Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    Huh... kicsit azért bonyolult a support. Írtam nekik, hogy az account management részen még mindig nem látni, hogy milyen játék van az accounton és, hogy ez változni fog-e a jövőben. Meg ha már írtam, akkor legyen szíves megnézni, hogy tényleg GW2-Eu verzióm van 3 nap headstarttal.

    Az első supportos válaszolt, hogy küldjem el a kulcsot az alapján beazonosítja. Mondom oké, elküldöm, de a visszaküldött e-mailre jött egy NCsoftos email, hogy beregeltek egy supportos accot, mert csak így tudok velük kommunikálni. Elküldtem a kulcsot. Jött a válasz, hogy van GW1es account, meg GW2 és, hogy a supportos acc az nem egyenlő a GW2vel stb. Mondom ez nagyon jó, de sajnos nem egyről beszélünk és tisztában vagyok vele, hogy 25. előtt nem tudok belépni a játékba és én csak tényleg biztos akartam lenni abban, hogy megvan a +3 napom. Aztán jött a végső választ:

    "Hello,

    The issue you're reporting will require a bit of additional investigation.

    I am escalating your ticket to a Senior member of the Account Login Team to further assist you. Someone will be in contact with you as soon as the issue has been fully reviewed.

    Thank you for your patience,

    Thanks,
    Larry
    NCsoft Account Support"

    Eleve nincsen semmilyen probléma, csak egy kérdést tettem fel, de majd hátha a Senior kolléga megérti, hogy mit kérdeztem (ennyire azért nem szar az angolom :D).

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák