- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- De mennyi az annyi?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
Ez pedig így van, ha alkatrészenként akarnád összerakni az autót 3-4-szeres szorzó lenne a végösszege. Főleg egy viszonylag alacsony darabszámú jármű esetében. Nálam még húzósabb lenne s helyzet, mert még ritkább a típus. Csak a fényszóró ami mégcsak nem is xenon, hanem halogén, több mint 1000Euro állítómotor nélkül és nincs bontott belőle gyakorlatilag...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
hülyegyerek
addikt
Húz az, csak baromi hirtelen kell váltani. Nekem a 2-es rövidsége a nagy szívfájdalmam, ebben 70-nél már kapcsolni kell a hármast, az 1.8-ban 96-nál fogyott el.
Mondjuk pont, hogy autópályán nem szoktam vigéckedni, 5. , 6. bőven elég a dinamikus közlekedésre. Mondjuk az enyém manuális, cvt-vel nincs tapasztalatom.BigBlackDog: na ott aztán volt kolinmekrézés a váltóval rendesen. 120-nál vissza 3, aztán gyorsan 4.
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Biqci
aktív tag
Ez igaz, nem sokat látni az utcán belőle Van aki meg is nézi...
Viszont a típus specifikus cuccok aranyárban vannak hozzá. Egy komplett fényszóró 1 db 1000Eur. Bontott pedig mint a fehér holló"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
Lehet ez a jazznél nincs, bár csodálkoznék, ha más lenne.
Abban mondjuk lehet valami, hogy a többiek még régebbi Jazzekről és Citykről beszélnek, neked meg újabb Civicekkel van tapasztalatod. 1-2 szintnyi különbség simán benne van a környezetvédelmi besorolásokban, ami nagyban befolyásolja a váltó programozását is.
-
runner 125
nagyúr
Nem értem továbbra sem az álláspontod. A CVT váltónak pontosan ez a legnagyobb ismérve, miszerint gázra azonnal nyomatékcsúcsra emeli a motor fordulatát, és ott tartja végig. Nem értem a 2 másodperced sem. Ha a GE-t én lepadlózom, az abban a pillanatban tolja fel a fordulatot.
Tehát teljesen felesleges "belenyúlni", amikor ugyanazt éred el a gázpedál lenyomásával.
Nyilván, a fokozatokkal rendelkező automata váltóknál ez a fajta kézi gépészkedés eredménydúsabb megoldást jelent, de egy kis ccm-es, CVT-nél nem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
1.4 az enyém és nincs ilyen gondom. Ha lenyomom a gázt felmegy a fordulat szó nélkül.
Az erő nálam relatív.#67448AxBattler:
Ja értem Ott is kormányon kell, hogy legyen. BTW: az enyém most konkrétan sz@r, esélyesen váltó hibás 144e km körül, ismert előélettel és gyári olajjal, bőven gyári perióduson belül cserélve.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
runner 125
nagyúr
Lomha? GD-t nem ismerem, de GE-nél hybrid-del párosítva minden csak nem lomha. Iszonyat rugalmas 100-ig szerintem.
GD-nél is van külön S fokozat a váltón nem? GE-n van, ha tempósabban akar közlekedni az ember, csak áthúzza S-be."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
Az se semmi. Én még ott leragadtam, hogy otthon egy elem fényezése 30k Ft. Nem tudom azóta hovászálltak el az árak. Itt a hátsó lökhárító+első sárvédőre mondtak 500Eurot...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dgyuri0123
nagyúr
Lesz helyette KIA Ceed 7.2 milláért? [link] Ne vicceljetek... olyan árak vannak bármelyik márkánál, hogy semmilyen autót nem lehet megvenni emberi áron...
Ja, de.. jó esetben 1.0t vagy 1.3 szívó motorral, 80-90 ló, full fapad felszereltségben kb. 5m.[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
Köszi!
Az ára valóban nem túl pénztárcabarát, de melyik az, mikor egy jobban felszerelt (nem csúcs) Vitara is kb. ott van árban [link]? 6.6m vs (most) 7.1m a Jazz Hybrid Elegance és szerintem működési kultúrában meg pár dologban a Honda veri a Suzukit. Ilyen összehasonlítást sokat végeztem és azt kell mondjam a jelenlegi akciós ára igen baráti a többi "hasonszőrű" Hybridhez képest. Plusz 5 év ingyen karbantartás, télikerékszett, gyári tolatókamera és metálfény ajándék. Ha ezeket hozzá/leszámolom, akkor már olcsóbb is, mint a Vitara.
Én így számoltam, de ettől még persze nem olcsó, de nem is drágább, mint a többiek.. most éppen.Képeket lövök, ha meglesz...
#67089Qru: Köszönöm, de nem innék előre...
Igen, kimondva az árát nem olcsó, de a "többiek" is elég drágák, esetleg 1m-val olcsóbban van kis turbós, gyengébben felszerelt benzines, Hondánál meg nincs alternatíva.Ja és nézzétek meg a Vitara "eredeti" árát... vicc.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
Bizony, a Civic az utolsókat rúgja ebben a formában és már csak hybrid lesz (abból is), gyaníthatóan +2 milláért. Az meg már nekem, nagyon nem pálya. Szóval inkább Civic lesz az, ha ki nem futok az időből... Most is Jazz van (GK), nagyon sok újat nem tudna mutatni a hybrid.. A tied jó egyébként? Szereted, vagy inkább nem kéne ha fizetni kéne érte?
"csak a zene van"
-
Postas99
senior tag
Jazz? 1.4? Mert én azt értettem ez alatt.. bár biztos van az a helyzet amikor ennyit eszik.. a sok rövid végett biztos.
Az 1.0-ás motorokat hanyagolnám.. nem ismerem egyiket sem, de a fizika az fizika.. az a motor 10 éves korára hulla lesz szerintem.. de biztos meg lehet vele etetni 8L üzemanyagot 100Km-en.. bár akkor nem 10 év hanem 8 és kuka a motor.. (nem vagyok motor specialista, tehát ez saját vélemény , természetesen meghallgatom minden szakavatott véleményét)[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mindig lesz olyan, akinek ez vagy az nem fog tetszeni. Különbözőek az ízlések. Nekem azt nem mondom, hogy nem tetszik, de nem dobtam tőle el magam. Kíváncsi leszek a hatchbackre, elvileg az is lesz. Ez ugye a sedan. Számomra túlzottan hasonlít a németekre, ahogy a képeken is látszik. Eddig nekem azért jött be a forma, mert érdekes volt, változatos, nem olyan tucat németes. Most olyan lett, mint amikor látsz egy új filmet és tele van klisékkel, amiket már sokszor láttál más filmekben. Nincs benne eredetiség. De mondom. Látni kellene élőben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Igazi állatorvosi ló.
Amúgy lehet egyedi rendelésre lett gyártva csak nem vette át a vevő vagy végül kevesebb darabot vett meg (cégnek szabadabb konfigurálást engednek mint magánembereknek) és a maradékot kiadták lízingbe. Esetleg egy gyári tesztautót kaptál (pár sz km futás után ezeket ugyanúgy piacra dobják egy reset után 0 km-el).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
boogie84
veterán
Hasznalathoz olvass vissza picit. Az 1L-es motor sztem meg erzekenyebb lehet a hideg jaratasra na meg ugye a nyomatekra.
Wolperting:
Az a baj h ezek a motorok mar tized mp alatt 2-3000 fordulatot porognek ha hozzaerek a gazpedalhoz.
Felek h hidegen jobban kopna hideg olajjal. Nem szivesen meselnem, vagy irnam itt a topikban 100e km utan h 1L olajat eszik olajcserenkent. Akkor sztem nem japan minoseg mar. (Igaz h a kicsi mx5 sokat futott kollegainak is van olajfogyasztas jellemzoje)A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
veterán
Zavar, hogy valakinek más a véleménye? Akinek nem egyezik a tiéddel a véleménye, az fanboy? Ez komoly? Nem írhatom le a véleményem?
Egyébként miért? Automatánál mit kell tudni a vezetéshez? Gáz, fék, kormány. Egy 10 évest is meg lehetne erre tanítani. Van a kényelem, meg a vezetés. Én a vezetést választanám ma is, új autó esetében is. Ameddig lehet.
" Már miért venné ki?"
Mert egy számítógép fogja eldönteni, mikor vált és nem te. Legközelebb a kanyarodást sem te fogod eldönteni, hogy hogy történjen, hanem egy számítógép. És lassan szükség sem lesz rád, csak utas leszel.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
Szélvédőtakaró a megoldás. Régen kollégával kipróbáltuk. De lehet hogy már meséltem. Nyáron, 30 fok körüli kinti hőmérséklet, felhőtlen napsütés, kb.dél. Az ő fehér Suzukijában takaró nélkül 69,9 foknál melegebb volt a levegő, mert a kalibrált ipari hőmérő afölött kiakadt.
Az aranyszínű hondában 52-53 fok volt, de körbe volt takarva minden ablak. De már csak az első+hátsó szélvédő takarása is rengeteget fog. Persze macera, meg helyet foglal, de egyrészt hidegebb tőle, nem mindegy hogy 70+ fokról indít a klíma, vagy 50-ről. Másrészt a műanyag alkatrészek, felületek, kárpit se pusztul el olyan gyorsan a naptól, UV-tól.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
MPowerPH
félisten
Hasonlitsad ossze a linkelt Accord belsot egy Kia Optima vagy Stinger fele belsovel. Utana meg nezz meg egy 2015 kozeli BMW belsot. Kb., ugyan azok a vonasok, csak olcsobb anyagokbol, gyengebb technikaval, Albert Biermann vezetesevel.
Nekem annyira bejon ez a 2006 -os Accord, hogy elgondolkodtam, veszek egy ugyan ilyet, nagyon-nagyon keves merfolddel, patika allapotban. Mint pl. ez.
Ugy indult, hogy csak egy szamarat akartam, ami megbizhato, nem eszik sokat, de kenyelmes. Erre odaig jutottam, hogy nagyon bejon ez a regi, de meg megbizhato diesel technika.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kurfürst
csendes tag
Nem kell kikapcsolni, ha a beállitott követési távolságon belül ér utol egy lassabb kocsit, értelemszerűen elveszi a gázt vagy gyengén elkezd fékezni (persze ha épp belemennél mert elbambultál akkor jönne a satu). Mert ugye ez a dolga.
A megoldás egyszerű, amikor kezdesz követesi távolságra érni (piktogram jelzi műszerfalon), vagy elkezdesz lábbal gázt adni (amíg nyomod a gázt felülbírálja a tempomatot), előzöl majd ha visszatértél a sávodba elveszed a lábad a gázról és megy tovább a tempomatos buli a beállított sebességen. Kis megszokást igényel persze ha gyorsan mész, hogy időben előzz és ne kezdjen el lassul, de erre pl. megoldás a rövidebb követési távolság beállítása.
Egyébként rohadt jó funkció, sávtartóval együtt használva gyakorlatilag önvezetős autósmozi, csak néha meg kell piszkálni a kormányt alibiből.
Ha bármi miatt fékezel kikapcsol a tempomat.
Nekem a Sensing eddig jelesre vizsgázott, háromból három alkalommal mindig teljesen valid volt, 2-ből én is pont akkor fékeztem volna (ekkor már ‘előfeszítette’ a fékeket), a harmadik pedig konkrétan balesetet került el mert pályán útra szóródott ruhák miatt hirtelen befékeztek előttem.
Fals fékezés nem volt, egy kétszer úton csálén parkoló és belógó kocsi miatt csiripelt be (figyelmeztető piktogram) de abszolút nem jellemző. Inkább akkor figyelmeztet, ha túl nagy lendülettel érkezel álló kocsi mögé.
Ha valakit zavar a működés érzékenysége, lehet 3 fokozatban állítani, nekem a normál pont szinkronban van velem, de lehet kevésbé érzékenyre is állítani.
-
veterán
-
veterán
Látod te tudsz normálisan kommunikálni és nem akarsz önjelölt igazságosztó sem lenni. Köszönöm.
Annyi megjegyzésem lenne ehhez, hogy a "nem tud különbséget tenni aközött..." mondatrészed megint csak komoly aggályokat vet fel bennem. Egy elvileg a biztonságos közlekedést hivatott szolgálni képes "extra" nem képes eldönteni, hogy előttem autó vagy sorompó van?
Tőled is megkérdezem, ezeket egyenként vagy globálisan ki lehet kapcsolni? Vészfék asszisztenst nem, de a többit? Érdekelne.
Ahogy mondtam, ufóban még nincsenek ilyen sípoló, pittyegő, villogó, önállóan az autót megállító, elindító csoda extrák. Szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
Clark78
tag
Ilyen esetem még nem volt, de most eszembe jutott egy kellemetlen autópályás szitu.
Előzünk többen, várom, hogy az előttem haladó kisoroljon a külsőbe, közben már a seggemben nyomakszik vki. Az előttem haladó elkezd kisorolni én gyorsítok, mire az asszisztens megint úgy ítéli meg, hogy ebből csatt lesz, belefékez miközben én nyomon a gázt, de csak egy pillanatra, mert neki is leesik, hogy nincs para és meging gyorsulok. Mit érzékel ebből a fartúró mögöttem? A hondás hülyegyerek büntetőzik, direkt belefékez a gyorsításba. -
veterán
Nem. Ne forgasd ki a szavaim. Valaki röhögött rajtam és én nem értettem mi olyan vicces. Nem mondtam olyat, hogy ha valaki 95-öst tankol, az trehány. A trehány kifejezés azokra vonatkozott, akik egyáltalán nem foglalkoznak az autójukkal. Leírtam mikre gondolok és ebben ugyan benne volt a 100-as benzin is, de nem egyedül erre értettem. Meg fura volt, hogy valaki szinte már büszke arra, hogy ő márpedig azért is a gyengébb benzint tankolja. Lehet úgy válaszolni, hogy én nem látom értelmét, hogy 100-ast tankoljak és úgy is, hogy én fillérb@szó vagyok, márnehogyám a kicsit drágább benzint tankoljam ám. Érzed a különbséget? Én a másodiknak éreztelek a stílus alapján. De lehet, hogy tévedtem. De nem csak ettől gondolok valakit trehánynak.
-
veterán
Ne legyél rá büszke...
Tankolásonként 900 Ft felár (30 forintos különbséggel számolva). Ennyiért nem "alkoholt" tankolok abba az autóba, ami évek óta hűségesen szolgál és mindig számíthatok rá. Ennyi, meg normális gumi, meg a lehető legjobb olaj, szűrők beleférnek. Akkor kaphatsz vissza az autódtól, ha adsz is és nálam nem volt kérdés, hogy E10-es bevezetés után a 100-as benzin a megoldás. Sőt, mindháron autónk ezt kapja...[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
veterán
A tehát a 8 gen tervezésekor a magic seats elhelyezését vették alapul és nem azt, hogy ha a tankot átteszik a szokásos helyről az első ülések alá, akkor helyet nyernek a magic seatsnek és egyéb másnak is. Netalántán az autó stabilitása sem volt napirenden az alacsony súlypont miatt...
Hát ezen nem fogunk összeveszni.Amúgy a kinézet ugye szubjektív. Nekem bejön a 10 gen. Neked pont azért nem, amiért a 8 gen sem. Nem vagyunk egyformák. Nekem a 10 gen-ben pont az jön be, hogy ha látom, nem lehet összekeverni egy Golffal vagy Astrával. Sem Hyundai-al. Sem Focussal. Van karaktere. Mint az ufónak.
Van egy Mini Cooper S is a családban a 170 lovas kompresszoros motorjával. Nos az megint nem egy 12 egy tucat.
Ja és én sem vagyok már 20 éves. Sem 30. Lassan...[ Szerkesztve ]
-
veterán
Az első-hátsó üléspozíció ugyanazon a szinten van 9 gennél is (8 gen alapjaira építettek). Elöl azért magasabb mert az ülések alatt van a tank. A hátsókat max egy szintre hozták és így, mivel a tank nincs útban, létrejöhetett (elfért) a magic seats. A 10 gennél megint visszatették a tankot a régi helyére, így alacsonyabb az üléspozíció, viszont nincs magic seats.
Tehát nem a magic seats miatt magasabb az üléspozíció, hanem a tank elhelyezése miatt. Egyébként ez a tankelhelyezés tette lehetővé pl a 470 literes csomagtartót is a 8 gennél, ami a kategóriája legjobbja (9 gennél nem tudom mekkora). Meg a teljesen síkba dönthető üléseket.Pedig pont a kipufogó végek és egyéb formák teszik sportossá a formát. Ez az ami a 9-esben már nincs meg. Az inkább hajaz egy buszra. Persze nekem a 7 gen is ezért nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Kurfürst
csendes tag
Olyan nagyot nem hibázhatsz szerintem egyikkel sem, a B oszlopig tulajdonképpen ugyanaz a két kocsi. Én is inkább a jobban felszereltre mennék, ha utazásra kell pakolni meg mind a kettőt tudod, legfeljebb a hecsiben állva utaznak a bőröndök.. Csak könyörgöm ne legyen kib*szott szürke
Árazásnál érdemes azt is figyelembe venni hogy a Hondánál gyakorlatilag kérés nélkül elég jelentős kedvezményeket adnak (múlt évben kifejezetten sokat engedtek az idén bevezetett környezetvédelmi adók miatt) gyakorlatilag arra, hogy bemész és köszönsz az üzletkötőnek. Pesten nincs különbség a szalonok között, de pl. a győri szalonban 800 ezerrel többért mérték ugyanazt, szóval érdemes kicsit körülnézni és körbekérdezni.
Vagy esetleg nézhetsz 1-2 éves használt executive sedánt is, előfordulnak néha jó áron.
Viszont én belehúznék a helyedbe mert a COVID meg a CO2 kvóták miatt szerintem ketyeg az óra, hogy meddig lesz jófajta benzines Civic, és mikortól szűnik meg (úgy tudom, mind az angol, mind a török gyártás megszűnik), mert onnantól kezdve jó eséllyel csak feláras hibridekből válogathatsz, legalábbis az újak közül..
-
Kurfürst
csendes tag
Nyugodtan menj a sedanra, bazi nagy csomagtere van (520 liter), nagyobb, mint a hatchbacké, és a hátsó traktusban is több a hely. Tesztek szerint 24" colos bőröndből 5 is belepakolható.
A hecsi akkor érdekes, ha túlméretes tárgyakat, hűtőt, biciklit meg ilyesmit akarsz bepakolni, de arra úgy látom van más céljármű.
-
Qru
MODERÁTOR
Sőt, a közepesen felszerelt Superb árából kijött volna egy kb fullos Camry... És kb egy napon sem említhető a két autó.
flegga92: Jah, a dízeles csaló szoftver miatt is csak azért volt végül visszahívás már nagyon a torkukra léptek a zöldek. Amúgy azzal sem foglalkozott volna a gyártó hiába derült ki...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest