Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hát már korábban 1x volt cserélve üveg (nem nálam) és nem akusztikus került bele, hiába Ford lett berakva.
Most utángyártott, de akusztikus megy majd bele, szóval rosszabb csak nem lesz, legalábbis nagyon remélem.
Kértem Pilkingtontól is ajánlatot, de b@sztak megkeresni vele…
Carglass-nál meg remélhetőleg nem a legalja üveggel dolgoznak, elég nagy múltjuk és nevük van, gondolom nem véletlenül. -
tKb.
tag
Igen, elég fura dolgok ezek. Még megpróbálkozom 1-2 dologgal, de lehetett volna ezt egyszerűbbre tervezni, hogy vergődjön vele az ember.
Szeretnék összességében kérdezni egyet, hiszen ez az első autónk, ami keyless. Érdemes először kuplung nélkül, csak gyújtást adni és utána indítani kuplunggal vagy teljesen mindegy már ezeknél az autóknál? (Mondeo mk5)
-
veterán
Az MK3 fókában is ledes van, ~380k km után is működik, de az egyik exkollégám 160k-t futottjában már cserélték.Sajnos lehet és van is szórás a gyári alkatrészek minőségében/strapabíróságában.
A Canbusos rendszer érdekes a Fordnál.
A tompítottat jelzi ha kimegy,a hátsó lámpát is (féket nem), de a helyzetjelzőket/indexet/refit nem.
Span Passat-ja mindent is jelez ha kimegy.Oké a Passat magasabb kategória is mint a Focus. -
wanted5
őstag
Köszi a tippet, utánanézek a passziválónak .
Igen, teljesen jó a meglátásod.
A jelenlegi tervek szerint ez nem lesz eladva, az én igényeimet kielégíti, ezért hacsak valami olyan baja nem lesz, amit nem éri meg javítani, akkor olyan 5-10 éves távra tervezek vele (inkább 10). Addigra 25 éves körül lesz, ami már vagy bontó vagy nem fog érdekelni nagyon hogy mennyiért veszik meg.
Szóval arra fókuszálok, hogy megőrizzem valamilyen szinten az állapotot, de nem kell csillognia.
Ha mostani rozsdaszínű pötty helyett lesz egy fekete az nekem teljesen jó.Ford Focus MK2,5 - 1.6 101hp
-
bul07
nagyúr
Hogy lezárjam
Azóta nem jött elő a indul megáll dolog, és kocsi ment vagy 200Km
Hétfőn megvolt a főtengely szíjtárcsa csere, és kapott új szíjat is, szíj nem volt kopott csak a megolvadt műanyagból kapott a külső felülette, és nem is nagy tétel a tárcsához képest
Ezt kapta a kocsi
CONTINENTAL vagy CONTITECH (ki hogy hívja) VD1094
CONTINENTAL vagy CONTITECH (ki hogy hívja) 6PK976Unixtól kettő együtt 29e Ft, öcsémnek elég jó kedvezménye van annak ellenére is hogy nem autószerelő
De azért rejtés hogy mitől volt ez a megy megáll dolog, összefügghet e ezzel a hibával nem tudom
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HARDVERAPRÓD
Pont így jártam… (Mondeo 2.0 TDCi 2003-as). Semmi hibát nem jelez a műszerfalon. Szerintem üzemanyag szivattyú lesz/lehet. De nem tudom. De még nem néztem meg. Lehet nem is fogom. Én letettem addig, nem a vezérlés megugrástól félek, (az én esetemben, hanem hogy nem adja ki a hibát), így hogy adjam el….
Beteszem a lejárt hirdetést, hogy ne legyen szabálytalan. [link] Szóval Mert amúgy sem keresik, de így meg még jobban nem lesz eladva…Szerintem így ne menjen vele.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
mondjuk ha vállalkozásról beszélünk akkor a cég-szerelő még az áfát is visszakapja, ergo a 46% mellett még azt a 27%-ot is zsebre teszi.. igaz negyedévente csak, de azért mégha odaadja neked azt a 46%-ot utána még megtarthatja azt a27%-ot..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
pn4hvq
senior tag
Kicsit elmaradtam a topikkal, most olvastam a HHDA kódú autóval kapcsolatos kérdéseidet.
Mintha írtad volna fentebb, hogy a frissen cserélt olaj is fekete lett: ez ilyen, eddig akárhányszor cseréltem (nem volt átmosva, csak leeresztve és feltöltve), szinte azonnal ugyanolyan koromfekete lett az olaj. Az MK3-as Mondeonál ez ugyanilyen. Olajból én ugyanezt a Ford olajat szoktam tenni mindkét autóba (a HHDA Focusba és a Mondeoba is).
Légszűrőház csavar: hát ez sajnos nálunk is ilyen, tettem bele egy hosszú átmenő csavart, az aljára anyával és rövidrezártam a kérdést.
Olajleeresztő csavar: oda elég az egy alátét, amit a csavarhoz adnak - érdekes elképzelés, hogy sorban otthagyták. -
bul07
nagyúr
Összegezve egy helyen is meglegyen, hogy keresésre kidobja
Ford Focus kombit 2005 gyártás, motor dízel HHDA (1560köbcenti)
Levegő szűrő MAHLE LX 1570
Üzemanyag szűrő FILTRON PS 974/1 (Ez az a verzió ahol az elektromos részt át kel rakni az új szűrőre)
Olajszűrő MANN-FILTER HU 716/2 x
Tömítőgyűrű, olajleeresztő csavar ELRING 108.502
Olaj Ford Motorcraft SAE 5W-30És ami most nem lett beépítve majd ha melegebb lesz
Utastér szűrő SCT - MANNOL SAK 164Üzemanyag szűrő feltöltését a kompresszor tank befújással csináltuk, egy kicsit babrás volt de szépen feltöltötte, addig nyomatuk hogy egy flakonba két három deci ki nem folyt
Viszont volt meglepetés az olajleeresztő csavarnál
Volt rajta valami paszta, meg volt 3db réz alátét egymáson
De tényleg szépen sorban egymáson
Én arra gondolok hogy a régi alátéteket nem vették le, hanem rá az új, és a végén már kellett paszta is hogy ne szivárogjon.
Most le lett szedve minden és amit rendeltem hozzá alátét tökéletesen passzolt, kicsi helyben járatás nem láttunk szivárgást.Meg meg kellet mókkolni a légszűrő házat mert minden csavarja megvolt szakadva, és nem tartott semmit
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Jenne
őstag
Szia!
"...megnéztem a könyvét és ott egyértelműen írja a WSS-M2C913-B minősítést..."
A Ford WSS-M2C913-C a Ford M2C913-B szabvány 2008-ban bevezetett utódja, a Ford WSS-M2C913-D/C szabványok visszafelé kompatibilisek a Ford M2C913-B/A szabvánnyal.
Bővebben itt olvashatsz. [link]
Fiam Fiestájába elég lenne az A/B szabvány de én évek óta EUROL FORTENCE 5W-30 ACEA A5/B5, Ford WSS-M2c913-D motorolajat tetetek bele. Bővebben: [link][ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
ptesza
senior tag
Azt gondoltam egy alkalommal én is, hogy elég lesz ha feltöltöm a szűrőt és majd feltolja. Viszont itt nincs a tankban AC pumpa ami felszívja hanem a nagynyomású pumpa szívja fel magának. Amíg fel nem pumpáltam azzal a kis gumi 'citrommal addig nem ment, mivel levegőt nem tud színi. Csak agyongyötörné az önindítót és az akksit is. A kompresszoros meg nem tűnik túl szakszerűnek, inkább kényszerűnek.
Már régen vettem de kb. ilyen. -
ptesza
senior tag
Én így szokta cserélni az üzemanyag szűrőt.
Az nem tűnik ismerősnek amit a videóban mutat.Olajat ezt tettem bele utoljára.
Ha kell belinkelem a szűrőket is. A légszűrőböl van két fajta. Heneres és lapos. Ezt érdemes megnézni. -
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kattogtasd ki ezen az oldalon: https://petranyialkatresz.hu/ford-alkatresz
⭐ Stella
-
#27070592
törölt tag
Márkafüggő történet. A Dacia egy lowbudget márka, azzal akarnak piacot szerezni hogy olcsó és olcsón fenntartható autókat kínálnak.
A másik véglet egy Lamborghini pl, van egy V10 blokkjuk (Audikban is előfordul) amiben egy lambda szonda csere úgy néz ki hogy váltó le, blokk ki.
Szonda ára 200€, munkadíj 3000€.. -
#27070592
törölt tag
Drága a szervíz mert a szerelők sem dolgoznak ingyen és a szervíztulaj is profitot szeretne év végén. Ide is egyre jobban begyűrűzik az a "nyugati" alapfelállás hogy egy autót nem (csak) megvenni drága hanem fenntartani is.
Ha spórolni akar az ember, csinálja meg amit tud saját kezűleg. (ha van helye, ideje, kedve és szerszámai) -
Balcsix
senior tag
Épp tavaly év végén volt a Mondeo a kötelező szervizen márkaszervizben.
Olajcsere-olajszűrő-levegűszűrő+üzemanyagszűrő, és még alap átnézés, stb... Ez volt kb 140-150.
A tételeket lebontva rájöttem, hogy nem is a munkadíj a sok (sőt ahhoz képest még elég jónak is mondható, amennyit elkérnek mostanság a maszek szakik, akik vagy gányolnak, vagy nem, és még csak nem is számlaképesek...). Inkább az anyagár ami húzósabb.
Egy szimpla olajcserére valami 50k-t mondtak... -
molnarpeter
nagyúr
Soros 5 hengeres létezett, gondolom dízel Ha jóban vagytok, tegyen alá fogaskerekes euro 4 jumper/boxer 2.2 olajpumpát, gyárilag ezek a Puma motorok (euro 5-től, Ranger mind ilyen) változó szállításút kaptak, de egy fület hegesztve vagy lemezből közdarabot vágva felmegy a régi és az örökös gyakorlatilag (+10 perces olajcsere limit is sincs akkor).
-
ReFleXx
addikt
ez mikori ranger? benzin /dizel?
gugli nekem nem hoz talalatot v6 3.6literre
ablaktorlest szereti elbaszni a Ford.
mk1 Focusnal a nagy lapat nem húzta le amit a kislapat eletolt.
mk7 Fiestanal a szelvedo felso negyede/otode nincs torolve, eloszor azt hittem nem gyari meretu lapatok vannak rajta de azok voltak[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest