- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #112 üzenetére
Beszállsz,elindítod, feltermeled a gépet levegővel,kézifék, odatolatsz a póthoz, beállítod a nyeregmagasságot,betolatsz a pót alá félig,felkötöd a 2 villamos kábelt, az ABSt, a töltő és vezérlő levegőcsövet, majd vársz, hogy a pótot is feltermelje levegővel.Ezután alátolatsz teljesen, felakad a pót. Ezután gyakorlatilag már minden ugyanúgy működik mint személyautónál: kuplung gáz ..
#105: Az R124es Scaniáknál még az első biztosíték volt a határoló. Volt munkatársam ment vele 130at az M3on ( R124 400).
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #114 üzenetére
Azért ez a buszos sztory érdekes, csak úgy magától nem kellene elmennie a levegőnek, ha ennyire gzrízes a helyzet, akkor előbb megszüik a kuplung, utána blokkol a westing sztem.
A félpót felakasztása amúgy egyszerű, szólj ha nem világos valami, vagyunk itt páran akik tudunk segíteni.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A románok messze a leggyökerebbek, magasan verik az ukránokat meg a törököket.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
BOLDOG ÚJ ÉVET mindenkinek.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A választ majd olvasom két hét mulva, most mentem melózni én is
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Sokaknak rámegy a kapcsolata,családja és ezt nem tudják megfizetni. A legtöbb cég amúgy se arról híres h. túlzottan jól fizetne,ha gond van oldd meg,túlvezetés nem számít,ha elkapnak akkor mossák kezeiket... Elég szar a szabályozás és mindig a soför szív...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Sok szerencsét minden útonlevönek! Én kivettem a pihit.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Hova lettetek? Én már az ICn ülök hazafelé,vár a bowling és a hideg sör:-) .
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #172 üzenetére
A némedi szölöknél levö az feltünö nekem (pro logis..) az e-lapig nem volt kedvem elmenni,amúgy oda járok Ami felsöpakonynál van az meg nemtom mikor nyit,na mind1,nem számítottam rá,hogy vasárnap hajnalban 33at tudnék cserélni,a raklaptartómban meg csak tüzifa van:-D
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Újra itthon két hét után. A mai fuvar Szerencsre ment a nestléhez, onnan jöhettem haza kamionnal ( +30km). De arra nem számítottam, hogy reggel 6kor bemegyek és este 9 kor jövök ki. Csecs.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #177 üzenetére
Az enyém 2000res Magnum 430as MACK motorral,manuállal:-) Jó meg szép meg mittom,de ebben sokkal több a tárolóhely,ami 2hetelésnél nem elhanyagolandó,van hütö,össztárcsafék,retarder,nincs lelakva... Simán adnám érte a francia ifát:-)
A pótom fossa a levegöt,2 abs vezérlöszelep már cserés lenne,meg az összes membrán,hütö aksijának is kapufa:-) szal ki nyert?mod: nekem ezzel a motorral 33-52 között evett 100on,pedig nagyon ritkán van rajta 10tonnánál több,szükség volt már a szervizre
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #179 üzenetére
Az elözö cégemnél az euro4-5 ös automatás fh12esek normája 33 volt,és ki is jöttek annyiból,igaz nemzetközi utakon. Nálunk a 97es fh is max 32t eszik ( ez a kölcsön iveco átlag 42t). Nemrég beszélgettem egy Flottossal Szegeden,említette hogy tandemmel max 75,különben leeszi a haját. Kiváncsi leszek a Magnum mit fog enni szervíz után,haver 470ese kijön 30ból,pedig ö 24tonnával jár én meg max 15öt viszek.
A gyáli pro logisba nem szoktál járni?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #182 üzenetére
A scaniák elmennek 20literrel is üresen...de azt nem tart Gyuri bácsi:-) A magnumban 840e km van de tuti visszatekert.. 7évet oroszországozott. ( a kölcsön stralisban 779988km van).
Én majd minden nap Geodisozok meg Nágelezek. Az M5 melletti oldalon szoktunk parkolni (piros tandem iveco gasa felirattal, fehér fh kuntejes póttal,meg én a fehér magnum+transdanubiás pót),mivel minden nap itt vok valszeg összefutottunk már :-)
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #189 üzenetére
Belföldön Rudi bá (a szemereibb) sokkal nagyobb genya,mindenkinek aláigér bla bla... Na ott nem dolgoznék. Tudok olyan céget, ahol tuti van felvétel,de oda se mennék semmi pénzért:-D .
A Magnum kályhája óránként ~2dl-t eszik(gondolom -40 fokban többet). Az enyémbe az oroszországi munka miatt dupla teljesítményü kályha van, -17 fokban sem kellett 50%nál feljebb kapcsolni. Webasto powaaaa
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Érd,erős szél,havazás és a hajam még mindig tart. Jó utat mindenkinek,én ma nem megyek messzire:-)
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Elhoztam a Magnumot a szervízböl,a porlasztók még nem lettek cserélve,majd jövő héten. Éjjel az Anna-hegyen kiderül mennyi erő jött bele vissza.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Hétvégén FH12essel dolgoztam,mert a francia ifában megállt a kályha. Tetszett:-)
Tegnap megcsináltattam,meg beraktam a CBmet. Eddig csak lengyeleket találtam az éterben:-(<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Hétfő estig pihi Dobtam fel pár videót lyútyúbra, akit érdekel [link]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Heló! Olyan céghez nem mennék, ahol menni kell ész nélkül,fizetni luxus és ha gebasz van akkor mossák kezeiket. Feczkó, Molnár, FerTrans, NaárTrans stb... és sorolhatnánk. Ha nincs más meló akkor jó ez is,de a fuvarozás pont nem az a szakma,ahol van idöd meló mellett új állást keresni. Asszem a Nágel Hungáriánál van felvétel ( ha pest környéki vagy), vagy a teszkó ami király sztem.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #218 üzenetére
A héten 3* voltam Herceghalomban, jól arcok a Flottosok. Meglepődtem, hogy dolgozik Gyálon zempléni is.
Ma kiütöttem szegeden az egyik raktárnál egy sorompót. Útban volt .... XD
A vezetési idő meg szép dolog, csak ember nincs aki belföldön be tudja tartani.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Ez így van(valszeg ezért nem reagáltunk rá ).
A digit kártyáról 28 naponta lementik az adatot és 5 évig tárolják, de a digit menetíró készülék 365 napig tárolja a vezetési időket.
Jelentkezzen aki ezeket belföldön be tudja tartani Munkatársam most gyűjtött be egy 900 000res csekket.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #223 üzenetére
Főnököm kifizeti. Az elmult 1 hónapban 3* vett ki a kpm. Egyszer nem volt nálam a tevékenységio engedély kivonat ( 50 000,- ) , egyszer meg a pótkocsi forgalmija,de azt kihozta a főnököm Gödre, szal eddig méd jó vagyok
mod: Nekem arról van videóm, amikor vagy 1,5 hónapja a bicskei spárnál az egyik kamionos beletolatott egy 1.5 méteres árokba. Az is szép volt.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #228 üzenetére
Sok hüyleség van nálunk. Pl.: van a kocsin érvényes zöldkártya, de rendszámot cseréltünk ( sárgáról - fehérre ), és még nem került rá a matrica a hátsó rendszámra. Ezért lekorlátorzák 2 hétre a zöldkártyámat... Viheted 8 hónappal korábban zöldkártyáztatni.
Minden autóra kell árufuvarozói tevékenységi engedély kivonata. Mi a f@sznak, ha odaadom, akkor az az első, hogy rendszám alapján leellenőrzik... 50 000,-
Ha véletlenül nincs nálad a forgalmi, akkor is le tudnak ellenőrizni központi adatbázisból, akkor minek 50 000res büntetés? Lehet épp hétvégén átakasztotta a pótkocsit, te beülsz a kocsiba ( amivel nem is te jársz ),mert van egy gyors fuvar...
Annyi felesleges papír kell ehhez a melóhoz, arról is vna 8 papír, amit az út szélén számgéppel is meg tudnak nézni, akkor minek??? meg miért büntetnek?
Vezetési idő/ tachográf büntiknél 2-300 000 renként ugranak a büntetési tételek. Abból a pénzből mi lesz? Tuti nem közútkezelésre költik, a multkor mentem pécsre, esett a hó az M6oson egy kurva hókotróval nem találkoztam, mindkét oldalon 10 centi hó meg 3 kamion a szalagkorláton. Ezekkel kellene inkánn foglalkozni, nem azzal, hogy hogyan szivassunk meg mindenkit aki vezet.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Most hallom a rádióban,újabb előzni tilosok lesznek a pályák bevezető szakaszán... Király
<tRucKdriFteR>