Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz B-L-A-C-K #135137 üzenetére

    mert a kiindulási alap nem az volt, ami adott tekintetben fontos tényező.
    így terjednek a tévhitek, ilyenkor szokott az lenni, hogy nem olvassák vissza az eredőt, aztán mindenki panaszkodni fog, hogy neki újra cseréljék, ne pedig felújítottra, mert olvasta valahol, hogy újra kell, csak épp a 3 munkanapos különbözetről nincs/nem lesz tudomásuk...

    TechN7ne; szinte mindenhol így működik, de pont a telekom volt az, ahol panasz nélkül is adtak korábban többször ténylegesen újat, erről írtam is anno.
    a szolgáltatók is az apple gyakorlatára hivatkozva intézik úgy, nem egy panasz született már ennek kapcsán, ki is mondták állásfoglalásba, hogy nem jó így, de az csak amolyan ajánlás, így eredménye nem sok, jobban kellene erőltetni a dolgot, de kevesen akarnak olyan szinten és kellően sokáig és kitartóan foglalkozni vele, félnek a gyártó hatalmától, pedig az ügyfél a forgalmazóval áll szerződésben, nem kell érdekelje, hogy a gyártó milyen gyakorlatot folytat.
    kialakul majd ez is lassan, mint az egy év jótállási újraindulásos is - azt sem akarta elsőre betudni az apr sem, de csak muszáj lett -, csak erőltetni kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák