- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- Milyen GPS-t vegyek?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoinR
őstag
válasz
Dexar007 #754 üzenetére
Minden kezdet nehéz, az elején esetleg segíthet az Ideal Line az options menüben (hosszú távon azért nem ajánlom, mert félrevezethet). 10 kör így, 10 kör nélküle. Használd a Tab-ot, hogy nézd a korábbi legjobb szektoridőidet, ahhoz tudsz viszonyítani. Meg persze nézz meg előtte jó pár replay-t Youtube-on, hogy hogy kellene végigmenni rajta. Gázállások, fokozatok, stb.
-
Dudi08
tag
válasz
Dexar007 #752 üzenetére
Ezért kell gyakorolni.
Készülj fel, hogy a komolyabb sorozatokban, minden új pálya hasonló lesz. Sok gyakorlással lehetsz csak igazán versenyképes.
A nagyon kemény vagyok mentalitás sem ideális szerintem hosszútávon, inkább higgadj le és kényszerítsd hibába a másikat, az elegánsabb előzés, mint a pályán kívül valahogy megelőzni. -
JoinR
őstag
-
-Mike-
addikt
válasz
Dexar007 #712 üzenetére
Véletlenül nem egy narancssárga autóval versenyzel a WSR 2.0-ban?
-
-Mike-
addikt
válasz
Dexar007 #685 üzenetére
A licenszel is akkor lámák vannak, hogy az hihetetlen, nem komolyodik itt semmi, spa, gt3, valami kuznyecov, mert ő asziszi hogy a Pouhonba lehet és tud is előzni, hihetetlen komolyan. És ezek A classok... áramot kéne ezeknek vezetni nem gt3ast.
ez már a sokadik olyan verseny, amit ily módon tesznek tönkre. a rating szépen lemegy ezzel 1.00 alá.... vigyázhatok én. -
ozoli78
tag
válasz
Dexar007 #677 üzenetére
mazdában van gyorsjavítás ha a griden kiveszed a tankolástól és a kerékcseréktől a pipát
akkor csak meg állsz és mehetsz is tovább
ezt minden verseny előtt meg kell csinálni vagy
documentumok/iracing/app mappában átírod ezt a sort [Pit Service] nél autoResetPitBox=0 -ára és ilyenkor alapból nem cserél kereket és nem tankol -
-Mike-
addikt
válasz
Dexar007 #677 üzenetére
Ebből is látszik ennyire bevan gyakrolova mindenkinek lájmrok, rövidebb is, egyszerűbb kanyarokkal, ahhoz a pályához sok ész nem kell, jön egy kicsit bonyolultabb pálya, meghalnak egyből.
Megoldás? Fuss egy jó kvalit, minél előbbről indulsz annál jobb az ilyen helyzetekben. De van még egy megoldás is: szimulátorozás helyett gyúrj inkább, ja várj....
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007 #671 üzenetére
Az eddigi futamaidon azért volt káosz meg előzgetés, mert kezdőkkel versenyeztél.
Feljebb az emberek megtanulnak konzisztens időket menni anélkül, hogy hibákat vétenének, illetve ez a cél.És ilyenkor nem mindegy, hogy mennyire népszerű sorozatban versenyzik az ember, mert sokkal nagyobb a valószínűsége egy jó, szoros versenyzésnek egy olyan versenyen, amin 25 másik ellen mész, mint egy olyanon, ahol csak 8-10 ellen mész, mert nagyobb a valószínűsége, hogy vki hozzád hasonló sebességűbe akadsz (mert ugye ellenük tudunk versenyezni, aki lassabb az lemarad, aki gyorsabb az meg otthagy).
Amúgy igazad van, ezen a LRP chicane verzión a leggyorsabbak 1:00:8-akat mennek.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007 #668 üzenetére
Én egyébként értem a hozzáállásod, viszont ez azért nem jó hozzáállás, mert a Lime Rock park a legalapabb pálya az iRacingen, az egyik ha nem a legegyszerűbb. Próbálj meg kanyart levágogatni Montrealon, Bathurston, Spa-n vagy Road Atlantán. A falon végzed, az autónak annyi és vége a versenynek...
vagy ha szerencsés vagy, akkor csak time penatlyt kapsz.
Ha csak poénkodni meg rallyzni akarsz és a Mazda elég neked, akkor nyugodtan csináld ezt, viszont ha komolyabb autóval is akarsz versenyezni, akkor kénytelen leszel szabályosan körözgetni. Elhiheted, hogy vannak Lime Rockon nálad 5 mp-cel gyorsabb emberek iRacingen akik 0 incidenssel nyomják a versenyeket.
Btw a versenyek 90%-a olyan, hogy az emberek magukban körözgetnek (még mielőtt illúziód lenne, hogy brutális oda-vissza előzésekkel meg 150-es pulzussal lesznek teli a versenyeid). Csak a nagyon populáris és nagy grides versenyeken van általánosságban több izgalom, mint pl. GT3 Challenge. -
ozoli78
tag
válasz
Dexar007 #662 üzenetére
nem tudom miben mert régen mentem a roadsterrel de szerintem lassabb
ha meg nézed 1-2 emberen kivül nem is megy azokkal
ahogy Bence is írja próbáld ki a cadillacet nagyon jó
ráadásul 3 hét mulva hivatalos futam lime rockon lesz ott te is tudsz practicelni ha meg lesz a D licensed akkor versenyt is tudsz menni
nem könnyü az autót vezetni viszont ha bele jössz nagyon élvezhető -
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007 #649 üzenetére
Igen, ha kimész a pályáról az incidensnek/szabálytalangságnak számít, nem csak az ütközés vagy koccanás. Ha feljebb akarsz jutni akkor legyél lassabb, ne menj ki a pályáról és magasabb licenszet kapsz hamar. Már ha egyáltalán érdekel a dolog, a Mazda versenyekkel sincs gond.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
Dexar007 #623 üzenetére
Kb ahány ember annyiféle választ fogsz kapni.
Btw az R3E nem is szim, a hangja és a grafikája jó, de a fizika és az FFB nagyon gyenge.
Az rF1 szim, de régi, ezért a graf gyenge, a fizika és az FFB nagyon jó ha jól beállítod (modok), és a hang is a modtól függ. Legtöbb mod, legnagyobb autó és pálya választék.
Az LFS is szim, de régi, ezért a graf gyenge, a az FFB nagyon jó, a fizika nemtom (nem nagyon játszok vele). Szinte 0 mod.
Az rF1-re épül a Game Stock Car, továbbcsiszolt minden téren és nagyon f@sza. Nemrég jöttem rá, hogy azért nem játszok vele, mert ezek a Brazil pályák szinte mind a nagy pusztaságban vannak, és ezt vhogy nem bírom elviselni.
mod tekintetében rF1.
Assetto Corsa új, jó grafika, kaki hangok (sztem), fizika és FFB-ről nemtok nyilatkozni, mert alig játszok vele. Modokat mostanában kezdtek el rá írni.
iRacing régi de letisztult grafika, jó hangok (bár autótól függ), a fizika jó, FFB jó. Drága. 0 mod.
rFactor 2 max beállítások mellett jó graf, amúgy nem az igazi, legerőforrásigényesebb, fizika és FFB nagyon jó, hangok modtól függ de nincs vele gond. Az egyetlen 24 órás napszakváltással és választható időjárással. Egyre több és jobb mod.
A sebességérzettel sztem neked az a bajod, hogy rossz FOV-ot használsz. Azonos FOV mellett ugyanolyan gyorsan fognak elmenni melletted a fák meg a közönség minden autóban.
Ez itt a reklám helye
, nézz rá a csatornámra [link], van iR, rF2 és AC is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ubiquiti hálózati eszközök
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Crypto Trade
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- További aktív témák...
- Nike Airmax 720 43-as sneaker eladó
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest