámot cseréltünk ( sárgáról - fehérre ), és még nem került rá a matrica a hátsó rendszámra. Ezért lekorlátorzák 2 hétre a zöldkártyámat... Viheted 8 hónappal korábban zöldkártyáztatni.
Minden autóra kell árufuvarozói tevékenységi engedély kivonata. Mi a f@sznak, ha odaadom, akkor az az első, hogy rendszám alapján leellenőrzik... 50 000,-
Ha véletlenül nincs nálad a forgalmi, akkor is le tudnak ellenőrizni központi adatbázisból, akkor minek 50 000res büntetés? Lehet épp hétvégén átakasztotta a pótkocsit, te beülsz a kocsiba ( amivel nem is te jársz ),mert van egy gyors fuvar...
Annyi felesleges papír kell ehhez a melóhoz, arról is vna 8 papír, amit az út szélén számgéppel is meg tudnak nézni, akkor minek??? meg miért büntetnek?
Vezetési idő/ tachográf büntiknél 2-300 000 renként ugranak a büntetési tételek. Abból a pénzből mi lesz? Tuti nem közútkezelésre költik, a multkor mentem pécsre, esett a hó az M6oson egy kurva hókotróval nem találkoztam, mindkét oldalon 10 centi hó meg 3 kamion a szalagkorláton. Ezekkel kellene inkánn foglalkozni, nem azzal, hogy hogyan szivassunk meg mindenkit aki vezet.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
rien
senior tag
válasz #27070592 #228 üzenetére
Hát egyetértek, durva ami itt folyik. Ezek az összegek a tényleg idiótaságért, a semmiért, egy szerencsétlen napért belefuthatnak egy sofőr évi nettójába (rosszabb helyen)
kiskuku: ne érts félre én is csak keresem, hogy most mi hogy van ahogy írtam le vagyok maradva. Ezeket valahogy tavaly évelején vagy 2007 végén tudtam meg, mint a tevékenységigazoló lapok létezését meghogy már nemcsak 2 hétig hanem ~ 1 hónapig kell magadnál tartani a tachográf korongokat, digitnél a kinyomtatottat, megspékelve a tevékenység igazolólapokkal és csak a menetleveledet adhatod le adminisztrációra
Mindenki: ezek nem változtak ugye?
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
Zolás
addikt
válasz #27070592 #281 üzenetére
Sajna csak megerősiteni tudlak ebben a dologban. Üzemanyagról meg még annyit hogy ha egy adott országban drága(mondjuk fél fityinggel több) mint a szomszédba és mész a szomszéd országba de a drága helyen tankolsz azt a különbözetet is kifizetteti veled. Rabló egy cég. Igazán most van a helyzet csúcsán mivel a Rynart becsődölt. A többi nagyobb név aki belföldön dolgozik szinte mind az övé. Amig a pénzemberek nem csődöltetik be hogy kivegyék a pénzüket ez a cég is állni fog az biztos.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #27070592 #304 üzenetére
Én is azóta nézegetek Youtubeon Volvo-s, Renault-os, Merci-s videókat, és én is hasonlóképp láttam, tehát a fordulatszámmérő bőven a zöld zónába van a videókon is(nem mindenhol látszik hogy mit mutat az óra) a játékba meg bőven a zöld zóna után. Kár érte, nagyon kár... Sajna lehetőségem nincs még, hogy igazi kamiont vezessek, ezért ezzel kell beérnem... Csak illúzióromboló, hogy vagy megyek autópályán is 60-al, vagy halhatom a zörgő, visító motort... Meg, pl a játékba a váltó úgy van, hogy vagy automata vagy manuális, de a manuális se úgy ám... egyesével lehet váltogatni ugye, de mondjuk 14esbe vagyok, lelassítok 50-re, 3at vissza akarok váltani, akkor visszapakol 6ot simán, ahova neki tetszik és üvölt a gép
Sorry az eléggé off, és eléggé hossz Hszért
Smoke & Torque
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #314 üzenetére
A török ford gyárt vmi nyerges eurocargo klónt,kinézetre nem rossz,de a fülke az nagyon kicsi.
A youtubeon találtam egy videót multkor(telóról nem tudom linkelni),brazil teherkocsik,kamionok,de mind full optikai tuning,nagyon durvák. Sok NH12es meg csőrös scania...
Ami meglepő,ott majd minden tengelyen központi keréknyomás ellenőrző van.<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #27070592 #333 üzenetére
Fúúú, köszi a részletes leírást, végre kezdek képben lenni, hogy ennek a szakmának is vannak árnyoldalai !
Ja, a másik, olyan gusztustalan dolgot láttam, hogy az hihetetlen, mentünk Szilvásváradra, de ráértünk ezért a régi 30-as tehát a mai 3s úton mentünk végig, ez eddig nem is gond, nem kell fizetni a pályáért, na de! Egyik szakaszon kinn van a tábla hogy erre az útra is matrica kell, de CSAK teherautóknak... Tehát Nyugodtan mehetsz az M3ason is, úgyis fizetned kell, még véletlen se úszhatod meg...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #361 üzenetére
Pszte, van ahol át lehet menni, pl a Tököli elágazás előtti tescónál is, de kisebb körforgalmakban, ahol a kijáratok között min 90° van, már sztem esélytelen. Én annyit tudok, ha nem vagyok agyonrakva akkor felezett 5.kkel megyek körforgalmakban. XD
Jó móka lehetett ott hátul ülni. Nekem péntek hajnalban kilyukadt a vezérlő cövem, már nem volt erőm kicserélni, szigszalag powaaa. Majd jövö héten.
#362: főleg ha 59km/h a Vmax XD Sztem 60nnal busszal... főleg, hogy abban a volvoban az uccsó tengely hajtott...
Sztem a Renaultnál ez lett volna a nagy esélyes. 1 személyes belfőldi fuvarokhoz király lett volna :
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #367 üzenetére
A körforgót vágom. Nekem is inkább FH16, de ha ennek jól megcsinálják a fülkéjét akkor messze veri a Stralist vagy a DAF XF et ( nem a super space ), onnan már cska a motor a gyenge láncszem.
Amúgy melyik Volvoval jársz ? Nekem a Magnum könnyel felismerhető az LLF rendszámról, meg az ablakban kint van a DT-32-10 és a csőkutya.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #378 üzenetére
Ő lenne az áldozat : [link]
Hát a fizetés az még nem volt nettó 250 alatt
Most legutóbb 11 nap alatt volt 19 fuvarom, pedig nem vagyok sztahanovista.Én automatás Stralissal dolgoztam amíg a Magnum szervízben volt, szűk helyre tolatni iszonyat szar azzal a váltóval. Ha elindulsz hátra és elveszed a gázt akkor megáll az autó, nem úgy mint a kézinél, hogy gurulgat alapjáraton. Utálatos volt....
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ASUS routerek
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...