Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Macrodroid
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Netfone
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
válasz JulianSinulf #56547 üzenetére
Kapcsolj vertical sync-et és/vagy vegyél visszább a grafikából, aztán akkor meg lehet szüntetni a képtörést.
"Akkor ide már SLI-s konfigok kellenek."
Ez így ebben a formában nem igaz.
Szerencsére a GTA V jól skálázható és jól skálázódik.
Adott hardverrel az ember birtokában annak megfelelő grafikai beállításokat kell választani amit szerencsére részletesen be lehet állítani így némi időráfordítással (akit érdekel) ki lehet hozni a maximumot a saját hardverünk birtokában úgy hogy az adott lehetőség szerint a legjobban néz ki.
Anno a GTA IV-nél az volt a "gond" (ami valójában nem gond volt, csak azoknak az emberek akik nem vették tudomásul a hardverkövetelményét akkoriban), hogy modern játék volt 2008-ban a korát meghaladó részletesség mellett egy részletesen kidolgozott városban játszódott plusz a RAGE grafikus motor sem egy fapados megoldás volt a benne lévő Euphoria és Bullet eljárásokkal, ami igényelte az erősebb 2 magos CPU-t de ajánlott volt a 4 mag is. Xbox 360 és PS3 az akkori átlag PC-től jóval erősebb volt...
Aztán a sok torrenthuszár a bugos tört játékkal próbálkozott a hypermarketben vásárolt 1 fizikai magos CPU-jával 512MB vagy 1GB RAM mellett valami VGA-val a birtokukban. Ezek meg nyávogtak meg telesírták a fórumokat és fűnek-fának panaszkodtak, hogy rosszul fut a GTA IV.
A GTA miatt rendszeresen fejlesztek a gépemen így mindig csak annyit lépek előre amennyit éppen kell, hogy úgy fusson ahogy szeretném:
GTA III:
valami Intel 900Mhz CPU -> AMD Athlon XP 2800+
128MB RAM -> 256MB RAM
SiS integrált megjelenítő -> Nvidia GF4 MX440 64MB/64BitGTA IV:
AMD Athlon64+ 3200+ Soc939 -> Intel E8400@3.6Ghz -> Intel i5 750@3.2Ghz
512MB RAM -> 2GB -> 4GB
Nv 7900GT 256MB/256Bit -> ATI HD4850 512MB/256Bit -> Nv GTX 275 896MB/448BitGTA V:
Intel i3 2430M -> Intel i5 4460 -> Intel i7 4790K
8GB RAM -> 8GB RAM -> 16GBRAM
Nv GT555 1GB/128Bit -> GTX 760 2GB/256Bit -> GTX 1070 8GB/256BitMert a GTA IV-ig bezárólag azelőtt a korábbi 3D-s GTA-k úgy mint a 3, VC és SA elmentek az említett hardvereken.
Viszont a IV-től kezdve a GTA széria ismét fejlődött minden szempontból és szintet lépett amihez kellett hardver, hogy futni is tudjon.
Mint ahogy tette a GTA 2 után a 3. rész a 3D világával. Anno én is hónapokig csak a diavetítések közepette "játszhattam" a 3-mal, mert az akkori gépem harmat gyenge volt hozzá és fejleszteni kellett a régi gépemet.
A GTA széria szerencsére fejlődik minden szempontból:
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 9. nap: Hot Wheels Unleashed
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asszociációs játék. :)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- EA Sports WRC '23
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest