- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
9CS
senior tag
válasz
BobMaster #10 üzenetére
Igen egyetértek azzal amit mondasz a hibaüzenetekről és az integrálásról, de ha nincs benne hang ők nem erőltetnék, mert iszonyat költség lehet az a +3000Ft, bizonyos darab felett :). Nálunk integrált van, igen ritka a külön kártya, ezen spórólhatnak egy kicsit. (Mondjuk ez elég ritka máshol, de itt 300 gép egyszerre nem is meglepő) És szerintem a nyüves 3000-res cuccon nincs annyi hasznod. De ez csak egy vélemény.
-
BobMaster
senior tag
Eleve a legtöbb alaplapra rá van integrálva valamilyen hangkártya.
Feltételként megadva pedig azért volt szükséges, mert ingyen szállunk ki ha a user gondot jelez, viszont ez a nettó beszerzési és a nettó eladási ár közti különbség által adott nettó nyereségből kerül finanszírozásra (a fizu, a járulékok és a bolt rezsije mellett). Tehát meg kell húzni egy olyan határt, ahol még nem saját zsebből kocsikázol. Mert sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy a felhasználó nem hajlandó elolvasni a hibaüzenetet, csak annyit vesz észre, hogy valamit kiir a gép.
Fél óra telefonos csevegés után a legtöbbször ki kell mennem, mert ha kiirja, hogy ''kifogyott a festék, cseréljen patront'' akkor nem hajlandó ezt nekem felolvasni. Csak annyit mond, hogy nem tud nyomtatni, és a gép valamit kiir. Hiába kérdezem, hogy mit, ''valamit''.
És ha már ki kell menni, akarok én ott vitatkozni, hogy ez miért nem garanciális kiszállás volt? Fenét. Úgy kell a nettó nyereséget kalkulálni, hogy 2-3 vakriasztás is beleférjen.
A cégek pedig egy akármilyen ALS4000 kártyát belerakatnak, (ha nincs az alaplapon) és egyből van helyszíni garijuk, amit máshol nem kapnak, legjobb tudomásom szerint ''összeszerelt'' gépekre. Az a 3000 HUF tekinthető befektetésnek is... Meg úgyis valami hiperoccsó integrált gedva kell majd a cégeknek, nagyívben letojják azt is, hogy a titkárnőnek mitől folyik ki a szeme és 15-ös dzsunka monitort kérnek hozzá... -
netchan
tag
''Amennyiben az Ön cége karbantartási szerzõdést kívánna velünk kötni, kérjük keressen meg minket személyesen, hogy elkészíthessük az Önök személyre szabott karbantartási ütemtervét, ajánlatát.''
Ebből az átlag főnöknek az jut eszébe, hogy ''nehogy má' nekem kelljen odamásznom/odaküldenem valakit''.
Nem tudom, hogy van-e rá kapacitásotok, de ez nem úgy szokott menni, hogy az ügyfél megy hozzátok ajánlatot kérni, hanem fordítva. Ha érdeklődik, ti mentek ki az ő telephelyükre (ennek az önköltségi árát esetleg el lehet kérni). Hogy kevés lukra futás legyen, el kell készítni egy olyan általános leírást, amiből az ügyfél (céges döntéshozó) jó eséllyel el tudja dönteni, hogy a ti szolgáltatásotok kell-e neki (ha ez jó/meggyőző, akkor ki fogja fizetni a kiszállást). Ezt a dokist kell előreküldeni és ha pozitív a visszajelzés, akkor mehet az ember.
Üdv!
n -
BobMaster
senior tag
válasz
Lord Mixxx #6 üzenetére
Jogos. Az AVP (Kaspersky) tudomásom szerint magánfelhasználóknak ingyenes (CHIP CD-n is nyomják), az ilyen kiszállások alkalmával viszem magammal első alkalommal a telepítőt, a többinél már csak a napi, heti frissítéseket.
Ezígy jólvan? A cégesnél nincs semmi, ami arra utalna, hogy ő is kap vírusirtót... :) A szoftverért nem kérek pénzt, spórolok a csókának 12 MB telepítőkészlet letöltéséhez szükséges időt, és frissen tartom neki. Ez ha minden igaz, nem minősül illegálisnak. Vagy mégis? -
Lord Mixxx
tag
Virusirtok: en a helyedben feltuntetnem, hogy nem adja a cegetek a virus irtot ill. csak is corporate free virus irtot hasznaltok (mindig akad valaki aki van olyan rendes es felnyom a bsa-nal..)
-
BobMaster
senior tag
James, csak Te és csak ennyi kifogásolni valót találtál?
-
McJames
senior tag
''Hétvégén, szabad- és munkaszüneti napokon is lehet hibát bejelenteni?
Természetesen, a nap 24 órájában rendelkezésére állunk.''
Jó, értem hogy 24 óra, de tessék mondani: hétvégén, szabad- és munkaszüneti napokon is lehet hibát bejelenteni? És akkor is 12 órán belül kiszállnak? :D -
BobMaster
senior tag
Haliho!
Akinek van egy ki ideje, kérem nézze meg az alábbi két linket, és a tartalmáról (nem e hejesírásról :) )írja meg ide a véleményét, hogy mit változtatna rajta, vagy hogy mi nem egyértelmű benne, mit kérdezne vissza.
Tehát a 2 link:
[L]http://www.computercentrum.hu/serv_kar.htm[/L]
[L]http://www.computercentrum.hu/serv_hom.htm[/L]
Ja, és ne használjátok egyik linket se, mert nem élnek!
Előre is millióezerköszönet :)
Aktív témák
Hirdetés
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Philips LCD és LED TV-k
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Jogász topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Energiaital topic
- Motoros topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- További aktív témák...
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X 192bit Videokártya
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- Macbook Air M2 8/256 100% akku
- Iphone 14 Pro fehér-ezüst 128GB nagyon szép
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest