- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 90 - modellalkat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Sokaknak rámegy a kapcsolata,családja és ezt nem tudják megfizetni. A legtöbb cég amúgy se arról híres h. túlzottan jól fizetne,ha gond van oldd meg,túlvezetés nem számít,ha elkapnak akkor mossák kezeiket... Elég szar a szabályozás és mindig a soför szív...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Nekem semmi bajom Gyuri bával,csak szép lassan mindent megvesz, ex rynart,transporta,révész ponyvás szekciója etc... Nekem ez nem tetszik. Másrész az a fizetés se hű de király 2-3 hónap folyamatos uniózásért sztem. Azt se hallanám szivesen,hogy üresen 18 a norma... Nekem ellenszenvesek ezek a nagy cégek..
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Asszem itt írták vagy hallottam,hogy az üres szerelvények 18l/100kmes normával gurulnak (vagy annyit adnak a górék..)
Szemereynél is vannak ilyen hülyeségek,pl a multkor olvastam:amíg nincsenek kitiltva a hungáriáról,addig azzal a kmrel történik az elszámolás,ha a 0son mész és "túlfogyasztásod" van,akkor levonják...
No comment<tRucKdriFteR>
-
Zolás
addikt
Elveszi a kenyered, csúszik a pénzzel, és egy kalap szar a rendszer. Nála minden pénz csak befelé jön kifelé csak csurran-cseppen. A kamion nagyon szép kivülröl de mivel mindig másikon mész(kivéve a nemzetközist) nincs gazdája igy belülröl egy szemétdomb és sosincs pénz a szervizre. És alapból elég gusztustalan olyan helyen dolgozni ahol egy 18éves nyikhaj gyerek akit felvettek 90kért irodistának bármikor megfingat akárhány éved van a cégnél. Belőled élnek de te vagy a megtürt személy. Röviden ennyi ha kell infó szóljatok onnan viszek napi szinten árut. Vagy üres tgkval jövök ki vagy fel se fér mert a 6tás kapacitású verdára 8-9t súlyokat is felír. Szerencsére nem vagyok a cég alkalmazottja hanem külső bérfuvarban vagyunk de látom mi megy bent és elég siralmas.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#27070592
törölt tag
Szerintem a waberer's az arctalan multicégek tipikus példája. A név mögött lévő pénzembereket semmi nem érdekli csak és kizárólag a tiszta profit. Anno csináltak egy kis "próbacéget" vagyis megvették a régi Volán Tefu-t és megnézték hogy agresszív üzletpolitikával mire lehet jutni ezen a piacon. Mivel a fuvarozásban van üzlet, módszeresen megpróbálják felvásárolni az egész közép-európai kamionbizniszt. Rengeteg pénz van a háttérben így fordult elő hogy a jelentéktelen "volán tefu" egyszerűen megvette a Hungarocamiont, és még jónéhány nagy céget. Másokat csak kiszorított a piacról, tisztességtelen szerződésekkel, "aláígéréssel" stb. A cég stílusára jellemző hogy képes kimondottan veszteséges ajánlatot tenni egy adott szerződésre csak hogy a konkurenciát anyagi csődbe hajszolja. Persze a konkurencia eltűnése után a waberer diktálhatja az árakat. Gazdasági erőfölénnyel való visszaélés. Kulturáltabb országokban ezt kőkeményen büntetik.
A másik dolog amiért soha nem dolgoznék a cégnek az emberekhez való hozzáállás. Senki vagy. Maximum egy szám a hosszú listán. Naponta ötven új embert vesznek fel, mert naponta ötvenen hagyják ott őket keserű szájízzel megalázva pénzzel lehúzva. Nézd meg a csatahajó méretű hirdetésüket az m0 mellett a 300ezer Forintos fizetésről...esetleg a felét megkaphatod, miközben hetekig nem hoznak Mo. környékére sem, vagyis az unió területén gurigázol fel és alá. A legolcsóbb, leggyengébb, alapfapad kamionokat veszik meg mert ezzel is spórolnak. Az hogy a sofőr aki a cégért feláldozza a magánéletét mert akár két hónapig sem jut haza egy kicsit kényelmesebben lakhasson a fülkében - senkit nem érdekel. Olyan üzemanyagnormákat szabnak meg amik teljesíthetetlenek : a túlfogyasztást a sofőrtől automatikusan levonják. Mivel most épp válságban van az egész szállítmányozás és kevesebb a profit, visszavették a bérszinteket. Ha nem tetszik elmehetsz a francba majd jön helyetted más akinek annyi is elég.
Kb ennyi a véleményem így nagy hirtelen.
szerk: kijelentem hogy fenti soraimat rosszindulatból írtam, nem felelnek meg a valóságnak és minden kényszer nélkül önként visszavonom őket. kijelentem hogy nem a waberer képviselői szorítanak pisztolyt a fejemhez. Én szeretem a drága waberer urat!!!
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Ha! Nem is tudtam hogy az új szériás FH-t 700 lovas mocival is lehet rendelni...odabaszós lehet. Eddig asszem az MAN tgx volt a csúcstartó a maga 680 pacijával, mint legerősebb szériagyártott vontató, szintén V8 motorral, de ez a Volvo egy sorhatossal hétszáz paci...egy xl fülkés verzióval szivesen dolgoznék.
-
gamerkiller
senior tag
Egyéni megegyezés alapján.. Nálunk például úgy volt hogy 2 óra volt az úgymond "siratóidő", erre a két órára nem kaptál pénzt.. De viszont ha 2 óránál tovább várakozol, akkor óránként 1.000ft. Pl ha vársz 6 órát, akkor rá kell írni a menetokmányra, és 4.000-ot kapsz várakozási idő címen..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
zsid
senior tag
Az érvényben lévő köhém rendelet nem korlátozza a fényszórók számát. A tartó csőnek rendelkeznie kell tüv bizonylattal. A miskolci kpm nemzetközi vizsgán köcsögöl ezekkel,itt pest környékén nem foglalkoznak vele. Szerintem frissiteni kellene az ide vonatkozó rendeleteket mert régiek... Gyárilag sok autót szerelnek +2-4 fényszóróval.. Amúgy jó is ez,nekem is készül a magnumra:-P
<tRucKdriFteR>
-
-
#27070592
törölt tag
Zsidnél a pont. 1ébként nagyon tetszenek ezek a hosszúfülkés Scania traktorok. Ha nem lenne Európában a kiba hosszkorlátozás, lehet hogy jobban elterjedt volna.
Ami pestet illeti, elég drága lett a behajtási engedély a város belső kerületeibe, és a meglétét ellenőrzik ellenőrzik az elvtársak. Gyakorlatilag az egész város 12tonnás súlykorlátozás alá esik, kivéve pár főbb útvonalat. Elvileg azért, mert a 40tonnás kamionok aránytalanul nagy zaj és füstszennyezést okoznak, amikor a belső kerületekben lévő cégekhez szállítanak 24 tonna árút. Ez helyett most három 12tonna alatti teherautó viszi be ugyanazt az árút, háromszoros zaj és füstterheléssel, és háromszoros sofőr-bérköltséggel, amit a kisebb cégek vagy benyelnek és csődbe mennek, vagy beépítik a termékeik árába és a forgalomkiesés miatt csődbe mennek, vagy megveszik a méregdrága behajtási engedélyt és csődbe mennek.
Persze nem azt akarom ezzel mondani hogy a multik (tesó, oson, kóra stb) lobbija áll a dolog mögött, és ők röhögnek a háttérben mert a legtöbb nagyáruház autópálya vagy főút mellett van és őket nem érinti a korlátozás, vagy mellényzsebből kifizetik (illetve kifizetjük...) a behajtási engedélyt. Dehogyis. Én ezt nem mondtam. -
Szplöttyy
senior tag
Azám Az a szomorú benne, hogy van alapja...
Faterom mesélte, hogy mikor valami nagyon szutyok helyről jött haza(szvsz Törökország vagy valami hasonlóan szimpatikus hely lehetett) egy "végeláthatatlan" egyenes szakaszon pislogott egyet, és mikor kinyitott a a szemét ott volt a kanyar...
Elég szar érzés lehet, hogy nézed hogy előtted tök egyenes, unalmas, aztán hirtelen kanyarSmoke & Torque
-
Kraptor
őstag
Köszi, utána már megnéztem wikin és amiban csak a vontatott szerelvény hosszát nézik addig itthon az egész (kocsi+szerelvény) hosszát. Svédben tényleg hosszabbak 25 méter
Ez itt 30 méter[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
Én is melóztam ilyennel, nem igazán sofőrbarát. Hosszú távú munkára még elmegy, ha valahol felrakodsz aztán egy hétig egy irányba hajtasz, de rövid távon nagy szívás, kiváltképp ha egy napra négy-öt lerakóhelyed is van. Állandóan akasztgatni kell a pótot le és fel. Azon kell agyalnod hogy milyen sorrendben rakd meg a gépet és a pótot hogy ne kelljen ötvenszer szétakasztani, lehetőleg ne terheld túl a pótot mert letol az útról ha a gép már üres. Üresen nehezebb mint egy nyerges, fémdobozos felépítménnyel 19 tonna, a nyerges csak 16.
Ami ennél is rosszabb, ha a komplett felépítményt ("csereszekrény") is le kell cserélned az alvázról nap mint nap (pl ha olyan helyen rakodsz ahol a cég előre odaszállít üres csereszekrényeket, ezeket előre megrakják hogy ne kelljen neked a rakodásra várnod, majd viszed a saját üres szekrényeidet, lerakod és felveszed a telerakottat). Ha nincs hozzá segítséged akkor nagyobb szívást nem ismerek. Csináltam pár hétig de most is hányingerem van tőle. Inkább tolatok forgózsámolyos póttal tíz kilométert.
Nyergesnél nincs ilyesmi. Illetve én nap mint nap félpótot cserélek, de az olyan szinten rutin már hogy percek alatt odafigyelés nélkül csinálom.
Egyetlen előnyét ismerem a tandem-szerelvénynek, hóban sokkal nehezebben akad el mint egy nyerges, jobb a súlyelosztása, a hajtott kerekek jobban le vannak terhelve ezért jobban kapaszkodik.
-
Zolás
addikt
Ez a vastól függ. Ha újabb akkor elektronika azt te az életbe nem inditod el. Öregre meg ne ülj azt szereleni kell. Probléma megoldva.
Amugy mikor mész állásért erre kérdezz rá akkor profibbnak néznek. Aki megkérdezi van-e szerszám a kamionba az már tudhat valamit
Nálam a fönök még egy kurva csavarhuzót se vesz meg. Viszont olcsó a kerékcsere ha kihivod a mentést Főnök jött is a kérdéssel hogy mér nem én? Mondtam neki nincs hozzá szerszám és emelő. Kértem a gumisoktól és ha már kihozták ki is cserélték Csöndbe elsétált.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
zsid
senior tag
A kutya nem foglalkozik vele ki ül melletted.
Az meg nem árt ha nem vagy müszakilag full sötét,jól jöhet néha ha pár apróságot meg tudsz oldani.Én 9éves géppel 12éves póttal nyomulok,lehet néha a pót alá kell mászni,de vigasztal,hogy 1,5x annyit keresek mint haver az 1 éves szerelvénnyel XD
<tRucKdriFteR>
-
Szplöttyy
senior tag
Hát elég elnyűhetetlen... korabeli személy mercik(W123) elmentek 1-1,5millió kilométert motorbontás nélkül, ezek meg.... hát itt az EU-ba 2-2,5millánál már kidobják őket, a törököknél, meg az ilyeneknél lazán 5-6millát beletekernek, nagyon durva gépek ezek a régi mercik
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Éjszakára azért ki lehet hűteni a fülkét annyira hogy lehessen aludni. nappal elég reménytelen 35 fokban ha csak nincs állóklíma a gépben ami a motortól függetlenül működik. jobb cégeknél a tulaj nem sajnálja erre a lét, főleg ha régebben ő maga is sofőr volt. Persze ilyesmit nem kell várni pl a vebberertől.
Úgy tűnik egy időre megszabadultam a gyáli teszkótól, a váltó kollegámat majdnem kitiltották mert nem volt hajlandó az átvevők helyett kibontogatni 180 raklap hajfestéket meg fogkrémet. Most egy darabig pihentetik a rendszámunkat. Így én sem fogok menni. Valahogy nem tört le a hangulatom...
-
Szplöttyy
senior tag
Őőőő....
Nem mondtam, hogy mindegyik az, és azt sem, hogy a fapados jobb... Nyilván jó, ha van kv főző, tv, meg a tökömtudja... De az mikor belül is 827darab Forza Italy meg mittudomén dolog lóg, és igazából egy félméter*félméteres lukon látja a driver az utat... Érted már? Mint a törököknél Szeretem a \8/-at, természetesen, csak azt a style-t nem.
Smoke & Torque
-
#27070592
törölt tag
Lehet hogy azért mert a trolikban nincs váltó.
Bár az új kamionok többsége is automata. Szerintem kevés nő vállalja azt a fajta csavargó életet amit mi élünk, még ha egyébként jól is vezet.
Van egy ismerősöm, 25 éves csajszi, busszal dolgozik. Kérdeztem már hogy nem érdekli esetleg a kamionozás, de minden este otthon akar aludni, a kiscsaláddal. Végül is meg lehet érteni. -
#27070592
törölt tag
Csütörtök reggel defektem van, félpót c tengely jobb oldalt, szerencse hogy a felrakón vagyok egy zárt udvaron és nem a régi nulláson... Hívom a műszaki diszpécsert : Deefketed van? Cseréld le... Faxa lesz minusz tíz fokban alá feküdni...na nézzük. Pótkerék tartó menetes szárra teljesen rárohadva a rögzítőkar, nem mozdul. Némi anyázás után eldől a sorsa, kérek a céges műhelyből egy kisflexet vágókoronggal. Leszedek 10 anyából 9-et, a tizediknél a 32-es kerékkulcs a hidegtől egy komolyabb terhelésre széthasadt...durva, kicsit értetlenül nézek ki az arcomból. Másik régebbi kulcs ami normális anyagból van megoldja a problémát. A többi csak rutinmunka.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android szakmai topik
- Dacia topic
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Revolut
- Honor 90 - modellalkat
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!