Hirdetés
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.

-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Gyorskérdés, amíg tovább olvasom: miért nem használsz foreach ciklust manuális iterátorozás helyett?
Második: a rajzolási ciklusodból takarítsd kifelé a destroyEmeny hívást! Semmi köze hozzá, rajzolja csak ki a pillanatnyi állapotot, de semmi logika.
Harmadik: ezzel a Move implementációval biztosan pofonba szaladsz. Egyrészt a 20 ms fix idő semmilyen körülmények között nem garantálható, ezért úgy szokták megoldani ezt, hogy a Move paraméterben megkap egy legutolsó frissítés óta eltelt időt (pl. milliszekundumban), és azzal számolja a képleteket.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- World of Tanks - MMO
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Capriolo Oxygen 29" MTB Új
- DJI Convertible Carrying Bag + Ajándék DJI rádió nyakpánt
- Kèszleten levő VGA-k! Kamatmentes rèszletre is! Èrdeklődj!
- LG OLED TV 55CS6LA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3734
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3925, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



