Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- Óra vagy karperec? Egészségügyi mindenes!
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Vivo X300 Ultra - tárcsázz, ha van rá keret!
- Vivo X300 Pro – messzebbre lát, mint ameddig bírja
Aktív témák
-
MornKapitány
tag
Sziasztok!
Lenne hozzátok egy gyors kérdésem. Kezdő vagyok még SSD terén, kb 3 hete szereztem be a notimba egy 128-GBos 830-as Samut. Rendszerlemeznek, programoknak, a torrentezésre ott van egy HDD. Az ssdmagic support programjában tune-oltam a rendszert, optimalizáltattam az SSD sebességét, AHCI stb... Elkülönítettem ajánlott mennyiségű háttértárat (plusz még van azon felül 35 giga szabadon), szóval megpróbáltam minden olyan dolgot megcsinálni, hogy azt mondhassa az SSD-m, hogy köszi jól vagyok.
HD sentinel programot szoktam használni a HDD karbantartáshoz, és szoktam figyelni az SSD-t is. Kb 6 nap 15 órát írt a működésnek eddig, és 570 GB írást írt ki. Viszont a telepítgetés után én nem nagyon mozgattam ott semmit, a HDD-ről is közvetlen törlök, nem lomtárba megy, torrent szintén HDD, zenék stb.
Mitől lehet? Attól, hogy pakolgatja az SSD magát magánbelül? Esetleg valamit rosszul állítottam be?Köszönöm!
Morn
Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Vivo X200 FE – fenséges méret
- Óra vagy karperec? Egészségügyi mindenes!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Western Digital WD Purple 4TB - WD43PURZ - Új - Eladó!
- Eladó SSD-k 128-256 GB tárhellyel 2280 m.sata és 2230 pcie verziók
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Samsung 990 PRO heatsink NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Intel D3-S4520 960GB - Keveset futott - 2,5", SATA3, 5300 TBW - Eladó!