- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Macrodroid
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Magisk
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Lassú töltéssel érkezik a Galaxy S25 Edge
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerDzsó
tag
válasz Lacko32 #30634 üzenetére
Benzines S-Max-ból nincs valami nagy kínálat.
2010-ig volt 2.0 szívó 145 le (bizonyos km után elkezdheti enni az olajat, ilyenkor gyűrűzni kell, ha jól tudom, ami nem egy túl olcsó tétel), 2.3 szívó 161 le (Mazda motor, ritka, mint a fehér holló) és 2.5t 200 le (5 hengeres, Volvo motor).
2010-től maradt a 2.0 szívó, lett egy 1.6 160 le és 2.0 203 le, 240 le ecoboost. Az 1.6 szerintem felejtős, a 2.0-ról nem tudok nyilatkozni.
2010-ig az automataváltók a megbízhatóbb Aisin-t kapták, 2010 után csak a 2.2 TDCi kapott Aisin-t, a többi PowerShift-et, ahol nem ritka a milliós tételű váltófelújítás.Szerény véleményem szerint a dízelekkel nincs baj, a 2.0 TDCi és a 2.2 TDCi is PSA, egy kiforrott, megbízható konstrukció.
Ha bővebb információt szeretnél S-Max vonalon bátran ajánlom ezt a Facebook csoportot (remélem nem minősül hirdetésnek).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Delta Force (2024)
- XPEnology
- Home server / házi szerver építése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest