- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- MIUI / HyperOS topik
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Minivel készülhet a OnePlus is?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Dragbajnok #34199 üzenetére
Nincs mit ezen szakérteni, ennyi a realitás és a közlemény a dologról: Without a high-downforce 2009-spec rear wing, the team opted to run with a modified 2008 rear wing.
Egy nagy-leszorítóerejű 09-es hátsó szárny nélkül/hiányában, a csapat egy módosított 08-as hátsó szárnnyal ment.
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34197 üzenetére
Milyen amazzal? A bemutatóautójuk már tavaly kész volt. Az csak díszlet-szárny volt.
A Melbournere szánt 1. vagy nincs még kész 2. vagy nem akarják felfedni.
Ahhoz meg nem kell sok ész, hogy feltételezzük a módosított 08-ast olyan leszorítóerőre konfigurálták, ami a 09-estől várható, különben csak pazarolnák a tesztkilómétereket az új konstrukció aero és mechanikai jellemzőinek tesztelése nélkül. Azért ennyire hülyének ne nézzük őket. A Ferrari és a BMW is a legalapabb szárnnyal mutatkozik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz
Dragbajnok #34196 üzenetére
hát mert amazzal nem megy jól sztem...
-
Dragbajnok
tag
válasz
Motion_Blur #34195 üzenetére
Hát igen a BMW-nél pedig Quick.
Sebastian Vettel Red Bull 00:01'20''738 Ő viszont totál 09-es autóval.Nagyon javulnak az idők.Nem tudom a Mclaren mért erölteti annyira a 08-as hátsó szárnyat.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Dragbajnok #34194 üzenetére
Kimi megint beszopta..
"Hamilton on a 5-lap stint, 1st 1:21.568, 2nd 1:20.896, then 1:21.402 and 1:21.792.
Nakajima is also on the track and clocks a 1:21.336 and after that improves to 1:21.204 and then to 1:20.969."LH-nak 08-as hátsó szárnya van.
mod: link
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dragbajnok
tag
válasz
Motion_Blur #34193 üzenetére
Köszi!
"In Bahrain the drivers did a few installation runs but testing has been stopped once again indeed. The current weather forecast even predicts this weather is going to last till Friday."
Ez meg nemhiszem el mekkora szívás.Kidobtak az ablakon egy csomó pénzt. -
Motion_Blur
félisten
"In Bahrain the drivers did a few installation runs but testing has been stopped once again indeed. The current weather forecast even predicts this weather is going to last till Friday."
Dragb: autosport.com fórum
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dragbajnok
tag
válasz
Motion_Blur #34190 üzenetére
Á ezt honnan?
Mindenkinek írják valahol az összes körét?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34190 üzenetére
Nem valami fényes, de van benne potenciál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Dragbajnok #34189 üzenetére
First FA's stint:
1.28.023
1.25.434
1.23.926
1.23.459
1.22.877
1.24.840
1.22.838
1.22.230
1.21.813
1.21.826
1.21.519
1.21.512
1.22.382
1.21.307
1.23.059
1.23.057
1.22.624Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dragbajnok
tag
A Renault-s témához kapcsolódva feltűnt már másnak is hogy az első szárnynak milyen kicsi a dőlésszöge?Szinte vízszintes.[itt látszik]
Amúgy éppen most ment vele Alonso egy elég gyors kört: F. Alonso Renault R29 1:21.307
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34187 üzenetére
Nem jó az alapkonstrukció. Azt mondják róla, hogy túl könnyűre lett tervezve és így túl sok ballaszt kell a minimum súly eléréséhez, és a súlyelosztás sem lett okés. Ezért szó szerint nem fér el az orrban a ballaszt úgy, hogy az aero se legyen botrányos és az egyensúly is jó legyen. Újra kell tervezniük az autót.
Más csapatok autói is kérdésesek. A McLarenről olyan infók jönnek, hogy jön egy új motorborítás, egy új diffúzor, új hátsószárny, új orr/elsőszárny. Állítólag a Ferrari szárnyai is azért olyan szimplák, mert ők is rejtegetik a komplexebb szárnyakat. A BMW szárnya is legós vicc, még mindig a novemberit használják. Mindenki titkolózik és nem akarja idő előtt felfedni a lapjait, hogy ne hozza helyzetbe a riválisait.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34175 üzenetére
Vazz, ezt csak most olvasom
"A Renault percekkel ezelőtt bejelentette, hogy jövő héten nem folytatja tovább a munkát Spanyolországban az autó rossz teljesítménye miatt. Ennek köszönhetően Barcelonában egy istállóval biztosan kevesebb lesz."
Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. A most elvégzett tesztek a legfontosabbak az idény során, ezek meg azt mondják, hogy szar az autó és inkább vissza a szélcsatornába/tesztpadra? Durva..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34182 üzenetére
jah, hogy tavalyi a kocsi
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34180 üzenetére
azta Beumi mit csinált? értem én hogy teszt, meg hogy minden csapat mást tesztel, de a többi csapat nagyából egyrakáson ő meg 3,2re...
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #34179 üzenetére
Azért, mert a 09-essel olyan lassúk voltak, hogy nem tudták utólérni Buemit.
1. S. Buemi Toro Rosso STR3 1:17.591 143 pit
2. H. Kovalainen McLaren MP4-24 1:20.799 +3.208 110 pit
3. M. Webber Red Bull Racing RB5 1:21.321 +3.730 83 pit
4. K. Nakajima Williams FW31 1:21.451 +3.860 125 pit
5. N. Piquet Jr. Renault R29 1:21.908 +4.317 49 pitKova legjobb ideje a tesztnap végére feltett 09-es szárnnyal született, állítólag.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
laci666
senior tag
Nem tudja valaki,hogy a Meki miért használja a tavalyi hátsó szárnyat.
Ne talán ott is valami bibi van az autóval
Mert ma is így körözött Kova.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34175 üzenetére
Az nem sorok között olvasás, hogy helyszíni információk szerint szar az autó és a KERS. Ezt inkább értesülésnek hívják.
A Red Bullnak meg egyelőre nem kell magába zuhannia, ha bedöglik párszor az autója. Majd ha huzamosabb ideig zavarja ez a felkészülést, akkor lesznek szarban. Egyelőre viszont szigorúan a sebességet nézve jól megy nekik, már amennyire lehet egymáshoz viszonyítani a sebességeket egy teszten.
Oliverda: Főleg, ha Alonso is otthagyja őket.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #34173 üzenetére
Ha jól sejtem akkor a Willams-hez pedig még kesztyű sem kell.
Újabb bukta év a Renault-nak. Gyanítom hogy 2010-ben sajnos ki fognak szállni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #34174 üzenetére
12:42 Helyszíni információk szerint a Renault legnagyobb problémáját a KERS rendszer jelenti. Egyszerűen az új autó és a Formula-1-ben idén debütáló rendszer nem fér meg egymás mellett. Piquet hivatalosan tegnap tesztelte először a KERS-t. Egyelőre úgy látszik, hogy semmi nem jön össze a francia istállónak.
14:43 A Renault percekkel ezelőtt bejelentette, hogy jövő héten nem folytatja tovább a munkát Spanyolországban az autó rossz teljesítménye miatt. Ennek köszönhetően Barcelonában egy istállóval biztosan kevesebb lesz.
Az RBR meg 'jól megy' KERS nélkül, ha az jónak számít, hogy minden nap bedöglik a váltó vagy az elektronikája és/vagy a KERS.
A személyes vélemények és megérzések felállításához a sorok között is kell olvasni, mert a csapatok szeretnek hantázni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34173 üzenetére
Én a sorok között is olvasok.
Na, ismét a stílus, amiért annyian utálnak.Mit gondolsz, a sorok között csak te olvasol, és amit kiolvasol, az tuti úgy van? Én is olvasok, csak mást.
de ez mese habbal, akárcsak Piquet beszólása.
Tedd hozzá, hogy SZERINTED, és máris nem nem lesz olyan kioktatás-íze a dolognak.Egyébként is, ezek a nyilatkozatok relatívak. Ha valaki azt nyilatkozza, hogy jól állnak, az nem azt jelenti, hogy készen vannak, hanem a saját fejlesztési tervükhöz képest jól állnak. Persze, kamuzás lehet benne, de azt nem lehet abból megítélni, hogy gumikesztyűvel nyúlnak-e hozzá. Egy olyan csapat, mint a bmw, ahol szenvedtek már áramütést, egyébként is tovább lesz óvatos, mint a másik, ahol nem volt baleset.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #34172 üzenetére
Én a sorok között is olvasok. A BMW és a McLaren már hónapokkal ezelőtt mondta, hogy nagyon jól állnak a KERS-szel, de ez mese habbal, akárcsak Piquet beszólása. A McLarennél és a BMW-nél nem kell 10-20 msodpercet várni, mire hozzáérhetnek gumikesztyűben, pedig ők aktiválva használják.
A KERS fejlesztési állapota toplistám:
1. Williams
2. BMW
3. Ferrari/McLaren
5. Toyota
6. Renault/RBRwww.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34167 üzenetére
Ja, olyan értelemben gyengén állnak mindennel, hogy nem lehetne most azonnal bevetni a cuccot, ami egyértelmű, hiszen az autó még csak 1 napos.
De amiket bemásoltál, egyikből sem következik az, hogy a Red Bull (tehát a Renault) gyengén állna a KERS-szel a többiekhez képest. Kesztyű, korlát, várakozási idő, óvatosság... ezek mindenkinél megvannak, és valószínűleg az egész évadban meg még utána is meglesznek. Ezt ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a szerelők versenyen tűzálló ruhában vannak. Előfordult már baleset (pl. Verstappen 1994), így jobb óvatosan közelíteni a dologhoz. A KERS esetében meg főleg így van, hiszen még csak pár hónapos a technológia (és szintén volt baleset). De ez teljesítményre, hatékonyságra, tömegre vonatkozólag nem jelent semmit. -
laci666
senior tag
Nalátod végül sierült
De szerintem az RB5-tel nem lesz gond,ha jól tudom a rönyó hozzányulhatott a motorhoz de még kell egy kis idő és össze áll a vas.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
bdav
őstag
válasz
laci666 #34168 üzenetére
"szvsz könnyebb egy gyors és nem megbízható autóból egy megbízhatott csinálni mint egy megbizgató és átlagos autóból egy gyorsat."
McLarennek évekig nem sikerült
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
laci666
senior tag
válasz
hunnylander #34164 üzenetére
Annyiban igazad van,hogy még nem elég megbízható az RB5, de szvsz könnyebb egy gyors és nem megbízható autóból egy megbízhatott csinálni mint egy megbizgató és átlagos autóból egy gyorsat.
Nem vagyok RB drukker de Vettelt nagyon csipem remélem sikerül nekik és az élen fognak harcolni a győzelemért.
Bár ez még teszt itt még nem nyilt lapokkal harcolnak de kezdetnek jó ez is önbizalmat ad a csapatnak és az sokat segít.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #34166 üzenetére
A KERS-szel még senki se áll jól (kivéve talán a fekete ló lendkerekes FW31), még a BMW és a McLaren se, de ők már tesztelgetik.
[link] (AFCA = Auto Motor und Sport információk, gyakran publikáció előtt)
However, each time the car comes into the pits the mechanics have to wait a long time: they can only touch the car when the green light appears on the lollipop (which takes about 10 seconds).
In Red Bull's case things are even more rigorous, in the pitbox there's a special barrier which prevents people from touching the car by accident. Newey groans about the situation: ''I now have to wear these rubber gloves because every now and then I examine certain things on the car when it comes back into the box.A Red Bull még csak egy rövid időre aktiválta a KERS-t tegnap, és Vettel biztonsági okokból érdekesen ugrott ki az autóbol tegnap amikor lerobbant.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34164 üzenetére
a KERS-szel még gyengén állnak
Ez honnan? A Renault azt nyilatkozta, hogy a KERS-ük készen van, valószínűleg bevetik Ausztráliában. A Red Bull ugyanazt kapja, tehát ők ugyanúgy készen vannak vele. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34162 üzenetére
08-as hátsó szárny. Amit valószínűleg a decemberi jerezi adatokkal való összevetésért és az eredmények kiértékelése végett használnak, szvsz.
Az RB5 lehet, hogy gyors lesz, de 1. a KERS-szel még gyengén állnak, 2. egyéb megbízhatósági problémáik is vannak, ami a sorozatosság alapján még konstrukciós eredetű is lehet. 'Az a váltó nagyon oda lett zsúfolva, a kipufogó nyilás nem ideális helyre 'kipufog', stb. Lehet, hogy a kasztni megfőzi a váltót és az elektronikáját. Newey csinált nem egy olyan autót, ami hasonlóan főzte a váltókat, motorokat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34161 üzenetére
Kár, hogy ehhez hasonlót Alonso már elsütött a múltkor, de attól még jó poén.
-
Motion_Blur
félisten
Webber úgy ment jobb időt, mint Kova, hogy a McLaren a 2008-as első szárnyat használta. Kár, hogy megint megállt a RedBull, ezúttal a boxutca végén.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Vettel was asked what the new car looks like and how it drives.
Vettel: 'It is mostly blue and it goes in circles.'
Kérdés: 'Hogy néz ki az autó és hogyan megy?'
Vettel: 'Az autó leginkább kék és körbe-körbe megy.'
Christian Horner csapatvezető, tegnap: Vettelnek kiváló "angol humora" van.
Yes.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34158 üzenetére
Kubicának leszállt a vörös köd:
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
A dolgot flow vis-nek nevezik. Flow visulalization (áramlás láthatóvá tétele, áramlástan).
Az F1-ben leginkább azt a célt szolgálja, hogy megerősítsék vele a CFD (computational fluid dynamics) és szélcsatorna számításokat és eredményeket.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34152 üzenetére
Meglepően jól ment a Red Bull ahhoz képest, hogy 1 napos, talán még a KERS-t sem kapcsolták be (habár a Renault-nál azt mondják, kész van a rendszer), míg Kova a McLarennel még friss gumit is tett fel a legjobb köréhez, és a KERS-t is tesztelte.
Korai még, de lehet, hogy az újabb nagy szabályváltoztatást 98 után újra egy Newey-féle autó fogja legjobban venni? -
Csepy
őstag
válasz
Motion_Blur #34152 üzenetére
a RedBull szárnyakat adott?
Nocsak....Regards: Csepy
Regards: Csepy
-
Integra
titán
usf1
backed by american honda
még hivatalos sajtótájékoztató nem volt, de sanszos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34150 üzenetére
Erről tudsz valami bővebbet?
Mi az a trutyi és pontosan hogy működik?''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #34143 üzenetére
Glock elég jó formát mutat...remélem az absz. idő támadása is lehetséges lesz nekik az idényben.
-
JJános
addikt
válasz
Dragbajnok #34147 üzenetére
Talán valami visszatükröződik a lakkon. De mi a a zöld? Marslakó? Egy másik autó?
Attisx tudja, minden bizonnyal!
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
attisx
addikt
Na, úgy látom "zöldül" a McLaren is...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #34143 üzenetére
Gondolom az esélytelen, hogy valahol meg lehessen nézni az összes kör idejét.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Végeredmény - Bahrain:
1. T. Glock Toyota TF109 1:33.501 82 laps
2. F. Massa Ferrari F60 1:33.615 +0.114 98 laps
3. R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:33.702 +0.201 95 lapsStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34139 üzenetére
Szerintem meg tartsa magát a régi szokásához, hogy teszten/edzésen nem erőlteti meg magát, de időmérőn meg versenyen lezúz mindenkit.
-
hunnylander
őstag
A Williamsnek új orra van.
www.HunnyF1.com
-
Dragbajnok
tag
1.F. Massa Ferrari F60 1:33.656
2.R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:33.793 +0.137
3.T. Glock Toyota TF109 1:33.968 +0.312
Egyenlőre nagyon szorosak az idők.Jó lenne ha olyan egyben lenne a mezőny mint tavaly. -
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34136 üzenetére
gondolom azért csináltak ilyen széles orrot, hogy maga a kocsi orra is szárnyként hasson, és növeli az első kerekek leszorítóerejét, így növelve például a kanyarsebességet
viszont légellenállása az van, de hát ez vele jár
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #34134 üzenetére
Ha figyelembe vesszük, hogy ez még csak az első nap, nagyon közel lesz a tavalyi teszt legjobb köridejéhez is (1:30.015).
-
Motion_Blur
félisten
1. F. Massa Ferrari F60 1:33.656 0
2. R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:34.397 +0.741 0
3. T. Glock Toyota TF109 1:35.324 +1.668Massa köre alig 5 tizeddel lassabb, mint a tavalyi versenyben futott leggyorsabb kör.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34130 üzenetére
Van benne valami, de ha azt veszed, a többiekéhez képest már az eredeti orr is tűzoltásnak nézett ki azzal az otromba hassal. Meg leszek lepve, ha az idei év nem úszik el, mert ilyenkor a legszarabb időt veszíteni, főleg ilyen tesztkorlátozós időszakban. Egyszerűen nem lesz idejük változtatni sem az autón.
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #34125 üzenetére
de kibasott ronda
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #34128 üzenetére
A vastagodás a hegy tompulásában nyilvánul meg, amivel nőtt is a térfogat, ergo több ballaszt fér bele. Én erre gondoltam.
Hasonlónak hasonló maradt formailag, de szerintem nehezebb lett, hogy a súlyeleosztás mégelőrébb kerüljön.
Ez nekem olyan toldozás-foldozásnak tűnik. Már olvastam olyanokat is szakemberektől, hogyha az új formulában eltervezed magad, nincs mese újra kell tervezni az egész autót a koncepció újragondolásával. Értelemszerűen ez irdatlan nagy meló, és nagyon sok időbe is telik, szóval előbb megpróbálkoznak a tűzoltással (is), mivel valaminek rajthoz kell állni Melbourneben.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34125 üzenetére
A Renault lol.
Most először mondom, hogy a kocsija rondább mint Alonso.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34127 üzenetére
Hol vastagodott? A hegyének, annak a fehér peremnek kicsit más a formája, de ezen kívül csak alul a függőleges terelőlap a különbség, semmi más.
Ez ugyanaz a szög, de sajna kicsit úlexponált. A körvonalait így is jól látni, hogy ugyanaz. Esetleg ez még passzol ide.Tovább nézegetve helyesbítek: tényleg mintha nagyobb lenne a "hasa" is.
Nagyon kényes dolog ez, mert rossz aerodinamikával talán két pályán lehet eredményes az autó (Monaco, Hungaroring).
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #34126 üzenetére
Vastagodott az: és romlott a légellenállása is szvsz. Annyiban igazat adok, hogy nem szélesedett, ha erre gondoltál. Már a korábbi szélessége is a maximálisan megengedett szélesség volt. A BMW és talán a Williams is a maximális orrszélességgel rendelkezik.
Véleményem szerint a Renault súlyos súlyelosztási problémákkal küszködik, amit wolframballasztok orrbahelyezésével próbálnak enyhíteni.
Szerintem elkerülhetetlen, hogy a csapatok közül legalább egy ne nyúljon mellé az új formulának. Egyelőre erre a Renault pályázik.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34125 üzenetére
El kezdett esni Jerezben.
Tovább vastagodott a Renault orra.
Szerintem nem vastagabb, csak kicsit más a hegyének a formája, a pilóta felé tartó rész alján meg van egy kis "szoknya", ami eddig nem volt. -
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34123 üzenetére
El kezdett esni Jerezben.
Buemi 1.20:054 30
Vettel 1.22:397 21
Kovalainen 1.23:313 20
Hülkenberg 1.24:695 22
Piquet 1.29:066 5Tovább vastagodott a Renault orra. Faltörő kos.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz
D@ni88 #34121 üzenetére
Kizárt, hogy meglesz. Lehet, hogy most belehúznak, de eddig Massa 1076 km-t, Kimi pedig 500-at tett meg. Két teszten kellene 3500-at lehúznia úgy, hogy még Massát is kormányhoz kéne engednie. A Ferrarinál egy átlagos tesztnapon kb. 350km-t tesznek meg, így én nem látok esélyt a 4000km betartására. És egyébként is, ha jól emlékszem, Domenicali kijelentése után egyeztek meg a tesztkorlátozásról, így a helyzet is más azóta.
-
Motion_Blur
félisten
1. R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:34.397 0
2. F. Massa Ferrari F60 1:34.548 +0.151 0
3. T. Glock Toyota TF109 1:35.324 +0.927 01. S. Buemi Toro Rosso STR3 1:20.920 12
2. H. Kovalainen McLaren MP4-24 1:24.275 +3.355 11
3. N. Hülkenberg Williams FW31 1:25.050 +4.130 6
4. N. Piquet Jr. Renault R29 1:29.066 +8.146 4Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
Webber nem érzi magát balszerencsésnek
Szerintem ő az egyedüli"A történtek után feltettem magamnak azt a kérdést, hogy vajon miért történt mindez velem? Arra azonban nem gondoltam, hogy balszerencsés vagyok, mert csodálatos szezonom lesz idén"
Remélem én is.- http://pazsitz.hu -
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #34119 üzenetére
nem Kiminek kellene vezetni? hogy lesz meg így az a 4000km teszt vagy mennyi?
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #34119 üzenetére
Mókás, hogy a BMW még mindig a legós első szárnnyal operál. Ki fogad rá, hogy ezzel indulnak Melbourneben?
Albert (a szuperszámítógép) ezt dobta ki, mint hitech aeroelem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Dragbajnok #34118 üzenetére
Bahrain - nincs eső
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Dragbajnok
tag
Felbőgnek a motorok, rajtol az utolsó előtti tesztblokk Itt végre majd lehet látni a Ferrarit más csapattal együtt.Kíváncsi leszek az eredményekre.
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #34113 üzenetére
Így oldalról a hátsószárny olyan mint egy kólaautómata, vagy mint egy kis Red Bull-os hűtőszekrény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ricsy888
senior tag
Palik - Ember a pályán
"Vigyék máá onnan"
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[CS]Blade2
addikt
Egyik kedvencem:
Palik elemében volt: Link
-
[CS]Blade2
addikt
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #34104 üzenetére
A pilótafülkéig számomra olyan érzetet kelt mint egy régi kezdetleges vektorgrafikás játék. Szépnek éppen nem mondanám...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
-
bdav
őstag
válasz
-Mike- #34102 üzenetére
nagyon durván lejt hátrafele az egész kasztni.. csoda hogy belefér a motor
egyébként engem a Concorde repülőre emlékeztet a vonalvezetése oldalról ezzel a púppal. hmmm10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
D@ni88
addikt
az orrától eltekintve gyönyörű a kocsi, nekem nagyon bejön. meg hát a hátsó szárnyon az a redbull milyen szépen fel van festve
-
laci666
senior tag
Egy kis video az RB5-ről.
Nagyon állatASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
hunnylander
őstag
Nekem a McLaren és a Toyota metamorfózisának tűnik az RB5-ös.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #34099 üzenetére
Elég magasan hordja a nóziját, és púpos is, de hát azt szokják mondani: ennyi kurvasággal férjhez lehet menni.
Holnap meglátjuk remélhetőleg.
2007-05-06 óta itt!
Aktív témák
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Trollok komolyan
- MIUI / HyperOS topik
- Gitáros topic
- LEGO klub
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ASUS GeForce RTX 5080 16GB ROG Astral OC (ROG-ASTRAL-RTX5080-O16G-GAMING) garanciális bontatlan
- MSI MPG Z390 Gaming Plus + i5 8400 + Cooler Master + 16 Gb HyperX 2.400 Mhz Beszámitok!
- Black Shark 4 PRO 5G 12GB/256GB garanciával dobozában eladó
- ThinkPad T14 Gen1 27% 14" FHD IPS i5-10310U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest