Hirdetés
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz Saskakas18 #40403 üzenetére
mielott atmegy hate-be, lehet hogy megjavitottak?
amugy miert matt a bal hatso ajto, mar nalad is olyan volt?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz Saskakas18 #40403 üzenetére
Azért óvatosan a jelentgetéssel... Még az is lehet hogy pl. injektort cseréltek időközben. Mindannyian sejtjük hogy gond van az autóval még most is, de na...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
func93
senior tag
válasz Saskakas18 #40403 üzenetére
Van bőr a képükön... bakter.
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
gabor9991
őstag
válasz Saskakas18 #40076 üzenetére
Megnézve képeken tényleg nem tűnik bontószökevénynek és az ára is annyi volt amennyiért már jót vár el az ember, így szerintem is teljesen érthető hogy reklamáltál a hiba miatt.
Ennyiért már lehet szerencsésebb lenne egy kereskedőtől venni a következőt, mert ha jelentkezik bármilyen probléma jóval nehezebb elintézni egy ilyen ügyet ha az eladó magánszemély és nem akar egyezséget. -
gabor9991
őstag
válasz Saskakas18 #40063 üzenetére
A konkrét autóról meg lehet tudni hogy mennyi volt az ára és mennyi volt benne a km?
Magyar volt vagy be lett hozva?
Szüf mit mutat volt tekerve? -
#27070592
törölt tag
válasz Saskakas18 #40058 üzenetére
300 kilométer után jött a baj, mert épp csak annyira volt összefércelve szegény autó, hogy a próbaúton még ne haljon be. Ne kérdezd, hogyan, ezekről a dízelekről fogalmam sincs.
Valószínűleg volt vele műhelyben, de ott egy olyan javítási ajánlatot kaphatott ami után inkább bedobta nepperhez az autót. -
darvinya
titán
válasz Saskakas18 #40063 üzenetére
Én Escort-os vagyok, így azt vettem, s csak típus hibát javítottam.
Ezzel számoltam, mikor megvettem, s azóta javítottam.
1.4 CVH benzines motorhoz hozzá sem lett nyúlva, persze vezérlés és vízpumpa lett cserélve, de motor bontás nem volt.Olcsó Mk 3 Mondeo kombiról csak annyit, hogy azt kaptam, amennyit fizettem érte.
2.0 benzines Mazda motor bajaival együtt.Dízelt árulnak FB-n fillérekért, mert tudják alapból gondja van.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz Saskakas18 #40058 üzenetére
A focus jó választás,az hogy szart árultak arról a többi nem tehet
-
darvinya
titán
válasz Saskakas18 #40058 üzenetére
Dízelt ezért nem veszek már.
Vagy legyen annyira olcsó, hogy egyből legyen meg a nagy szervizelés (s vezérmű cserére gondolok).Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Saskakas18 #40052 üzenetére
Igen, érdemes 15 napot várni átírással.
Csak addig tesztelni és figyelni balesetbe ne kerüljön, mert akkor biztosan nem.érvényesíthető a jog.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz Saskakas18 #40048 üzenetére
hallani sem akart a javíttatásról
Mert ő is pontosan tudta hogy sz@rt árult, inkorrekt módon.
De öröm olvasni hogy sikerült minimális költséggel/bosszúsággal kiszállnod a történetből és a trélert is az eladó állja. -
DeFranco
nagyúr
válasz Saskakas18 #40052 üzenetére
néha megéri a paranoia, én így kerültem el anno hogy rám melegítsenek egy gtk-ból felhúzott focust.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Saskakas18 #40048 üzenetére
ügyes vagy / szerencséd volt, hogy ennyivel megúsztad. átírás/biztosítás költségét be kell nyelned?
mit jelent a külsős segítség?
@ReFleXx: pacsi
[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
válasz Saskakas18 #40048 üzenetére
az mar valami.
atiras koltsegeivel ilyenkor mizu?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
válasz Saskakas18 #40035 üzenetére
jol tetted, hogy jelezted az eladó felé.
neked akkor az adásvételin egy magánszemély szerepelt nem a "Murva Car Bt" akinél benn állt a kocsi ugye?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #40035 üzenetére
tehát kereskedőtől vásároltad
nem volt okos döntés
akkor is vannak jogaid csak sokkal rosszabb esélyeid vannak érvényesíteni egy dörzsölt kereskedővel szemben -
Zoli-bácsi
senior tag
válasz Saskakas18 #40035 üzenetére
Szia,
a hiba oka bármi lehet. De ami jogilag fontos, ne kezd el javítgatni, hogy aztán benyújtsd nekik a számlát, mert így nem érvényesíthető a "garancia". Vissza kell vinni ahol vetted, nekik kell gondoskodni a javításról.
-
troll81
addikt
válasz Saskakas18 #40035 üzenetére
Ez bármi lehetséges, üzemanyag szűrő től kezdve végig.ha beindul akkor élő adatban nézni kell mit csinál,és a szivárgás t megszüntetni.
-
ldn218
tag
válasz Saskakas18 #39966 üzenetére
Nekem egy 90 LE HHDA - m van. A turbó egy fix geometriás Mitsubishi gyárilag. Van rajta egy Lachip szoftver így kb 120 LE. Ha találsz jobb állapotút ebből akkor az erőn apróért még tudsz variálni.
-
7Sony7
addikt
válasz Saskakas18 #39966 üzenetére
Szia. Nem akartam ebbe belemenni, de úgy látom, nagyon kevés az infód...
C-maxom van, 1.6, 109 paci, dpf.
A 90 lovasat nem próbáltam, de ha jól tudom az nem változó turbós, elvileg kicsit lustább kéne hogy legyen. (Hozzá kell tennem, hogy elvoltam a 68Le/170Nm es Astrával is).
Az autó nagyon jó, nagyon szeretem vezetni, és a nejem is.
Én eleve ezt a motort kerestem, Dpf-est akartam venni, ne füstöljön nekem.
A 2.0 ás szerintem feleslegesen erős az én használatomhoz (Főútvonal, város, falvak). Viszont, ha abból mondjuk jobb állapotút találok, mont 1.6 ost, akkor olyat veszek.
A motor nagyon jó, viszont bármikor be tud nyújtani több százezer forintos számlát. Nem árt egy kis műszaki érzék, és egy Elm 327 + Forscan.
A regenerációhoz tapasztalataim szerint miután elérte a motor a 60 fokot, 8-10 km szükséges. 2000 fordulaton megcsinálja, nem kell pörgetni, viszont városban lámpától lámpáig menve sikertelen lesz, menni kell vele. Egy lámpás megállás még belefér. A regen nálam 230-270km-enként indul.
Nem tudom, mi érdekel még...Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Saskakas18 #39960 üzenetére
90 LE preferált, egyszerűbb 109 korai részecskeszűrős ami ráadásul Eolys folyadékot kér, szűrő csere szerviz program része, stb.
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39956 üzenetére
szerintem pár sor a szoftverben
de majd megcáfol valaki aki jobban benne van -
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39954 üzenetére
úgy értem hogy ( emlékeim szerint ) 2008 v 9-től kötelező a dpf de vannak olyan darabok amik már 109 lovasak de még dpf nem került beléjük
átmeneti szériamk2-nél óracsoport forrasztás fog szinte biztosan elk....ródni egyszer
gyertya beázás az ablakmosó fúvókától vagy az esőcsatornából
hátul be tud ázni a kasztni szigetelés megrepedezése miatt
pollenszűrő fos helyen van
kb ennyi jut eszembe hirtelen -
subaruwrc
félisten
válasz Saskakas18 #39951 üzenetére
van olyan amiben nincs
ami átmeneti időszakban készült -
A Zéé
addikt
válasz Saskakas18 #39924 üzenetére
Nagyon nagy dolog nincs, csak a tipikus használt autósok.
Olajcsere periódus 20k, vezérlés 10 év, vagy 180k km. Felső motortartó hidraulikus, ha annak a gumija olajos, vagy ki van szakadva, akkor az is okozhatja a motor remegését, nem biztos, hogy a kettőstömegű az. Folytószelep ház, vagy a turbócső is el tud fáradni, emiatt kicsi olajpára szerű lerakódás előfordulhat a blokk bal felső részén. A turbócső 20k körül van, a Folytószelep ház 120 Mindkettőből a gyárit szabad megvenni, ha cserélni kell.Just a simple Lineman...
-
A Zéé
addikt
válasz Saskakas18 #39903 üzenetére
nekem is olyan van, de 2009-es, már faceliftes.
Kettőstömegűje van, DPF nincs. Kettőstömegű facelift utániakban elvileg már van mindben, de előfordulhat olyan, amibe már nem került. Előtte levőkben elvileg tényleg vagy-vagy volt, de az meg csak megbontásnál derül ki.
Maga a motor szerintem jó, alkatrész van hozzá, érteni is sokan értenek hozzá, nem egy betegágy.Just a simple Lineman...
-
veterán
válasz Saskakas18 #39900 üzenetére
Használat módjának függvénye is a dpf élettartama.
Nekem az 1.6 TDCI Mk3-ban teljesen hibátlanul üzemel 330k után is és ez még a gyári dpf,igaz az enyém többségében lakott területen kívül megy relatív hosszabb távokat.
Ha jobbára városban rövid utakra használnám,akkor nem biztos hogy így bírná. -
A Zéé
addikt
válasz Saskakas18 #39900 üzenetére
attól függ mire használod. Ha sok rövidebb (20-30km) távra, akkor inkább a DPF nélküli. Ha hosszabb utakra, akkor bevállalható a DPF is.
Nekem volt egy offtopic DPF-es autóm egy évig. Amíg úgy használtam, hogy volt benne heti 3x-4x kettő 50km-es út, addig sosem jött elő a dpf regeneráló ikon. Amikor ez megszűnt, és ilyen rövid városi, meg város környéki utak lettek csak, akkor max 2 hetente el kellett vinnem kocsikázni (kb 30 km oda vissza, egy egyenes országút 4-ben 110-el, 3000 feletti fordulaton), mert mindig nyafogott a DPF miatt.Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz Saskakas18 #39898 üzenetére
Bár kíváncsi vagyok a mester véleményére, de azért beszúrom az én véleményem is: az 1.8-at hatalmas ívben kell kerülni, az 1.6 ellenben jó választás. (persze nagyban függ az állapottól)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz Saskakas18 #39893 üzenetére
2000 utániakban már mind kéttőstömegű.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest