- Milyen okostelefont vegyek?
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- iPhone topik
- Yettel topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
koby11h
aktív tag
válasz run4fun #21946 üzenetére
Ilyen nálunk is volt, mosógép némelyik mosásnál leállt, össze vissza kijelzés, villogás 5-10 percig, aztán ment tovább.
Telefon doboz tejnek támasztva, 720p, video indítva és mosás. A harmadiknál előjött, az emailt úgy írtam, hogy a link ott van, video-t kérem töltsék le, nézzék meg és mondjanak rá valamit.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
koby11h
aktív tag
válasz Lackooo84 #22373 üzenetére
Szerintem nem így értette.
Aki luxusban él annak rendszerint nincs vagyona. Van a húgának, a nővérének, a keresztlánya ángyikájának... de Neki, akitől be kellene hajtani annak nincs egy vasa sem.
Ezért vannak sokat ott hosszabb ideig.
A másik nagy kupac pedig a balek akinek a nevére írták 5000 Ft-ért azt a harminc céget...
A maradék tényleg hülye adócsaló.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Nakivagyok #22512 üzenetére
Onnan jövök, de szó szerint. Előre nem mondja meg, a számlán majd fog szerepelni.
LucklyL jól írja én is megkérdezném autós boltban.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz saw1114 #22629 üzenetére
40e-es Samsung telefont vettem ED-nél, csak számla, mondom garancia papír?
Ok, küldik. Mondom nem Samsung garancia papír és rossz rajta a sorozatszám.
Ok, küldik. Végül csak sikerült rendes gyári garancia papírt küldeniük, jó sorozatszámmal, kitöltve.
Ha mindenki elég kekec lenne rájönnének, hogy sok idő és sok postaköltség és abbahagynák. Bár lehet hogy ez náluk amolyan népi hagyomány...[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Újabb emag vásárlás, újabb letöltött garanciapapír amin a sorozatszámnak semmi köze a termék csomagolásán és a terméken lévő sorozatszámhoz.
Ennek egyenes következménye részemről az újabb reklamáció, részükről pedig az ígéret, hogy kapok a jó sorozatszámmal megegyező garancialevelet.
Ez kinek jó?Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz marton20 #23680 üzenetére
Üdv a klubban!
Mindig ezt csinálják, az valami saját belső azonosítójuk - jobb esetben.
Én minden alkalommal ezzel kezdem, hogy addig írok, amíg egy olyan garancialevelet nem kapok amin a termékkel és a csomagolásával megegyező sorozatszám nem szerepel.
Lehetőleg a gyártó garancia levelét - pl. Samsung szürke eredetit, postán!
Ha nem, akkor nálam az elállás!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Kérd az EMAG-tól emailben vagy személyesen a Samsung garanciajegyet amin a készülék valódi! sorozatszáma szerepel. Nekem elküldték postán.
Persze ehhez az kellett, hogy háromszor reklamáljak, lefotózzam a kapott telefon dobozát és az Ő garancia jegyüket amin NEM azonos sorozatszám szerepelt!
Így végül 1 hét múlva kaptam egy rendesen kitöltött, jó sorozatszámos szürke Samsung garanciajegyet.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Másik terméket (mosógép) küldtek, ami olcsóbb 10000-el és az ügyfélszolgálat megpróbálta elmagyarázni, hogy ez ugyan az a gyártó és ugyan olyan jó termék ez is...
Simán küldtem vissza. Utána az eredeti termék rendelését lezárták, a megszűnt akciós áron nem akarták a hibás szállítást pótolni, utána még sem az akciós áron lett leküldve...
Második kiszállításra kaptam amit visszaigazoltak és a harmadik számla lett jó áron!
Azóta inkább legyen pár ezressel drágább![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
-
koby11h
aktív tag
válasz carl18 #24489 üzenetére
Van aki ez nagyban csinálja, pl. Tasnádi Zsolt: http://patina.atw.hu/
Eszméletlen gyűjteménye van, én voltam Nála egy órát, hát van mit nézni!!!
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz allein #24575 üzenetére
"Fogtam magam, elutaztam az egyik MM boltba és hazahoztam egy Philips OLED-et, helyben kibontották a dobozt és kipróbálták a TV készüléket, működik. "
"A biztonság kedvéért a készüléket megrendeltem online, bolti átvétellel, MM vissza is igazolta. A boltban amikor a TV készüléket átvettem"
Most akkor elmentél és személyesen vettél egyet vagy online megrendelted a boltba és egy későbbi időpontban átvetted a boltban?
Utóbbi esetben úgy gondolnám van elállási jogod, első esetben boltot kell megkérdezni. Gondolom én.Akkor már meg volt a válasz...
[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
-
koby11h
aktív tag
válasz gordonfreemN #24584 üzenetére
Nekem más gyártó tápja volt. 5 éves garral volt, 2 év után csinálta. Készítettem róla videot.
Kemény fa asztalra ki volt téve, 20+4 tűs csatlakozó zöld-fekete lába rövidre zárva gemkapoccsal, elosztó bekapcsolva és elkezdett a videon jól hallhatóan zörögni.
Felemeltem, akkor is zörgött, forgattam, akkor egy állásban kis időre abbahagyta, utána ismét elkezdte. Ezt elküldtem boltnak, bolt a gyártónak és így cserélték.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz qltsar #24711 üzenetére
Pcland nekem sem válaszolt, 2 hónap, 3 email, minden címre. Én a tápegységem magyarországi disztribútorától megtudtam, hogy nem rajtuk keresztül jött be a tápegységem, így valószínűleg az is szürke import és közvetlenül a gyártóval leszek szíves...
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz koby11h #24712 üzenetére
Pcland-től vásárolt Chieftec házat, ha Ramiris feliratú dobozban van, akkor lehet a Ramirisnél számlával és jótállási jeggyel probléma esetén garanciáztatni. Nagyon segítőkészek voltak a telefonban, tudnak a Pcland-ről és ha Ők az importőrök, akkor igyekeznek segíteni.
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Onnantól él a garancia, hogy átvettem.
Én is mentek minden csomagátvételi értesítőt, vagy ha van róla papír, akkor azt teszem el. Néha tényleg az a pár nap számít.
Info: most próbáltam ki, MPL-nél 18 hónapra, Foxpostnál 5 évre tudtam visszanézni a csomagkövetést.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz pocok88519 #24750 üzenetére
Visszaküldés előtt nem fotóztál? Tudom utólag már mindegy, de bármilyen fotón esetleg rajta lehet a foglalat és hátha látszik valami...
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
-
koby11h
aktív tag
válasz Lackooo84 #24757 üzenetére
Hajlítgatáshoz elég egy jó lámpa, nagyítóval a közepén, vékony csipeszek és biztos kéz... nagyon biztos kéz, nyugalom és tapasztalat!
A cseréhez már komolyabb, vékony csövű hőlégfúvó is és nagyon biztos kézre is szükség lenne. Nekem egyik sincs...
Szerk: youtube videók vannak hozzá, pl: https://www.youtube.com/watch?v=RUL-Ii61GfQ
Szerk 2: aha, elhajlott lábakhoz elég egy Rotring ceruza és ügyes kéz[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz KubanitoS #24831 üzenetére
Én kicsit hasonló (megkaptam a terméket, de nem jót küldtek) esetben nem hagytam az Emag-ot, kértem, hogy adjanak elérhetőséget a külsős céghez, mert telefont nem veszik fel, emailre nem válaszolnak... Végül visszaküldés lett és az Emag segített.
Ehhez kellett 3 email, és vagy 5 telefon. Én nem hagytam magam és nem nagyon érdekelt ez a külső cég duma, az Emag hírnevét áztatják el, szóval segítsenek, ha már ilyenekkel állnak üzleti kapcsolatban![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
0 készlet, kínai cucc van hirdetve és ha raktáron látod, akkor az Kínában raktáron.
Aztán vagy összegyűlik elég megrendelés vagy nem. Ha összegyűlt, akkor vagy van még készleten vagy nem, vagy ideér 60 napon belül, vagy nem. A pénzt meg talán visszakapod. Vagy nem.
Bocsi, ezt az ember saját kárán tanulja meg, én is hiába olvastam hasonlót, csak megpróbáltam. Ugyan ez volt a tapasztalatom másik ilyen "webshoppal"...
Persze ez csak tipp.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Néha harcolni kell velük, összegtől függetlenül, különben elfelejtik ki van kiért...
Én NHKV, helyi vízmű és egyéb szolgáltatókkal vagyok kénytelen néha vitatkozni, de a lényeg, hogy ha tudjuk, hogy igazunk van, akkor nem szabad hagyni!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
-
koby11h
aktív tag
válasz Tomi0703 #25521 üzenetére
Nyisd meg az arukereso.hu-t
Rögtön a kezdőoldalon
"Áresett termékek
Termékek, melyek ára az elmúlt két hétben csökkent!"
-48% - 46% -47% -46%
nem olyan kirívó a 45%, hogy ez neked fel kellene tűnjön!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Lidl-ben vettem állateledel konzervet. Nem az akciós volt amit elvettem, mert mellette is és a helyén is más termék volt, az akcióstól eltérő cikkszámmal. 40*130 Ft, nekem nem kis pénz, így vissza akartam adni. Nem voltak hajlandóak visszavenni, csak ha én letöltök egy Lidl alkalmazást (nem, nem a Lidl Plust!) és ott regisztrálok minden adatommal és utána a generált QR kóddal... na itt közöltem a hölggyel, hogy ez nem kicsit megy szembe a törvényi megfogalmazással, mert neki kutya kötelessége visszavenni a pénztártól el sem vitt terméket, ha rossz helyen volt (ezt el is ismerték, több 20-as kartonnal volt ott) és én nem kérem. És ehhez elég megadnom bármilyen formában az adataimat, nem köthetik semmilyen regisztrációhoz! De neki akkor is kell az a QR kód! Ok. Felhúztam magam, elvittem a konzervet, majd 5 levélváltásba tisztáztam a Lidl ügyfélszolgálattal, miszerint:
"Tisztelt X Y!
Az applikáció használata nélkül is lehetőség van az adatok megadására a visszáruzáshoz, azonban amennyiben lehetősége van, kérjük, használja az applikációt a visszáruzás meggyorsítása érdekében.
További szép napot kívánunk!"
Ezzel és a 40 konzervvel visszamentem négy nap múlva reggel és visszáruztattam a boltvezetővel. Megkérdezte, hogy megérte ennyit mászkálni vele? Mondom megérte ennyit kekeckedni? Egyébként útba estek, nekem nem kerülő, kb. 2 cl benzin... Mindezt alkalmazás nélkül, bediktált adatokkal - mivel igazolványt nem kérhet el, nem hatóság! Ezután még megkértem a Lidl ügyfélszolgálatát, hogy a nevezett boltban erről tartsanak oktatást, mert rendszeresen szoktam ott vásárolni és lesz még erre példa, ahogy ismerem őket! Nem várom a lehetőséget, de nálam van a kinyomtatott email a kocsiban.
Nem szabad hagyni! Nyugaton és keleten (messzebb keleten) is sokkal öntudatosabbak a vásárlók, nekünk is fejlődnünk kell!
[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Én hagynám a boltot és a szervizt és itt
https://www.miele.hu/f/hu/kontakt.aspx
Leírnék mindent és felcsatolnék minden dokumentumot és kedvesen segítséget kérnék a a Miele-től.
De bocs, ha ezt már próbáltad![ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Sziasztok!
Bútorgyár, egyedi bútor.
Megrendeltük, 6 hét gyártás, leszállították. Egyik szekrényen az ajtó minden egyeztetés után is rossz irányba nyílik. Újragyártják. Másik szekrénypárnál az ajtó nyílik, alatta a fiók nyílik, de ha kinyitom az ajtót, akkor a fiók elakad az ajtó aljában. Szerintem sima szerelési hiba. Szerintük vízszintezés, vagy beállítás. Fotókat küldtem, hogy vízszintezve van, össze van fogatva. Kijöttek ők is. Nem tudják jobban vízszintezni, mint a vízszintes. Nem lehet rajta állítani, illetve akkor a felső ötödik szekrény ajtajával akad.
68 napja itt áll 5 szekrény és ebből 4 szekrénnyel gondok voltak és mi, mivel nem tudjuk, hogy az ajtót akarja a gyártó újragyártani vagy a fiókot vagy mit szeretne, egyik szekrényt használtuk csak.
Felajánlottam a kereskedőnek, ahol vettük, hogy én kijavítom a szekrényt azzal, hogy átfúrom az alsó polcok síntartóit lentebb 2-3 mm-el, hogy a szekrény kívánja és legyünk túl rajta, de kártérítési igény szeretnék benyújtani. Ezt már korábban is jeleztem.
Végül a kereskedő beleegyezett. Én kijavítottam a hibát, átraktam a síneket. Minden szépen vízszintes, minden nyílik, semmi sem akad.
Jeleztem a kereskedőnek, hogy a gyártótól kérek kártérítést: NAV-os késedelmi kamat számító oldal kb. 25000 Ft-ot számolt a több mint 700000 Ft-ra 68 napra, illetve az én 3 órai munkámra én 10000 Ft-ot.
Szerintetek jogos, túlzás? Minden meg van fotózva, videózva, nem nyíló ajtók, fiókok. A levett fiók sín alatt 1 furat helyett 3-3 furat, ahogy próbálgatták felrakni a gyárban... csak nem jól.
Van vagy 15 fotóm, videóm és 20 emailem a 68 nap alatt. Tényleg próbáltam kompromisszumkészen állni a dologhoz, de a 2-3 hét helyett 6 hét, majd az újabb 2 hét helyett 4 és még mindig nem volt megoldás, itt már elfogyott a türelmem.Szóval túlzás ez a kártérítési igény? Ha nem túlzás és nem lehet a gyártóval egyezkedni, akkor Békéltető Testület?
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz luciferc #25656 üzenetére
A kereskedő elég normálisan állt mindenhez, a gyártóval végig kommunikált, jelzett felém is. Nem ő rontotta el a gyártást sem, így bár én is így tudom, hogy ő számlázott, és vele állok kapcsolatban, de valahogy rossz érzés, hogy őt csesztessem...
Most várok 30 napot, mivel elvileg az a válaszadási határidő, aztán megkérdezem a Békéltető Testületet is. Itt vannak a szomszéd utcában. Köszi a véleményeket!!!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz luciferc #25660 üzenetére
Van írásos nyoma, mindenről tájékoztattam a kereskedőt előre is, utólag is. Majd meglátjuk. A gyártóhoz is a kereskedőn keresztül fordultam minden esetben, így a kártérítési igényről szóló levelemet is nekik küldtem el.
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Itt tettél panasz?
https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/webform/panaszNem tudom ez-jó-e még:
https://www.posta.hu/static/internet/download/EASZF_I_MPL_UCS_fuvarozas_ASZF_1_fuggelek.pdfEzt kinyomtat, kitölt, postára bevisz és lead. Ott helyben kérsz kerestetést, illetve egy átvételi igazolást a leadott nyomtatványról. Lehet azt kéri, akkor Miskolcra kell beküldeni.
[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Most vettem egy szekrénysort, a számlán az szerepel, hogy Genova szekrénysor xxx.000 Ft, alatta elemenként, árazva az 5 része xx.000 Ft, xxx.000 Ft.... mindegyik mellette a sávos garancia szabály szerint 1 és 2 év.
Ez így korrekt.Tehát tudtommal ha tételenként fel van sorolva a benne lévő és ár is van mellette és garancia idő is, akkor az számít. Ha egy tételben van leírva, ár mellette, akkor az alapján kell számítani.
Tehát ha a hűtő Bosch xy típus 230000 Ft, akkor arra a 230k alapján.
Ha gép: alaplap 110000 Ft, Processzor 96000 Ft, memória kit 64000 Ft, akkor oda külön soronként garancia idő (mi is így számlázzuk) vagy a gyártói vagy a sávos elv alapján.
Ha laptop és beépített ssd + ram bővítés, akkor laptop 350000 Ft, 3 év, SSD 42000 Ft, 5 év, memória 22000 Ft, 3 év...
Én ezt a gyakorlatot ismerem. Tehát sok függ attól, hogy az ember mit rendel és a gyártó mit számláz.Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Ajándékok #25712 üzenetére
Hát nem a kereskedő dönt, hanem a "helyzet", ha én egyben rendelek meg egy dolgot és a kereskedő is jellemzően egyben árulja, árlistája alapján, vagy egyben veszi és úgy is adja tovább, akkor ez egy termék, egy ár, egy garancia a sávos törvényi alapján.
Laptop, memória, ssd, így vettük külön-külön, így is adjuk tovább, hiába szereltük bele. A gyártói és a törvényi garanciát figyelembe véve.
Bútorom: külön ára van minden elemnek, így külön is van rá garancia, komód 70k, 1 év, kétajtós 120k, 2 év...
A kereskedő pl. egyedi gyártásnál, összeszerelésnél dönthet esetleg, így értettem... bocs, ha nem volt jól fogalmazva.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Ajándékok #25724 üzenetére
Ha asztali számítógépet veszel, tehát amit a gyártó állít össze saját elgondolása szerint és a kereskedő is azon az egy cikkszámon forgalmazza és te nem variálgatsz rajta semmit, mert az egy komplett gép! Akkor az a számlán egy sorként fog szerepelni, mint pl. XY cég gamer konfig 2, br. 350000 Ft, 3 év garancia.
DE ha te ezt összerakatod alkatrészekből és úgy megveszed és a számlán az szerepel, hogy alaplap, 3 év, proci 1 év, ram 5 év, ssd 5 év, táp 1 év (ahogy a gyári garanciák is vannak, mert feltételezzük, hogy mindenhol megadja és nem sumákol és nem szürke import), akkor ott nem gépet veszel, még akkor sem, ha összeszerelteted, mert te alkatrészeket választottál ki és azt vetted meg a tételenkénti eltérő garanciával, ami a gyári vagy minimum a törvényi sávos, amit a kereskedő vállal.
Ez a különbség. Gépet veszel, amit a kereskedő gépként árusít vagy alkatrészeket, amit a kereskedő alkatrészként ad el. Én így gondolom. Így is látom a számlákon. Komplett CHS Barracuda PC és Ipon összeválogatott és összeszerelt PC között kb. ez a különbség. De mint írom, ez csak az én tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz Ajándékok #25727 üzenetére
Mi van a számlán, ami a garancia alapja? Egy perben nem nézik meg a gépedet, hogy úgy néz-e ki mint egy komplett gépként eladott asztali gép. Ez a jogot NEM érdekli! Tudomásom szerint.
Szóval ismétlem: mi van a számlán? 1 tétel számítógép vagy alkatrészek? Ha alkatrészek, tételenként beárazva, akkor tételenként lehet a garancia és nem kell mindenre 2-3 év, még ha átlépi egyben a sávhatárt, akkor sem! De lehet több is, ha az adott alkatrész gyártója azt vállalja és a kereskedő tovább is adja.
Pl. N-joy táp, gari 1 év, de ha egy bolt berakja egy gépébe és a gépet mint pl. Office config árulja 1 tételként, akkor 150000 Ft esetén 2 év lesz a garancia, de csak egyben! Ha kiveszed a tápot, akkor az már megbontás és a tápra külön nincs két év garancia. Ha gond van, akkor ezért kell egyben bevinni a gépet sértetlen lezáró matricával.
De ezt már leírták előttem is.Ha a hűtőd úgy lesz a számlán, hogy burkolat, kompresszor, hűtődoboz, tojástartó, ajtó, 1 pár zsanér, összeszerelés, és ezek mind külön tétel külön árral, akkor lehetne rá külön garancia is tételenként és nem kellene a sávokkal foglalkozni. De ilyet ugye nem látsz, mert nem életszerű... ezért van azokra egyben ár alapján a törvény szerinti sávos garancia. Hidd el, ha lehetne úgy adnák el a hűtőket 1 év garral, hogy ne lépje át a 100000-et egy tételük sem Az meg, hogy a gyártó többet vállal, az az ő dolga, örülünk neki. De ugye attól nem lesz az egész mosógépre 10 év a garancia?
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Sziasztok!
A pcland.hu oldalon új hír van, újraindulnak.
Tud erről valaki, hogy ami indul az jogutódja-e a régi PcLand-nek, pl. garanciális ügyintézés esetén... ?Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz fricz19 #25759 üzenetére
2 hét után még net-es vásárlásnál, webshopnál sem tudna elállni a vásárlástól.
Én azt mondanám, hogy neki tanulópénz. Ha eddig képtelen volt legalább megnézni, hogy nem egy 80 mm-es vonalzó darabot vett...Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
Együttérzünk veled! De sose feledd:
"A Magyar Posta kiemelt célja, hogy az ország legnagyobb postai szolgáltatójaként és csomaglogisztikai vállalataként, maradéktalanul megfeleljen a 21. századi ügyféligényeknek."
Ezek szerint az igényeink rosszakHa volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
koby11h
aktív tag
válasz MaxxDamage #25891 üzenetére
"Igen, online ügyfélszolgálatunkon és az MVM Next mobilappban, a Beállítások/Számlabeállításokra, az adott felhasználási helyet kiválasztva, majd a Túlfizetési nyilatkozat menüpontra kattintva beállíthatja, hogy az éves túlfizetését beszámítsuk a következő számlájába vagy visszautaljuk Önnek."
Forrás: MVM
És az alapbeállítás a beszámítás!!!
Én is most vettem észre!!!Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Formula-1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Notebook hibák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- További aktív témák...
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Összeszerelt asztali számítógép eladó egyben vagy alkatrészenként
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest