Hirdetés
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Bizarr babával és gigateleppel futott be a OnePlus ásza
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Poco F8 Ultra – forrónaci
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz
#39560925
#4439
üzenetére
Folyt.: A kódban ki az a GA? A Move most viewport (ablak) vagy világ (0-100) koordinátákban számol? Mert egyértelműen az utóbbiban kéne, és csak rajzolásnál konvertálni pixelpozíciókra. PROTIP: a játékmotor és a konkrét ablak két egymástól független dolog.
Egyébként a game loopodat kicsit rendbe kéne szedni, mert a mostani elnevezésekkel nem jön át hogy mi mit csinál. Ennek kellene történnie:
1) Kiszámolod a legutolsó periódus óta eltelt időt.
2) Ezzel az értékkel mozgatod a modell szinten (world koordinátákban) az objektumokat.
3) Kiszámolod és kezeled az ütközéseket - a ConcurrentModificationExceptionök miatt okosan kezelve a pusztulásokat - pl. naívan egy listát gyűjtesz minden meghaló entitásról, és az ütköztetés után külön ciklusban törlöd őket a világból.
4) Eltárolod az időt az első lépéshez, most.
5) Invalidálod a panelt.
6) Vársz. Várakozás helyett lehet, hogy egy jó időzítőosztályt kéne használnod amúgy.Rajzolásnál meg, ami aszinkron meghívódik, az aktuális állapotot rajzold ki. Semmi mást ne csinálj. Egyébként azt is lehetne, hogy egy másik ciklus hívogatja a rajzolást, de nem biztos hogy szükséges. Duplapufferelést is lehetne írni, nem sokból tart.
Ez így egy hótprimitív játékciklus, de egyszerű dolgokhoz elég lehet.

Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Dell Precision 3571 FHD / i7-12800H 14C / 16-32G D5 / 512G / Iris XE + NV T600 Box WS tervező
- PC konfiguráció összeállítás igény szereint, csak új nem használt alkatrészekkel, garanciácal!
- Lenovo P1 GEN 5/16'WQUXGA 4K TOUCH/i7-12800H vPro/32GB DDR5/4TB SSD/RTX A4500 16GB GDDR6/GARANCIA!!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086
- Honor X7D / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- ÚJ Parkside 10000 mAh powerbank 3 év garanciával.
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 8700F 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900XT 20GB Be quiet Pure Base 500FX EVGA750W
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



